PANAS WEI! PERHIMPUNAN 12 JAN NI ADALAH UNTUK MERAIKAN PENZINAAN ANWAR DAN SHAMSIDAR!



12 Januari ini merupakan tarikh penting bagi Pakatan Rakyat di mana mereka akan mengadakan Himpunan Kebangkitan Rakyat iaitu kesinambungan dan kemuncak usaha terdesak mereka untuk menghuru-harakan Malaysia menjelang pilihanraya ke-13.  Memandangkan beberapa himpunan tajaan mereka akhir-akhir ini menunjukkan kemesorotan yang ketara dari jumlah peserta, maka himpunan ini diharap mampu menyemarakkan kembali semangat penyokong mereka yang semakin malap.   

Namun, pada hari yang sama, kedengaran satu lagi perhimpunan yang juga dianjurkan oleh pembangkang.  Himpunan ini dinamakan Himpunan Shamsidar, iaitu isteri kepada Azmin Ali yang juga merupakan watak utama dalam Kes Liwat 1 Anwar Ibrahim.  Beliau didakwa menjadi kekasih gelap Anwar, di mana hubungan mereka juga disyaki telah menghasilkan seorang anak luar nikah.  Apa yang membuatkan kita mengucap panjang, ternganga terkejut dan menggeleng-gelengkan kepala kehairanan ialah hubungan tersebut dikatakan berlaku atas restu Azmin. 

Semua kisah ini terakam kemas dalam dokuman perbicaraan serta masih terus menjadi bahan perbincangan politik semasa.   Selama itu juga, tiada sebarang usaha bersungguh-sungguh dari mana-mana pihak untuk membersihkan nama Shamsidar.  Namanya terus membusuk, sama busuk dengan nama Anwar dan juga Azmin. 

Kemuncaknya ialah kenyataan akhbar oleh Nallakaruppan iaitu bekas sahabat Anwar merangkap bapa ayam kepada Shamsidar, yang bertajuk “Nallakaruppan tuduh Anwar biseksual”.  

Setelah tidak tahan didesak dan dicabar agar membuktikan tuduhan Nalla tidak benar, Anwar akhirnya memfailkan saman fitnah terhadap Nallakaruppan serta syarikat penerbitan, Utusan Melayu (M) Bhd. yang menyiarkannya.  Akibatnya, kes tersebut kini bakal dibicarakan dalam beberapa hari sahaja lagi di mana Anwar akan terpaksa berhadapan beberapa saksi, yang kebanyakannya merupakan mereka yang dinamakan sebagai pasangan seksualnya - termasuklah Shamsidar.  Terlambat menyedari yang beliau telah masuk perangkap, Anwar cuba memohon agar nama-nama mereka ini digugurkan dari senarai saksi.  Namun, permohonan Anwar gagal.  

Oleh itu, Himpunan Shamsidar pada 12 Januari ini dilihat sebagai usaha terdesak Anwar untuk memastikan Shamsidar tidak menjadi saksi.  Ia juga boleh dilihat sebagai langkah pertama ke arah membersihkan nama Shamsidar.  Apapun, yang jelas dapat dilihat ialah Anwar panik dan tidak berani berhadapan dengan Shamsidar serta saksi-saksi lain. 

Sedangkan, logiknya, jika beliau tidak bersalah, kenapa perlu meminta nama-nama mereka digugurkan?  Bukankah kemunculan mereka sepatutnya menggembirakan Anwar kerana beliau berpeluang membuktikan yang beliau bukan biseksual seperti didakwa Nallakaruppan?
  
Walaubagaimanapun, pembangkang menuduh bahawa himpunan ini hanyalah satu propaganda bodoh Barisan Nasional.   Apatah lagi dengan pertindihan tarikh yang sama dengan Himpunan Kebangkitan Rakyat yang berskala mega, maka  tentulah tidak logik mengadakan Himpunan Shamsidar di hari yang sama, kerana ia tidak mungkin berjaya mendapat impak yang diharapkan.

Nampaknya, penyokong pembangkang telah terlepas pandang akan strategi pemimpin-pemimpin mereka sendiri.  Bukankah BERSIH sebelum ini juga menghimpunkan Himpunan Hijau bersama-sama kerana bimbang tidak mampu mencapai sasaran jumlah peserta?   Bukankah pembangkang gemar berhimpun di tempat yang sedia terdapat ramai orang seperti di masjid selepas solat Jumaat?  

Maka, strategi yang sama juga dapat dilihat dalam Himpunan Shamsidar ini iaitu bergabung dengan Himpunan Kebangkitan Rakyat agar kedua-dua himpunan dilihat mempunyai jumlah penyertaan yang cukup ramai. 

63 Responses to "PANAS WEI! PERHIMPUNAN 12 JAN NI ADALAH UNTUK MERAIKAN PENZINAAN ANWAR DAN SHAMSIDAR!"

  1. ka kaka UMNO pening kerana tahu rakyat dah benci parti penipu ini. saksikanlah kebangkitan rakyat malaysia sabtu ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO pening? yang pening Anwar dan pencacai pencacai macam lu.. dah tahu nak kalah , apa lagi, buatlah demo.. kebangkitan rakyat mana? kalau setakat 100k tu lu panggil rakyat? Malaysia ada 28juta rakyat lu tau...pengundi ada lebih 3juta .. berangan jangan , perasan pun jangan ..

      Delete
    2. Ye monyet. Kitorang memang nak tgk sirkis korang sabtu ni. Yay!
      Yg enyokong kerajaan, dok umah baik2 tgk sirkis ni.

      Delete
    3. Skrg ni wa tgk byk pulak babi pakatan dlm blog pro umno, babi2 ni baca juga blog umno rupanya..

      Delete
    4. Saksikan kebangkitan konek Bengkok anwar sabtu ...

      Delete
    5. Ha ah lah... aku salah seorang dari rakyat m'sia lah.. tak pening pun sibangang nak himpun... rakyat mana yang benci sangat ngan pati tu.. tu.. tu... 500 br1m akan datang ambik tak?.. ambiklahh... kerajaan aku bagi tu.. rugi kalau tak ambik...

      Delete
    6. Yg hadir tu semuanya nak dpt air dr konek bengkok tu.. Semua jenis dia tibai smpi konek pun dah bengkok, tu yg shamsidar tak blh lupa tu..

      Delete
    7. 2008 aku undi puok2 ni smpi mng diorg kat Dun aku tp makin lama makin meluat aku tgk puok2 ni..

      Delete
    8. Satgi blog house PK kena saman dengan Mat Sabu pulak, mau terberak kena....Mamak pulak jenis berak busuk hauuu..... hahahaha

      Delete
    9. ORE PAKATAN BEROK NI. MUKA DAH BUROK, PERANGAI MACE BEROK. YE!!! DAPAT SAKSI BEROK2 BODOH SEMUANYA BERDEMON JE. DR POKBEROK@TOKBEROK

      Delete
    10. Bodoh betul kata UMNO pening. Yang sokong Anwar la pening. Tak tahu nak pilih pemimpin yang sepatutnya. Ni yang dah rosak akhlak gi sokong!! Ko la pening!! Bangang tahap takleh diajar!!

      Delete
    11. Nak tengok puak bodoh yg dibodohkan oleh setan2 yg direjam oleh Allah SWT berarak.

      Delete
  2. hahaha..umno harbi kecewa kerana program umno hanya babi yg hadir..ayuhlah beramai2 turun sabtu ini..biar najib kecut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sejak bila pulak UMNO ada babi, bukan ke Mat Sabu yang gemar makan babi?.. desperado macam lu apa lagi yang lu mampu buat?.. berdemolah kerja korang... sebab itu makanan ruji korang.. rakyat jenislu ni mana tau dan mana boleh majukan negara..

      Delete
    2. Aik? Yang babi tu bukan DAP ke? Bukan PKR n PAS tu dah siap comolot ke dgn babi tu?
      Haji Hadi penakut! Telur kecut dipicit anwar.

      Delete
    3. ye la... ramai pulak diorang masuk blog pro kerajaan sekarang.. tapi salam dia lain macamla... misti terbaca bible bahasa melayu yang di sokong bos dia... kalau baca quran sedap bunyinya... sedap nak jawap...

      Delete
    4. aku takut anwar yg kecut telur nanti anon 11.39 pm, sebab rakyat dah pandai memilih pemimpin mereka sendiri tak perlu nak berhimpun mcm org bodoh dan rosakkan harta benda kerajaan hanya semata2 utk pakatan bodoh ini.

      Delete
    5. Se...tahu aku yang makan babi adalah Mat Sabu.
      Se...tahu aku yang balun bini orang Mat Sabu.
      Se...tahu aku yang balun pungkuk jantan Anuar Ibrahim.
      Se...tahu aku yang harbi Hadi Awang.
      Se...tahu aku yang bodoh dan tolol pengikut PAS.
      Se...tahu aku yang bahlul dan baral adalah Pemimpin PAS.
      Se...tahu aku yang seangkatan dengan Syaitan Nik Aziz.

      Delete
    6. pembangkang sial takut kalah nak buat program konon nak angkat punggung anuar juburi sial tu kan..semoga ribut turun dan menghanyutkan korang semua pakatan sial

      Delete
  3. Hoi pencacai jubor! Jngan nak seronok sangat perasan berjuta2 orang sokong korang. Yang ramai2 tu nak tgk sirkis beruk2 je, yg pakai warna warni main lompat2 atas mereta polis.

    Jenis keturunan haram memang mcm tu.

    Lompat, jangan tak lompat. Mana tahu anwar verkenan nak bawak masuk villa n bawa jalan naik kapalterbang jet dia.

    Bodoh bertingkat2 ahli2 penyokong si jubor ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh... apa pulak bodoh bertingkat... tu...BANGANG TINGKAT TINGGI...

      Delete
    2. BANGANG BERTINGKAT2 KECIK2 TAK NAK MAMPUS DAH BESAR MENYUSAHKAN ORANG!!

      Delete
  4. Hui CHENTA SEJATI siyot!

    Semata2 nak selamatkan kekasih gelap boleh suruh pencacai bongok beliau berdemo....

    Pergh, terrer betul power si Al Jubor Dajjal nih menguasai pemikiran orang. Kalah resaksa ultraman.

    Pencacai PR sila bawak anak sekali ye berdemo. Bagi cukup itu juta2 lemon.

    ReplyDelete
  5. Fuck pakatan, tak habis2 susah kan org.naik menyampak pulak aku,sikit2 demo.lu ingat lu demo kerajaan kecut ke? Silap la wei..berjuta lg kat luar tu yg sentiasa berada di blakang kerajaan. Aku tak mau sokong peliwat n org yg gadaikan kalimah allah demi undi. Pas memang sial.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong dgn apa yg kau katakan ini anon 12.01 am.

      Delete
    2. Btl tu demi krn kuasa pas sangup buat ape saja hingga nama allah pun sangup diaorg permain kn....bahaya bangsa mcm ni..aku rasa lah kn pembangkang sangup buat ape saja demi nk capai ape yg mereka nk satu hari kalau kena jual negara pun demi kuasa aku rasa, ereka sangup kot asal dapat kuasa

      Delete
  6. siapa yg sokong perhimpunan ini bererti mereka sokong sex gila si nuar sial tu. bila agak nya dia nak gol ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha tengok tu... sokong gila sex... sex aneh pulak tu.. kita tak kapirkan korang la... kita sokong kerajaan dah kena kapir...

      Delete
  7. KITA TUNGGU DAN LIHAT BERAPA RAMAI LAGI YG MASIH BODOH DAN KURANG BIJAK YG SANGGUP BERKUMPUL UTK PAKATAN PADA HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT INI. SEKADAR KATA2 ANWAR MSK TELINGA KANAN KELUAR TELINGA KIRILAH MMG DASAR PENIPU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. masih ramai lg yg bodoh bangang yg sggup dok mengangkat sgt punggng pakatan haram tu!!

      Delete
  8. memang aku nak turun, aku nak turun sebab aku nak lempang mat sabu kepala burit mah

    ReplyDelete
  9. korang yang dok berimpun tu dapat apa? berapa nuar celaka bayo korang hah? aku ari sabtu ni ada final exam tau. korang tahu tak apa dosa korang buat sesak jalan kl menyusahkan aku nak g ambik exam? cuba la lawan pakai otak, bukan pakai kepala lutut mcm mat sabu skolah tak abih ni.

    ReplyDelete
  10. Puak2 pakatan yg otak taruk kat lutut..pru 13 sebulan dua lagi..perlu ke nak buat #kl12 ? Kalau benci sangat ngan kerajaan, terjemahkan dalamkotak undi..yg semak nak buat huru hara kl nie apasal.. Lu org memang sial la..nanti al-juburi liwat korang sorang2 baru korang tau..wagagagaga...

    Pengundi muda

    ReplyDelete
  11. Hidup mat sapu ni dr muda sampai tua ashik bantah je apa yg ko nak babi sial

    ReplyDelete
  12. kami tentera unit amal dah besedia..gempur..kami akn gempur..unit amal akan pastikan kemenangan himpunan rakyat bg mebela shamsidar...shamsidar ibarat pari2 yg jelita..idola kami ada lah anwar...berjihad lah kalian bg meyelamatkan diva kami iaitu shamsidar..anwar...azmin....rakan2 PAS..sila hadir beramai2..kahadiran kalian adalah jihad...kos kahadiran ditanggung sendiri...takde duit nak datang...pinjam dulu dgn kawan2..penganjur hanya bg air paip je...soruu..lu orang pandai2 la nak hidup...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TOLONG LAH DATANG BEROK2 SEMUA. KALO PAKATAN BEROK XDTG HARAMKAN SYURGA POKBEROK. KALO TAK DATANG POK&TOK BROK MARAH NANTI. POK&TOK BEROK BAGI RESTU JE! YG LAIN HANG JAWAPLA SENDIRI JANJI DUIT ALLOWANCE KERAJAAN DAPAT DKT AKU. POK&TOKBEROK MUKA DAH BUROK PERANGAI MACE BEROK.

      Delete
  13. diharap UMNO datanglah sabtu ini dengan penghujah yang hanya tahu mencarut dan maki. Bolehlah sejuta rakyat malaysia menilaikan sendiri siapakah yang layak memimpin negara. ka ka ka. Pasti terkubur UMNo di PRU ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Butuh la ko cai. Slama ni yg paling kuat menaki ngan memfitnah bukan penceramah fuckatan ker.... kita tgk la sapa yg berkubur nanti... dasar kuat syok sendiri...

      Delete
  14. "Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka delapan puluh kali sebat; dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik;- kecuali orang-orang yang bertaubat sesudah itu serta memperbaiki amalannya, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani” [An-Nur: 04 & 05]

    “Sepatutnya mereka (yang menuduh) membawa empat orang saksi membuktikan tuduhan itu. Oleh kerana mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka mereka itu pada sisi hukum Allah, adalah orang-orang yang dusta” [An-Nur:13]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman sekarang ni maksiat dlm bilik berkunci... Kalau mcm tu biar samsidar bela diri sendiri. Apa nak takut gabra. Lagipun anuar tu bukan pejuang Islam. Bukan pejuang Islam tapi ada hati nak guna hukum Islam. Jijik aku nengok... Commentor pun mcm sial...

      Delete
    2. Errrr... Maksud saya org yg mempergunakan ayat suci Al Quraan untuk kepentingan politik. Tu yg macam sial....

      Delete
    3. 2.31 kalau tuan faham.. Apakah maksud ayat perempuan yang terpelihara kehormatannya, siapakah perempuan yang terpelihara kehormatannya. Sila tuan jelaskan. Mungkin kalau yang bertudung tu boleh kira yang terpelihara kehomatannya. Yang tak bertudung termasuk juga ke. Yang selalu dilihat keluar tanpa muhrim boleh dikira terpelihara kehomatannya. Yang tidak sembahyang juga boleh dikira terpelihara kehormatannya. Pelacur boleh dikira terpelihara mehormatannya juga ke. Arms

      Delete
  15. Gua tampa parti dan seorang penggudi sokong pemimpin yang membela rakyat ..kes liwat apa dah jadi FGVH pocik ....sekarang zaman internet radio tv orang tak percaya lagi tengok ceramah pembagkang kita nilai bersama...jangan kita cacai tak tentu pasal rosak UMNO...biarkan mereka hendak berdemo bukan dia minta duit kita suka ikut tak suka dudok diam2 negara kita negara demokerasi..undang2 ada ...

    ReplyDelete
  16. woi UMNO bangsat, Perhimpunan sabtu ni bukan pasal anwar. Ianya lebih besar dari anwar atau sesiapa pun. Ianya tentang masa depan negara yang UMNO hancurkan dengan skandal2 butuh haram sana sini. Bodo punya blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko lagi bodoh... ko ngan anjing2 pencacai fuckatan jer yg pk mcm tu.. bodoh. Slama ni yg menghancurkan negara bkn korang jugak ker.. sibuk g luar negeri burukkan negara.. bodoh bodoh

      Delete
  17. Kepala Butuh Pak Hang Anon 6:01 AM.

    UMNO hancur Negara konon?
    Haramjadah punya Tukang Fitnah...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO akan bertambah kuat dgn demo ni. Why? kerana demo ini membuktikan kebodohan PR.Berapa ringgit yg pergi demo tu dpt yer? 100? 200?

      Delete
  18. Bodo bangang nak berdemo demo nie..

    ReplyDelete
  19. aku ni baru layak mengundi tahun ni.. & 50-50 lagi... ishkk byk benor binatang kat page ni.. beruk la.. babi la.. anjing la.. pengundi BN kuat memaki.. pengundi PR kuat mencaci... baik time mngundi aku dok umah je tgk sarkas 2-2 Badut ni bergaduh ..

    ReplyDelete
  20. Himpunan 12 Januari bole dikatakan Himpunan Menghalalkan Jual Lendir. Jadi sesiapa yg hadir menyokong dikira sebagai menyokong menjual air lendir. Kalau tak reti2 dan tak faham2 maka itu menunjokkan bebal lah. Air Lendir ni kira selalunya wanita yg ada kan. Ada faham, kalau tak faham pi togok air kencing nuar juborr kasi faham.
    Kalau pun Yb Jamban jual lendir isteri, beliau dapat kereta Ferrari, kau orang pencacai najis dna penjilat2 juboq blendir brak mencret pemimpin2 Fuckaton apa yg kau dapat? Itulah kecik2 tak nak mampos, dah tuak menyusahkan diri, keluarga, mak bapak dan adik beradik. Hidup pun sia2 saja bengap nak mampos tapi berlagak samseng taik vavi. Hidup tu biar lah berakal, pandai sikit janganlah buat kerja2 yg tak dapat faedah malah musibah. Kalau dapat musibah, YB Jamban, Nuar Juborr, Ikan Sepat kering, Nurul mulut bacin, Latipah Koyax Rabax, mak Lampir apa dia orang bole bantu.? Janganlah bengap tak bertempat bro, menyushakan diri, maka bapak, adik beradik. Hidup pun sia2 saja, kalau teror sangat pi lah tingkat 10 dan ikut contoh TBH itu yg terbaik buat pencacai2 dan penjilat2 sperti yg bengap nak mampos, pencacai2 najis vavi dan penjilat2 nuar jubor.

    ReplyDelete
  21. Persoalan nya yg pergi ke himpunan Menghalalkan jual Air Lendir, menyokong giler penjualan air lendir. Bukan saja melibatkan Kak Sidar? Tetapi menghalalkan penjualan air lendir wanita2? Lebih dahshat lagi kalau ada wanita2 yg hadir dalam himpunan itu nanti? Kira dia sokong giler vavi penjualan air lendir dia....ish ishh ishh ishh ishh teruk benar.
    Apakah dalam himpunan nanti sudah pasti ada spesis2 yg hendak membeli air lendir? Tentu ramai yghendak menjual dan ramai gler yg hendak membeli.

    ReplyDelete
  22. Sudah, sudahlah tu, tak payah kita nak buang air liur dengan penyokong pembangkang ni... Fikiran diaorg mmg dah diracun, tak boleh nak nilaikan mana yang baik dan buruk... Macamlah pembangkang ni bagus sgt, tengok apa dah jadi dgn Selangor, hura-hara, jln berlubang2, tak de sapa nak ambil tahu...

    ReplyDelete
  23. Siapa Shamsidar ni...yang kelam kelibut nak selamatkan dia...ke mmg Pakatan Rakyat tahu dia memang terlibat..ishhhhh....berani la kerana benar...Shamsidar sepatutnya mengambil peluang perbicaraan untuk membersihkan nama, dan maruah. Lain la kalau sepandai pandai tupai melompat jatuh ke tanah juga....Ingat setiap sesuatu yang baik atau burok pasti ada balasanya....

    ReplyDelete
  24. pakatan sialan semua nie nak buat huru hara lagi..
    memang dasar sialan lah dorang nie nak mengacau rakyat yang berkerja...
    nak selamatkan shamsidar nie kenapa apa besar sangat ke dia nie??
    bila fitnah ROSMAH isteri menteri oooooo dengan happynya korang mencaci sialan sungguh

    ReplyDelete
  25. Selama ni x selamat ke?...

    ReplyDelete
  26. SAMA SAMA LA KITE TURUN KL PADA 12.01.2013 2.00PM...SUPPORT LA SIKIT...RAKYAT MALAYSIA JUGAK MA...UNTUNG SAMA-SAMA

    ReplyDelete
  27. LANTAK LA APA ORANG NAK KATA...KITA PAKAT SEMUA PEGI JE PERHIMPUNAN TU ESOK...BANTU NAMPAKKAN RAMAI JADI LA..

    ReplyDelete
    Replies
    1. CAKAP BERDEGOR DEGOR..ORANG BERHIMPUN TAPI MIKE TIDO..PORAHHH

      Delete
  28. Sesiapa.yang menyertai Himpunan 12 Januari adalah terlibat dengan kesemua agenda: 1. Menghalalkan Melayu Kristian menggunakan kalimah Allah dalam bible Melayu. 2. Menghalalkan LGBT 3. Menghalalkan tanah 10000 ekar diberikan kepada. .... 4. Membenarkan Amanat Hadi yang sekali kata perlembagaan penjajah (ka...) 1981 & lepas tu perlembagaan dah cukup Islam 2003. 5. Membenarkqn buku jingga yang mana hudud, negara Islam bukan agenda. Oleh itu perhimpunan 12 Januari boleh membawa kepada kekufuran. Armd

    ReplyDelete
  29. Para peserta himpunan esok boleh merasai kenikmatan yang disediakan oleh pihak gereja seperti dalam gambar diatas.

    Mungkin Nik Aziz atau Hadi Awang atau juga Mat Sabu telah menguji makanan ini sama ada ianya halal atau tidak.

    Jadi kepada para peserta tidak perlu khuatir kerana sekiranya makanan ini tidak halal, ianya telah dihalalkan oleh kepimpinan PAS yang boleh memastikan setiap peserta akan masuk syurga.

    Malang sekali kepada para pengikut PAS yang terpaksa makan makanan tersebut kerana mengikut telunjuk pemimpin mereka yang rakus dengan kuasa dan pangkat.

    Apa apa pun Sangkakala harap agar aqidah mereka tidak terpesong setelah memakan makanan yang mungkin dicampurkan dengan Holywater.

    Tahniah kepada pemimpin Melayu Islam dalam Pakatan Rakyat. Makan lah , lahap lah makanan dari syurga mak bapak Nik Najis dan Nuar Juborr yg punya.

    ReplyDelete
  30. Ya Allah..jgn Engkau mati Ahli umno ini dalam dirinya diselubungi kegelapan..kasihanilah dia. Amin Ya Rabbal Alamin.

    ReplyDelete
  31. astaghfirullah hal azim...

    melampau betul tgk komen2 yg pro politik.. terlalu taksub... bagus la... protes lg penting dr ilmu... datang jauh2 nak protes dekat KL... pergi la protes kat kampung halaman sendiri.. cuba fikir pasal org lain gak. ini tidak, menyusahkan org lain nk cari nafkah... jangan hanya pentingkan diri sendiri... buat org melayu malu je... sejarah melayu pun tak tau...

    sebenarnye, ni protes pasal apa ni? bersih ke? lynas ke? pasal anwar?

    ReplyDelete
  32. Kamu org ni kalah perangai budak2 pla... komen la dengan cara yg betul, tunjukkn yg kita org Malaysia ni x kira dari parti mana berpelajaran dan matang... Kata negara membangun ke arah yg lebih maju..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!