CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Tuesday, January 15, 2013

PANAS WEI! INI MACAM KA ORANG IMAM SELIPAR PAS LAYAN BINI DIA?

Gambar dan video ni aku petik dari Minaq Jinggo, korang kena tengok bagaimana Imam Selipar ni dengan mulut cabul dai dan dia buat dia macam....tengok la sendiri

39 comments:

  1. Bagi orang PAS in biasa dan identiti mereka.

    ReplyDelete
  2. Bini dia pun tepis... Nampak muka bini macam kena paksa...

    ReplyDelete
  3. Memalukan Islam....

    ReplyDelete
  4. Aku Sayang Tun MahathirJanuary 15, 2013 at 9:07 AM

    ..sendiri kata, keluar penjara pun tak akan berubah!!!!
    Lu bayangkan cara dia ni dengan aplikasi main dengan bini dia kat ranjang....

    ..memang ganaz, memang pelahap, janji terpancut!!!!

    hahahaha.....hasil tarbiah PAZss.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kau nak tahu takut aku tgk muka ustad selipar itu btl apa yg kau cakapkan ini aku sayang tun mahathit mesti ganas gila punya dia atas ranjang kan kesian bini dia nak tak nak terpaksa layan sebab suami punya pasal.

      Delete
    2. imam pas macam budak tue memang melambak ditepi jalan..
      harap semangat jer yg lebih..cakap berdegor degor tapi apa habuk pon tarak..

      Delete
  5. Hi Spesis2 Selipar jamban, ahlul2 tolol, mereka ini otak dah sewel dek terminum air seluar dalam, air singlet dan air bekas terompah jamban Wali Terompah Nik Najis, itu sebab suka burit bini orang, suka menjubor, suka kaunseling jam 3pagi sipa pake tuala basah, suka pukol bantai isteri depan anak2 tetapi bila malam pukol bantai dalam bilek atas katil. Inilah sifat2 , perangai dan gelagat spesis2 ahlul2 tolo Syurga Mak bapak Nik nais yg punya. Dahlah jahil dalam bab agama, bengap nak mampos, tetapi berlagak samseng dgn semua orang berlagak dia lah yg pandai, dia lah alim, dia lah berani, dia lah yg betula semua orang salah, seolah olah semua orang, kerajaan berhutang dan berjasa kepada dia. Samseng punya tahap giler, tak bole salah sikit,anak bini kena sepak teranjang tetapi dgn komunis biaDAP dan kumpulan Hindraf, punya lah menikus takut bacul. Inilah sifat2 giler vavi ahlul2 tolol, yg kecik2 sudha harus mampos, sudah tuak menyusahkan diri, anak isteri, mak bapak, adik beradik dan saudara mara. Asik nak bertekak, mengamuk dan samseng kampong dusun. Hidup pun sia2 saja, anak isteri, adik beradik, saudara mara, orang kampong menyumpah supaya lekas2 lah mampos kerana perangai dan gelagat macam komunis giler vavi.
    Apalah nak jadi dgn spesis2 ini, hidup pun sia2 saja, takde faedah dan takde nilai tambah, hanya menjadi ahlul tolol dan perosak.
    Harap2 sedar, insaf dan bertaubat sebelum ajal, kerana anak isteri dan orang sekeliling sunggu membenci dgn sifat, perangai dan gelagat yg sungguh burok ahlul2 tolol macam Imam Selipar, dah keluar penjara tak berubah, sudah harus di sebat rotan 100 kali sampe mampos, itu yg terbaik buat Imam Selipar giler vavi.

    ReplyDelete
  6. Mmg tol ..memalukan org Islam saje...imam apa camneh..pertuturan, perlakuan serta pemikiran mmprlihatkn kedangkalan dan kecetekan pemikiran, sikap gelojoh serta ganaz itula CERMINAN PENGANUT2 taksub PAS....huh....tau komplen ...komplen...komplen saje tapi nak kuarkn wl 1 idea utk mmbina HAMPEH...

    Mnyebabkn penganut agama len takot mndekati Islam krn apa yg kelihatan ialah hamburan makihamun, dendam dan taksub shj....ini bkn ciri2 pemimpin/imam Islam tapi lebih kpd saudara syaitonirrojin..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg betul sgt apa yg kau katakan ini anon 10.05 am sebab adanya org2 macam inilah bangsa lain takut nak dekati islam kita.

      Delete
  7. isyarat badan anda menunjukan betapa rakus nya anda.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. BUKANNYA ISYARAT BADAN AJE, TGK MUKA PUN DAH TAKUT MCM NAK BAHAM ORG AJE.

      Delete
    2. PER NAK TAKUT YOP DIA MAKAN NASI BUKAN MAKAN BESI..
      ORANG PAS NI BERANI DENGAN BINI JER SEBAB BINI TAK BOLEH LAWAN LAKI..
      TERLALU BERANI SAMPAI TAK SEDAR DIRI BILA RAMAI JER MACAM ORANG KELANTAN GAK. TAPI BILA SORANG DENGAN SORANG.. BELUM APA APA DAH TEWAS..
      TAK PECAYA ADUKAN DIA DENGAN ANWAR TENGOK SAPE YANG LEMBEK NANTI.
      LEPAS MINUM UBAT KUAT AIR KETUM, TU YANG NAMPAK SANGAT GILER BABI NYA...


      Delete
  8. Macam Taliban kalau PAS perintah Malaysia akan menjadi Afghnistan !

    ReplyDelete
  9. Pas takkan memerintah malaysia la bhai, DAP yer, tak pun puppet DAP... so jgn risau malaysia akan jadi afganistan, risau malaysia akan jadi singapura...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah kalau macam Singapura jadi mata wang kita akan naik, rakyat lebih baik pendapatan, lebih keadilan, lebih banyak perniagaan, lebih, lebih...........

      Delete
    2. dan menjadi ank angkat israel mcm singapore

      Delete
    3. 11:22AM

      apa lagi yg lebih? lebih terbuka? lebih yahudi? lebih strict? lebih takut?

      Delete
  10. Mamat tuh membebel untuk memberitahu geng geng dia bahawa dia tak pernah bersalah...

    ReplyDelete
  11. INI KE CONTOH SEORANG USTAD ATAU GURU AGAMA, ADA KE PATUT DIA LAYAN WANITA SEPERTI ITU. DIA TAK TAHU KE YG DIA JUGA DILAHIRKAN OLEH SEORANG WANITA JUGA YG DIA GELAR IBU. MMG CETEK DAN BODOH PEMIKIRAN TAPI ADA HATI NAK BAGI CERAMAH PANJANG LEBAR KAT ORG LAIN. CERMIN DIRI SENDIRI DULU ADAKAH KAU BTL ATAU SALAH TINGKAH LAKU KAU ITU.

    ReplyDelete
  12. Orang yang komen kat sini boleh tahan bodoh die eh? Aku rasa memang la pak imam ni excited lebih. tapi korang pun mcm tak tentu pasal terkinja-kinja. korang kata dia bodoh la apa la. what do you guys have?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mu ni bengong..

      tengok penampilan...bandingkan dgn kata dan perbuatan..

      itu yang org pertikaikan..

      so what do you have then? agree with him? then you must be having exactly similar personality as him, dont you?

      Delete
    2. Betul tu anon 11.57...dah nama dia pun jabir...mesti dia ni jenis dok bawah tempurung dan tak faham apa yg org perbincangkan...ni jenis manusia yang mungkin lebih kurang sama mcm ustad bodo tu...saper la yg bagi gelaran ustad kat spesis mcm tu...mmg memalukan Islam...dan aku rasa mangkuk tu rasa bagus sebab ada penyokong mcm jabir la...

      Delete
  13. NAMPAK SANGAT MUKA BINI DIA MASAM MCM TAK SUKA AJE APA YG DIBUAT OLEH SUAMI DIA ITU, TAPI APAKAN DAYA KAKAK ITU TERPAKSA IKUT AJE KEHENDAK SUAMI GILA DIA ITU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bini dia takut nanti kena torture kat rumah. Kalu ikut resam Badrul Amin, kena madu bini dia ni.

      Delete
    2. Aku rasa spesis mcm mangkuk tu dan badrol bagidol tu cuma ada dalam parti ajaran syaitan dan parti kongkek ramai2 jer....cuba2 la buat kajian...mat sabun...hadi awe...nik najis...nizar tipun dan ramai lagi dalam parti tu...dah tu campur plak dgn puak2 parti kongkek ramai2 yang pemimpimnya dah terbukti kaki liwat@maksiat...nuaq kunyit...azmin jamban...bad otak lembu...dan hasilnya dapatlah dilihat menerusi video tersebut....tp ada kemungkinan gak video tu umno yg buat...fitnah....

      Delete
  14. spesis macam nie ramai kat jabatan kerajaan ..kuat monteng kerja cakap kerajaan semua salah tak betul ini itu..tapi makan gaji ngan kerajaan ..ambil kesempatan lesap time kerja ..gi kuliah zohor dua jam ..sembayang wirid konon.. panjang panjang sunat sunat semua buat ...tugasan pejabat yang wajib tunggang langgang tangguh tanguh ..satu hari buat kerja boleh kira berapa jam sahaja ...sepesisi macam nie lah yang banyak menyokong pembangkang kat jabatan kerajaan konon tak islamic lah kerajaan zalim lah ..tapi kerajaan tak bagi bonus mengamuk.brm 1m dia dulu yang sapu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Species yg sentiasa salahkan orang lain dan menzalimi diri sendiri. Kekurangan dan kesusahan sendiri semuanya angkara orang lain. Tolong macamana pun tak akan berpuashati. Kufur nikmat. Mcm tuang air ke lautan, laut tak penuh2,masin tetap masin, hanyir tetap hanyir.
      2. Solat 5 waktu tiada kompromi>betul. Majikan/k'jaan perlu sediakan tempat solat>betul. Majikan/k'jaan perlu memberikan kelonggaran masa supaya dpt tunaikan solat>betul. Majikan/k'jaan perlu memberikan MASA PERCUMA utk menunaikan solat>TAK BETUL. Masa yg digunakan utk solat(diluar waktu rihat) WAJIB digantikan.
      3. Nak dpt ganjaran pahala ALLAH kena usaha TAPI masa nak free? Berniaga nak untung tapi taknak keluar modal? Siapa ngajor dia? Ini jenis bukan makan depan-belakang, tapi makan SEMUA ARAH, kiri-kanan atas-bawah. Susah-senang kehidupan jenis ni TETAP menyusahkan diri sendiri dan orang lain.
      4. Ibadah sunat untuk ganjaran lebih dan mendekatkan diri pada ALLAH>betul. Taknak tinggalkan sunat rawatib?>boleh qada'>belajarlah.. Sbb tu jenis2 sunat disaran/digalakkan utk ditunaikan dirumah>elakkan fitnah>elakkan menggannggu masa kerja & orang lain >elakkan RIAK.
      Kuliah Zohor/wirid 2jam waktu kerja? Kxpxlx Hxtxk dia! Gila sunat ke hapa?! Sehingga masa sepatutnya dihabiskan utk bekerja dah di'sunat'kan/dipendekkan. NGULOR-tidak bekerja atau melakukan aktiviti2 selain dari kerja yg telah diamanahkan didalam tempoh waktu bekerja. Kuliah Zohor/wirid 2jam waktu bekerja>NGULOR>betul. Jadi...solat fardu diluar waktu rihat/dalam waktu bekerja>....nau'zubillah. Gantilah waktu tu. Balik lewat sikit aje. Supaya tidak sia2 ibadah kita.
      5. Kalau species ni memang ikhlas suka beribadah>berhenti makan gaji>kerja sendiri/selfemplyoed. Itulah keputusan yg sepatutnya utk dirinya.
      Waullahua'lam.

      EVLee

      Delete
  15. Selamatkan diri,keluarga,anak-cucu dr PAS yg membawa agama baru yg menyesatkan....

    ReplyDelete
  16. Sekarang PAS dah ada ketetapan baru pasal kalimah Allah, itu pun lepas kena lanyak dengan pengikut bawahan mereka yang tak puas hati dengan Hadi Awang dan Nik Aziz. Sekarang, apakah PAS berani ajak DAP berdebat pasal isu kalimah Allah mengikut keputusan Majlis Syura PAS ini? Malahan kalau tak mau berdebat pun, apakah PAS berani mengadakan sidang media dengan mengajak semua pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat terutama Lim Guan Eng, Lim Kit Siang, Karpal Singh, Nurul Izzah dan Anwar untuk mengumumkan pendirian PAS ini, sila ajak sekali ahli-ahli dan penyokong ketiga-tiga parti haprak ini untuk menyaksikan pendirian baru PAS ini, ada beranikah? PAS hanya tau berkokok di belakang DAP saja, di depan DAP siap jilat kaki DAP kerana takutkan DAP tak sokong PAS, PAS lebih utamakan jadi pecacai tahap anjing suruhan kepada DAP kerana nakkan sokongan DAP daripada kepentingan agama, bangsa dan tanah air. Sedarlah semua, insaflah. Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama la kita berdoa kakbedah agar penyokong2 parti ajaran syaitan tu sedar apa pemimpin sesat depa buat....tp rasanya susah sbb minda tertutup puak2 tu...nak bukak balik minda puak ni dan nak ubah ideologi yg puak2 tu pakai bertahun2 dijajah pemimpin mereka bukan la senang....cuma harap ahli2 parti tu dapat ubah kepimpinan parti mereka...buang nik ajis...campak si hadi...humban mat sabun dan geng2 yang merosakkan parti tu dan kembalikan parti kearah perjuangan asal...itu pun klu depa brani la...

      Delete
  17. ada ke patut langsung tak reti respect isteri sendiri...
    ingat isteri dia nie untuk dijadikan pameran ke dan diperlakukan dengan ganas dan tidak sopan...
    apa motif dia buat macam nie..

    ReplyDelete
  18. Teruknyer. Dia boleh buat bini dia lagu tu.

    ReplyDelete
  19. Kalau kat atas pentas punyalah kasar giler vavi, kalau kat dalam bilek atas katil habislah giler tahap kroniklah. Inilah spesis2 ahlul2 tolol yg dijamin masyuk syurga mak bapak Nik Najis yg punya. Itu sebab spesis2 ini pikir mereka buat semua je betul, orang lain buat semua nya salah, mereka burit isteri orang ke, menjubor isteri ke, menjubor Mak Nyah ke, menjubor jantan dgn jantan ke, berzina dgn pelacur ke, kaunseling jam 3pagi dgn isteri kawan ke siap pake tuala basah ke, biar air burit kat janggut dan misai ke, memburit isteri kawan dalam koch keretapi ke, pukol bantai anak isteri ke, mengkafirkan ibu dan ayah sendiri ke, menggadai nama Allah ke, semua itu kira orite sebab dah jamin masyukk syurga mak bapak wali terompah jamban yg punya.
    Ishh ishh ishh ishh ish ini lah tahap perangai, gelagat dan oatak berjambul, ahlul2 tolo, Parti Ajarang Songsang, perangai dan gelagat musibat, jijik lagi kotorr spesis2 keparat, bngsat dan lahanat, cilako x5
    Yg sedar, insaf dan bertaubatlah, lekas2 jangna tunggu2 lagi, kerana takut tak sempat, malaikat cabut nyawa didepan mata, tak sempat nak ampun dan maaf lalu kojol dalam kehinaan yg nyata.

    ReplyDelete
  20. la mamak kat blakang dok kat krusi tu bukan ahli majlis tertingi UMNoka? apa dah jadi? semua tinggai kapal BN yang dah nak karam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamak beli botol kat belakang tu dah gadai tak laku bro.... tu yang dia lari masuk PR tuuuu..... tempat orang2 buangan ...hehehheh...

      Delete
    2. betul tu anon 6.21...tempat tu kan lokasi bagi spesis org yang sakit mental...gile seks...suka main blakang...suka sebar fitnah...suka salah orang....suka keluar fatwa sesat...suka bergambar bugil...suka tibai bini org...suka bukak rumah pelacuran dan mcm2 lagi kesukaan yang orang waras dan punya akal tak akan buat...keahlian pun percuma...cuma perlu sediakan buntot utk ditibai oleh pemimpin utamanya...dak pun perlu sediakan bini utk ditibai ulamak2 sesat dia....

      Delete
  21. Pas nie kan mmg btl2 memalukan agama Islam lah!! depa telah mencemarkan kesucian Islam dan suka sgt mempermain-mainkan agama Islam!! konon namanya parti Islam tapi tgklh sndri.....

    ReplyDelete
  22. Mamat ni hisap dadah bro.... tak pun baru pekena tuak masam belakang jamban..

    ReplyDelete
  23. Dah mcm binatang dier buat bini dier..ustat lancau camnie...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!