CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Sunday, January 13, 2013

PANAS BERAPI! MEH TENGOK PAS DOK KIRA DUIT COLLECTION HIMPUNAN SHAMSIDAR!

Semalam walau mereka frust tak dapat nak provoke polis untuk dijadikan bahan kempan, yang pasti MASYUK! Ini kira harta rampasan la ni ya? He he he

39 comments:

  1. Patut le depa trust tak dapat sejuta lembu kaldai berimpun untuk depa sembelih

    ReplyDelete
    Replies
    1. botak baju ijau kat pintu tu tukang cover line ker???kasihan kalian...

      Delete
  2. Datuk Parpu.. aku jumpa checkmate di sini..

    http://www.satuhala.blogspot.com/2013/01/ada-apa-dengan-112121.html

    ReplyDelete
  3. depa tak da dana mcm umno. umno byk dana

    ReplyDelete
  4. ohh! duit ni sebenarnya berasal dari dana RM40 juta yg dibawa dari Hong Kong.

    ReplyDelete
  5. Takpala rakyat yang rela bagi duit tu, bukan paksa....ni umno nak buat perhimpunan sendiri pun rembat duit rakyat....pukimak punya umno,mintaklah duit penyokong umno, silap2 20 jam punya collection baru RM57.30....HAHAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. pukimak punya umno haahh. What about "pukimak haramjadah punya PAS dan KELDAIAN"

      Delete


  6. salaam

    alhamdulillah UMNO/BN bnyk duit

    rakyat pun tumpang senang

    17hb ni anak2 yg bersekolah dpt bantuan rm100

    bulan februari insyAllah dpt BR1M lagi rm500

    bulan lepas dpt notebook 1Malaysia

    penyokong2 UMNO/BN tak payah nak bersesak2 pergi buat demo utk dpt duit

    alhamdulillah


    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam,syukur,,trima kasih umno/bn,dgn pemberian yg diberi...lepas dihitung,ditolak hasil kutipan duit cukai rakyat malaysia selama 55 tahun,baru skarg nak diberi...tahniah...mujur diberi..sebab dah goyang..and by the way not your money ok umno be end...its ours..

      Delete
    2. yes tapi ditadbir kemas dan baik olih KERAJAAN - TABUNG MAYAT MEMALI PAS TAK TADBIR BAIK PUN BUKAAN DUIT PAS DUIT DERMA- MANA LESAPNYA ??? SELANGOR KERAJAAN BN TINGGALKAN BNYK CASH GI MANA ?? KEDAH ?? PP
      YG DUIT RKYT TERUS DITEBANG DIKELANTAN -20TH LEBIH APA ADA , MASJID TAK TAMBAH ,HARTA CINA BERTAMBAH , RUMAH URUT PELACUR BNYK ,, KKTANGAN KRJAN NEGERI NO BONUS -JUGA DUIT RAKYAT TAPI SAPA BODOH YG TAKBIR NI KAU TAK PERNAH FIKIR - HANCING

      Delete
    3. yes..alhamdulillah..UMNO byk duit...mudah2an ditambah rezeki..hasil tadbir urus yg baik..maka dpt la dikongsi dgn rakyat...
      PR apa ada...merembat duit rakyat kononnya derma jihad..tapi akaun tak ada...lps kira masuk poket...balaci bodoh mana tau...

      Delete
    4. Ano 1;50

      Hang cakap banyak tp cukai bayar ka...yang aku tau balaci PR Pukimak ni tau sapu jer...BR1M pun sapu, subsidi baja balun...apa jer kerajaan BN bagi semua balun...pas tu kutuk kerajaan tak bg apa2..nasi yang hang mentedarah tu beras dia ada subsidi kerajaan BN tau...ayak kopi@teh yang hang minum tu pun gula dia ada subsidi kerjaan BN tau...anak hanya pi sekolah hantaq naik motor/keta/bas minyak dia pun kerajaan bayaq subsidi tau...melalak jer lebih... memang dasar manusia bangsat...tak tau diuntung...mmg dasar pakatan pukimak..sial...babi...tak der sumbangan langsung pada negara

      Delete
  7. 1 untuk kau, 1 untuk aku, 2 untuk kau, 2 untuk aku, ehh... untuk kau, ehh untuk aku, kenapa kau punya tinggi mcm gunung, aku punya rendah macam bukit.. tak adil.. biar aku pula yg kira... macam itulah agaknya masa mereka kira,nak bagi 3.

    ReplyDelete
  8. Anon bodoh, Lembu PR mcm ko mmg bodoh kerbau, UMNO bg duit kpd rakyat ko ckp UMNO rembat duit rakyat?? Weih lembu PR, klu dh mabok dgn taik Ajis atau Nuar jgnlah menaip hujah yg menunjukkn demdan syaitan ko pd UMNO tnpa sbb. Krjn UMNO 'rembat' duit rakyat? Duit BAPAK ko byr cukai bape juta bahlol weih?? Keduanya, duit rakyat kembali pd rakyatlah...TEPAT DAN BETUL LAH UMNO BN BUAT..ko yg ngok, PR rembat duit balak, pasir, tabung tong milo, cai lembu mcm ko jilat kaki jer...infak kpala otak PAS.... Lembu Kerbau PAS jer yg bodoh tabur duit kasi pemimpin korang rembat...

    LEMBU PAS, balik suluh muka dlm cerminlah..ada rupa LEMBU ker KERBAU?! PASngok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong sgt kenyataan Anon 1.56AM TAPI awat baru la ni UMNO nak bagi bangsat pukimak wooi? Dah nak mampuih baru teringat nak mengucap, arak penuh mulut pun ada hati nak mengucap? Mcm ni la perangai Firaun dulu, masa berkuasa, tengah kuat, tengah sihat haram tak ingat Allah pun, bila nak mampuih baru nak mintak nyawa ya!!! Woi pukimak, rakyat dah tutup pintu taubat utk UMNO, pi berambuih jauh2 ....

      Delete
    2. Cuba kau pergi hospital kerajaan dan periksa darah dan urin hanya dikenakan RM1 aje termasuk ubat-ubatan,kalau di hospital swasta beratus-ratus .sejak kau dalam kandungan perut ibu sampai je liang lahad kerajaan tanggung.ini baru dinamakan kerajaan kebajikan yang dibuat oleh umno.lu fikirlah sendiri

      Delete
    3. anon January 14, 2:32 am...hang dah kena sampok ka kena sawan...meroyan satu badan ni...apa hang tak cukup makan ke....
      sapa yg nak mampuiih...sapa yg arak penuh mulut tu...cakap elok2 sikit..jangan dok ingat diri tu baguih sgt samapai nak dok kata org bukan..macm pemimpin pas yg dah gila dok kafirkan org tuh!

      Delete
    4. anun 2:32...mmg balaci pakatan pukimak ni tak der otak....hang jangan harap la nuar juboq hang tu dapat jd pm kat malaysia ni...ramai lagi rakyat malaysia ni yang boleh pikir cara waras parti maner yang boleh berkhidmat untuk rakyat...orang macam hang tu layak dok kat afrika jer...mmg dasar otak lembu...banyak sangat makan taik kunyit nuar juboq

      Delete
    5. sori lar. yang arak penuh mulut nie aku belum dengar lagi tapi yang air puki penuh mulut aku pernah dengar. siap tak nak basuh lagi. cis. jelous aku :-P

      Delete
  9. sya pembayar cukai tak kisah pun. dahlah tak dapat brim. tp tak pe asal rakyat gembira.Hidup rasa tenang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seoga Allah murahkan rezeki saudara...insyAllah...kerana yg byk dapat bantuan tu kebanyakannya umat Islam tanpa mengira parti...sepatutnya mereka perlu bersyukur/ Syabas Kerajaan Malaysia

      Delete
    2. Setuju Anon Jan 14,1.58am. Sy bayar cukai setiap tahun tanpa gagal.Sy gembira byk yg kerajaan gunakan duit itu untuk kebaikan dan kesejahteraan rakyat. Mmg pun hidup pun tenang.

      Delete
    3. anon 1:58am...kalau semua rakyat berfikiran mcm hang... aman msia ni...tak dak perasaan dengki sakit hati melulu mcm puak2 meroyan ni..
      akunpun tak layak dpt brim..byr cukai lg..tapi aku tak kisahpun..hidup aku senang dan lagi senang tgk negara aman dan harmoni...

      bukan macam puak2 hamlau yg tak reti nak bersyukur tu..asyik dok buat demo huru hara tak berenti.....

      Delete
  10. anon 1.50AM

    hang kata UMNO kasi semua tu...
    sebab UMNO amik duit rakyat...
    cer kasi fakta contoh satu je...
    UMNO amik duit rakyat tu cara mcm mana?
    aku pun nak tau juga...

    tapi...

    PAS buat apa dengan duit Tabung Memali?
    Plz... show the documen and a/c ye...
    aku pun nak tau juga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang kata duit rakyat? ada kah hang pun dok bayaq cukai? hang kena belajaq dan berilmu jugak le sebelum hang nak kata semua duit rakyat.Kerajaan dok susah payah cari pelabur melabur kat negara ni dan cukai2 yg dikutip tu hang ingat duit rakyat semua ke? pi belajaq dulu dan tanya diri hang ni pembayaq cukai jugak ke?

      Delete
    2. MANA DIA PERNAH TENGOK BORANG JABATAN HASIL DLM NEGRI - YG BERKOKOK SLALU LARI CUKAI PAS KAN

      Delete
  11. Dasyat la HKR. Rakyat sanggup kelarkan duuit untuk bantu tumbangkan BN yang zalim. BUkan mcm Bn bangang yang bayar pencacai rempit pakai baju merah. Gila punya bodoh BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe budak bangang,kan bagus kalau duit tu bagi kat kerajaan kelantan untuk bantu rakyat dapatkan air sempurna....ops lupa dah pakai duit tu beli van vellfire!!!! hehehe

      Delete
    2. bangang..baik duit tu bawa family aku jalan jalan atau sedekah kat masjid...

      Delete
  12. lembu lembu pr...dah la berhimpun susahkan majoriti rakyat lain. kutuk pulak konon bn rembat duit. bagi brim hampa semua sapu dulu. bagi bantuan sekolah hampa beratur dulu.. silence majoriti tggu masa je woi nak tumbangkan pakatan haram....pikiaq sikit...rakyat malaysia ada berapa juta.? berhimpun berapa ribu?.. ha..ha.. ketaq lutut nuar al jubori tengok...

    ReplyDelete
  13. Isu kalimah Allah pun tak bolih nak jaga. Macamana nak jaga anak cucu kita dikemudian hari??? Apa yang kita harapkan dari mereka ini??? Ada ulamak pun cuma jadi perkakas DAP. Renung2kan lah. Inilah yang dikatakan spt dalam alquran , dunia ni hampir kiamat. Alim ulamak mereka mencari keuntungan dunia melebihi segala2nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbaiklah lone ranger dgn apa yg kau katakan ini, dengan jaminan apa kita blh harapkan pas dan pakatan utk memerintah kita selama 5 tahun takut nanti jadi hamba abdi cina pula kerana dap kan kawan mereka juga.

      Delete
  14. Entah berapa keping yang termasuk poket si pengira tu. Terutamanya yang pakai ketayap, pakai ketayap tu nak cover konon baik tak akan curi.....penipu semua.

    ReplyDelete
  15. duit kumpul itu nak buat apa agaknya org pakatan dan pas ye jgn joli bagi anwar sudahlah kerana rakyat menderma dgn ikhlas sekurang-kurangnya bagilah duit itu kat rumah kebajikan atau pada org2 yg memerlukan.

    ReplyDelete
  16. Duit zakat pn tk nk byr ngan kerajaan lg nk bising,ntah2 duit zakat pn dia org sapu jgk, tabung memali pn bleh rembat,mmg bangsat org2 pas ni,mcm dia org je islam tp perangai bangsat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe pakatan haram ni mmg dah dilahirkan jdi bangsat dan lembu suruhan kak shidar

      Delete
  17. UMNO kutip derma bila Tungku nak ke London tuntut kemerdekaan.

    PAS kutip duit semenjak sebelum Merdeka hingga sekarang buat apa ye?

    ReplyDelete
  18. Aku benci umno BN. Parti syaitan yang dikenali.

    ReplyDelete
  19. aku lagi benci PAS yang boleh berkawan dengan syaiton..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!