PANAS BERAPI! INI BUKTINYA NIK AZIZ MEMANG BEBAL NAK MAMPOS!

Masihkah lagi anda mengatakan bahawa PAS itu lebih ISLAM daripada SEMUA orang ISLAM lain di DUNIA ini? Mungkin anda patut mengatakan sebaliknya setelah memBACA apa yang kita TULIS ini.. Lebai-Lebai DUNGU PAS mengatakan bahawa umat Kristian boleh mengGUNAkan NAMA Allah SWT asalkan ianya TIDAK bertujuan untuk mengHINA.. Dengan KATA lain, jika umat Kristian mengGUNAkan NAMA Allah SWT, ianya sesuatu yang MULIA kalau menurut pendapat Pok Nik 'ALAIHISSALAM'.. ->KLIK<- a="a">

Mungkin pada Pok Nik kerana ianya merujuk kepada SIFAT keTUHANan dan boleh diGUNAkan untuk berDAKWAH walaupun HAKIKATnya tujuan umat Kristian meMAINkan ISU ini kerana mereka yang mahu berDAKWAH..

Namun, adalah jelas Pok Nik sebenarnya menyekutukan Allah SWT yang mana perBUATan sedemikian meRUPAkan DOSA BESAR dalam ISLAM.. Kenapa kita KATAkan sedemikian? MUDAH aje.. Apakah NAMA Allah SWT yang diGILAkan sangat oleh umat Kristian itu mempunyai SIFAT yang SAMA dengan NAMA Allah SWT yang mana umat ISLAM wajib berIMAN kepada-NYA? Apakah Pok Nik JAHIL tentang MAKSUD Surah AL-Ikhlas seperti berikut?



Takkanlah MAKSUD Surah AL-Ikhlas pun Pok Nik tak TAHU hingga meRELAkan NAMA Tuhan AGAMAnya sendiri diSEKUTUkan dengan Tuhan AGAMA umat lain?

Apakah Pok Nik dan Lebai-Lebai DUNGU PAS ingin menDUSTAkan pulak Surah AL-Ikhlas apabila memBENARkan NAMA Allah SWT diGUNAkan oleh umat Kristian? Jika demikian, LAYAKkah Lebai-Lebai DUNGU PAS ini mengatakan mereka lebih ISLAM berBANDING umat ISLAM lain sedangkan mereka JAHIL? Dalam KONTEKS ini, Dewan ULAMA PAS seHARUSnya MALU kerana PEMIMPIN PAS macam Pok Nik sudi mengGADAIkan NAMA Tuhan AGAMAnya.. Mungkin Dewan ULAMA PAS patut MALU dengan UMNO/BN yang TIDAK pernah mengGADAIkan NAMA Allah SWT seperti mana Pok Nik lakukan sekarang..

Kenyataan MUFTI Kelantan, Datuk Mohamad Shukri Mohamad sendiri telah mengeSAHkan bahawa UMNO/BN lebih KONSISTEN membela ISLAM berBANDING Lebai-Lebai DUNGU PAS.. Menurutnya, sidang DUN Kelantan pada 1 Disember 1981 telah meLULUSkan Enakmen Kawalan dan Sekatan Pengembangan Agama Bukan Islam 1981 iaitu satu enakmen untuk menjaga keSUCIan kalimah itu..

"Perkataan-perkataan itu ialah Allah, firman Allah, ulama, hadis, ibadah, Kaabah, kadi, Ilahi, wahyu, mubaligh, syariat, kiblat, haji, mufti, rasul, imam, dakwah, solat, khalifah, wali, fatwa, iman, nabi dan sheikh. Undang-undang Islam di negeri ini sudah lama memperuntukkan bahawa kesemua perkataan itu tidak boleh dikaitkan dengan agama lain. Kita sebagai orang Islam seharusnya patuh kepada peraturan yang sudah sekian lama terpakai dan tidak lagi membangkitkan isu penggunaan kalimah Allah untuk kegunaan bukan Islam," ->KLIK<- a="a">

Lebai-Lebai DUNGU PAS TAHU ke PARTI manakah yang memBENTUK Kerajaan NEGERI Kelantan pada TAHUN 1981? AL-Fatihah untuk ARWAH TS Mohammed YAACOB, MANTAN MB Kelantan dari UMNO/BN yang meLULUSkan Enakmen itu.. Hari ini, selain 'BerSEDEKAH' TANAH 10 ribu ekar kepada para PEMIMPIN DAP La'anatullah yang KERAP kali mengHINA ISLAM, Pok Nik jugak sanggup menyekutukan Allah SWT demi memenuhi HASRAT mereka.. Kenapa agaknya Pok Nik tak mintak DAP La'anatullah meWUJUDkan JAWATAN Musyidul AM aje? TAKUT nanti mereka terSALAH kira UNDI dalam 'EXCEL Spreadsheet' lagi ke?


House Pk: Ini nukilan Tukang Dok Peghati, aku nak tekankan kat sini, jangan lupa dalam kita dok bermain isu Kalimah Allah ni, isu tanah yang Nik Aziz bagi pada Ngeh dan Nga tu takleh dibiar. Kita kena pastikan Nik Aziz bertanggungjawab memberi tanah rakyat kepada dua lahanat yang anti Islam! Tak boleh biar beb...

35 Responses to "PANAS BERAPI! INI BUKTINYA NIK AZIZ MEMANG BEBAL NAK MAMPOS!"

  1. Alkisah cerita berkawan dengan setan 1.

    M. Am party: tekejuq ambo, mu date dok bagi sale
    Setan : sorry boss, ambo date nok tolong mu sebab nok jadi kawe mu.
    M. Am party: eh kalu mu nok tolong aku terima, buke mu sajo, ore syiah pun ambo terima. By the way eh, kenapa demo nok tolong ambo?
    Setan : puak2 demo banyak doh tolong kito.
    M. Am party : tolong mace mano?
    Setan : mu dengan ore2 mu banyak doakan kehancuran Umno/ BN. UMNO/BN banyak doakan setan direjam. Jadi bila puak2 mu kata hancur UMNO/BN, kito ni bole berkawe la....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu pagi di kilang membuat minuman keras:

      Mantan Pengetua : Hai, kau pun ada di sini?
      Setan Yang dikenali : Ha'ah, memang tempat aku cari makan kat sini.
      Mantan Pengetua : Bila nak bersidang?
      Setan Yang Dikenali : Baru jer, awak pun ada. Lupa ke?
      Mantan Pengetua : Akukan Melayu. Melayu Mudah Lupa
      Setan Yang Dikenali : samalah kita

      Delete
    2. Apa nak heran pas memang macam itu kita perhatikan ,( PARTI ANAK SYAITAN ) ? itu lah pas, kalau dah anak setan apa nak heran Allah. Renung-Renungkanlah.

      Delete
  2. kenyataan sebegini sama sesat dengan ayah pin. Kenapa x diambil tindakan. Ajaran yg menyesatkan begini kalau tak ditangani dgn cepat akan menyebabkan akidah terpesong.

    ReplyDelete
  3. Assalam Bro

    Bukan pasal syaitan2 ni tak tahu... tapi kerana nak dan gila kuasa, semua mereka halalkan... umpama undi PAS masuk Syurga Nik Aziz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelah syurga DAP..dlm syurga tu ada amoi as bidadari

      Delete

  4. Kenapa orang orang PAS sokong kalimah ALLAH digunakan oleh orang Kristian??

    Kerana mereka orang orang PAS..mereka bukan Orang ISLAM. PAS bukan Islam dan Islam itu bukan PAS.

    Pada semua yang membenarkan nama ALLAH digunka oleh orang Kristian, ALLAH bukan nama bapak kamu yang boleh kamu izinkan sesuka hati kamu !!!! Stupid Musims!!!!


    ReplyDelete
  5. Aku btl2 xpaham dgn pas makin hari makin sesat napa ye xkn hanya demi kerana gila kn kuasa sangup permainkn ajaran islam hingga sangup mempergunakn nama allah demi kepentingan kuasa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn pelik sgt lah beb satu hari nnt klu org2 pas sgp jual mak drg sendiri demi gila kuasa ni

      Delete
    2. Sebab nya adalah Allah dah balik kan semula kapir pada dia org. . Tu pasal dia org dah tak boleh nak buat ape Allah dah butakan matahati dia org . Tu la pas.

      Delete
  6. Ini adalah akibat org yg menggelar dirinya lebih Islam dari org Islam lainnya MENGAKU DGN MENGUCAPKAN DGN LIDAHNYA SENDIRI sanggup menerima pertolongan syaitan sekiranya boleh membantu utk menang pilihanraya.

    Setuju sebab mengapa pemimpin PAS berbuat demikian sptmana yg ditulis Anon. January 11, 2013 9:26 AM diatas tu ...

    ReplyDelete
  7. nasib baik ada parti alternatif... kalau tak ada... baik aku pangkah parti communist than umno yg rascist

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngang,ini bukan racist.ini menjaga
      kesucian agama islam.
      Taulah kau tu athies.tak payahlah bangga
      sangat dengan kominis kau tu.

      Delete
    2. yelah sebab ko manusia takde agama sial sebab tu sanggup jadi barua cina kan

      Delete
    3. Kasi potong kepala sama komunis. .

      Delete
  8. Tidak dapat dinafikan bahawa apabila seseorang itu menjadi begitu berkuasa dan disanjung, ada tendency bahawa mereka akan merasakan bahawa apa yang mereka cakap dan lakukan adalah semuanya benar. Ini adala kerana semua orang disekeliling mereka tidak membantah apa sahaja yang mereka cakap. Ini sebenarnya adalah permulaan bagi diktator. Bagi Dato Nik Aziz pula semua hujah yang diberikan oleh beliau.hanyalah untuk membenarkan apa yang dia buat atau cakap. Ini.adalah amat merbahaya kerana sepatutnya dia sentiasa menapis apa yang dia cakap atau buat dengan keimanan. Adakah apa.yang dia buat atau cakap dimurkai oleh Allah. Banyak hujah yang dibuat oleh beliau adalah too straight forward. Sebagai contoh beliau berkata bahawa penggunaan kalimah Allah oleh kristian boleh menjadi peluang dakwah. Ini menunjukkan tahap pemikiran beliau yang satu hala sahaja dan tidak peak performance seperti Tun Mahathir. Kalimah Allah sebenarnya hanya nak digunakan dalam bible Melayu sahaja dan bukannya semua bible. Jadi bible.Melayu ni untuk siapa, kalau tak digunakan untuk kristian Melayu. Pada hakikatnya tuhan adalah sama tapi tuhan kristian juga mempunyai ciri-ciri kebapaan dan kelemahan seperti dalam kristian tuhan tidak berupaya untuk melindungi anaknya daripada dibunuh. Sebenarnya kita dapat juga fikirkan yang kemungkinan bahawa unsur ketuhanan Rom telah diserapkan kedalam agama kristian oleh orang Rom apabila mereka memeluk agama kristian. Yang mana kita dwpati bahawa dewa rom.boleh berkahwin dengan manusia dan mendapat anak. Dan anak itu boleh mati dibunuh seperti dalam filem hollywood. Betulkan kesilapan saya. Armd

    ReplyDelete
  9. Giler betul UMNGOK ni...kakakakaka

    Weiiii Salim Iskandar Sakai, dah minum San Miguel belum??

    Ptuihhhhhh....Nak bicara pasal soal Islam pulak..

    Plekkkssssssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wei sial babi mcm ko ni mmg suka sgt sokong org yg mainkan nama allah kan.. Aku mintak doa supaya ko pun kena kilat

      Delete
  10. Anon 11:48am

    Pergi lah sekolah, buka mata hati tu..dalam donia ni mana ada negara yang totally islam..cukai arak, cukai judi, cukai pendapatan kafir...tapi koa mentekedarah semua hasil BN/UMNO..pakatan kalau memerintah pun melakukan perkara yang sama dan memertabatkan Bahasa Inggeris untuk sekolah sekolah, memadamkan pemerintahan cara islam (alasan berbilang kaum)macam Kamal Artartuk di Turki, kebebasan berugama, kebebasan LBGT, alah semua nya bebas...kalau kao bukan melayu..koa memang bangsa haram jadah yang tak kenal diuntung..sememangnya BONGOK..kalau kau Melayu koa tak payahlah jadi manusia..

    ReplyDelete
  11. Sad, so sad when there are some Muslims who are incapable of good thinking. Watch "SAVE MARYAM" which gives you a good synopsis of the Christian agenda. Shame on the Christians, in many parts of the western world, Christianity is losing its grips because followers of the faith began to question more and able to see some "absurdities" created by the church! So now, the eastern sects are working very hard to regain the faith? even if it means through method of "deception" You Christians are Pathetic!!! Allah Subhanahu Wa Taala is NEVER Jesus Christ!

    ReplyDelete
  12. Terima kasih Pak Lah tanpa mu tak ada bersih atau menghina polis...dgn kebijaksanan bebal mu semuanya terjadi, melayu bercakaran..

    ReplyDelete
  13. Firman Allah Subhanahu wata’ala yg artinya :

    ” Dan sesungguhnya jika kamu bertanya kepada mereka ( orang - orang musyrik itu ): ” Siapakah yang menciptakan mereka ? Niscaya mereka menjawab :” ALLAH ” , maka bagaimanakah mereka dapat dipalingkan ” ( QS . 43 : 87 )

    ” Katakanlah :” Kepunyaan siapakah bumi ini dan semua yang ada padanya jika kamu mengetahui ?” Mereka akan menjawab :” kepunyaan Allah ”. Katakanlah : ” Maka apakah kamu tidak ingat ? ”. Katakanlah : ”Siapakah Yang Empunya langit yang tujuh dan Yang Empunya Arsy yang besar ? ” Mereka akan menjawab : ” Kepunyaan Allah ”. Katakanlah: ” Maka apakah kamu tidak bertaqwa ?” Katakanlah : ” Siapakah yang ditangan – Nya berada kekuasaan atas segala sesuatu sedang Dia melindungi , tetapi tidak ada yang dapat dilindungi dari azab-Nya , jika kamu mengetahui ?. Mereka akan menjawab :” Kepunyaan Allah ” Katakanlah ( kalau demikian ) , maka dari jalan manakah kamu tertipu ?” ( Q S . 23 : 84-89 ).

    ” Dan mereka telah mengambil sembahan –sembahan selain Allah agar sembahan itu menjadi penolongnya dihadapan Allah ”( QS . 19 : 81 )

    “ Ingatlah , Hanya kepunyaan Allah-lah Agama yang bersih ( dari Syirik ). Dan orang –orang yang mengambil pelindung ( penolong ) selain Allah berkata : “ Kami tidak menyembah mereka , melainkan supaya mereka mendekatkan ( permohonan ) kami kepada Allah dengan sedekat – dekatnya “ sesungguhnya Allah akan memutuskan diantara mereka tentang apa yang mereka berselisih padanya. Sesungguhnya Allah tidak menunjuki orang –orang yang pendusta dan sangat ingkar “. ( QS Az-Zumar : 3 )

    “ Dan sesungguhnya kami jadikan untuk isi Neraka Jahanam kebanyakan dari jin dan manusia , mereka mempunyai hati tetapi tidak dipergunakan untuk memahami ( ayat – ayat Allah ) dan mereka mempunyai mata (tetapi ) tidak dipergunakan untuk melihat tanda - tanda kekuasaan Allah , dan mereka mempunyai telinga( tetapi ) tidak dipergunakan untuk mendengar ( ayat – ayat Allah ). Mereka itu seperti binatang ternak , bahkan mereka lebih sesat lagi . mereka itulah orang-orang yang lalai “ ( Q.S 7 : 179 )

    ReplyDelete
  14. aku nampak nik ajis nie macam dajal sudah sumpah selama nie aku tak pernah mengata dia sampai macam nie tetapi dia layak wei kerana mempermainkan agama dengan tahap dasyat sekrang nie....
    pasal dia nanti tak pasal malaysia turun bala...
    janganlah jadi barua sangat kerana nak menang wei

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kejora malam dgn apa yg kau katakan ini jgn sampai ALLAH SWT turunkan bala pada kita semua hanya kerana segelintir yg sesat lagi menyesatkan org. aku harap sgt pok nik kembali ke pangkal jalan sebelum terlambat.

      Delete
  15. Nik aziz ni dah menjadi jadi lah dia ni.. Dah main kan allah ni mmg dah over sgt lah alu mmg benci dgn irg yg sgp mainkan agama demi kuasa aku mintak2 lah kan buar yg bersalah ni semua mati kena kilat

    ReplyDelete
  16. Ish2 aq mmg dah naik Ngin sgt dgn org tua ni makin tua makin menjadi plak dia ni... Ish apa lah sgp nak mainkan nama allah tu semata mata pasal gilakan kuasa klu lah aq jumpa org tua ni aq akan jentik telur dia sampai dia insaf

    ReplyDelete
  17. Nik ajis kan sggup amik setan jd penolong dia.

    ReplyDelete
  18. nik ajis ptt kena kilat sebelum dia menyesakan org lg

    ReplyDelete
  19. UMNO adalah golomgan munafik yang menggunakan perkataan Allah dan al quran untuk kepentingan. UMNO bukan percaya pun kepada ajaran islam. Sebab tu ianya merompak dan menyamun dan menindas rakyat sekian lama. Tapi Allah maha kuasa, segala ini ditolak rakyat dan rakyat bangun menentang kezaliman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kamu telah memfitnah tanpa bukti

      Delete
    2. Anon 11 Jan, 3.25pm
      Kesian kat hang yg dah buta hati.Orang dok bercakap tajuk lain hang pi tang mana? PAS tu Allah SWT dah tunjukkan satu persatu pun hang masih tak sedaq

      Delete
  20. SEBENARNYA DAH TIBA MASANYA NIK AJIS INI LETAK JAWATAN SEBAB DIA DAH NYANNYOK SEBAB ITU DIA DAH SESAT. ASALKAN MENAG UNDI PAS INI DAH TAK KISAH AKAN HUKUM HAKAM AGAMA ISLAM KITA.

    ReplyDelete
  21. pe korang nie.......maki hamun x tentu pasal.kamu smua ingat doa seperti panahkn petir kat nik ajis x kn dterima ALLAH.brdosa tau.walaupun ak x pandai agama,tpi sikap mcm korang nie lh lgi menjatuhkn agama islam.so x yah lh memburukkn lgi agama islam kte nie yerrr.....n lagi satu,jngn tuduh org sesat.perbuatan mcm tu BERDOSA BESAR.

    ReplyDelete
  22. nik ajis nie dh terlampau sesat tau!! patut biar Allah turunkan bala pada dia bru dia taw!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!