PANAS BERAPI! IDEAS HASUT ANAK TUANKU MUKHRIZ SERTAI DAP?

Tunku Zain dan rakan IDEAS yang ditaja kumpulan covert asing Mount Pellerins
IDEAS sebuat badan atau pertsetubuhan syok sendiri yang mana ketua dia si Wan Firdaus yang kini bersama-sama Zaki Zahid sedang menghancurkan KFC di Johor adalah penghasut kepada anak Tuanku Mukhriz Negeri Sembilan? Nak tahu cerita penuh? KLIK SINI

16 Responses to "PANAS BERAPI! IDEAS HASUT ANAK TUANKU MUKHRIZ SERTAI DAP?"

  1. we hope whoever the prince might be, dont try to be idealist because idealism is not based on nation's history and they dont know the struggle of commoners, for they being born with everything on a silver platter. How ideal can you be if you never experience any hardship and

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pihak istana pon kena beringat ingat....bila allah swt nak ambil balik bukan ada sapa pon boleh tahan lagi...

      Pelihara lah apa yang ada....alam terkembang jadikan guru...lihatlah af'al tohan mu!

      Delete
  2. teunku mukhriz berhak memilih parti mana dalam konteks negara demokrasi malaysia... mengapa kita terlalu fanatik & jumud?

    ReplyDelete
  3. Kalau nak join parti politik jgn join dap parti perkauman, pas parti ala taliban kejap pastu jadi parti sekular tak ada pendirian, pkr parti orang munafik jin mata satu atau afrit mcm cite bangsawam.Jadi anak raja ni kena fikir dan fikirkan lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa kurangnya parti umno yg korup & penuh noda itu?

      Delete
    2. MMG TERBAIKLAH APA YG ANON 9.05 PM INI KATAKAN, NAK JOIN PARTI POLITIK PILIHLAH YG BTL2 BAGUS DAN BLH MENJAMIN MASA DEPAN KITA SEMUA.

      Delete
    3. Betui tu....baru aku teringat...

      Orang tua dulu kat surau kg aku dikaki banjaran titi wangsa ada berkata DAJJAL itu bermata satu...

      Ada hadis pulak tu pon kata mata satu..

      Eh ...eh..memang bendera PKR ada mata SATU...!

      Ya Allah ...pelihara lah semua muslimim melayu dari penyokong ber MATA SATU ini.

      Ya Allah...ada kah mereka ini qaum Dajjal yg dikau maksudkan..

      Ya Allah...ya allah...ya Allah...tolong kami...tolong kami..tong lah kami....

      Delete
    4. Haha aq setuju dgn korang pas mmg dajjal

      Delete
  4. geng umno najib Vs geng umno paklah-khairy....... perang saudara antara kongsi gelap umno dah bermula semula.. kihkihkihkhi.....

    ReplyDelete
  5. DAP ini mmg penghasut tegar lagi2 anak muda senanglah dap punya org menghasut mereka utk menentang lawannya sebab dap cina rasis ini mmg suka kalau anak org2 melayu jadi ahli dap.

    ReplyDelete
  6. PERUBAHAN PRINSIP POLITIK MELAYU/MUSLIM

    PRU13 ____ Mengapa UMNO akan hilang kuasa?

    1. Melayu majoriti tolak UMNO

    2. Melayu majoriti bersatu dalam PAS

    3. Melayu majoriti mahu redha Allah

    4. Melayu majoriti tak mahu bertuankan ketua2 lanun UMNO

    5. Melayu majoriti yakin perubahan kearah kebenaran dan keadilan bersama PAS & PR

    6. Melayu majoriti ingin pengkhianat bangsa UMNO diadili

    7. Melayu majoriti tidak mahu diperhambakan oleh ketuanan UMNO @ diperkudakan oleh Tuan2 Besar para kaum bangsawan UMNO!

    8. Melayu tak mau meLAYU berbudaya yahudi Apco lagi... rasuah & fitnah ...

    9. Melayu sudah sedar...
    Melayu bangkit bersama Islam.
    Melayu bertamadun bersama Islam.
    Melayu gagah bersama Islam.
    Melayu memimpin ummah bersama ISLAM

    &&&& etc......................

    => "PAS ganti UMNO" ...untuk Melayu & Rakyat Malaysia!
    ==> "PAS for All"
    ==> "PAS for Change"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika PAS sebuah parti yg kuat Dan kukuh kenapa memerlukan to GMAT sakti DAP Dan PKR.. Mengapakah Nik Aziz begitu desperado menyembah Karpal Sing.. Lu pikir lah sendiri

      Delete
    2. Dulu, kini Dan Sekarang PAS tiada pendirian. PAS di pimpin Dan bukan Nya Memimpin... SEDAR lah , PAS di TUNGANG bukan MENUNGGANG

      Delete
  7. Ingat lagu ghazal pak lah balik bulan mengambang teringat kat pas. Lambang bulan ni ada bersangkut paut ngan punggok yg merindu2benda yg tercapai. Lagi tok nenek punya cite kalau bulan mengambang sama ada hantu atau langsuir sdg berkeliaran.Begitu lah petua orang tua2 dahulu.Jadi kita ambik iktibar dari falsafah yg beharga ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik lah ingatan ko ni...mmg btl ada sangkut paut dgn pas benda2 yg tak baik ni semua

      Delete
  8. PRU 13 nanti PAS Akan di Lingkupkan...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!