CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, January 11, 2013

PANAS BERAPI! HISHAM GAY RAIS HASUT RAKYAT TURUN BERDEMO UNTUK MERAIKAN PENZINA? WOW

Korang tengok la kebabian Hishamuddin ni, yalah dia suruh rakyat semua turun demo, dia menghasut rakyat untuk apa? UNTUK MERAIKAN PENZINAAN ANWAR DAN SHAMSIDAR BEB! Ingat ya semua termasuk ahlul PAS yang sesat, kamu turun esok untuk meraikan pasangan berzina.

HIMPUNAN 112 ADALAH untuk selamatakan SHAMSIDAR dari menjadi saksi dalam kes Nalla lawan Anwar! Padahal kita semua tahu, kes liwat pun Anwar lepas, kenapa nak pertahan Shamsidar? Kita mesti berani kerana benar kan? Lain macam je gabranya si Anwar ni sampai suruh orang selamatkan Shamsidar?

Biasanya dalam mahkamah ni banyak benda yang terbongkar, segala benda yang tak pernah kita tahu semua akan keluar. Tambah pulak Nalla kata Shamsidar aiskrim Anwar kaw-kaw punya. Pastu lu orang penyokong bebal nak turun dan nak pertahankan bos lu yang kuat berzina dengan bini orang dan jantan muda tu pulak.

Euuuwwww, gelinya sial. Perhimpunan 112 hanyalah untuk selamatkan Anwar dari kebenaran cerita dia berzina dengan Shamsidar dari diketahui rakyat jelata. Aku pelik betul dengan Pan Malaysian Islamic Party ni, mereka cukup suka nak pertahan Anwar yang dah ada video China Doll, DNA meliwat dan hakim pun mengesahkan dulu dia memang meliwat. PAS masih nak pertahan si peliwat tegar dan sekarang mereka nak pertahan betina sundal si Samsidar pulak.

Tanyalah Jiajah si ikan sepat kering tu, dia kenal sangat siapa si jalang Shsmsidar ni, lepas ni PAS nak buat demo pertahan AFifah si anak Anwar hasil hubungan gelap mereka pulak ke?

37 comments:

  1. buat kecoh buang masa besok semata kerana anuar dan kak sham nie???????
    memang bodoh nak mampus sapa turun besok semua penyokong kepada peliwat antarabangsa...
    eeeeeeee kotornya

    ReplyDelete
  2. Jijah makan hati sekarang ni sebab takde sapa nak buat perhimpunan utk dia... 1st lady pembangkang si shamsidar sebenarnya...

    ReplyDelete
  3. orang bersalah je yang selalu kecoh lebih tengok rosmah tak salah pun walaupun difitnah lagi dasyat rileks je takde pun buat perhimpunan sia2..perangai pakatan selalu inginkan publisiti murahan

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.....orang yg bersalah saja yg gabra lebih..

      Delete
  4. Jijah, sidar dan aa akan berjalan berpegang tangan di 'depan' anuwar .............

    ReplyDelete
  5. itu la yang dikatakan penyokong2 pakatan anak haram memang bodoh tahap gaban! aku setuju motif sebenar ialah untuk meraikan pasangan zina tersohor di malaysia!

    ReplyDelete
  6. Sapa yg pergi esok ni semua nye org2 yg plg bodoh kat dlm dunia ni.. Drg pergi utk sokong peluwat negara... Tgk lah sapa yg pergi tu semua sokong peluwat tu allah akan turunkan bala kat dia

    ReplyDelete
  7. Klu aq g besok aq akan jentik telur semua yg g bt hal esok lps tu br aq akan puas hati

    ReplyDelete
  8. PR tak habis habis dengan perjuangan peribadi. Bila lagi nak memerjuangkan dan menguntungkan rakyat. Sejak merdeka tolong lah bagi satu contoh pembangkang ada memberi sumbangan kepada Malaysia. Satu cukup....

    Di ramalkan perhimpunan ini tidak mendapat sambutan kerana orang lain yang syok orang lain yang dapat celaka.

    Itulah Anuwar. Politiknya tak pernah pergi jauh. Balik balik celah kelangkang juga akhirnya.



    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa kata takde. Tu pluralisme,liberalisme dan lgbt bukan jasa PR ke?

      Delete
    2. Lim Kit Siang dah bagi rakyat Malaysia rusuhan 13 Mei 1969..hooray.

      Delete
  9. Budak hisham rais ni bercita2 nak jadi hero revolusi kunun. Dia perasan dirinya berpengaruh di Malaya ni. Sebenarnya dialah keldai anwar. entah2 dia dan anwar ada apa2 kot. You are nothing Mr.Hisham. Nothing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang betul apa yg kau katakan ini tukang komen aku sokong kau seratus peratus. hisham jgn nak berlagak yg kau ini byk penyokong.

      Delete
  10. Umno buat demo hanya bangla yang datang. Kena bayar suruh datangpulak tu. Gila punya bodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo yg pas pkr n dap buat nie x bg duit ke siap ade lain2 harga lak kn b4 cakap tgk dulu cite dlm kain ko tu bru ko sembang pasal lain kn penyokong pembangkang yg bebal

      Delete
    2. UMNO mana ada biasa buat demo.yang buat demo ni selalu orang yang nak menegakan benang basah.dan menyelamatkan diri atau orang kecewa sahaja.

      Delete
  11. 3.12 apa?? Kau pulak nak jual bini kat bangla??

    ReplyDelete
  12. AKU HARAP SEMUA RAKYAT MALAYSIA SUDAH BIJAK UTK MEMBUAT KEPUTUSAN, SAMA ADA NAK PILIH JALAN YG SALAH ATAU PUN JALAN BBENAR. JGNLAH KITA SOKONG PENZINA NANTI DAPAT BALA DARI ALLAH SWT. SO AKU HARAP ORG RAMAI TAKKAN BERKUMPUL PADA ESOK HARI.

    ReplyDelete
  13. Mana tak gabranya si nuar dia dah kena checkmate dengan nalla.

    BIla perbicaraan sasmidar dah tak leh menipu sebab peguam nallla dah ada video seks dia dengan nuar tu yang tak lena tidur tiga serangkai tu.

    Kalau sasmidar buka pekung habis le si adik (AZMIN) dengan si abang (nuar) sebab bukti dah ada dan kemungkinan besar anak azmin boleh dikenakan perintah ujian dna

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...yg ni yang aku tak sabar nak tengok...

      bila nak start bicara hah...

      Delete
  14. "Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka delapan puluh kali sebat; dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik;- kecuali orang-orang yang bertaubat sesudah itu serta memperbaiki amalannya, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani” [An-Nur: 04 & 05]

    “Sepatutnya mereka (yang menuduh) membawa empat orang saksi membuktikan tuduhan itu. Oleh kerana mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka mereka itu pada sisi hukum Allah, adalah orang-orang yang dusta” [An-Nur:13]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh video takleh jadi saksi sebab besi, makanya walau kau tau dia berzina dan kau pergunkan ayat Quran untuk melindungi seorang penzina yang terus-terusan berzina. Allah beri akal untuk kita guna, jangan dipersia saudara anon

      Delete
    2. surah annur cherita pasa tudoh wanita terhormat. yg ini belalai bro...bukan wanita....

      Delete
  15. yg pergi besok adalah org2 yg mudah dihasut dan disesatkan oleh iblis dan setan laknatullah, mereka ini tidak memiliki tempat yg aman sama seperti iblis dan setan yg di-usir oleh Allah SWT walau dimana pun mereka berada sama ada di-langit atau pun di-bumi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang pergi esok pendatang asing seberang yang diupah oleh Anwar.

      Delete
  16. MALAYSIA NEGARA PERTAMA MENOBATKAN PENZINA & PELIWAT INTERNASIONAL SEBAGAI PERDANA MENTERI NEGARA ISLAM.
    HOOOOORAY..........SEMUA BEBAS........SEMUA BOLIH KEBASSSSSS.

    ReplyDelete
  17. UMNO habis modal. Mereka hanya memalit diri sendiri dengan najis masing masing seperti beruk dalam sangkar. Kesian UMNO.

    ReplyDelete
  18. Cakap banyak x guna...Meh ler kita turun ramai2...Kita rayakan 112 semeriah Aidilfitri...Mangkok2 Umno pun boleh turun skali...Demonstasi budaya kita...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku setuju juga potong babi untuk jamuan hari raya kau tu di stadium.penunggang kau kan suka babi bakar.

      Delete
    2. JANGAN LUPA BAWA CHINA DOLL RAMAI RAMAI.
      KITA MAKAN BESAR OK.

      Delete
  19. Org Malaysia ni semakin cerdik semakin mudah ditipu dan kurang ajar.Mereka semakin tidak tahu membezakan yg mana betul atau salah termasuk UMNO dan PAS.Apakah anda sanggup untuk berdemo untuk kepentingan seorg individu yg kita tidak kenal hatibudinya..Jika betul dia tidak bersalah seperti yg dia dakwa biarlah undang-undang menentukannya.Jadi kenapa takut. Lebih baik kita mempertahankan ahli keluarga,masyarakat dan negara kita daripada dintai musuh dalam selimut.Sesiapa yg pergi tu memang sengaja memperbodohkan diri sendiri hahaha!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka berdemo bukan kerana seorang individu, mereka berdemo untuk masa depan mereka dan anak cucu mereka. Itulah yang perompak UMNO tak paham2 kerana parti haramjadah ni dah lama terpesong

      Delete
    2. 521
      PARTI SIAL YANG KOW SOKONG AKAN BAWA SIAL PADA ANAK CUCU KAU.
      JANGAN JADI ANJING DAP. MELAYU BERDEMONSTRSI, DAP DUDUK MENCATUR KUASA.
      JELAS YANG BODOH MELAYU.....DAP TERSENYUM TENGOK KEBODOHAN MELAYU YANG SANGGUP DI PERBODOH.
      BAIK DUDUKNRUMAH, URUS KELUARGA KEJALAN FI SABILILLAH.

      Delete
  20. PELIWAT DAN PENZINA INTERNATIONAL AKAN DINOBAT SBG PERDANA MENTERI NEGARA ISLA PERTAMA.

    ReplyDelete
  21. Memang bodoh tahap gaban yg prrgi demo esok...Drp korang melalak kunun utk samsidar, lagi baik kau org berjuang di palestin, ada jugak paedah....

    ReplyDelete
  22. sapa yg pergi turun utk menyokong si pengotor negara tu mmg bodoh bangang tahap cipan!!

    ReplyDelete
  23. apasal lak nak selamatkan samsidar... kalau x salah buat apa nak takut... lain la kalau salah memang macam2 helah dibuat untuk mengelak.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!