PANAS BERAPI! DEMI NAK MENUTUP KEBABIAN DAP, PAKATAN SANGGUP KATA PM SAKIT TENAT!

Aku tak sangka la yang Pakatan akan jadi begitu bangsat sekali, mereka boleh sebarkan berita palsu kononnya PM jatuh sakit dan yang paling buruk sekali ada yang sanggup kata PM kena stroke la, hinya pakatan harami ni, nampak sangat mereka dah takde modal kan? Baca penjelasan PM kat sini

Sebenarnya mereka sengaja merekayasa cerita-cerita sebegini demi nak tutp segala kebabian yang dihadapi DAP! Yalah kan ke DAP je parti yang kononnya sangat la bersih adanya selama ini, tiba-tiba pecah tembelang mereka menipu dalam pemilihan CEC, nak dijadikan cerita mereka ambil melayu kununnya tapi hakikat Zairil tu Cina 100%

Zairil tu anak Cina, hanya sebab dia gunakan nama Khir Johari maka dia dapat la lesen melayu, mamat tu cara hidup dia pun langsung tak melayu beb. PAsal DAP nak tipu punya pasal maka diambilnya cina celup setelah percubaan menggunakan Nizar Lahanat gagal.

DAP cukup malu, Anwar pun dah kata apa yang DAP buat ni memberikan kesan yang sangat buruk kepada Pakatan, aku pernah dedahkan dalam blog ni, KLIK SINI

Bukan Anwar saja bimbang keseluruhan pemimpin Pakatn menjadi gusar kerana DAP kan selalu melalak dengan CAT mereka dan sehingga kini mereka berjaya menipu rakyat. tetapi Tuhan Maha Berkuasa pembaca sekalian, sepandai-pandai tupai melompat akhirnya ke tanah juga. Last-last DAP kantoi menipu, dah la tipu dalam undi, semua melayu kalah.

Bila orang mula bercakap maka mereka mula mengubah strategi dan masukkan Cina Celup bernama Zairil dalam CEC, DAP ingat setel la problem tak sangka pulak terbocor pulak strategi mereka ni, well kisah nis emua dah tahu. Apa yang aku nak bagitau korang demi nak cover cerita ni mereka sekarang ni sanggup buat apa saja nak tutp cerita ni.

Hinggakan kesihatan PM pun mereka nak jadikan isu, bayangkanlah kisah roti percuma pun mereka jadikan isu. Aku percaya lepas ni mereka akan cerita pasal seluar dalam PM pakai dah koyak la, kasut PM saiznya kecil la, semua kisah mengarut tahap tak masuk akal akan keluar.

Oh ya, aku lupa demi nak selamatkan isu DAP ni, PAS bahalol melalui AMANAT HADI PART 2 menghalalkan penggunaan nama Allah. Ingat Hadi dulu pasal kau orang mati dan duit tabung mereka hilang. Sekarang kau benarkan nama Allah diguna oleh bukan Islam padahal dalam PAS sendiri golongan ulamak menentang.

KAU AKAN TERIMA BALASANNYA HADI!

28 Responses to "PANAS BERAPI! DEMI NAK MENUTUP KEBABIAN DAP, PAKATAN SANGGUP KATA PM SAKIT TENAT! "

  1. Perhaama from PAKATAN RAKYAT kepada (pilih slah satu) :

    1. Pakatan Bahalol;
    2. Pakatan Dungu;
    3. Pakatan Bongok;
    4. Pakatan Babi:
    5. Pakatan Durjana.

    ps kena tukar n

    ReplyDelete
  2. selagi ade pengikut bahlol al bengap pemimpin PAS akan teros dgn menyebarkan agama bru mereka..

    ReplyDelete
  3. aq rasa yang akan jatuh sakit nanti bukan PM kita tapi anak2 pukimak hanjing cina DAP sebab terlampau banyak makan babi kurap..... aq x tau la macam mana citer PM kita nie sakit boleh dijadikan modal utk diorang ??????? x faham aq..... sepukimak anwar brahim pun dia tau beza org sakit dgn x sakit gak..... apalah bodoh tahap cipap diorang nie.... aq jentik teloq sekoq2 baru diorang tau beza sakit dgn x............

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa nak heran keseluruhan FUCKAROON adalah pekerja kilang fitnah terbesar didunia.

      Delete
  4. sudah sampai masanya kerajaan ambil tindakan dengan serius melalui majlis raja raja,majlis fatwa,mahkamah persekutuan dengan perkenan spb agong ketua negara terhadap golongan yg cuba menggugat kedudukan agama islam dan tindakan tegas terhadap golongan yg menyelewengkan al quran demi kepentingan politik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg betul pas dajjal apa yg kau katakan ini, sudah tiba masanya kerajaan bertindak.

      Delete
  5. orang melayu bodoh je percaya dap boleh terima melayu. lagipun zairil tu melayu ke? sampai hari ni takde sorang pun pencacai pr berani jawab soalan mudah itu.

    dahlah 'silap kira undi' konon..dengan silap kira undi itu baru 'melayu celop' dapat menang? takkan itu pun tak reti2 nak buat konklusi? saiz otak tu kecik sangat ke? sama saiz dengan otak babi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. MELAYU KITA BUKANNYA BOODH KAK BEDAH OI, TAPI BUAT2 BODOH SEBENARNYA SEBAB TERLALU PERCAYA SGT DGN PEMBANGKANG BULAT-BULAT TANPA USUL PERIKSA

      Delete
  6. Mesti puak2 fuckatan haram@kambing Boer ni malam tadi bila dengar ceramah pasal PM jatuh sakit ni angguk bertakbir sambil letak duit dlm tin Milo ataupun tulis money order kt Hadi...
    Kerja2 bodoh menfitnah ni memang ni dah kerap diaorg tulis sejak dr dulu..
    Tp sejak dua menjak ni terserlah sgt kebangangan nya...
    Mengira 2000 org punya undi dlm parti sendiri pun tak betul, nak berarak Bershit kunun..

    ReplyDelete
  7. Kedah gempar. Lagu negeri kedah akan digubah dgn mengeluarkan perkataan sensitif terutama disekolah convent sg petani. Begitu juga Selangor mengharamkan penganut Kristian menyanyikan lagu negeri sbb ada perkataan itu

    ReplyDelete
  8. Allah sayangkan umat Islam Malaysia. Segala mcm fitnah dah pun balik pd tuan pny fitnah. Tuduh org tk Islam tapi diri sendiri jual nama tuhan. Islamlah sgt.... PAS MEMANG BANGSAT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS=Parti Ajaran Sesat dah berasap, mata dah kabor kena asap, telinga dah sakit dan tuli kena asap, kerongkong dah sakit dimasuki api lalu barasap dan jubor pun panas berasap.

      Delete
  9. PAS dan PKR dh ada pendirian, UMNO belum lagi ada keputusan tentang penggunaan kalimah Allah. Takut atau tak berani nk war2kan..Kesian UMNO...Sabor..getah mahal dah, utk Raja Ropiah jgn malu kalau ditakdirkan jd penoreh

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Diakhir zaman nanti ade ulamak yang menjual agama demi mendapatkan keuntungan.. Allah yang Esa telah memberitahu kita didalam Al Quran dan Hadis..
      AKU CUMA TERPIKIR KALAU HJ HAADI DAN NICKY AJIZ MAMPOOS , BANGKAI DIA NAK TANAM MACAM MANA DAN DEKAT MANE..UMUR DAH PENNGHUJUNG , BESOK LUSA PADAM LAH DIA, KALAU SEMPAT BERTAUBAT NASUHA ORANG UMNO BOLEH TOLONG URUSKAN...KALAU TAK SEMPAT DICADANG KITA BAKAR AJEEER BANGKAI Tuuuu...

      Delete
  10. Kenapa org2 UMNO dilihat mcm kurang ilmu agamanya. Tgk komen mcm tak pernah membaca dan tak pernah hadir kuliah di masjid je. Pelik Islam cara UMNO ni. Islam budaya kot? Masih belum terlambat, pergilah ke masjid atau surau, lepas maghrib tggu jap sampai isya', insyaAllah percakapn dan pemikiran anda ada sikit matang. Kami kesian cara anda berfikir dan menterjemahkan cara hidup Islam cara UMNO. Tak faham tanya ustaz2 yg tinggi ilmunya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak sangat ko ni, islamlh sgttttt...riak sungguhlh manusia mcmni

      Delete
    2. Jenis anon puki mak macam ni la dari dulu dia downkan orang yang tak sokong PAS, pada pandangan keturunan anjing anon ni Islam adalah PAS dan PAS adalah Islam. Kena kencing satu keturunan. Ingat pandai last2 termasuk golongan riak dan bakal penghuni neraka Jahanam. PAS memang bangsat

      Delete
    3. hehehe.. sape yg kurang ilmu skang nie???

      Delete
    4. anon 12:20 salah satu drpd setan2 yg direjam yg bertopengkan manusia konon alim...belagak mcm alim tapi ckp tak serupa bikin,suka menyokong puak munafik yg mengunakan agama demi untk kepentingan diri dan parti sesat.

      Delete
  11. Biasalah pakatan ini tak hbs2 nak kata umno ini parti yg bodoh tapi sebaliknya pakatan tak tahu yg mereka sebenarnya yg paling bodoh nak mampos dlm mentadbir sesuatu negeri.

    ReplyDelete
  12. siapa yg mainkan agama sebenarnya pas atau pun umno, semua org tahu yg pas ini jadikan agama sebagai senjata utk mereka kenakan umno tapi malangnya mereka ini igt semua manusia dlm dunia ini bodoh agaknya. tapi masih ada yg berfikiran waras dan tahu nak bezakan yg mana baik dan yg mana buruk.

    ReplyDelete
  13. Hadi awang, moga kuburan mu kelak di sirami kencing dan bauan busuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam...
      Kalau menurut fatwa Dewan Ulamarmak PAS dan Harun DIN....Haji hadi sekarang bukan penganut Islam lagi.. Maka Beliau Tidak Boleh Mengimami Solat dan seluruh Penganut PAS kena mufarakah sekarang..
      PAS IS DEAD

      Delete
  14. HADI AWANG NAK MATI NANTI KITA TENGOK MACAMANA DIA MENGGELUPUR. BERAPAI RAMAI DAH SESAT.

    ReplyDelete
  15. Zairil masa emak dia kahwin dengan Khir Johari umur dia lebih kurang 3 tahun anak laki cina terdahulu.

    ReplyDelete
  16. pakatan nie sememangnya dah melampau sgt!! ptut amek tindakan je ke atas depa tu.. pasal cina DAPig tu depa sggup buat apa saja smpai kan bunuh org pun blh aku rsa!!

    ReplyDelete
  17. Sebenornya dap yg kena stroke.............

    ReplyDelete
  18. komen pencacai pembangkang ni memg LOW CLASS..melalut umpama lancang kuning belayar malam.merapu akibat berlebihan termakan ubat kuat sex..iklan dri harakah.spin sana..spin sini..apa pun yg kamu dan puak2 pakatan tu komen..ni jawpannya...PRU 13 ni...aku dan 12 ahli keluargaku tidak akan mengundi PAS..PKR..tidak..tidak..BN jg pilihan kami.sebabnya..isu tanah kelantan yg diberikan kpd nga & ngeh.amanat hj hadi.terbongkarnya penipuan rafizi tentang DEE FUCK..Himpunan 1 juta lembu2 pakatan...aku meluat dan meloyekan...mudahkaaan,,

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!