PANAS BERAPI! BEBUDAK KURANG AJAR NI PERLU DIAJAR! MEREKA MENGHINA PM

Seperti yang dijangka, beberapa kerat pelajar IPT yang perasan mereka tersangat hebat dan kononnya memperjuangkan hak kaum pelajar, cuba buat kecoh dan cuba tunjuk hebat menjelang tengah malam sambutan Tahun Baru 2013 di Dataran Merdeka. Kebanyakan mereka yang merupakan pelajar-pelajar keciciran yang bernasib baik kerana status Melayu dan Bumiputera, cuba menimbulkan kegemparan di tengah-tengah masyarakat dengan melakukan demonstrasi selain menaikkan bendera SANG SAKA MALAYA yang mereka rasakan, itulah bendera Malaysia yang sebenarnya, walaupun sejarah yang mereka faham tentang bendera tersebut ternyata hanyalah sejarah yang tidak pernah wujud.



Demonstrasi berkenaan begitu jelas merupakan agenda Pakatan Rakyat yang bergerak menerusi GAMIS. Apatah lagi menjelang jam 12:00 tengah malam, gambar-gambar Najib Abdul Razak, Muhyiddin Yassin serta Rais Yatim mula dibakar oleh puak-puak ini yang diketuai oleh MUHAMAD AZAN SAFAR yang juga merupakan Presiden GAMIS bagi tahun 2012.



Sebelum melakukan upacara membakar gambar, MUHAMAD AZAN SAFAR telah membuat ucapan yang berapi-api di hadapan rakan-rakan demonstrasinya. Dalam ucapannya, MUHAMAD AZAN SAFAR telah menyatakan, Kerajaan UMNO-BN yang diketuai oleh Najib Abdul Razak sebagai sebuah KERAJAAN ZALIM. Namun daripada ucapannya yang berapi-api itu, MUHAMAD AZAN SAFAR sekadar menjadi burung kakatua untuk Pakatan Rakyat, memandangkan hujah-hujah yang dilemparkannya DICOPY-PASTE bulat-bulat dari HARAKAH DAILY, KEADILAN DAILY dan ROKETKINI. Hujah-hujahnya tidak melambangkan langsung sebagai seorang pelajar universiti yang didedahkan dengan pendidikan tahap tinggi walaupun pada masa yang sama, dia merupakan PRESIDEN Gabungan Mahasiswa Islam (GAMIS).



Bagaimana dikatakan hujah matang kalau Presiden GAMIS itu mempersoalkan tentang PENDIDIKAN PERCUMA walhal telah dinyatakan secara terang, jelas, dan tidak berselindung bahawa pelajar-pelajar universiti yang berjaya memperolehi keputusan cemerlang akan dibebaskan daripada membayar kembali pinjaman pelajaran mereka?

Apa yang kejam dalam sistem yang dilaksanakan sekarang, memandangkan wujudnya manusia otak beku seperti MUHAMAD AZAN SAFAR dan kawan-kawannya, yang mahukan pendidikan percuma, sedangkan mereka sendiri merupakan pelajar-pelajar ehsan yang belajar kerana status Melayu-Bumiputera, dan bukannya kerana LAYAK MASUK berdasarkan merit?



Bahkan, lebih tepat lagi, kebodohan dan kebekuan otak mereka, boleh disaksikan menerusi pelepasan BENDERA SANG SAKA MALAYA ke udara dengan menggunakan belon tepat jam 12:00 tengah malam ke udara.

Kelompok seperti Presiden GAMIS dan barisan pelajar-pelajar IPT yang datang berdemonstrasi itu sebenarnya terpengaruh benar dengan cerita dongeng SANG SAKA MALAYA walhal bendera berkenaan tidak pernah wujud pun, baik pada tahun 1947 atau tahun-tahun sebelumnya apatah lagi selepasnya. Kalau ada pun bendera yang hampir serupa adalah BENDERA RAKYAT yang dicipta oleh Parti Komunis Malaya yang cuba menubuhkan Republik Rakyat Komunis Malaya selepas pengunduran tentera Jepun dan selang masa sebelum pentadbiran tentera British (MBA) pasca Perang Dunia Kedua.



Budaya membakar gambar-gambar pemimpin sudah menjadi satu kebiasaan sekarang ini. Budaya tersebut mula diperkenalkan di Malaysia oleh Hishamuddin Rais, salah seorang pelajar keciciran tahun 1974 yang cuba menyembunyikan kecicirannya menerusi aktiviti luar biasa, termasuklah melarikan diri ke luar negara untuk lebih dekat dengan kegiatan KOMUNIS dan SOSIALIS antarabangsa.

Dan kerana itulah, berselindung di sebalik perjuangan hak pelajar IPT, kelompok pelajar keciciran ini yang rata-ratanya berbangsa Melayu dan beragama Islam, akhirnya menunjukkan belang sebenar apabila tampil dengan slogan TOLAK UMNO, walaupun hakikatnya, perjuangan memasukkan mereka menjadi sebahagian daripada komuniti berpendidikan tinggi telah dibuat oleh UMNO semenjak dari zaman sebelum merdeka, berbanding DAP yang melihat Melayu keciciran seperti pelajar-pelajar yang berdemonstrasi itu tidak layak masuk IPT.

Anda boleh perhatikan raut wajah mereka untuk mengetahui sama ada mereka sebenarnya layak atau tidak untuk berada di menara gading!



Melihat kepada tingkah laku para pelajar tersebut, kebanyakan daripada mereka merupakan golongan manja yang enggan berusaha keras untuk maju, sebaliknya telah menjadi kelompok yang amat mudah percaya bahawa sesuatu kejayaan itu datang menerusi desakan. Berbanding mencari kejayaan menerusi kecemerlangan akademik dan dibebaskan daripada membuat pembayaran semula pinjaman pendidikan, golongan pelajar tersebut lebih seronok mengikut jejak langkah dan percaya dengan omongan kosong Anwar Ibrahim dan konco-konconya.



Kalau tentang SANG SAKA MALAYA pun mereka tidak tahu tetapi pada masa yang sama, meuar-uarkan cerita bohong tentangnya, apa lagi yang boleh diharapkan kepada kejayaan masa akan datang.

Presiden GAMIS, MUHAMAD AZAN SAFAR yang beria-ia memulakan upacara membakar gambar para pemimpin yang dibencinya, perlu menerangkan mengapa KECICIRANNYA dalam pelajaran boleh membantu mendapatkan pendidikan percuma sepertimana yang dihujahkan.

House PK: Ini aku petik dari Sel13.com - bebudak biadap ni semua wajib dikenakan tindakan, kalau dibiar makin menjadi anak-anak haram ni semua.

26 Responses to "PANAS BERAPI! BEBUDAK KURANG AJAR NI PERLU DIAJAR! MEREKA MENGHINA PM"

  1. biasa la tu bro, mereka tak kahwin lagi,.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku masuk U dulu straight 5A dlm STPM...Sama mcm budak cina. Jadi aku masuk Univ sebab merit, bukan sebab kouta Melayu. So, aku sokong PAS....Takbir!

      Delete
    2. Aku dpt ke U sbb result excel..apa pun sumbangan utama sekolah allmost free bayar yuran ciput Dan buku teks free..Anda ingat pejuang ideologi spt yahudi mabuk PAS apa lagi DAP jahanam yg bantu ke? Hang pun kaki mabuk juga anon 9, 42?

      Delete
    3. Untuk makluman, politik adalah ciptaan manusia dan asal usul politik ini adalah daripada Greece. Ia menjadi ikutan oleh bangsa yahudi dan negara amerika.
      Bukankah pemerintahan islam adalah berdasarkan Khalifah iaitu selepas nabi s.a.w wafat.
      Kesimpulannya politik adalah haram.

      Delete
    4. Kalau start dari org bukan islam jer haram. Bongok nya kau ni. Kalau mcm tu makan tangan kanan pun haram juga laa . Baghal...

      Delete
  2. Big Dog, dah makan taik ke? apesal blog ko ni busok macam puki Rosmah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau dah cuim ke? Entah-entah puki mak kau lagi busuk.

      Delete
  3. SB tolonglah cam muka mereka ni.. kalau mereka pohon jawatan dalam kerajaan..tolonglah gagalkan mereka dalam interview tapisan keselamatan.. tolonglah..

    yang aku nampak sekarang interview tapisan keselamatan tu cuma sekadar prosedur saja sekarang..buang masa saja kalau tak betul2 nak laksanakan tindakan yang wajar

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Pelajar2 ni salah tafsir tentang erti perjuangan, bagi mereka berjuang erti nya menentang pemerintah, sepatut nya mereka berjuang meningkatkan integriti diri serta kemahiran, setelah tamat pengajian masuk di dalam sistem pentadbiran dan ubah apa yang mereka lihat tidak betul, tapi barang di ingat jangan di buai kerusi kedudukan, seperti mana banyak berlaku kepada pelajar2 yang lantang berjuang semasa pelajar, tapi longlai bila memegang jawatan. Dari pengalaman yang saya lihat adik2 sekelian.

    ReplyDelete
  6. Budak2 mentah yang baru nampak dunia akibat dasar pelajaran; dalam dasar ekonomi baru kini....dah mula nak tunjuk belang. Sebab buta sejarah dan sengaja nak menafikan jasa baik, hasil usaha serta perjuangan kerajaan BN yang ditunjanggi UMNO. Budak2 seperti ini perlu ditarbiahkan dan disedarkan dengan membuka mata mereka tentang nasib bangsa2 yang tidak bernasib baik di Timur tengah khasnya.Akibat daripada berselisih faham sesama bangsa dan seagama menyebabkan mereka diperalatkan oleh pihak barat bagi menjatuhkan kerajaan Islam.

    ReplyDelete
  7. SELUAR DALAM PUN KERAJAAN YG BELIKAN !!!!! PiiiiRAAAAAAhhhhh !!

    ReplyDelete
  8. Deepak juga perlu diajar atau humban ke ISA sbb hina isteri pimpinan negara, fitnah DS Rosmah dan Datok Roopiah

    ReplyDelete
  9. Segelintir mereka ini dihasut diupah oleh Pembangkang, memandangkan mereka terdiri daripada penuntut yang tidak cemerlang dan kurang ajar elok saja dipecat dari universiti.beri pinjaman itu kepada mereka yang tahu bersyukur.dan sedar diri.

    ReplyDelete
  10. Tolong kembalikan ISA untuk keamanan negara. hanya orang yang rancang nak langgar undang-undang bencikan ISA. tolong.tolong bring back ISA.

    ReplyDelete
  11. Pemansuhan ISA sudah banyak memudaratkan.

    ReplyDelete
  12. Bukan saja seluar dalam kerajaan belikan. makan harian,telefon bimbit, motosikal, ada yang bantu ibubapa yang daif dikampong dengan duit PTPTN tu..Anwar upah seorang RM50 mereka boleh buat kerja yang jijik.

    ReplyDelete
  13. Bapak Pembohong Buat Ibadah Umrah Konon

    Anwar Ibrahim tweet bahawa dia dan Wan Azizah sedang menjalani ibadah umrah di Kota Mekah tetapi apabila check kedutaan Arab Saudi tidak berada disana..

    Anwar tidak pernah memohon visa untuk umrah dalam masa terdekat. Malah apabila hamba Allah buat pemeriksaan di kedutaan Malaysia di Arab Saudi nama Anwar dan Azizah tida ada dalam senarai rakyat Malaysia yang menjalani Umrah.

    Sudah sah memang Anwar menipu rakyat Malaysia kononnya dia sekarang tenang dihadapan Ka'abah. MasyaAllah tak kanlah ibadah Umrah pun Anwar nak tipu jika benar ini berlaku Anwar perlu berTOBAT nasuha dengan segera.

    Pssssttt.. Anwar sedang tweet atau perut Wan Azizah sambil ber tweet dengan peminatnya..

    by;
    Mohd Noor FB

    TC: Kalau bab amal pun nak tipu, alahaiiiii pe lagi nak di kata..

    ReplyDelete
  14. fuyoo, pompuan2 bertudung ni berani keluar malam2 buta la, mak bapak dorg taw ke? klo tak kahwin lg da reti keluar tgh2 mlm bercampur laki pompuan, nmpk sgt prangai tu buruk. tak payah pakai tudung macam kemah la klo prangai cam anjing yg dilepaskan dr tersepit.

    ReplyDelete
  15. DAH MAKAN KARI BANYAK SANGAT, KEMUDIAN BERAK DI MERATA TEMPAT. ITU SEBAB BLOG JAMBAN INI BUSUK NAK MAMPUS.

    ReplyDelete
  16. buat sia2 je duit kerajaan bagi kepada pelajar seperti ini..
    mak bapak keluarga semua makan duit kerajaan tetapi bangun membangkang kerajaan..
    ok fine membangkang dibenarkan di negara ini tetapi cara tu biarlah bersopan sikit...
    kenpa badap sangat sampai bakar2 gambar..
    haish apa lah nak jadi budak2 zaman sekarang terlalu terpengaruh dengan politik kotor pakatan

    ReplyDelete
  17. Akhirnya di Padang Mashyar ramai orang akan cari Rosmah diantara berbillion umat manusia untuk minta maaf. Janganlah jadi macam Anwar untuk cari dosa.

    ReplyDelete
  18. sangat kurang ajar boleh dengan tanpa hormatnya membakar gambar pemimpin..xcukup lagi dgn wanita bertudung labuh bercampur dgn lelaki dimlm hari..mana pergi maruah wanita ini semua?????

    ReplyDelete
  19. Pelajar melayu memang pemalas. Unta padang pasir pun takder palas mcm mereka. Senang kena kencing.. Ada potensi dipimpin oleh pelakon blue yg tak boleh jawab mana jam omega, video 99% tulen bang. Nampak sangat melayu mi mmg bodoh sejak azali lagi. Nasib baik aku ni jawa. He he he. Tapi jawa pun rumpun melayu gak. Sedih aku tengok nasib bangsaku.

    ReplyDelete
  20. tak beradap btllh bdk2 nie semua!! nma je pelajar tapi otak lgsg tak dek!! bdk2 mcm niekn mmg patut kenakan tindakan yg sepatutnya..biar depa sdr sikit!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!