PANAS BERAPI! APA MASALAH DENGAN BTN NI? APA SUDAH JADI?

Aku terkejut beb bila baca kat Another Brick pasal BTN. KLIK SINI dan blog Jawa Bernam KLIK SINI. Aku jadi musykil kenapa boleh jadi macam ni? Apa masalah yang sebenarnya berlaku di BTN ni? Tak cukup dengan itu, The Unspinners pun persoalkan benda yang sama. KLIK SINI

Benda macam ni tak boleh dibiar, aku harap kita dapat penjelasan dari pihak BTN. Makin dibiar perkara ini nanti makin menjadi nanti. Tolong la selesaikan masalah ni. Aku sayang BTN tau, aku tak seronok dengar cerita-cerita macam ni la.

15 Responses to "PANAS BERAPI! APA MASALAH DENGAN BTN NI? APA SUDAH JADI?"

  1. pukimak punya umno..sampai hati biarkan dr novandri keseorangan...mana semangat membantu ahli parti umno harbi?..mana peguam umno harbi?..kenapa pemimpin umno harbi tidak menyediakan dana dr duit rasuah unt membela bloger umno pukimamak?...brp sgt kalu nk bayar lawyer kalu nak dibandingkan duit haram pemimpin umno harbi...mmg celaka pemimpin umno ni...begitu juga ahlinya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wei anon 11.19 napa ko babi sgt kang aq jentik telur ko br ko tu babi

      Delete
    2. Anon 11.19

      Nak ambi kesmpatan bukan kat sini ok. Kang Kak Bedah marah.

      Delete
    3. Anon 11.19

      Mike silap type ler bro..bukan umno tapi PAS yang makan duit anak2 yatim memali.. tak percaya tanya cikgu non.. bak kata mat sabun " ditelan mati nik aziz, dimuntah mati hadi, dijuboq bontot mike pulak yang pecah" tak ker gitu bro Anon 11.19..

      Delete
    4. Tak payah nak salah kan umno. . Sendiri berjuang berkorban takde masalahkena penjara pun mati sekali pun ape kisah asal islam teguh berdiri . . Hapuskan pas

      Delete
  2. wei anon pukimak yang menjilat jubur si keling Anwar tu, kau ni macam rekod rosak je aku tengok dari semalam kau dok pusing merata dok hasut. Dah UMNO Penang pukimak kau marah kat siapa? UMB mana? Tun Faisal mana? Dok bawah celah ketiak APA ka?

    ReplyDelete
  3. apa sudah jadi dgn btn ni..sayang lah wei blh bg penjelasan tak?

    ReplyDelete
  4. KALAU TAKDE KERJASAMA MCM MANA NAK PUPUK PATRIOTISME DI KALANGAN RAKYAT KITA SEMUA. CUBA SELESAIKAN MASALAH INI SECEPAY YANG MUNGKIN PADA PIHAK YG TERLIBAT.

    ReplyDelete
  5. kitatunggu dan lihat sajalah apa kesudahan cerita pasal btn ini. nak cakap banyak pun aku rasa dah tak guna lagi.

    ReplyDelete
  6. hahahaha... Burit Tengik Neelofa (BTN)pun dah menyampah dgn BN.

    ReplyDelete

  7. Kredibilti BTN da lama hancus... terutama selepas tahun 1997 & BTN jd penyebar fitnah liwat & tayangan video lucah no 1....

    mereka makan gaji di BTN ni.... subahat juga... makan hasil pendapatan kerja2 mungkar (bohong/ fitnah/ tipu) yg nyata......

    ReplyDelete
    Replies
    1. wei anak haram, BTN tak salah anon kimak, masalahnya pemimpin kau yang keturunan keling dan suka jolok lubang depan belakang tu yang menyusahkan. Kalau pukimak si juburi tu tak gila seks kan senang. Nak buat macamana si pukimak tu kuat sebab ada manusia pukimak macam kau ni asyik dok kata fitnah walau kau sendiri dah tengok video si China doll, memang seluruh keturunan kau babi la sebab percaya kat si juburi tu. Sial

      Delete

  8. BTN pusat propoganda parti setan @ umno APCO ..... terurama Anwar, PAS, dan individu bukaan umno/BN.

    Diriwayatkan dari Abdullah bin Mas’ud : Nabi Muhammad Saw. Pernah bersabda,”mencerca seorang muslim adalah fusuk dan membunuh seorang muslim adalah kufr”.

    ReplyDelete
  9. UMNO BACUL sampai hari ni tak berani umum tarikh pilihanraya.

    ReplyDelete
  10. Saya agak perkara durjana dalam BTN sudah lama berlaku, kerana ada talibarut2 dan parasit2 Nuar Juborr dalam organisasi, dan hanya baru diperlondehkan oleh bloggers Pro Kerajaan. Yg saya heran di perginya jentera2 BN, Pemuda UMNO, Pemuda MIC, Pemuda Gerakan, MCA dan lain2 dalam memanatu perkara2 durjana yg macam ini. Ini sudah harus diperlondehkan leh Pemuda BN untuk ditangkas dari merebak dan menjadi duri dalam daging kepada Kerajaan. Dimana pergi Ketua Pemuda, apakah tidor berdengkur dalam kekenyangan dibuai mimpi yg indah2? atau masih syiok sendiri dgn kereta besau, rumah besau, isteri besau..
    Dalam perkara yg berlaku dalam DAP, apabila mereka melakukan perkara yg amat bodoh, kesilapan yg amat memalukan dalam mengira undi, ini adalah satu bola tanggung yg harus dipergunakan oleh BN untuk memalukan spesis2 yg melalak lalak macam kena loktang jikalau UMNO buta kesalahan yg serupa, kenapa Pemuda BN semua senyap dan tidak tahu mengambil bola tanggung untuk mematikan spesis2 keparat lahanat. Dimana pergi ketua Pemuda? Kenapa lah begitu menikus untuk mengambil situasi bersuara untuk menghentam DAP.
    Saya rasa sudah harus Ketua Pemuda digantikan kepada individu yg lain, kerana dilihat ketua Pemuda yg ada terlalu lemah longlai dan layu tidak bermaya. Hanya pandai nak glamour tetapi kurang buat kerja. Harap demi Parti, semua ahli2 dan pemuda harus cari Ketua yg bertanggung jawap, amanah, rajin, kuat bekerja dan telus dalam menjalankan tugas, demi agama, bngsa dan negara,

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!