PANAS BERAPI! AGAMA ISLAM DICABAR SECARA TERBUKA DI PULAU PINANG! APA NAK JADI DENGAN NEGARA KITA NI?

Dari jam 12:00 tengah hari tadi sehinggalah ketika artikel ini ditulis, sebuah kumpulan bebas (kononnya) yang amat dikenali mempunyai hubungan yang rapat dengan SUARAM dan ALIRAN telah menganjurkan sesi ‘Holly Book Reading’ di mana penganut-penganut agama Kristian, Hindu, Buddha dan Islam dijemput membawa kitab masing-masing dan ‘bermuzakarah’ bagi mencari persamaan antara agama-agama berkenaan.

Sesi berkenaan diadakan di Dataran Pidato, Padang Kota Lama atau lebih tepat lagi di Speaker’s Square, Esplanade, Pulau Pinang. Ketua kumpulan tersebut dikenali sebagai Kevin dengan nombor telefonnya adalah 016-5515429, mendakwa sesi tersebut adalah untuk memahami agama antara satu sama lain.



Ketiadaan Akta Keselamatan Dalam Negeri telah dipergunakan oleh pihak musuh dengan menyusup masuk bagi melemahkan fundamental negara ini iaitu ajaran Islam. Untuk berperang secara berdepan-depan dengan Islam, pihak musuh berasa gerun apatah lagi sekiranya sebuah Negara Islam berjaya mewujudkan kedamaian di kalangan rakyatnya.

Lantas, pendoktrinan dan serangan bagi tujuan melakukan pelumpuhan adalah dengan menyerang saraf dan tunjang. Islam diserang dari pelbagai penjuru. Acapkali Islam dan penganut diperlihatkan sebagai sasaran akademik dan kecendikiawanan yang lebih mudah berbanding mengangkat senjata. Salah satu kaedah terbaik untuk memperlekehkan Islam adalah dengan MENYAMAKAN ISLAM dengan agama-agama lain di dalam sebuah negara yang terang-terang mengangkat Islam sebagai Agama Rasmi Persekutuan, seperti Malaysia.

Baca seterusnya di SEL13.COM

72 Responses to "PANAS BERAPI! AGAMA ISLAM DICABAR SECARA TERBUKA DI PULAU PINANG! APA NAK JADI DENGAN NEGARA KITA NI?"

  1. Mana perkasa pukimak yg ckp nak bakar bible?mana ibrahim ali babi??..terima kasih ibrahim ali babi kerana menjahanamkan umno..ternyata najib n umno tidak dpt mengawal ibrahim ali babi yg suka menimbulkan isu perkauman n agama...terima kasih ibrahim ali babi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah tu.. perkataan BABI hanya utk brader anuar.. nko marah pengorek kunyit ke Anon4.04

      Delete
    2. UMNObabi dan perkasababi adalah kembar siam yang tidak dapat dipisahkan. Hanya kuat bercakap tapi nama sebenar bacul bin dayus

      Delete
    3. Lepas PRU13 ni Dato` Seri Anwar Ibrahim jadi PM, puak-puak pencacai ni mesti tunggu DSAI kat Airport bawak sepanduk "We Love PM".... Hebat betoi politik Malaysia ni, geng makan dua belah dan geng makan keliling cukup ramai....hehehehe

      Delete
    4. Ko salah tu. Yang kembar siam adalah Brader anwar bin ibrahem dengan pork nik. Dua2 memang BABI

      Delete
    5. Bhai...masalahnya...bukan perkasa bukan jati apatah lg umno...mana pergi parti pas...ahli pas yg ckp berdegar2 tntng segala hukum..
      Pendidikan islam lah...kehidupan muslim melalui acuan sunnah,klu bab agama diaorg lah ahli...kenapa jadi hal ini yg menyentuh sensitiviti agama.. Mana anon2 yg hebat berpolitik islam..kenapa dh jd macam ni,masih nak salahkn ngo dan parti politik lain.

      Bhai inilah masanya pas serta ahlul wal bahlul pas buktikan yg mereka MAMPU utk handle...BUKTIKAN demi agama anda snggup syahid...kemon bhai lu boleh spin,lu boleh tipu semua rakyat dgn retorik perjuangan, tp takkan tanggungjawab lu dgn Allah pun lu nak tipu...

      Bhai 04.04 lu tak malu ke jerit org lain bawa2 lh berfikir bhai...takkan lu tak malu dgn Allah klu lu mmng muka tak malu ngan org...bhai 05.43 lu tak rasa yg lu lah paling bacul...mana pergi pas penang????malu beb secara terang tunjuk yg lu dayus,bacul dan bodoh.

      Bhai...mana perkongsian kuasa yg bijak bukan berasas kaum(rasis) mana perjuangan islam anda...hnya kerana yg menganjur khalifah LGE,maka ahli pas menikus,bacul,dayus demi memenuhi kehendak dap..malu bhai dgn perangai kebodohan serta kebongokan serta keharamjadahan lu org sebagai pengikut...

      Syabas bhai...lu org dah buktiksn lu org ni sekadar pengikut yg bebal yg sanggup menjadi kayu api di syurga demi nik aziz,hj hadi dan mat sabu.. Bhai lu nak tngu smpi apapun tak tnggal dgn agamamu baru nak ckp 'alamak'

      Delete
    6. MMG TERBAIKLAH JURANGAN 69 INI KATAKAN PADA ANON2 YG BODOH INI SEMUA. AKU SOKONG APA YG DIKATAKAN OLEH JURANGAN 69 INI.

      Delete
    7. Anon 4.04 ,kau ni pn bodoh boleh thn jgk, org yg mcm kau ni la dinamakn politik ikut-ikutan.
      Kau x tgk ke video ibrahim ali tu,dia bkn suruh bkr bible tu dpn khalayak ramai,dia suruh kpd sape2
      Yg dpt bible tu lebih baik bkr drp simpan,krn bole myesatkn.. aku betul heran dgn geng pakatan
      Ni smp smua benda nk spin.. bila da bodoh,pastu jd pengikut blogger pembangkang= makin bodo..

      Delete
    8. Anon 4.04 ,kau ni pn bodoh boleh thn jgk, org yg mcm kau ni la dinamakn politik ikut-ikutan.
      Kau x tgk ke video ibrahim ali tu,dia bkn suruh bkr bible tu dpn khalayak ramai,dia suruh kpd sape2
      Yg dpt bible tu lebih baik bkr drp simpan,krn bole myesatkn.. aku betul heran dgn geng pakatan
      Ni smp smua benda nk spin.. bila da bodoh,pastu jd pengikut blogger pembangkang= makin bodo..

      Delete
  2. Ini adalah kerja-kerja orang giler berkeluargakan syaitan. Sapa-sapa umat Islam yang turut serta boleh jatuh kafir kerana koloborasi menyamakan Islam dengan agama lain.

    ReplyDelete
  3. Nak tanya?
    Betina babi dua ekor tu agama apa?
    Betina mcm sundal muka babi tu nak bercakap tentang islam?
    Aduh tolonglah betina?
    Hg jalang-jalang cari batang boleh la.

    ReplyDelete
  4. Cakap x guna, jom kita bakar bible dan gereja di seluroh Malaysia, ade berani?

    ReplyDelete
    Replies
    1. patutlah agama Islam disamakan dgn pengganas. Rupanya mmg ajaran pengganas pun. Di mana ada Islam, pasti di situ wujud kekacauan. Kalaulah negara seperti Iran tu punya kekuatan tentera macam Amerika, mesti dunia ni dipenuhi darah peperangan yang dihalalkan dengan jihad bodoh korang tu.

      Delete
    2. yeah, mari berjihad meletupkan diri beramai-ramai. bodohnya

      Delete
    3. U ini TERRORIST atau SYAITAN ? Jika U melakukan perkara ini pasti masuk NERAKA ! Agama baik tidak mengalakan gaduh dan peperangan. Bertaubatlah !

      Delete
  5. mana ufb?...ooo..dia tgh syok main dgn bini baru dia..duit pun dh masyuukkkk...peduli apa dgn agama..doggy style lagi best...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taubatlah...Islam tidak mengajar begitu.

      Delete
    2. bodoh punya Anon 4:55PM. tadak skolah ka? tak baik kata mcm tu. UFB nak doggy ker, nak jilat puki bini pinoy dia ker, ko apa peduli. Dorang kan masih dlm honeymoon, mestilah tengah memburit. Adalah halal UFB jolok lobang puki pinoy tu. Mungkin UFB baru saja memancutkan air mani dlm puki bini dia. Semoga menjadi zuriat & mengikut sifat2 UFB yg warak. Amin.

      Delete
    3. tak dpt bayangkan ufb doggy smbil memegang tasbih....oh yesss...umno yesss...duit yesss...

      Delete
    4. Bhai 04.55 & 06.53 lu org ingt ini blog lucah, bawak2 le malu bhai...malu pada makbapak..malu pada isteri(klu dh kahwin) ..malu pada zuriat anda. Bhai utk apa lu buang masa cerita dlm kain org...bhai lu org dah dewasa,jd fikirlah secara dewasa...apa lu rasa klu ufb tu abg lu atau bapak lu...

      Delete
    5. betul tu juragan 69. tak baik mengaibkan orang. soal ufb nak doggy atau jilat puki bini, itu hak mereka suami isteri. Tidak menjadi kesalahan pun, asalkan tidak tertelan air mazi, dan tidak menjolok lubang dubur. Lubang puki isteri halal untuk dijimak dalam posisi apapun.

      Delete
    6. Inilah kelebihan penggunaan 'anon'semoga Allah merahmati anda semua...

      Delete
    7. Amen (paderi stail)

      Delete
    8. Astarfirullulahhalazim...bhai 08.19 jika anda islam,maka bertaubatlah bro...utk apa lu meniru paderi...dan perbuatan lu boleh membawa kepada murtad...bhai semoden mana dan sehebat mana hidup kita,jgn dipermudahkan aqidah kita bro...dan jika lu mmng kafir...terpulang pada akal yg lu ada..

      Delete
    9. Ufb nak buat apa pun terhadap bini dia,biarkan aje lah,benda halal bukannya macam pemimpin pas bini kawan pun sapu jugak

      Delete
  6. SEMOGA ALLAH TURUNKAN BALA KPD ORG YG MENGANGGU GUGAT AGAMA SUCI KITA. AMIN

    ReplyDelete
  7. Hanya UMNObacul akan rasa tergugat pabila dialog diadalkan. Takut debat dan gunakan agama dan rakyat palestin sebagai gimik pilihanraya. Itulah taktik kotor UMNObacul. Sedangkan Rasullulah sendiri berdebat di masjid dengan orang kristian dan lain lain. UMNO bacul yang tiada agama hanya menggunakan islam untuk menindas dan memegang kuasa. Tiada lain dari itu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan panggil orang bacul bila guna Anonymous.
      Malu!

      Delete
    2. UMNO ni memang bacul! tadak biji!

      Delete
    3. Bhai 05.40 & 07.13,klu lu org yg hebat kenapa setakat ini lu org punys komen... Baru bg komen diblog pun hancusss pastu sembunyi di sebalik 'anon' kata org bacul... Malu beb..ada akal yg sempurna lu org tak guna kesempurnaan yg Allah berikan...

      Bhai 05.40 hahaha...apalah bangang lu menyamakan umno dgn Rasullulah..habis tu pas setaraf dgn Allah ke...bhai klu lu tak mampu jgn salahkan org lain bro...kemon bro jgn jd manusia bacul..diam lebih baik dari MEMANDAI2..

      Delete
    4. hang memang bacul juragan 69. apasal tak pakai nama sebenar dan gambar. sama mcm anonymous jugak. ni mesti kat rumah jadi tikus kalo berdepan bini. mungkin tak berani ajak bini berjimak terpaksa melancap sendirian.

      Delete
    5. Bhai 08.17....hahaha semoga rahmat Allah utk mu...mmng patut anda menyokong PR sbb akhlak anda sama dgn pemimpin sana.. Dgn akhlak lu,bahasa lu serta kebiadapan semoga Allah mengampun kedua ibubapa lu yg mndidik anak macam lu....semoga lu bukan anak luar taraf...whatever bro,moga hidayah dari Allah utk lu...

      Delete
    6. Sdr. juragan 69..ada kala didalam kehidupan, kita akan ditemukan (dengan kehendak Allah) dengan orang-orang yang kita ingin hindari, umpama orang sopak, orang gila/sakit jiwa, orang berkudis. Ini adalah ujian Allah kepada kita untuk kita berfikir dan bersyukur tentang sedikit kelebihan dan nikmat Allah yang diberikan kepada kita.

      Sdr telah jalankan tanggungjawab kecil untuk memberikan perspektif yang berlainan kepada mereka supaya berfikir, bertindak mengulas dalam perimeter yang digalakkan oleh Islam, atas dasar ilmu dan iman. Jika mereka masih tegar dengan pendekatan hardcore, lucah disebabkan oleh terbiasa, terangsang dan sadistic, itu adalah kelemahan dari jiwa mereka sendiri.

      Bagi saya, sesuatu pandangan walaupun berlainan tapi disampaikan dan dibincang dalam suasana ukhwah dan ilmiah adalah lebih dihormati. Jika kita gagal menghormati sesama Islam, bagaimana kita harapkan bukan Islam menghormati kita dan agama kita?

      Delete
    7. Salam perjuangan utk bhai anak raja yunan..thanks bro

      Delete
  8. diaorang nie anak orang senang ke, dah tak ada benda lain nak buat, boleh le cakap apa saja.

    orang yang gaji kecil tetapi keluarga besar dan pendapatan yang terhad nie macam mana pula. perbelanjaan harian pun kadang2 miss budget, apatah lagi kereta dan rumah pun belum tentu boleh beli.

    ReplyDelete
  9. MANA PAS PUKIMAK ANAK HARAM? KATA DOK PERJUE ISLE? MANA BAPAK BABI NICKY AJIS? OWHH, DIA TENGAH MAKAN KEK SAMBIL DINYANYIKAN OLEH KARPAL LAKNATULLAH KAN/ BAGUS. BAGUS MELAYU PAS SUKA NAK SESATKAN MELAYU. BEST, BEST LEPAS NI KITA TENGOK ANAK MELAYU KONGKEK TENGAH JALAN. PAS AKAN DEFEND, EH KAN MSILINA TU GANG OCCUPY YANG DITAKBIRKAN PAS? ISAMUDDIN RAIS SELALU DIDOAKAN NIK AZIZ AGAR DIA DITEMPATKAN DI SORGA YANG SAMA NGAN NICKY AJIS..ELOK LA TU. PAS KINI ADALAH PARTI AJARAN KRISTIAN. NIK AZIZ ADALAH BISHOP YAN MENYAMAR JADI ORANG ALIM KAN?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nik aziz mase tuh tgh makan kek besday yg karpal singh bagi... Lps makan kek, nk bukak hadiah lak... Bz sesangat... Tak dpt dtg... Hari esok stengah hari, ahad coti, hari isnin bole la...
      Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑɑº°˚˚˚°º

      Delete
    2. 07- 237 3333- jb disini tempat yang sangat sesuai untuk anda

      Delete
  10. sapa yg mewakili islam ni, yg tengah tayang ketiak tu ke atau yang bertudung tu. pakai baju tayang ketiak nak cerita pasal islam ke! jelas sekali meremehkan agama islam. nak kena penampar perempuan ni gamaknya. program seperti ini boleh diadakan tetapi perlu kaedah yang betul dan paling penting diwakili oleh orang yang arif dalam agama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia belum sampai.
      Dia tengah sibuk merayakan Besday dia kat rumah Karpal.
      Bila senang, dia akan join.

      Delete
  11. ini semua salah umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Are you sure. Yg semua org tau pass yg dalang dlm semua ni. Kaki fitnah sokong babidappig. Itu pun umno salah ke ngok! !!. Allah bagi otak fikir bagi mata tengok. Bukannya buta akal buta hati.

      Delete
  12. Lepas PRU13 ni Dato` Seri Anwar Ibrahim jadi PM, puak-puak pencacai ni mesti tunggu DSAI kat Airport bawak sepanduk "We Love PM".... Hebat betoi politik Malaysia ni, geng makan dua belah dan geng makan keliling cukup ramai....hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. anwart jd pm..hahahahah..dlm mimpi boleh


      PR ketandusan pemimpin..semua dah kertu nak mamposs

      Delete
  13. jangan hanya berani komen di blog.dan guna nama Anonymous...kalau berani bagilah nama sebenar dan letak gambar sebenar...tggu je la BN menang PRU13 nanti... kita tgok sape yg kena...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. saya sokong. cuma penyokong umno saja yg pengecut tak bagi nama dan gambar sebenar. bacul sungguh umno ni, sama dengan ketua dia tak berani debat.

      Delete
    2. Butuh Pak Hang Anon 7.03 PM. Tengah UMNO dok berkuasa pun blogger haprak umno tak berani nak mengaku blog sendiri bila kena saman? Tambahlah bila BN kalah, terus jadi org gila. Hang nak expect pengkomen bagi nama sebenaq dan gambaq butuh pak hang, tuan punya blog pun pengecut. Sembang mcm pelaq.

      Delete
  14. Ulama PAS lah yang galak sangat nak buang ISA, satu kekuatan kita dah hilang. Bodoh tak boleh ajar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Kekuatan kita" butuh pak hang Anon 7:51 p.m. ISA tu cuma kekuatan UMNO dulu saja, bukan kekuatan kita pun sbb kita tu majoriti rakyat dan rakyat majoritinya sokong PR.

      Delete
    2. Butoh kepala bapak kau. Konek keik anak beranak

      Delete
    3. Dulu kalau ada yang menganggu sensitiviti agama dan perkauman boleh tangkap ISA. Banyak kes yg dapat diselesaikan seperti kes arqam dan lain-lain lagi. Kalau mu beruk 2 ekor boleh fikir mu fikirlah. BN akan menang InsyaAllah dan Umno menang banyak.

      Delete
  15. apa agaknya UFB tengah buat dengan bini pinoy dia sekarang? mungkinkah dia sedang menggentel biji kelentik bininya? semoga cepat mendapat zuriat. Amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biji kelentit bini kau-lah

      Delete
  16. wahai ulil amri dan ulamak2 Malaysia,

    adakah telah halal darah mereka utk kita? jika "ya" katakanlah..
    dan, adakah telah halal darah mana2 individu di Malaysia ini utk kita? jika "ya" senaraikanlah..

    aku bersedia melaksanakannya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kote mak hang..sembang berani la..pi cabut rambut rosmah dulu kalu hang berani sgt...xpun pg hisap kote csl..

      Delete
    2. ana fikir anta boleh melaksanakannya sekarang. Darah mereka halal! Ana ada menyediakan bom jangka yang boleh dipasang di badan tanpa dapat dikesan. Anta boleh memakainya dan meletupkan diri di kalangan kafir2x harbi itu. Apabila jasad anta berkecai, lengkaplah syahid anta dan syurga sedang menanti. Berkenaan balu anta, biar ana kahwini dia secara sah.

      Delete
    3. sumpah dgn nama Allah yg menguasai sekalian manusia,

      sebaik ulil amri dgn kesepakatan para ulamak mengumumkan nama2 tersebut, ko akan lihat kepala2 mereka bercerai dari badan tergantung tinggi..

      waktu itu ko akan tahu aku berkata benar atau main2..

      Delete
    4. potong kepala la ni? Ni mesti meniru aksi orang Dayak kalimantan memotong kepala orang2 Madura. Kembalilah ke pangkal jalan saudara. Perbuatan meniru perlakuan Dayak kafir laknatullah itu sudah dikira murtad. Orang murtad halal darahnya. Tapi takper, janda kau bolehlah aku nikahi secara sah & hidup rukun damai bersama isteri pertamaku.

      Delete
    5. Kit Siang, Guan Eng, Karpal, walaupun kafir tapi wajah mereka diserikan dengan nur yang bercahaya, kerana kejujuran mereka memperjuang hak rakyat. Semoga mereka dimurahkan rezeki & dipanjangkan umur. Allah akan memberikan mereka hidayah. Amin

      Delete
    6. tahukah kamu siapa ulil amri di malaysia? dia ialah ketua negara yg sah iaitu yg dipertuan agong yg dibantu pemerintahan dan pentadbirannya oleh perdana menteri dan mufti..

      andainya dia mengisytiharkan perang ke atas golongan2 tersebut dan halal darahnya bagi kamu, adakah kamu akan memberi seribu satu alasan utk tidak mematuhinya?

      semoga kamu tidak tergolong dlm kalangan org2 yg dimurkai dan dilaknati..

      Delete
    7. Wahai orang-orang yang beriman, taatlah kamu kepada Allah dan taatlah kamu kepada Rasulullah dan kepada "Ulil-Amri" (orang-orang yang berkuasa) dari kalangan kamu. Kemudian jika kamu berbantah-bantah (berselisihan) dalam sesuatu perkara, maka hendaklah kamu mengembalikannya kepada (Kitab) Allah (Al-Quran) dan (Sunnah) RasulNya - jika kamu benar beriman kepada Allah dan hari akhirat. Yang demikian adalah lebih baik (bagi kamu), dan lebih elok pula kesudahannya.
      An-nisa :59

      Pastikan ulil amri yang mentaati Allah & Rasul, sebelum kita mentaati nya..

      Delete
    8. Alhamdulillah,

      semoga faham cara membuat keputusan :
      Kitab Allah => Sunnah Rasulullah => Ijtihad Mujtahid

      Delete
  17. benda ni nampak cam bangang sebab buat perbincangan bawah pokok dan yang mewakili agama masing2 pun bukan seorang ilmuwan dalam agama masing2. cuba buat macam perbahasan terbuka antara agama seperti dr. zakir naik dengan paderi2 krisitian, sami2 buddha dan hindu, pasti kebenaran akan kelihatan dan akan ramai yang memeluk agama Islam selepas itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pertama kali kau prince of noob cakap sesuatu yg masuk akal dan tepat sekali. oleh itu aku sokong dgn kau.

      Delete
  18. aku tgk penyokong pas semua dah buta hati walaupun drg tahu hukum mempermainkan agama tu apa hukum dia tp drg ttp sokong kafir utk hina agama kita sendiri...aku rasa dunia dah nak akhir zaman lah mmcm2 benda pelik pas n pkr duk bawak

    ReplyDelete
  19. dulu pas bkn main lg kata drg parti yg mempertahankan islam tp ternyata skrg drg yg rosakkan agama drg sendiri drg letak kan maruah agama islam di bwh tapak kaki kafir...biar lah pas mati cpt br dunia ni kan tenang...pasial perosak agama islam

    ReplyDelete
  20. Semua salahkan ahli politik., anwarlah, najib lah, guan eng lah., apa nak jadi ni @&$)(;:

    ReplyDelete
  21. wakakakakaka, bapak najib udah jadi pembela palistina. munafik banget ini jongos ya.


    http://yongsukakuning.blogspot.com/2013/01/gambar-ori-puluhan-ribu-menyambut.html

    ReplyDelete
  22. waduh pak ini kasus boss partai setan amno rampok atoaling uang rakyat malaisia ya.Kasian ya folower goblok setan amno senang makan rati canei aja ya.akakkakakaka


    http://penyapusial.blogspot.com/2013/01/dah-lah-gaji-buta-pengerusinya-rm-5.html

    ReplyDelete
  23. Jangan layan sangat anon yang memprovoke. Dari tulisan2 kesat dan yang provokasi, kemungkinan dia nie bukan orang Islam. Orang Islam tak keluar kata-kata kesat dan merupai syaitan. Jadi, sama2 kita diam agar diam berhenti melalak.

    ReplyDelete
  24. pada saat dan waktu ini tak ada yg dibukti kan pati pas menjalankan tanggungjawab sebagai pati kononnya berjuang utk islam menjalankan jihad dan dahwah spti yg dtuntut oleh agama islam.Tiada bukti mereka berjaya mengislam ramai orang sama ada dimalaysia mau pun dimana 2didunia ini.Menkafirkan orang islam nampak nya berjaya dilakukan oleh pati pas.Apa kah perasaan mereka mengkafirkan umat isla,,m.Gembira,puas hati,sukacita,seronok atau bangga kerana sifat takbur,iri hati meka? Ada kah ini yg yg salama ini diperjuangkan? Jika betul lah maka Allah akan membalas nya dgn dasyatnya kelak.Be

    ReplyDelete
  25. Nik ajis dan adi awang bukan ulamak tapi bapak pelacur yang melacur kan agama islam..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!