LIVE DARI KL! NURUL IZZAH NAK SELAMATKAN KEKASIH GELAP AYAH DIA?

Nurul Izzah sedang memberi taklimat untuk selamatkan mak tiri tak rasmi dia iaitu Shamsidar, apa benda dia cakap aku pun tak tau, tapi dia kata mesti selamatkan kekasih gelap ayah dia tu!

8 Responses to "LIVE DARI KL! NURUL IZZAH NAK SELAMATKAN KEKASIH GELAP AYAH DIA?"

  1. anak kepala segala SETAN - BODOH BAPAK LIWAT SONDOL BINI ORG LU SOKONG MAK KAU ZIZAH JADI APA ???
    TUN M PATUT NUAR NI DULU GUNA PAKAI HUKUM HUDUD REJAM SAMPAI 'KOJOL'
    DOLAH PUNYA BODOH LEPASKAN anjing satu malaysia ribut , najib sack khairy w/pun dia org kg den

    ReplyDelete
  2. bodoh lamko nie admin....meroyan sebab perhimpunan nie ker....byk2 blog...amenoworld mmg terbaik...

    ReplyDelete
  3. Mcm ni lah klu perempuan jalang bab nak tlg org tak pnh nampak muka dia tp klu bab nak mengapi api kan org muka dia lah no 1 yg kita akan nampak... Dia cuba nak selamat kan keluarga syaitan dia dan babi2 bodoh tgh dgr ckp dia

    ReplyDelete
  4. Kan syok klu aq kat sana blh aq jentik puki dia sampai dia bertaubat... Tak yah lah nak kencing org lagi org dah tau bpk ko tu ketua peliwat n shamsial tu penipu besar... Org2 yg ada kat dpn ko tu pun semuanye dibyr drg bkn dtg suka2

    ReplyDelete
  5. dia sama je dengan mak dia nampak anuar main depan mata pun tetap dorang akan angkat anuar...
    dia tak sabar nak tunggu bapak dia jadi PM...

    ReplyDelete
  6. setan betina terkutuk yg direjam.

    ReplyDelete
  7. altantuya kim salam kt abg jib & kak mah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saiful dan datuk eskay pun kirim salam kat bang non..mmmmuahahaha

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!