LIVE DARI DEWAN SULTAN SULAIMAN!

Wei pakatan kimak, aku ada dikalangan korang! Korang tak nampak aku? Sialan la lu orang! Har har har

Aku buat laporan pakai blackberry Curve je, sian kan korang? Depan mata tak nampak...muahhahahahaha

Oh ya, aku baru dapat sms ni dari kawan yang ada dlm PKR: lu orang baca la sendiri...terasa gak depa ya?

TERKINI/LATEST: Perhimpunan Shamsidar yg di jadual esok 12hb anjuran Azmin,Tin Chua dan Hishamudin Rais di batalkan atas sebab2 tidak ada kata sepakat dan timbul pertelingkahan di kalangan pkr,dap dan pas.(The Shamsidar gathering suppose to be held 2moro has been cancelled due to many reasons.pls inform and forward to friends)..tq/t.kaseh..rosli.. pkr.

Nanti aku lapor lagi ya, stay tune, aku nak tgk pukimak mana akan tangkap aku kat Dewan Sultan Sulaiman ni! Ptuiihhhh

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

27 Responses to "LIVE DARI DEWAN SULTAN SULAIMAN!"

  1. kesian.. patot laa ramai org menyampah dgn umno...
    blog dia pon ramai org menyampah nak baca..
    sebab suka mencarot... adoooi kesian...
    tak jadi aku nk pangkah umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanpa undi ko sorang yg mcm lalang ni.
      Tak jadi kudis pada bn.

      Delete
    2. oo... dia kata ramai org menyampah nak baca... tp heran dia boleh buat komen pulak tu... ada ke org buat komen tak baca dulu... adooo... kesian nya... tak jadi aku nak pangkah PAS... hu....

      Delete
    3. sekarang ni dh banyak yang menyampah dgn Pas...... sanggup jual agama kerana undi...

      Delete
    4. biar mulut tak baik jangan main belakang sudah

      Delete
    5. Sudah sudah oiii melayu.... Kita fokus masa depan anak bangsa dan agama kita sekarang....hala tuju pakatan sekarang kemana nak bawak...negara islam? Haaaa islam lah sgt...... tu sampai org melayu pun korang bagi boleh beragama lain selain islam apa? Kalimah Allah pun korang nak jual..... Apa tu...takyah lah itu semua menipu saja....hanya nak meraih undi. ........pilihlah BN kerana dia saja yang boleh menjaga Agama Dan Bangsa dia.....

      Delete
  2. gen2felda

    aku sukeee..
    ko memang powerr !!! dorang tak nampak ko pasal dorang asik pikir samsidar lebih penting dari nak selamatkan kalimah Allah !!

    dorang dah dibutakan sebelum masuk kubur !!! TAKbiiiiirrrr!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parpu.. lanyak bro... jgn kasi can.... terbaek...

      Delete
  3. You can't see me he he he (John Cena). Himpunan Shamsidar dibatalkan? Maybe digantikan dengan Himpunan Anabel Chong kot or Inul ganti kot? Garenti stadium Full House.

    ReplyDelete
  4. Himpunan lendir siapa nak layan. Anuwar sedap sedap berlendir orang lain pulak kena celaka haram jadah pergi buang masa berdemo.

    Kalau berdemo perjuangkan rakyat atau memberi faedah pada rakyat ada juga sebab. Manjang sebab sendiri. Di negeri negeri sapu duit masuk kocek.

    Sejak merdeka satu haram tak da jasa pembangkang. Kalau bil letrik naik... tak bunyi pun. EPF dapat kurang dividen... senyap. Celaka betul pembangkang

    ReplyDelete
  5. Perhimpunan tak laku kot... dari malu terus hantar sms kata di hentikan.

    Siapa la nak buat kerja bodoh susah susah baik dok rumah semata mata bab lendir!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jadi tu sebab apa? nak tau... takut stadium tak muat... 1 juta tu yang datang...

      Delete
  6. Dah ada bau-bau tak dak sambutan.kui kui kui

    ReplyDelete
  7. setuju......... anonymous 10.58 pm

    ReplyDelete
  8. Ramai nya anjing anjing yahudi ...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada ramai.Kau dgn anon pertama
      tu aje.

      Delete
  9. hahaha padan muka drg semua kan dah tak jadi perhimpunan babi tu

    ReplyDelete
  10. sapa yg g tu semua jenis yg gila sex tgg nak kena tutor dgn anwar al juburi je tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul apa yg kau cakap ini kelly engku, semua tu dah tak sabar nak kena liwat agaknya dgn anwar.

      Delete
  11. aaalllaaaa aq baru je nak g jentik telur2 babi yg ada kat perhimpunan tu esok dah tak jadi plak///muhahaha apa2 pun padan muka korang

    ReplyDelete
  12. yeke ke hanya darama tetapi sedang rancang benda lain..
    pakatan punya otak aku dah masak sangat

    ReplyDelete
  13. takut ke pakatan sila kenapa tak mahu buat bukan main lagi hari2 tayang

    ReplyDelete
  14. kenapa yang ramai benci kat PAS orang melayu sendiri,macam mana nak kolaborasi politik,melayu islam,pAS Islam.buta ke orang melayu yang benci kat PAS

    ReplyDelete
  15. PAS DAH TAK PERJUANGKAN ISLAM LAGI SEBAB PAS HANYA GILA KUASA AJE SEKARANG INI SEBAB ITU PAS SANGGUP BEKERJASAMA DGN DAP N PAKATAN HANYA SEMATA2 UTK MENANG UNDI. TGK AJELAH ESK PAKATAN INI MESTI BUAT KECOH PUNYA AKU CONFIRMLAH SETIAP KALI BERKUMPUL MESTI ADA KEKECOHAN YG AKAN BERLAKU.

    ReplyDelete
  16. kesian dengar pengakuan seekor anjing UMNo ni yang bersembunyi seperti penjenayah

    ReplyDelete
  17. Ramai gak bro.....compare dgn function umno.....bahaya nie...boleh kalah BN....tu x nampak aljuburi lg tu....blogger umno x berjaya ker bg pencerahan minda kat diaorg nie....

    ReplyDelete
  18. Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!