CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Saturday, January 12, 2013

LIVE 8! DARI STADIUM, KECOH BEB, 1 JUTA YANG TURUN WEI

Wow ramainya, mereka kata nak kasi turun 1 juta, tapi hingga kini baru banyak ni je la yang mereka dapat pastu ada kekecohan sikit bilamana ada pihak yang mengerjakan solat tetapi diganggu, laporan penuh pasal tu, KLIK SINI

Yang paling aku tak boleh belah ialah si Adam Adli gay bebal tu kata dalam radio Bangsar Utama sudah 200 ribu yang ada dalam stadium, dei Adam bodoh! Sebab tu la aku tau kau kena buang dari U sebab matematik kau fail, ada gambar kat atas tu sebagai bukti!

Auuwwwww

22 comments:

  1. Adam kena belajar Maths dengan DAP, mereka pun tak tahu mengira jugak...

    ReplyDelete
  2. ini sudah serius......depa betul betul bangkit.

    ReplyDelete
  3. haha..golongan minoriti nk berlagak mcm majoriti..Kuasa Allah mengatasi segala2nya..PRU13 insyaallah golongan pakatan perosak akan menyembah bumi..cina komunis akan dihukum..

    ReplyDelete
  4. Ini semua salah Polis dan UMNO yg buat sekatan jalan raya halang penyokong kami masuk KL. Kalau tidak gerenti 2juta hadhir. Heh heh.

    ReplyDelete
  5. apalah nak jadi dgn orang melayu malaysia ni..sedih betul tgok

    ReplyDelete
  6. 27 juta lagi dok kat rumah..rileks bro..santai ngan anak bini..menikmati suasana aman yang Allah kurniakan..ya..ALLAH, yg. dalam erti kata yang sebenarnya..yang MAHA ESA! Bukan Allah..Tok Sami PAS yg. pelbagai attributes...nyesal bagi undi kat lu. Tapi PRU13..sorry..

    ReplyDelete
  7. Golongan bodoh bengong ni datanglah ke ladang getah aku di Kedah untuk ambil upah menoreh, dapat juga duit halal. Ikut perhimpunan kumpulan tak ada otak buat apa.

    ReplyDelete
  8. Betul tu Parpu yg datang sikit sangat, aku yg berada di tengah2 Stadium ni cuma nampak dlm 140,000 org saja hadir(termasuk yg berpusu2 di luar)...mana ada 1 juta pun? Bukan senang nak kumpulkan 1 juta, puak Umno kita yg kuat ni pun cuma boleh kumpul paling banyak 8,000, itu pun Umno kena bagi elaun harian, transport, makan dan hotel free, inikan pula pengikut PR yg datang tanpa bantuan dana PR, mereka dpt penyokong 140,000 org tu kira nasib baik sangatlah....

    Yg gambar peserta kau masuk dlm page ni, Parpu, sama dengan gambar yg aku ambik masa pukul 12.30 tengahari tadi. Kalau kau ambik gambar tu sekarang dah 7.5 kali ganda dari yg kau ambik masa pukul 12.30 tadi. Apapun, bagi aku jumlah 140,000 masih jumlah yg gagal menepati sasaran 1 juta. Mat Sabu malam ni mesti menangis punya kerana yg datang tak sampai i juta, sama juga dgn Najib yg menangis kerana Perhimpunan Rakyat (kebanyakannya berkulit gelap) di Dataran Tesco di bandar Rinching, Semenyih pagi tadi hanya menarik 4,000 org saja walau dapat elaun makan dan transport...

    ReplyDelete
    Replies
    1. elaun tunjuk perasaan aku mana? hang bolot sendiri2 ka? celaka punya orang!

      Delete
    2. weiii anon 3:16PM
      kapasiti stadium merdeka 30 ribu je. 140,000 tu dah sampai bukit bintang la bro. nak buat psywar tu guna la kepala lutut lain kali ye. atau pun panggil tuan anjing PAS yakni DAP, guna excel utk kira.

      Delete
    3. PINJAM KOMEN DALAM POST SEBELUM INI :

      saya rakyat kelate,yang Memang tidak minat dgn urusan politik..
      hari khamis baru2 nie(10/1/2013 lbih krg jam 9pgi, masa makan pagi d salah sebuah kedai makan dpn hospital Usm,saya telah di datangi oleh seseorg yng mnawarkan k perhimpunan tersebut.
      beliau myatakan pihak PR(PAS)akn mnanggung semua pbelanjaan tmasuk pgangkutan (bas - pergi balik) makan & duit RM50.. saya mnolak kerana alasan kena bekerja hari sabtu ini
      pada sblh tgh hari smasa mggambil ank plang dri sekolah,saya sekali lgi di datangi oleh sseorg yg mnawarkan k phimpunan tersebut,mngkin dri PKR sbb cara pcakapan & tawarannya sama cuma bayarannya RM150
      saya jgk mnolak dgn alasan kerja pada hari sabtu ini,lantas beliau menaikkan bayaran RM300,saya mnolak dgn sopan sbb bagi saya kerja lebih utama,oleh kerana mgkin tidak dpt mghasut saya beliau lantas berlalu dan bjumpa dgn ibubapa2 yg lain..

      Delete
    4. Woooii Anon haram jadah 3:16, mana ada 140,000 weiii, aku baru buka Twitter PDRM, mereka kata cuma 80,000 org saja. Jangan ko perbesar2kan jumlah tu pulak. Dan satu lagi, janganlah ko banding dgn perhimpunan anjuran Umno, masa aku pergi Perhimpunan Agung Umno baru2 ni Umno cuma bayar RM300, kalau nak bayar seorang RM300 utk 80,000 org makna lingkuplah parti kita nak bayar semua mereka. Peluang dapat dana RM40 juta hasil duit judi dari Hongkong seperti yg Umno Sabah dapat tu bukan selalu datang, kalau selalu datang peluang begitu bolehlah Umno kita sponsor org ramai2 hadir perhimpunan parti kita....

      Delete
    5. CAI2 umngok SEKALIAN...
      KAPASITI 25000-30000 hanya di tempat duduk..dalam padang xkan bleh muat 200 org je kot..BANGANG UMNO HARAM JADAH

      Delete
  9. Aku tengok banyak budak kampung yg mudah diperbodohkan. Mainkan sentimen sikit, bagi duit semua ikut tunjuk nak jadi hero. Pak aji pun nak melalak menyokong penzina...........

    ReplyDelete
  10. wah! ramai betul bukan 200,000 tu..ce kira satu persatu...mau dkt 5000000000 tu hihihi...

    ReplyDelete
  11. RAMAI DENGAN PENYOKONG2 LGBT? SIAP BAWA BENDERA PULAK TU. PUAK2 PAS TAK MALU KE? WHAT A SHAME!

    ReplyDelete
  12. Aku ada di Chow Kit pagi. Ada pakcik tua dalam 70an rambut semua putih dia menginap di Hotel KL Int. Aku tanya gi demo ke. Dia tanya awak gi tak. Aku jawab tak. Dia kata pangkah boleh tak apa. Aku jawab kena sembahyang istikharah dulu. Dia kata dah terang zalim. Aku kata wajib sembahyang (maksud aku untuk dia sebab apa yang zalim) lepas tu aku senyap je sebab takut dia celaru lagi. Wahai orang Islam yang celaru sembahyang istikharahlah nanti sebab kalau tuan nekad sangat nak tukar kerajaan biarlah dapat petunjuk. Kadang apa yang kita nampak dan rasa tak semuanya betul. Takut silap nanti menysal tak guna lagi. Yang kerajaan sekarang buat banyak dah cuma tak buat hudud lagi. Kena ingat PAS tak pernah bagitau cara nak luluskan hudud di Malaysia. Sebabnya dia tak tahu proses nak buat. HJ Hadi pun tak mahir perlembagaan 1981 kata perlembagaan penjajah. 2003 kata peruntukan Islam dah memadai dalam perlembagaan. Dalam buku jingga pula tak ada agenda hudud. Orang PAS semuanya kata ini adalah helah politik tuk guru, tapi apabila ianya dah tersurat maka itulah perkara yang sebenar. Sebenarnya politik tok guru adalah peringkat kampung saja. Ianya akan membawa kerugian kepada Islam. Segala perjanjian seperti perjanjian hudaibiyah pada awalnya semeangnya nampak merugikan Islam tapi akhirnya terbukti menguntungkan orang Islam. Sebenarnya dalam perjanjian tersebut matlamat orang Islam jelas tercapai kerana umat Islam akan dapat mengerjakan haji tapi cuma.tertangguh. Perjanjian PAS dengan DAP.dan PKR sebenarnya tiada apa yang menguntungkan Islam. Kalau dalam buku jingga tiada Islam.maka kalau menang (NAUZIBILLAH) baru nak merayu kepada DAP nak buat hudud. Tok guru cium kaki LGE lah kut kalau dia bagi. Apa Islam dapat dalam buku jingga. Tak ada apa. Kalau tuan bijaksana cubalah fikir.apa.yang saya tulis. Armd

    ReplyDelete
  13. Adam memang bebal lagi bodoh,kalau tak begitu tak kan mudah jadi budak suruhan Anwar.kalau stadium hanya dapat muat 30 ribu penonton,macamana bolih muat 200 ribu?? dia ingat rakyat malaysia ni ada bodoh seperti dia ngamoknya....ha,ha,ha....kesian budak dropped out ni.! macamana nasib masa depan dia ya? jadi penghianat negaralah kalu nak hidup.

    ReplyDelete
  14. adam bukan bodoh tapi LEMBAM

    ReplyDelete
  15. Parpu, tolong jangan siar gambar gambar tu!
    Dato Najib sakit perut kalau tengok gambar stadium........silap-silap kena stroke betul-betul.

    ReplyDelete
  16. ishk3 ramainya (perli)...
    tapi ramai datang pun nak duit je he he he...

    ReplyDelete
  17. Ramaiiiiiiiiiiiiiinyerrrrr....dah bayar semua? Kahkahkah.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!