LIVE 7! PAS MEMANG SUKA SOKONG SI PENZINA!

Aku perhatikan paling ramai turun hari ini untuk mempertahankan PENZINAAN ANWAR DAN SHAMSIDAR adalah dari puak PAS, memang sudah tak boleh dinafi lagi, bahawasanya PAS kalau bab lendir-lendir ni memang mereka cukup suka, sebab tu la ramai adun PAS suka berzina.

Elok sangat la tu PAS, dah la jual Kalimah Allah pastu turun hari ni untuk sokong si Penzina supaya kekasih gelap dia tak menjadi saksi dalam kes Nalla. Euuuwww tak sangka PAS akan jadi hina sebegini. 

Anyway aku tengok hari ini yang turun semua adalah penyokong Pakatan aka ahlul Parti je, takde pun rakyat biasa yang turun. Yalah yang rasa dia dia kena zalim adalah parti pembangkang bukan rakyat pun. Percayalah pembaca sekalian, haramjadah-haramjadah ni jugak la nanti yang akan beratur dan berebut-rebut nak ambik BR1M la, bantuan sekolah anak-anak la dan pelbagai macam lagi la pastu kata kerajaan ZALIM.

Sanagat kelakar la perangai depa ni, mereka siap bertakbir untuk raikan pasangan BERZINA ni. Apa nak jadi ni?



17 Responses to "LIVE 7! PAS MEMANG SUKA SOKONG SI PENZINA!"

  1. ewah KAPEED pun turun bro lagi awal dr kebanyakan orang. BIJAN bila lagi....ade berani ka? Parfu kalau dah habis modal tu dok diam diam jangan bising bising. pekida, perkasa wanita ameno, pemuda ameno ngan BABI NASIONAL NYA mane? HA HA HA HA HA nak kutuk pun biar le patut patut le. nak tuduh org penzina tengok la pemimpin BN dulu bro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya dah tengok Anwar zina dgn Chinadoll.
      Yang lain saya belum tengok lagi, so malas tuduh.

      Delete
    2. video dah ada..

      puak2 perosak negara pulak bila nak keluarkan video? lembap betul la puak2 pr nih..

      Delete
  2. pinjam kata-kata mat sabu.
    anwar aljuburi.

    inilah pehjimpunan kaum lut diakhir zaman.

    bukan aku kata.
    mat sabu yg kata.

    mat sabu jilat balik apa yg dia kata.

    .

    ReplyDelete
  3. Aku sdg berada di tengah2 75,000 org ramai ni, Parpu. Semua grup nampak dgn warna pakaian masing2: grup baju hijau Lynas, grup baju kuning Bersih, grup purple muslimah Pas, grup FELDA, Royalti, student anti-PTPTN, malah grup Orang Asli pun nampak. Yang tak nampak cuma grup pro-Shamsidar saja, sedangkan 5-6 hari ni TV cuba berkempen bahwa perhimpunan ini utk Shamsidar. Bila aku cuba tanya 22 org (setakat ni baru tanya 22 org) tentang Shamsidar, tak siapa pun tau tentang perhimpunan Shamsidar, yg mereka tau ini Perhimpunan Rakyat bertujuan nak hantar BN ke meja pembangkang lepas PRU-13.

    Kesian Shamsidar, tak sesiapa antara 75,000 org yg ada di sini berjuang utk nya. Sudahlah Anwar al-Juburi tak membela Shamsidar, lakinya Azmin pun tak membela Shamsidar, peserta perhimpunan juga tak membela Shamsidar, malah aku percaya Shamsidar sendiri tak membela dirinya, kerana dia pun tak tau ini adalah perhimpunan utk dirinya.

    Kita puak-puak BN ni cuma dapat berterima kasih kpd TV3 dan RTM yg berkempen utk Shamsidar..Nasib baiklah ada TV3, jika tidak tak ada seorang pun tahu termasuk Shamsidar dan peserta2 perhimpunan bahwa ini adalah perhimpunan untuknya.

    Hidup TV3/RTM, hidup Umno/BN, pergi jahanam PR!! Kami penyokong BN selesa hidup di dalam kawah neraka ciptaan BN, PR jangan cuba masukkan kami ke dalam syurga!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kira guna sempoa dap ke?

      Delete
    2. dap pun tak reti mengira...apatah lagi si anon 2:48pm ni..kah kah kah

      Delete
  4. deyyy machhaaa jgn jeles la maacha hahahaha....apa pasal lu pnyer jarum tarak jalan ka....org sudah turung jugak la....itu macam kalo org sumer da x tgk rtm tv3 suk la machhaaa......lu mau masok PR aku ley bg borg xpe senyap2 sudah huahuahua.......

    -roti canai-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Borang chop kepala kote ke?

      Delete
  5. adohai.. pg check dlu penzina2 amporno sblm nk cite psl org ln.. sebok dgn PR tp dlm BN sndiri pemimpinnya mmg akhlak thp lunyai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu je ke ko boleh reply? Ayat ko general sgt la sengal, buktikan la bodoh. Da xde point xyah nak sebok2 tulis kat sini, gi je la berarak mcm org dlm negara dunia ke-3. penyokong baghal. fuck you, harap2 mak n adik/kakak/abang/bapak/tok nek ko kena rogol sampai nazak. Nak tgk nnt ko buat report polis x.

      Delete
    2. si salphi ni la pengkomen terbodoh setakat ni..

      Delete
  6. saya rakyat kelate,yang Memang tidak minat dgn urusan politik..
    hari khamis baru2 nie(10/1/2013 lbih krg jam 9pgi, masa makan pagi d salah sebuah kedai makan dpn hospital Usm,saya telah di datangi oleh seseorg yng mnawarkan k perhimpunan tersebut.
    beliau myatakan pihak PR(PAS)akn mnanggung semua pbelanjaan tmasuk pgangkutan (bas - pergi balik) makan & duit RM50.. saya mnolak kerana alasan kena bekerja hari sabtu ini
    pada sblh tgh hari smasa mggambil ank plang dri sekolah,saya sekali lgi di datangi oleh sseorg yg mnawarkan k phimpunan tersebut,mngkin dri PKR sbb cara pcakapan & tawarannya sama cuma bayarannya RM150
    saya jgk mnolak dgn alasan kerja pada hari sabtu ini,lantas beliau menaikkan bayaran RM300,saya mnolak dgn sopan sbb bagi saya kerja lebih utama,oleh kerana mgkin tidak dpt mghasut saya beliau lantas berlalu dan bjumpa dgn ibubapa2 yg lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda bijak serta dipelihara oleh Allah dari menerima rachun pembangkang...

      Delete
  7. Pemimpin mane parti pn, x kira le PR atau BN, ade yg cacat cela. Xde 100% perfect. BN pn ade, PR pn ade. Kalau dari perspektif BERSIH, sape yg nyalak2 bagus baru2 ni, SPR x bersih, skrg ni....dalam pemilihan DAP....bersih ka?...dlm 2000 org lebih je pn kecoh. Skrg ni...SPR plak gelakkn DAP. Yg mencanang telus...ckp org lain x telus...last2 die yg x telus. Yg Maha Berkuasa nk tunjuk balik, mudah je. Dari perspektif islam, yg dok canang2 hudud boleh spin plak negara berkebajikan, xde lagi hudud, siap nizar plak ckp kt sidang dewan negeri perak, PAS tidak pernah ckp nk laksana hudud, ape ke jadah nye ni. Berpusing2. Dh brp kali PAS mengalah kt DAP. Strategi konon. TELUR hilangggg dohh... Kalimah Allah plak, Dewan Ulama PAS, Ustaz Haron Din dan Majlis Fatwa kebangsaan sepakat. Tp bile Hadi ckp je.....semua pengikut tegar PAS ikut, tnpa persoalan. Ape semua ni? BN atau PR, semua ade kebaikan dan kelemahan, tp dlm PRU kali ni...aku pangkah BN. X snggup aku jadi balaci dan diperbodohkn DAP dan Anwar. Memalukn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu menunjuk timbalan murshidol am yang mantop ugamanya. Sama ada itu bersamaan dgn ketetapan fatwa kebangsaan adalah perkara kedua. Ýg penting Harun din dan dewan ulama pas nyata di pelihara Allah iman2 mereka bukan macham nik ajis, hadi, mat sabu yang kata dlm videonya yg wan azizah dah jadi terowong kena balun konon, anwar dan lain2. pemimpin chabok Pas.

      Yang amat tersesatnya iman dan siasah dakwah islamiah ialah Mausondol am PAS, Hadi, dan mat sabu dll nya sampai tak dapat hidayah dgn jual nama Allah dgn harga yg murah je...

      Aku ingat lagi story sahaba yang masok dgn kuda ke istana Kaisar. Tegas dengan Islam kpd kuffars.

      Dimanakah ilangnya iman orang yang menyokong penghinaan nama Allah yg khas dan eksklusive untuk muslim tu?

      Lihatlah bagaimana Allah mempamerkan kesesatan manusia itu dgn meletakkan Timbalan Murshidol Am dan group dia dgn Pemimpin sesat Pas yg laen2.

      Ingatlah perintah Allah ttg orang jual agamanya. Ini termasok ajis, hadi dan yg laen2nya....

      Patutnya offer ambil nama dan perintahnya disekalikan...

      Àhli2 pas sila pantau dan masoklah ke kumpuilan haron din.

      Kalau boleh dan udah jelas. .maka berjuanglah atas nama Allah yg suchi...

      Boleh lah nnt buat EGM dan propose untuk buang Ajis dan Hadi dl yang mengambil pendekatan Dajjal akhir zaman dalam menyesatkan ummah!



      Delete
  8. mak bapak xda akal...
    ajar anak2 benda2 ganas..
    tak hairanlah budak2 zaman sekarang nie tak reti respect orang...
    pakatan memang pembawa kepada moral yang jahat

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!