LIVE 6! AZMIN KATA KL DAH JADI TAHRIR SQUARE!?

Aku nak tergelak tengok si Dayus Azmin Ali berucap dekat dengan Masjid negara tadi, kata si Azmin ini kununnya macam kat Tahrir Square, mamat yang kasi Anwar pakai bini dia ni kata dia tak mahu pemimpin Zalim. Apa yang dia zalimkan kau tu Azmin, ce cite sikit?

Azmin dok menipu peserta dengan mengatakan dia dapat maklumat dari risikan polis dan tentera bahawa PRU akan datang Pakatan akan menang kata dia. Kah kah kah, masa dia cakap ni aku nak tergelak guling-guling kat jalan la, aku ada dikalangan puak haramjadah ni tapi depa tak kenal aku. Kih kih kih

Wahai Azmin, kalau bini kau sendiri pun kau tak terjaga hingga dia tergila-gilakan senjata bengkok anwar tu, macamana kau nak jaga rakyat? Cik Tom ibu kau tu masih dok menanti kau. Bila kau nak balik Azmin? Apa kau ingat kau tu PM ke sampai boleh tahu kau menang ni?

Sudah-sudah la tu Azmin, kita nak dengar apa Nalla nak cakap dan tunjuk pasal bini kau je..he he he

19 Responses to "LIVE 6! AZMIN KATA KL DAH JADI TAHRIR SQUARE!?"

  1. Nampaknya parti syaitan=umno sudah mula terdesak. Kah!Kah!Kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parti BABI PKR lagi la terdesak, sampaikan peliwat tegar pun dicium tngn dan dijadi pemuja.
      Yang BODOH bangang, PAS jugak...

      Delete
    2. sape terdesak? bukan puak2 pendemo je ke yg terdesak? golongan pro kerajaan macam kami relax je kat rumah tengok monyet berkeliaran kat sana...kah kah kah

      Delete
    3. MALUNYA TGK BUDAK MELAYU PAKAI LAMBANG DAPPIG KAT BADAN. BALIK SAMAK TAU.

      Delete
  2. BAIK AZMIN TUTUP MULUT LAGI BAGUS, SI ANAK DERHAKA INI TAK MALU KE NAK BERUCAP LAGI SEDANGKAN BINI PUN BAGI ORG PAKAI. AKU MELUAT TGK MUKA KAU AZMIN. BAIK KAU JAGA DIRI KAU DAN JGN NAK CONFIDENT SGT YG PAKATAN AKAN MENANG.

    ReplyDelete
  3. kelakarlah azmin masih ada hati nak berucap lagi sedangkan azmin inilah biarkan isterinya berzina dgn anwar tanpa rasa segan silu lagi kan, apa punya dayus jantan ini. biasalah sedangkan ibu sendiri yg dok menagis pun dia tak hiraukan apatah lagi bini dia kan. jgn kau harap azmin yg pakatan akan menang dlm pru 13 ini.

    ReplyDelete
  4. hahaha...acara umno harbi di semenyih hanya dihadiri oleh babi sahaja...semua manusia turuk hkr 112..umno bakal mampos..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wei bahlol!!! bila ko nak bersihkan dap? ada telor? kah kah kah

      Delete
  5. azmin ni tak layak bersuara pun tau sbb diri sendiri pun tak btl dah lah anak derhaka lps tu nak cite pasal keadilan plak

    ReplyDelete
  6. aq klu jumpa azmin tu aq akan jentik telur dia sampai bengkok biar bini dia tak yah ssh cr anwar lg lps ni..laki sendiri pun dah bengkok jugak

    ReplyDelete
  7. kepala hotak korang pemimpin yang zalim...
    kalau ye zalim pun aku lagi redha daripada pemimpin peliwat..

    ReplyDelete
  8. Kalau aku jadi azmin, jangan kata berucap, nak tunjuk muka depan orang pun aku tak reti...kalau keluar pun aku pakai topeng...
    hahaha pencacai Fuckatan merapu kat sini...

    ReplyDelete
  9. Aku tak rela negara ini dipimpin oleh peliwat dan penzina.

    ReplyDelete
  10. berkumpul dpeti undikan lebih berkesan?

    ReplyDelete
  11. aku x kan sesekali pangkah pgayrrrrr & the gang dlm mana PRU

    ReplyDelete
  12. Meraikan kejayaaan tuntutan DAP..antara ngeh,ngoh n ngok.

    ReplyDelete
  13. BN mampu kumpul 2 juta belia dengan aktiviti berfaedah seperti sukan dan peluang pekerjaan.

    Fuckatoo hanya mampu kumpul <100K komunis,gay,lesbian,yahudi,ejen China untuk acara jalan2 ganggu jalanan. Yg.berlabel islam plak ,mereka adalah sebenarnya puak2 Khawarij. Detail:

    http://www.youtube.com/watch?v=W4KtmXMukVk

    gen2felda

    ReplyDelete
  14. ooii bang min, pi tutup pepet bini ko lagi baik..biaq org lain pi korek jilat tutuh, laki pe la camini..then ko lak pi korek..bini recycle la beb..tul tak kekawan?

    ReplyDelete
  15. kih kih kih...KL jadi Shamsidar TAHARIN square....budusla engkorg ...pehimpunan cipap bini org menyontot dgn laki org..PERHIMPUNAN MNYOKONG MAKSIAT....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!