LIVE 5! BENDERA NEGARA MANA NI?

Bendera negara mana ni? Errrr...errrrr, macam bendera GAY je, muahahahahaha

10 Responses to "LIVE 5! BENDERA NEGARA MANA NI?"

  1. Kahkahkahkah........puak pakatan dah gila beruk !

    ReplyDelete
  2. pas sanggup bersekongkol dengan puak lgbt tapi tak pernah nampak kebaikan umno, agama apakah anutan puak pas itu

    ReplyDelete
  3. haha lawak lah bendera tu mcm ais krim je..oh ptt lah anwar kan suka ais krim sbb tu lah drg buat bendera color mcm ais krim

    ReplyDelete
  4. pas setan sgp jual agama demi politik aq harap sapa2yg ada kene mengena dgn pasial tu biar kena kilat mati..lps tu aq jentik telur drg

    ReplyDelete
  5. bendera tadika sesuai untuk pakatan yang otak macam budak2 terencat akal...
    buktinya perhimpunan hari ini...

    ReplyDelete
  6. KEK Lapis Shamsidar multi layer

    ReplyDelete
  7. Rainbow... peace to all races......

    ReplyDelete
  8. rainbow..yeah!!!! bagi kat LGE...sure dia hati maaaaanyak siok oooooo...hahahahaha

    ReplyDelete
  9. INI BENDERA GOLONGAN GAY LA..

    NAMPAK SANGAT PERHIMPUNAN INI ADALAH PERHIMPUNAN MENYOKONG MAKSIAT!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!