LIVE 4! KANTOI! PUAK PAS MENYAMAR JADI POLIS!

Macam aku dah cakap semalam, puak PAS memang akan menyamar jadi polis, ini dia buktinya, aku bukan cakap kosong. Aku harap pihak polis berhati-hati mereka nampaknya ada rancangan jahat yang mereka nak buat ni.

Please be alert!

23 Responses to "LIVE 4! KANTOI! PUAK PAS MENYAMAR JADI POLIS!"

  1. Ish pas mmg sial lah ada2 je rancangan drg kan... Dpt tangkap yg menyamar tu belasah je tangkap bg msk lokap dr drg saja nak busuk kan nama polis

    ReplyDelete
  2. Ish sial punya budak klu aq jumpa yg menyamar ni aq akn jentik telur dia sampaai drg lupa sapa tu nawar al juburi

    ReplyDelete
  3. mana ko tau dia menyamar....mgkin dia polis yg sokong pas....mgkin dia org umno yg menyamar....mgkin dia adalah ko atau papagomo....banggang punya admin

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana lak ko tau dia polis sokong pas. ko pn sama je.

      Delete
  4. ni laa jadinya bila kita dah trlalu selesa....

    ReplyDelete
  5. Sial punya Pas, nak menyamar jadi polis pula. Biarlah kerja2 jahat menjadi penyamar ni bagi kpd polis saja, rakyat pun dah tau polis memang suka menyamar...Mengapa puak2 Pas ni nak jadi jahat macam polis juga?? Cukuplah kerja2 jahat tu serah kpd polis, janganlah Pas yg sial jadi jahat mcm polis jugak!!!

    ReplyDelete
  6. Lepas nie kata Polis yang menyamar dan wat kacau..........
    biasala pembangkang kat Malaysia bodoh tahap babiiii.
    Macam la diaorang baik sangat

    ReplyDelete
  7. mungkin....
    dia pinjam beg anak dia kot?...anak dia polis...so nampak sangat pakcik ni bodoh sebab dia masih boleh join orang2 yang selalu maki hamun polis termasuk anak dia

    ReplyDelete
  8. Ala...puiii...korg ingt..semua polis sokong bn ke...bodo nya korg..bersepah polis sokong pembangkang cma korg je xtahu sb dia krjaan..jd kerja tetap kerja..sama gak ng tentera..bersepah sokong pembakang...weii BN...ap ko takut sgt nak mengundi...takut kalah ke najib terrr..mengundi-mengundi la...susahkan org je duk main perhimpunan...lau takut..xpyah jd anak jantan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadi selama ni korang makihamun penyokong2 korang jugak ke? memang dasar anjing, kawan sendiri pun dia gigit. mmmuahahahahaha

      Delete
  9. asal ada beg lambang polis disangka jahat..cuba berlapang dada sikit..kita ni pun bukannya baik sangat

    ReplyDelete
  10. Kerja buat kacau ni serah pada pas la, Dap jadi tuan je.

    ReplyDelete
  11. Gini jer la.....
    Kalau setakat berhimpun tu mender yg dapat?
    Kalau setakat buat rusuhan pun...pukul lari..pukul lari...
    Nak jihad...tapi takut mati?...was2 tu ada lagi..hahahaha

    Hakikatnya...puak2 ni setakat makan angin ker la....
    Kalau nak tgk penyokong kerajaan berhimpun kang..terkincit dalam seluar....

    ReplyDelete
  12. Puak hamPAS beruk memang jenis tak tahu malu ! Dah trdesak sangat ke sampai menyamar ni ???? Poooodddaaahhhh..........

    ReplyDelete
  13. Gini je ceta nya Kan gua dah kata puak2 Umguk Lembu Bongong dan tongong Kat cowkit tu melambak beg begitu apa ada hal

    ReplyDelete
  14. ini kerja budak upahan UMNGOK je. ni.. keke.. aku keja kerajaan pun dh tau.. umngok akan kalah.. caya x ?

    ReplyDelete
  15. DENGKEL AKAL BETUL ADMIN NIH! Mungkin berlaku sebaliknya..Polis menyamar jadi ahli PAS

    ReplyDelete
  16. mamat parpukari nih bknnya cerdik sangat... asal united mamak no otak...satu lagi kaki botol.. rascist ...bangga sangat melayu umno... bos engkau najib dok bising satu malaysia tu menatang apa... nak kata satu burit pun ...dah lanyak byk burit dah termasuk asal dari tibet... eloklah

    ReplyDelete
  17. Biasa lah otak cam lembu ...sendiri yg buat......Kata org buat buat...Puiiit

    ReplyDelete
  18. Laman parpu kari ni semua cam kepala otak lembu....bingai bingai semua.....

    ReplyDelete
  19. memang pakatan sedang rancang sesuatu yang besar...
    kalau dorang buat rusuhan memang polis sebenar bukan penyamar patut ambil tindakan sewajarnya ajar dorang cukup2

    ReplyDelete
  20. Dosa dengan Allah..boleh solat taubat dan mohon ke ampunan...dosa dengan manusia...kena minta direct pada manusia yg kita fitnah or caci tu..... fikir kan la dengan akal yang diberi pinjaman oleh Allah tu......

    ReplyDelete
  21. setakat pkai beg pusat latihan polis, mmg dh cnfirm dia polis? aku pn x phm, menyamar tang mana

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!