LIVE 3! RAMAI KANAK-KANAK DIBAWA UNTUK DIJADIKAN HUMAN SHIELD?


Korang tengok la pakatan pukimak ni, dah kata jangan bawak budak, ianya melanggar akta APA, tapi mereka tetap berdegil bawak budak jugak, kalau korang nak tahu depa bawak budak ni sebab nak selamatkan diri dan sekiranya berlaku kekecohan maka budak2 ni bakal menjadi bahan la.. Sial betul pakatan ni, very bangsat

18 Responses to "LIVE 3! RAMAI KANAK-KANAK DIBAWA UNTUK DIJADIKAN HUMAN SHIELD?"

  1. Ini semua muka puak2 PAS yang pemalas dan bodoh macam BABI. Bab nak demo untuk penzina cepat aje datang siap bawak anak.

    Bila nak demo untuk kalimah Allah tak datang pulak.

    Orang cakap berhimpun BANGSAT! Bukannya berarak satu KL pegi Stadium.

    Lu orang nih memang BABI, BODOH, BANGSAT. Anjing Komunis DAP. Pegi mampos la sial.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya setuju..mereka semua MELAYU BODOH mudah terpedaya

      Delete
  2. Puak lahanat ni harus di tangkap dan di dakwa. KDN jgn bacul. Kalau x bolih menjalankan tanggung jawab, PRU13 nanti kami akan ajar kamu.

    ReplyDelete
  3. Babi dan lembu umguk je yang ada mata buta

    ReplyDelete
  4. Ambil gambar dan lepas tu tangkap sekor sekor bila mereka balik rumah. Melayu yang naif yang tak faham dan bodoh. Demonstarsi bukan untuk kanak-kanak nabi pun tak bagi kanak - pergi berjihad. Ni lah pergi dengat ceramah Pas tu bukan belajar agama. Nak belajar agama pergilah kuliah agama bukan cermah PAS. Kalau anak cedera.bising pula polis kejam. Ibubapa jenis apa yang bawa anak ketempat yang boleh berubah menjadi bahya rusuhan. Sebagai ibubapa kita mesti melindungi anak kita, bukan mengambil risiko anak kita mengalami kecederaan. KL112 bukan makan anginlah. Armd

    ReplyDelete
  5. apa yg kanak2 ni faham ?? PERHIMPUNAN MEMPERTAHAN KAN BURIT SHAMSIDAR & BUTUH ANUWAR ....

    ReplyDelete
  6. Bab demo anti murtad.. Usahkan datang.. Jeling pun tak.. Nak kiamat

    ReplyDelete
  7. puak2 PR memang bangang. asyik nak susahkan org awam mcm aku yg tak nak terlibat dgn isu2 politik camni. menyesal aku undi PR sebelum ni..

    ReplyDelete
  8. bercuti bersama keluarga la bro...lu jgn provoke...jadi aman la..bukti diaorg pergi bkn nak merusuh...sbb tu bwk anak....bodoh piang korang nie semua...

    ReplyDelete
  9. Apa lah bodoh sgt drg ni sgp bwk anak kecik utk benda2 bodoh mcm ni.. Abb tu lah anak pembangkang bila besar jd penganas sbb dah diajar dr kecik lg benda2 tak baik yg menyusahkan org mcm ni

    ReplyDelete
  10. Tu lah pembangkang sgp bwk ank utk nak selamat kan diri sendiri nampak sgt drg pentingkan diri sgt2 kan.... Ee klu lah aq jumpa mak bpk drg aq akan jentik telur n puki drg sampai drg bertaubat dgr ckp n patuh undang2 yg kali

    ReplyDelete
  11. bawak anak pegi demo? terang2 dah melanggar perjanjian dgn polis.

    bukan ke dah berjanji tidak akan langgar arahan polis? dah ada satu contoh dah. memang depa sengaja dah buat provokasi.

    makin benci dan menyampah dengan manusia2 bebal tak reti bahasa orang2 pakatan rakyat nih!

    ReplyDelete
  12. aduhai.. konon mereka ini nak perjuangkan hak. tetapi hak kebajikan anak mereka ni tidak diutamakan.. lebih penting nafsu sendiri dan nafsu pemimpin mereka..

    ReplyDelete
  13. Semalam kat fb aku dah cakap jangan buta perut..tapi puak mangkok hayun ni.. memang jenis ketegar tak sunat kut..dia makan puji tak ketahuan punca.! cuba cari tengok berapa ramai anak cina yang sebesar tu kat situ.! Macam mana nak jaga negara kalau jaga keluarga sendiri pun tak reti..dasar bengong otak lembu.

    ReplyDelete
  14. tengoklah keberanian pakatan walaupun dah dihalang dan diberikan amaran mereka masih tetap membawa kanak2 ke tempat perhimpunana...
    bodoh mak bapak takde akal anak mampus nanti salahkan kerajaan jugak...

    ReplyDelete
  15. monyet monyet terkutuk memang jenis bebal yg tidak ikut peraturan.

    ReplyDelete
  16. BUKAN MAIN LAGI AMARAN YANG DIBERIKAN OLEH KETUA PENGARAH JABATAN MASYARAKAT BAHAWA MENGIKUT UNDANG2 ADALAH SALAH MEMBAWA KANAK2 DALAM SEBARANG PERHIMPUNAN, TAPI TAK BUAT APA PUN? BUAT KENYATAAN SAJA NAK GLEMOUR JER, BAIK TAK USAH BUAT KENYATAAN BUANG MASA DAN MENGABISKAN BERAS JER. MEREKA TAK KISAH PUN, MEREKA BERANI JER MENENTANG UNDANG-UNDANG? TAK ADA APA-APA PUN WALAU PUN JELAS MEREKA MENYALAHI UNDANG2? SEBAB TULAH MEREKA TIDAK MENGHORMATI UNDANG-UNDANG SEBAB PENYAKIT MACAM AMARAN MENTERI DALAM NEGERI TELAH MENJADI VIRUS KEPADA KETUA-KETUA JABATAN YANG NAK GLAMOUR SAJA.

    ReplyDelete
  17. Ibu/bapa kepada kanak-kanak ke demo ni, memang kaum bangang yang termaksima. Mak/bapa dah lah biol dijadikan alat peliwat/penzina, anak-anak pun diasuh untuk menyokong kekufuran dan maksiat. Bodoh!!! Taksub punyer pasal isteri orang sanggup dipujuk dan ditutuh....kalau dikatakan perangai macam binatang, takut binatang akan marah kerana menghina kaum binatang yang lebih bijak dari kaum taksub.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!