LIVE 2! APABILA SABU BURIT BERCERITA TENTANG AGAMA!

Untuk pengetahuan korang si Mat Sabu Syiah ni sedang menperjelaskan tentang solat Jama' Qasar. Mungkin dia ceritakan cara Syiah buat la kot, sebab kita semua tau dia ni Syiah, jangan nanti orang yang kurang dua marhalah pun sebab terpengaruh ngan Syiah pun buat Jama' gak nanti.

Tapi geli gak wei, mulut yang cakap, "Mah, muka abang bau burit" ni bercerita tentang agama, sebab itu la dia nak selamatkan Shamsidar sebabnya dia ni kan kaki sapu bini orang, so dia pun nak meraikan Anwar sapu bini anjing dia iaitu Azmin Ali.

13 Responses to "LIVE 2! APABILA SABU BURIT BERCERITA TENTANG AGAMA!"

  1. Suara dia ok x? sbb BULU LEKAT KAT RENGKONG.........itu la pemimpin pojaan PARTI yg NGAKU pejuang Islam...


    muahahahhahahhahahahahhahahahhahahahahah

    ReplyDelete
  2. kesiannya anak2 muda yang sedang diperbodohkan oleh mat babi

    ReplyDelete
  3. Woi Takut sunggoh lembu2 UMGUK ni kat Abang Mat Kita ni, Jangan takut lembu2 Umguk Kamu dah tentu kami tak akan korbankan cuma kami Gunakan untuk membajak sawah yang lama tak bertanam padi

    ReplyDelete
  4. hahahah....blogger umno yg bodoh...house pk n papagomo...double y ok....antara yg ada isi...APA pun ok....amenoworld masih terbaik....

    ReplyDelete
    Replies
    1. gi lag ke blog amenoworld---- ada dekah setan di sana, bunyinya kah kah kah

      Delete
  5. Aq menyampah btl dgn mat sabun ni.. Dia tak layak lah bg ceramah kat agama aq rasa jijik dgr dr mulut dia... Aq easa nak jentik telur dia je ni

    ReplyDelete
  6. geli siot tengok mat syabu ni..euww

    ReplyDelete
  7. Mat sabu ni kan dah lah pendek lps tu jahat plak tu...mmg bodoh lah org2 yg dgr dia cite pasal agama dia mmg tak layak lah nk cite pasal agama

    ReplyDelete
  8. dia ni bukan ulamak..apsal pas boleh lantik jadi pemimpin tertinggi? bodohnya pas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pas bukan parti agama PENYANGAK UGAMA

      Delete
  9. dia lah manusia sial yang sanggup jual kalimah allah demi kepentingan politik...
    memang patut dorang semua nie kena bala tau

    ReplyDelete
  10. yg ko mencarut marut ni pnh beckp psl agama x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wanna try?

      even nik aziz kata Allah mencarut. Allah yang mana satu? hehe

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!