CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Saturday, January 12, 2013

LIVE 11 DARI KL! PESERTA DEMO CUBA BUAT PROVOKASI PADA POLIS

Setelah mereka kecewa kerana segala provokasi mereka tidak menjadi sekumpulan penyokong Pakatan masa nak balik kat Central Market telah menherit-menjerit kepada pihak polis dengan kata-kata seperti berikut "TERIMA KASIH CIKGU, NANTI JUMPA LAGI" ENCIK POLIS!  TAK BAYAR BIL AIR KE? KENAPA TAK SEMBUR AIR?"

Inilah buktinya mereka memang dah datang dengan niat untuk jadi kekecohan untuk menarik simpati rakyat, namun segala-galanya gagal kerana usaha untuk jadi kecoh tak menjadi...nanti aku ada beberapa cerita menarik nak lapor ok..

48 comments:

  1. Belajar aja tinggi otak letak celak kelengkang..mcm ketua mereka King segala jubur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru hari aku jumpa kenapa BN piang, otak kat kelenkang rupenya.

      Delete
  2. blog yg bodoh....menyesal baca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 820 pm bodoh bertingkat2....

      Delete
    2. pm bodoh, cewah, ko lah yang paling bijak sampai sanggup tunduk pada daPIG

      Delete
    3. PIG dah kena tembak kat melako, anon 8:27PM nko tak tau ke? Memang utusan piang slow betul...Kalau lah BIJAN bijak, tentu pencacai pun bijak juge. Malah kalau BIJAN @#lol nkorang ha ha ha ha ha ape nak kata ah! kang marah pulak.

      Delete
  3. Kau yang bodoh ke blog ni yg bodoh....apa paedah kau dpt berkumpul x tentu hala...kalam Allah nak sampai dijual pun masih sibuk dgn demo...bangang betul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalam allah kat nkorang dah 55 tahun, dok jahil macam tu lah sampai sekarang!

      Delete
    2. Amboi2....

      Hang tak jahil ka? hang tu wali ka?

      Ish....ish...ish

      Delete
  4. Aku pegi perhimpunan Black Rose kat semenyeh. Untong woooo dapat beras ngan tepong. Lepas lah jugak budget seminggu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro sempat peeewit dak?

      Delete
    2. Beras ngan tepong! Had tu je?

      Bagi la note book ka atau apa2 samsung note 2 ka baru leh tambah komputer knowledge & skill.

      Kalau tepong dan beras je buat menambahkan jumlah najis di Malaysia Menyusahkan Indah Water je!

      Delete
  5. ko sendiri yang bodoh wahai en anon 8.20...ketua ngko 44 x bodoh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih anon8:32PM, walau camna pun gambar yg di papar mencerita segala2 nya...nko ke atau sapa yg B#$0h.

      Delete
  6. Habis BN takde telor, sebab tu diorang berani....perli le tu kah kah kah.Memang ameno pandai.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..semuanya berjalan lancar. Terima kasih kepada peserta Himpunan Kebangkitan Rakyat, terima kasih PDRM, terima kasih Perbadanan Stadium Merdeka, terima kasih Datuk Seri Anwar dan pemimpin2 pembangkang, terima kasih Datuk Seri Najib, Datuk Seri Hishamuddin. Kita telah bersama2 membuktikan hari ini tanpa campurtangan puak ultra-chauvanist dan provokasi kita boleh matang dalam berpolitik dan matang dalam pembentukan demokrasi di negara ini. Kematangan semua kita diharap akan terus berkekalan sehingga lepas PRU-13. Siapa pun yang membentuk kerajaan - BN atau PR - pastikan pembentukan kerajaan berjalan dengan tenang seperti di negara2 maju yg sering berubah kerajaan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes yes yes Tahniah bro!

      Delete
    2. Tahniah bro...inilah pandangan generasi baru yang berilmu dan bermaklumat, paham apa itu demokrasi, tak menjadi pak turut, mengampu , gila kuasa dan berpura-pura...tukar tetap tukar

      Delete
    3. Tukar la ikut suka.


      Geng pakatan ni ingat Allah tak tropong depa ttg niat mereka. Pasai tu yg gedebe sangat tu!

      Àllah suka peliwat, pemechah kesatuan ummah menjadi PM? Ìni la versi politik yg tersesat dan jauh tersasar.

      Sampai tahap tu punya taksob!

      Delete
  8. Aku x phm...knp perlu ada perhimpunan... buat je kerja.aku dah rasa harmoni sejak aku lahir lg...knp ada melayu yang disubsidi sekian lama masih x puas hati...sbb mereka malas nak berusaha....bg free nak le...nak usaha malas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. selagi negara kita aman selagi tu mereka tak puas hati, mereka nak kita hidup kucar kacir macam di asia barat

      Delete
    2. Bodoh piang kau nie, siapa ckp negara tak aman. Aku org PR pun nak negara nie aman. Yg masalahnya, selagi ada org chai penchacai mcm kau nie, habis harta rakyat dijoli oleh pemimpin umno dan bn. Memang kau nie bodoh piang.

      Delete
    3. Ada bukti ke kau cakap semua ni? Atau cuma dengar cakap-cakap AlJuburi?

      Delete
    4. Kapeed boleh cite kat nko? bagaimana bomb c4 di bazirkan. macamana pencen tentera di jolikan. Anak yatim hanya dapat croissant exspired. Baget apanama pus pus ni taaa sampai berbilion, roti expired je bagi kat anak2 melayu yatim, isk isk isk BN betul la sapa yg sokong ameno.

      Delete
    5. Nampak aman sebab segala kepincangan di tutup, berita diuabah suai ikut keperluan, rakyat di dodoikan degan hiburan supaya lalai, supaya rasa selesa sedangkan pada hakikat banyak kepincangan contoh kata mempertahankan islam tapi hukum Allah dikutuk-kutuk dah lebih 50 tahun mentadbir negara knapa tak leh laksanakan hukum hudud..kalo tak nak buat jangan halang orang lain nak buat.....Tuko je. yob....

      Delete
    6. Anon 8:55, sampai kiamat pun memang nko tak paham, dilahir selepas merdeka kut belakang, jangan marah ye!

      Delete
    7. Konsep hudud ada dua kaedah:-

      1. Pelaksanaan oleh pemerintah
      2. Menerap peruntukan hudud di dalam diri kita sendiri dan keluarga.

      Adakah kita telah melaksanakan yg no. 2 itu? Kalau blom lagi buat la chepat2.

      Kalau yang tu kita dah buat maka perchayalah bahawa Allah ada ganjaran untuk itu...

      Contohnya mengelakkan diri kita dari melakukan sesuatu amal

      Delete
  9. jangan nak kurang ajar dgn polis syukurlah takde kecelakaan yg berlaku dlm perhimpunan kali inilah.

    ReplyDelete
  10. INI MESTI ANWAR DAH TAK BERANI NAK TUNJUK BELANG DIA LAGI SEBAB INI KAN PERHIMPUNAN AMAN KATA MEREKA. BAGUSLAH JIKA APA YG DIKATAKAN INI BENAR BELAKA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak berani tak penuh lah stadium kan kan.

      Delete
  11. Yang hadir perhimpunan ni semuanya orang-orang yang tak ada otak. Dipergunakan oleh Ketua Penipu je.. Kesian aku tengok betapa bodohnya orang-orang semua ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang yang tak paham je rasa tertipu....sebabnya semua yang pergi kelua belanja sendiri, bas tak di sediakan, tak dapat duit poket, tak dapat beras sekampit, tak dapat topi keledar free, tak der penyanyi K-pop, tak der penari dari Boliwood....CUMA YANG ADA KESEDARAN DIRI bertapa pentingnya memperbetulkan segala kepincangan yang ada.....TUKO YOB!

      Delete
    2. Saya hargai mereka yang hadir dalam perhimpunan kali ini.... bila dah tukar kerajaan, harap-harap semuanya gembira dan berusaha bersungguh-sungguh agar segala kepincangan dapat diminimakan... Mohamad Sabu layak jadi Perdana Menteri.... beliau bernas dan bijak... Kalau tak pun bagi le peluang LIM KIT SIANG.... macam-macam dia bbelajar dari Singapura.....

      Delete
  12. Najib kat semenyih siap bagi beras ngan tepung lagi kat golongan marhaen. Dah mcm zaman lepas perang tengok org berebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gulongan marhaen ni berterime kasih kat najib, cuma diorang kesal sikit kerana najib bagi tepong dengan beras je, telor tak ade!!! Jadi mereka tertanya2 la kemana pergi telor najib? Tentulah kak mah simpan! Bodoh betul puak puak PR ni.Kerana tu kata rakyat tak sokong BN.Kan kalau bagi ape pun rakyat ambil, tapi undi tu ikut suka diorang la nak bagi kat sapa! PR ni kecoh la!

      Delete
    2. Sampai ada yg pengsan. Kesian nengok rakyat dibodoh bodohkan. Tempat nie cuma 1 km dari tempat yb semenyih curik pasir dulu. Wahai kaum india, tolak bn umno secara total dlm pru 13 ini.

      Delete
  13. Apa lah nko parpu, baby comel dalam keta sorong pun pandai perli polis? siapa nak pecaya ni? Jangan lah buat lawak terlampau beb.

    ReplyDelete
  14. cakap target sejuta, 50k pun tak sampai,ingatkan lepas 50% target,satu malaysia lagi tu.dan yg datang pula tu tahap beban je,tak bleh mngundi pun...UMNO selangor kumpulkan ahli je katt bukit jalil 130k kacang je....ANWAR IBRAHIM MANA PERNAH CAKAP BENAR...nasib korang lah PAS oii,,,dapat PM yg PENIPU sejak kecil.kaki SEX BEBAS LAGI....KESIIIAANN... bodohnya bangsa aku dlm PAS.

    ReplyDelete
  15. KITA TENGOK HARI2 TERAKHIRRRR,,,ANWAR.. BILA SYAMSIDAR DIBAWA KEMAHKAMAH DGN SAKSI2 YG LAIN.CIIRIITTT NUARRR....NALAKARUPAN BUKAN KECIK ANAK OOOIII,30TH DGN ANWAR,30TH DGN NUAR,BUKAN 3 THN.MELAYU PAS NI ENTAH APE APE BENGAP BEBAL SEMACAM,,,.DLM HIDUP TAK BOLEH KUAT MENIPU,,MAKAN DIRI JUGA SATU HARI..

    ReplyDelete
  16. eleh! misti yg ckp mcm tu melayu purba umngok yg menyamar jadi peserta himpunan. Saja nak buat provokasi

    ReplyDelete
  17. umgok bd0hhhhh....tpaksa rasuah beras dgn tepungggg..siap imp0rt 0rg dr india tuuu nak pnuh kan majlissss....m000m0000m000,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon Jan 13,3.10 am.
      Kamu mmg bangang dan tak sedar diri. Bila bagi kata rasuah, bila tak bagi merungut macam gila babi nak berdemo le.Ingat kamu membesar pun kerana kerajaan sedia ada ni telah memerintah dengan baik. Kamu ingat Pemimpin PR macam Nik Aziz tu tak ambik dan bagi rasuah ke? Ingat dia zuhud sangat ke? Sedarlah Yeop ooiiii..

      Delete
  18. tidak perlu mengucapkan terima kasih pada kerajaan dan polis....pada dasar perhimpunan ini berjaya dan dapat mengumpul sampai pun 50 ribu...tapi apa hasilnya kerjaaan pun tak tumbang malah makin kukuh....utk org melayu jangan lah jadi balaci kafir....fikir dan sedar lah diri anda jangan membuat onar dibumi sendiri....stupid programe.

    ReplyDelete
  19. Aku duk tunggu jer pendekar2 PERKOSA muncul...tapi rupernyer jenis x der "telor"...x muncul2 punnn....

    ReplyDelete
  20. korang penmabngkang yg tak de kualiti langsung...

    tak de mencabar... ramai yg bosan tgk sandiwara ketua pandikutty, lge laknat dan father hadi dan nicky ajis korang...

    terserlah sungguh kebodohan tahap cipan...

    tapi ranking NO 1 PALING BODOH tentulah tak lain dan tidak bukan

    PAS PIS PUS..

    KELDAI TUNGGANGAN DAP DAN PKR..

    dipelepori unit analnya yg mangkok.

    ReplyDelete
  21. Bagi la chance PR rembat duit rakyat pulak.....dorang dh lama nk jadi kaya....mcm zuraidah mp pkr selangor tak sampai 5tahun dh ada 4biji keta...hehehe aku percaya klu PR jadi kerajaan mmg kaya raya ....Ahli parlimen PR.....dorang dh lama ngidam. ..project juta2

    ReplyDelete
  22. Syabas kpd rakyat M'sia yang membuat himpunan utk merestui perkongkekan Al Juburi dgn Samsiderharka. Syabas, perhimpunan berlangsung dgn aman. Saya percaya, selepas ini kita boleh mengkongkek bini kawan2 kita sesuka hati. Sebagai menghargai jasa2 mereka, hari ini tiada AMARAN akan di keluarkan.

    ReplyDelete
  23. Buletin Utama tayang sidang akhbar PDRM. Mereka anggarkan 45 ribu memenuhi stadium dan kawasan sekitarnya. Angka 100,000 atau 1 juta tu nampak sangat merepek. Mereka bukan anjur di Shah Alam atau Bukit Jalil. Tak perlu pening2 kira muatan tempat duduk 20,000 campur penyokong atas padang dan kawasan sekitar dlm lingkungan 25,000 dapatlah jawapannya.

    Tapi apa yang penting............... KIBLAT TUNGGANG LANGGANG DAAA.. MELINTANG MENEGAK SEMUA ADA.. MUAHAHAHAHAHA!!! Agaknya konfius mana satu Allah kot mungkin ini petunjuk.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!