LISTEN! LISTEN! LISTEN! KENYATAAN ZOHRA YANG MESTI DIBACA!

KLIK SINI UNTUK KENYATAN PENUH BELIAU!

8 Responses to "LISTEN! LISTEN! LISTEN! KENYATAAN ZOHRA YANG MESTI DIBACA!"

  1. visiting here with a smile. take care.. have a nice day ~ =)

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    ReplyDelete
  2. Saya tak nampak pun apa yang diperkatakan oleh Puan Syarifah itu sebagai menghina KS Bawani. Yang jelas KS Bawani tak tahu dalam majlis apa yang dia hadiri dan kerana terlalu ingin bersuara hingga membaca teks yang diberi. Majlis ilmu janganlah dibawa soalan2 berbaur politik.
    Ingin sayatekankan jugak kebiadapan KS Bawani terhadap majlis dan ahli panel. Saya merasakan dia lupa diri dan tidak sepatutnya berada di UUM. Jika perlu dia boleh pergi belajar dimana2 universiti diIndia yang mana boleh memberikan dia bertanya soalan2 berbaur politik.
    Inilah hasilnya jika KPT tidak peka yang hak asasi dan kebebasan bercakap ada hadnya. Sama jugak jika kita bercakap dgn ibubapa kita bebas bercakap TETAPI ada batasnya jgn sampai biadap. Kebiadapan KS Bawani harus diambil tindakan. Saya harap Menteri berkenaan jgn hanya salahkan Pn Syarifah, lihat keseluruhan kejadian tersebut.
    Tidak wajar seorang siswa bersikap demikian.KS Bawani harus meminta maaf atas kebiadapannya terhadap Pn Syarifah.

    ReplyDelete
  3. aku sokong dgn apa yg diperkatakan oleh anon 11.35 a.m...
    mmg benar sekali.,.,

    ReplyDelete
  4. Semua paria dan cina komunis dalam perkhidmatan awam adalah menentang pemerintah Melayu.Walaupun mereka tidak ramai,tetapi cukup untuk mempengaruhi melayu yang baghal,terutama sekali cina bintang tiga.Mereka akan bersidang setiap hari di kantin misalnya,membentuk persepsi negatif terhadap negara ini.melayu bangsat yang cetek ini terima saja apa yang disuap,maka beremosilah mereka hendak jatuhkan kerajaan ini.Nada mereka sangat yakin ketika ini yang PRU 13 nanti kerajaan sedia ada akan tumbang.Dalam penyata gaji kakitangan awam ada tertera 'elaun sara hidup'.

    ReplyDelete
  5. Salam satu malaysia...TAHNIAH kepada pn Zohra atas sifat dan ketegasan beliau dalam menangani isu yg cuba di permainkan oleh pelapis puak berhaluan kiri(aggresif) dan pada saya ks bhawani ini menjadikan ambiga itu sebagai idola serta mentor beliau...

    Munkin kebetulan yg kedua2 ini berpendidikan guaman serta bangsa yg sama,maka bhawani ini adalah AGEN yg telah dilatih oleh aktivis yg gunakan guaman sebagai kubu dan BAR CONCIL pula sebagai pemampan undang2.AGEN2 ini di ambil dari mahasiwa/siswi yg teruja utk menjadi aktivis pelajar serta rakyat atas kapasiti mereka golongan terpelajar...mereka telah meletakkan anuwar serta rais hishamudin sebagai wira rakyat dikalangan pelajar U.

    Pn Zohra telah membuktikan kewibawaan beliau sebagai..moderator...pengerusi SW1M...serta sebagai rakyat yg bertanggungjawab kepada negara dan agama.Mungkin tindakan beliau di anggap keterlaluan,namun beliau bukanlah wanita yg bodoh atau lembab yg mampu di manupulasi oleh audien serta persikitaran.Pn Zohra telah melakukan sesuatu tindakan yg mungkin pemimpin waima KPN belum tentu mampu melakukan cara beliau utk mengawal kebangkitan audien serta suasana yg cuba di hangatkan oleh bhawani.

    Seperti yg kita maklum,permulaannya bhawani telah mampu menarik perhatian audien dgn persoalan yg biadap dari seorg pelajar...bhawani cuba mendapatkan perhatian serta sokongan pelajar yg hadir(pandai tidak semesti cerdik) dan pelajar2 mula memberi respon kepada tindakan bhawani,namun atas kecekapan,ketegasan serta komited pada perjuangan kenegaraan yg ada pada pn Zohra maka beliau telah mengawal keadaan dgn amat baik..

    Sekiranya Pn Zohra tidak mampu menahan asakan serta terjahan soalan yg biadap dari bhawani,maka keadaan pasti tidak terkawal.Pn Zohra memahami apa maksud yg tersirat dan tersurat dari bhawani..saya tidak nmpak dimana salah dan silap pn zohra yg mematah hujah bhawani...dan dgn sikap angkuh bhawani meninggalkan majlis apabila beliau rasakan pn Zohra telah mengawal audien

    Sdra2 sekelian jgn kita lupa bagaimana cara yg lebih biadap digunakan oleh pemimpin PR dlm melayan soalan dari wartawan mahupun org perseorangan didalam sidang akhbar serta forum...termasuk dari ahli sendiri...antaranya anwar melenting dgn asakan soalan dari ahli PR dlm sidang akbar tentang kekecohan didalam BERSIH.

    Pn Zohra dlm keadaan penuh kesedaran tidak mahu bhawani terus bermain dgn perkataan2 yg mampu mengelirukan audien(kelebihan pelajar undang2)adakah pn zohra perlu membiarkan audien mengawal masa dan keadaan atas kapasiti utk menjadi moderator popular dikalangan pelajar berhaluan kiri...dan inilah yg terjadi dalam arus politik kita apabila terlalu ramai yg ingin menjadi popular atas MR RIGHT, MR CLEAN,MR COOL serta berbagai MR lagi,hnggakan pembangkang semakin biadap...


    ReplyDelete
  6. cun giler.dia ni..dn hebat mpertahankn martabat malaysia..hidup zohra..dia ni layak jd wakil rakyat..

    ReplyDelete
  7. menteri wanitalah ganti najib.specis shahrizat juga..hehe

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!