LISTEN! LISTEN! LISTEN! APA LANCU SI KITOL DAN SI PUDIN NI CAKAP? DIMANA KEBEBASAN BERSUARA?

"LISTEN.. LISTEN.. LISTEN..".. Itu adalah DIALOG yang diUCAPkan oleh seorang ahli PANEL FORUM 'Seiringkah Mahasiswa dan Politik' berNAMA Puan Sharifah ZOHRAH Jabeen yang diKATAkan memberi RESPON keterlaluan terhadap perTANYAan seorang MAHASISWA yang diKATAkan seorang ahli POLITIK PARTI Sosialis Malaysia (PSM).. FORUM yang sepatutnya berlangsung dengan SEMPURNA di UUM itu keLIHATan terCEMAR dengan perMAINan EMOSIONAL oleh antara 2 orang WANITA ini.. Kalau menurut RAKAMan YouTUBE ini, ianya berMULA apabila Puan Sharifah tuh di'PROVOKE' oleh MAHASISWA PSM itu..->KLIK<- a="a">

Apa pun, kita MALAS menyentuh sangat apa yang diBAHASkan oleh mereka berdua.. Apa yang kita ingin KATAkan ialah ENTAH kenapa pulak Puan Sharifah ini yang jelas berBICARA meWAKILi sebuah NGO diKAITkan pulak dengan UMNO/BN oleh RAMAI penCACAI puak PR di dalam FACEBOOK? Itu yang PELIK tuh.. UMNO/BN kah yang mengutus Puan Sharifah meWAKILi PARTI itu? Seperti mana MAHASISWA PSM itu, apakah Puan Sharifah ini yang diJEMPUT oleh UUM sebagai PANELIS langsung TIDAK BERHAK untuk menyuarakan pandangannya? Apakah dalam sesebuah FORUM, hanya PIHAK yang mem'PROVOKE' aje LAYAK berCAKAP?
 

  Kita pun bukan nak memBELA sangat Puan Sharifah ini.. Malah, EMOSIONAL selalunya seIRING dengan keBODOHan.. Oleh sebab itulah Puan Sharifah yang EMOSIONAL ini terPERANGKAP pulak dengan perMAINan PROVOKASI MAHASISWA PSM tersebut yang jelas berNIAT untuk memPOLITIKkan FORUM.. Dengan KATA lain, MAHASISWA PSM itu berjaya meROSAKkan IMEJ Puan Sharifah seterusnya berjaya pulak mengGUNAkan perantaraan MEDIA Internet untuk mengaitkannya dengan UMNO/BN.. TIDAK salah pun untuk Puan Sharifah menyokong DASAR Kerajaan UMNO/BN.. Cumanya biarlah nampak berHEMAH..

Di FACEBOOK hari ini RAMAI yang MENGUTUK dan menCERCA Puan Sharifah kerana RAKAMan EMOSIONALnya ini tanpa mereka menyedari bahawa Puan Sharifah jugak BERHAK berSUARA sebagai PANELIS FORUM itu.. Dalam KONTEKS yang SAMA, hampir TIDAK ada pulak pihak yang mengecam MAHASISWA PSM yang melakukan PROVOKASI untuk diSEBARkan bagi tujuan mengaitkannya dengan UMNO/BN? Apakah ini yang diKATAkan keTERBUKAan pemikiran MAHASISWA yang KONON-KONONnya diKATAkan MATANG untuk berPOLITIK? Itu kita kenalah TANYAkan kat 2 'MALAUN' dari UMNO/BN ini..

Ya.. Kita HAIRAN pulak KENAPA 2 orang 'MALAUN' ini yang MELATAH dengan TINDAKan Puan Sharifah itu? Apakah sebabnya mereka RASA patut MELATAH?



TWITTER Menantu BABAH



TWITTER si Pudin

Kenapa? Yang EMOSIONALnya orang lain? PELIK bukan bila mereka MELATAH tak kena TEMPAT dan 'TIMING'?

- Adakah kerana mungkin Puan Sharifah ini sangat menyokong DASAR Kerajaan UMNO/BN hingga terlalu EMOSIONAL itu meRUPAkan satu keSALAHan pulak kepada UMNO/BN lalu menyebabkan 2 orang 'MALAUN' ini meLATAH sedemikian?

- Apa BEZAnya sifat EMOSIONAL Puan Sharifah ini dengan keTAKSUBan Lebai-Lebai DUNGU PAS, para 'PenJUBOR' dalam PKR dan para 'AH-Beng' dalam DAP La'anatullah terhadap segala macam pemBOHONGan dan FITNAH dari PEMIMPIN mereka?

Ada BEZA ke antara Puan Sharifah yang EMOSIONAL ini dengan mereka yang diSEBUT tadi? Atau hanya sifat EMOSIONAL aje yang diTONJOLkan tetapi keTAKSUBan diDIAMkan pulak? HE!HE!HE!

Tak PELIK ke? Sedangkan UMNO/BN boleh aje buat 'Don't KNOW' dan mengatakan apa yang diSUARAkan oleh Puan Sharifah itu adalah pandangannya PERIBADInya? Macamlah Lebai-Lebai DUNGU PAS, puak-puak 'PenJUBOR' dalam PKR dan 'AH-Beng' dalam DAP La'anatullah TIDAK biasa 'COVERLINE' sedemikian RUPA bila para PEMIMPIN membuat kenyataan BODOH dan memFITNAH orang? Kenapa pulak kedua-dua 'MALAUN' ini perlu MELATAH sedangkan Puan Sharifah itu diJEMPUT sebagai WAKIL NGOnya bukan sebagai WAKIL dari UMNO/BN pun? Tak ke nampak BODOH? Biarkan ia diSELESAIkan sendiri antara Puan Sharifah dan MAHASISWA PSM itu? Apa kaitan dengan UMNO/BN?

Anda PERASAN tak di mana SUARA kedua-dua orang MALAUN ini apabila PEMIMPIN UMNO/BN seperti DS Najib diFITNAH tanpa HENTI? Tak ada kan? Sedangkan FITNAH yang diTUJUkan secara 'DIRECT' kepada 'BOSS' mereka, mereka langsung TIDAK berSUARA, tetapi apabila perkara yang 'SIPI-SIPI' dan boleh aje diELAK dengan MUDAH oleh UMNO/BN, kedua-dua orang ini pulak yang semacam memBERIkan 'TARGET' untuk ISU ini diTUJUkan kepada UMNO/BN? Apakah mereka perlu meLATAH sedangkan mereka boleh aje bersikap RASIONAL seperti MAHASISWA YDP MPP UM ini? Apakah 'MALAUN' berdua itu terlampau mengejar PUBLISTI hingga sudah jadik tak RASIONAL? ->KLIK<- a="a">

Apa agak-agaknya AGENDA terSEMBUNYI mereka berdua ini terhadap UMNO/BN dengan membuat kenyataan sebegini BODOH dalam TWITTER mereka? HE!HE!HE!


HOUSE PK: Ini aku ambik dari Tukang Dok Peghati, aku nak tulis benda yang sama tapi disebabkan dia dah tulis maka aku letakkan disini untuk dikongsi bersama. Inilah masalahnya bila ada pemimpin bebal dalam UMNO. Nak tunjuk pandai tak kena tempat. Bila la manusia jenia macam ni nak berambus keluar dari UMNO ek? Owhhhhhh

91 Responses to "LISTEN! LISTEN! LISTEN! APA LANCU SI KITOL DAN SI PUDIN NI CAKAP? DIMANA KEBEBASAN BERSUARA?"

  1. 'Nak tunjuk pandai...'? Tak pandai tara mana pun 2 malaun tu. Pandai merosak adalah.

    ReplyDelete
  2. mak aih... gelombang babi fuckatan dah start melanda universiti la plak.. lepas ni confirm kanak2 kat tadika pun akan ditarik menyertai politik memandangkan pelajar U yg baru nak mengenal dunia pun dihasut oleh diorang... hebat.. mmg hebat la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam daaah..ada yg kena paksa..masa freshee lagi..kalo tak markah kantoi..Lecturer dalang.. group _AS- Ab_m ..yg diserapkan ke U..

      Tiba masanya..graduan dulu dulu...bangkitkan hal ini..macam mangsa mangsa Amant Hadi..

      Delete
  3. memang minah zohra tu balaci BN. rakyat bukan bodoh. background check dia pun dah bleh tahu. Sekarang mahasiswa pun anti BN. Mampus la BN di PRU ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OOO balaci pakatan boleh mempertahan si juburi walau dah ada video berzina dan dna bertakung dalam bontot saiful/ Apa salahnya zohra nak jadi balaci BN? Lagipun dia balun minah estet yang sokong komunis, kalau aku ada sana aku cium si Zohra ni, dia ni la hero sebenar bukan cam ketua pemuda pondan tu. tuuiiii

      Delete
    2. Aspirasi menang besar petanda dasar BN disokong. Malaun tu cuma anjing menyalak bukit... Ambik contoh Cuba pui... Tak relevan langsung.

      Delete
    3. si pudin ni bila bukak mulut jer memang menyakitkan hati,
      nak tunjuk kononnya dia tu seorang yang rasional laa..

      Teh tarik kepala mak bapak kau lah!...kau hanya membantutkan momentum serangan ke atas puak pakatan di ambang pru13 !!

      Delete
    4. listen, listen, listen....

      Ni video lama yang di upload menunjukkan kebebasan suara telah hilang di bumi Malaysia ni...

      http://www.youtube.com/watch?v=nDCpsPlXYQU

      Takbir....

      Delete
    5. Tiba-tiba... Al-Juburi tarik balik saman terhadap Khairy

      Angin tidak, guruh tidak, tiba-tiba pagi ini ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim tarik balik saman malu RM100juta yang difailkan beliau terhadap Ketua Pemuda UMNO Khairy Jamaluddin pada September 2007.

      Kes yang banyak kali tertangguh tersebut sepatutnya mula dibicarakan hari ini dengan Ahli Parlimen Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali dan Senator Ezam Mohamad Nor akan dipanggil menjadi saksi bagi pihak Khairy.

      Namun Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur diberitahu pagi ini bahawa Anwar ingin menarik balik saman malu tersebut tanpa kos.

      Khairy yang dihubungi Agendadaily mengesahkan perkara tersebut dan mengatakan bahawa tiada permohonan maaf yang dibuat oleh pihaknya.

      "(Anwar) Minta saya kata saya tidak cakap apa yang dilaporkan dalam berita,"katanya.

      Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur semalam diberitahu reputasi Anwar tidak terjejas ekoran kenyataan Khairy dalam satu ceramah politik di Kuala Kangsar, Perak enam tahun lepas.

      Peguam Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah berkata reputasi Anwar sudah pun terjejas ekoran pertuduhan salah guna kuasa dan liwat yang dihadapinya di mahkamah sebelum ini.

      Sehubungan itu, Muhammad Shafee yang mewakili Khairy berkata pihaknya akan bergantung kepada semua kes berkenaan dalam tindakan saman fitnah RM100 juta yang difail Anwar terhadap Khairy pada 7 September 2007.

      Muhammad Shafee berkata demikian ketika menjawab pertanyaan Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Su Geok Yiam sama ada kes itu relevan dalam perbicaraan saman fitnah Anwar terhadap Khairy.

      Anwar mendakwa Khairy, yang ketika itu Timbalan Ketua Pemuda Umno, mengeluarkan kenyataan fitnah terhadapnya dalam satu majlis politik di Kuala Kangsar pada Ogos 2007, yang kemudian disiarkan media cetak dan elektronik pada 3 Ogos tahun sama.

      Sementara itu, ketika menjawab soalan Muhammad Shafee pada prosiding Selasa, Anwar berkata kenyataan tersebut secara tersirat menggambarkan beliau sebagai tidak pernah memperjuang kepentingan politik bangsa Melayu di negara ini.-16/1/2013

      -----------------------------------------

      Dah tak boleh lawan... kasi tangguh, tangguh, tangguh.. kemudian tarik diri... mane dia slogan LAWAN TETAP LAWAN ha Al-Juburi??? Sudah kasi simpan kat buntut ka???

      Delete
    6. Ko dengor tanpa subtitle..padahnya tak paham paham..jadi fikiran pon kecelaruan..Kumpol duit beli kamus dey..

      Delete
    7. Berita saman khairi ni satu dunia tau.... balaci anon 1:18 baca songsang berita ni ghopenye...memang betul si saripah tu cakap, lembu pun ada problem, apatah lagi ameno, semua perlu di daftar sebagai "oku minda". Baca surat khabar pun dah songsang....kah kah kah. Ada hati nak mengajar orang lain lak tu...aduih jangan buat aku ketawa banyak sangat bro! Najib yg luluskan Bible dalam bahasa melayu, songsangkan bacaan orang lain pula di tuduh. Sudah sampai masa nya akta baru digubal....akta hak istimewa kereksi minda ameno, listen listen listen listen telinga sendiri yg tak dengar. Memang problem dah puak puak ameno ni....korek korek korek.....onon 1:18pm ni patut kena korek ngan lingam.

      Delete
    8. Anus 2:17pm, sudah panas ke?? Memang Al-Juburi yang minta tarik diri dari kes saman tu?? Kenapa nak tarik diri sedangkan Ibrahim ali dan ezam dah bersedia nak beri kenyataan dalam mahkamah mewakili Khairy?? Takut rasiah terbongkar???

      Kah kah kah kah kah... itu la, aku panggil ko berok makyeh kang ko marah pulak.... kah kah kah kah kah.. tiap-tiap baca haprakdaily dengan suara keldaian, ape yang ko tau?? Jilat jubor Al-Juburi je ko tau kot...

      Kah kah kah kah kah

      Delete
    9. o ye ANUS 217pm, surat Najib 'benarkan' Kristian pakai nama Allah tu sama macam surat yang Nijar berok 207billion tu taipkan ke??? Alamak, kantoi la pulak fuckatan ni... 207 billion dalam mimpi Nijar berok ghopenye ye...

      Yang benarkan bukan Islam tu pakai nama Allah dalam bible bukan puak fuckatan ke?? Takpe, udah paham korje orang fuckatan ni... bila dah kantoi tuding jari kat oghang lain pulok.... bukan susah mane pun. Berok fuckatan la katakan....

      Kah kah kah kah kah

      Delete
    10. Kah kah kah untuk anon 2.17. Nak salahkan org lain plak...

      Delete
  4. bagus bagus ... posting yang mantap bro !

    ReplyDelete
  5. memang betul apa yang dia cakap tu. Binatang pun ada masalah. Jerung, Ular sawa, Buaya BN semua akan ada masalah tiada mangsa nak baham lepas PRU ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ada betul..contoh..tepat..otak U bermasaalah..kesian.

      Delete
  6. kakbedah ko tak basoh puki ko ke? bau busok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. puki mak ko yg main dgn guan eng semalam la bau busuk najis babi sampai skang x hilang lagi.........

      Delete
    2. Dia tak basoh ke . itu dia punya pasal..Yg ko ikut Mat Cabu guna hidong sondol dia punye buat ape .... kan dah melekit kat muka... buat ubatjerawat free ke ! Weeeeeylah samdol mana lah ko ni !

      Delete
    3. Dah, dah lah kak bedah.....tak de sapa nak beli puki mak kau tu...
      Tak payah lah nak jaja lagi, tak kesian ke kat mak kau.....

      Delete
  7. Seronok tengok penyokong BN yang agressif mengganyang penganut Pakatan.
    baru mereka tau....keadaan sekarang dah berubah berbanding 2008,
    serang, serang, seraaaaang !!!

    Situasi semakin memihak kepada BN, puak pakatan semakin tertekan !

    Tahniah Sharifah Zohra !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good respond... importantly it makes student wiser..dan tak jadi alat..sesiapa ..least ramai bakal pemimpin yg otak bersih..in future..

      Truely Grad is hard to find these day.

      Delete
  8. Anak kap lam ya nga tuh trjerit menyalak mmg BIADAP la...agaknya mmg dah lahiriah penganot/penyokong pakatan haram neh semuanya jenis BIADAP, KURANG AJAR dan PRASAN BAGUS/PRASAN PLING ISLAMIK DI DONIA....

    Wlpon Puan/cik Zohra agak sinikal mmjawab..tapi padan muke bg makhlok yg xreti adap....aq tgk bawaneh tu SESUAIiiiiiiiii sangat dgn hisapuding rais...sama2 capoi....berdiri smaa rendah, dudok sama jongos...

    ReplyDelete
    Replies
    1. She gave a right remedy for the right person... baru kena..
      The questioner not only to provoke but to steal the show....style ambiga..

      Delete
  9. Aku paling tergelak bila puak PR rasa bersyukur bila Anwar di lepaskan. Anwar tu liabiliti, puak2 PR masih lagi nak mempertahankan jubor dia, tunggu la pilihanraya nnti ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 1:03,Ini kah pendapat yg paling bernas dari puak ameno? Patut la ade student yg boo cik pah tu.

      Delete
  10. fuckatan nie tuggu masa nak tersembam ke bumi je... time tue kita tgk sape yg diorang bawak skali....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kelly ing ku.Tersembam ke bumi? Bawak cik pah kap lam ya nga boleh? Nko ni'Oku minda' juga ke? Patut pun nama kelly eng ku (keleng ku)

      Delete
  11. pn. zohrah.....ur my queen...go on serikandi.....4 d 2 malauns.....ur shut up...will u.....busuk punya haiwan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong... !

      Tapi sayang..ramai yg komen tak tentu pasal..mungkin perlukan subtitle atau alih suara kot...too malanglaah.

      Delete
  12. takkan kita nak jadiakn negara kita nie macam mesir yg menggunakan pelajr sebagai liabiliti untuk menumbangkan kerajaan? diorang tue x tau apa dan masih cetek dlm pemikiran berkenaan politik nie... kitalah rakyat yg sedia ada yg perlu memberikan pelajaran dan didikan yg sewajarnya... bukannya mengahsut dgn ajran politikus yg menyeleweng kearah kehancuran negara sendiri........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini kak bedah kejap sini, kejap sana, serupa sikap keling pariah suka berpusing alam.......

      Delete
    2. woi pencacai kau jgan nak main bangsat kau ni betol-betol haram jadah...

      Delete
  13. Pandangan saya selaku mahasiswa sarjana, cara yang digunakan Pn Sharifah adalah tidak bijak, hujah Bawani amat mudah dipatahkan secara intelek, beliau memilih untuk menggunakan pendekatan emosi menunjukkan kedangkalan intelek beliau, Betullah kata TUN bijak pandai sekarang dah tak bersama kita lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi puak pakatan, sesiapa yang menyokong Kerajaan, semua dicop BN atau UMNO, padahal mereka lupa bahawa penyokong dan ahli umno hanya beberapa juta, tapi yang berpuluh juta lagi adalah pengundi umno, penyokong kerajaan dan majoriti senyap.

      Delete
    2. Cara Bawani lagi tidak bijak mengunakan ruang untuk menunjulkan diri di khalayak pelajar. Tohmahan perlu ditangkis pada waktu dan saat itu juga jangan tunggu lama-lama. Kita ni silent majoriti dan bukan ahli BN tapi kita tahu mana betul mana salah. Tahniah Pn. Sharifah you've done a good job. These goons should be told straight to the face.

      Delete
  14. kakbedah ko tak pernah isap batang ke? nah isap batang gua. tapi sebelum tu ko basuh dulu puki ko tu heh sebab bau busok macam longkang caw kit. kih kih kih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ni memang celaka lah!!!! (bagi pihak kak Bedah)

      Delete
    2. Tak baik cakap dia celaka aja ...sedangkan dia lebih dari tu..dialah perogol bersiri yg celaka lagi bangsat !yg tegar.

      Delete
    3. ko pegi taubat la...jgn asyik nk suruh orh isap batang ko aja...tk lama lg dunia nk kiamat...

      Delete
    4. Anon 1:27pm, pengamal demokrasi tak bersikap macamni. Terpulang lah kpd kak bedah batang sapa dia nak hisap. Bukan urusan nko.

      Delete
  15. kakbedah taik palat puki ko selepat lah basuh lah dulu bau busok tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg ko makan taik palat tu apasal..takde makanan lain..ke.. sudah jangan bising lagi...jenis suka salahkan org ajer..tak ubah ubah ..

      Delete
    2. mcm mana ko tau puki kak bedah tu busuk...ko penah test ker...memang ko penzina la....

      Delete
  16. Pn Zohrah.... U did a good job in broading students mind .....one should listen in dept of what the mssgs are... Shes much more sound that Ambiga or Irene.. If ones think that she is anti establishment (but I dont)then she is a fair and good one .But if one thinks that shes on Gov wing..Then she is the type we should have..(non sleeper type)

    For those gov pro..that against her..do listen listen listen again..again and again or wth helps of dictionary perhaps..

    And unlike the pro opp..listen to her advice..it may seen the impact when U are at 50s without regret..

    Im trying hard to be fair and flair on this issue..

    ReplyDelete
  17. Padan muka...tu bru sorang...

    ReplyDelete
  18. tahniah Zohrah...

    ReplyDelete
  19. Bagus and WELL DONE Sharifah. Semoga dipanjangkan umur dan dapat memperjuangkan kepentingan agama. BUKAN MACAM LEBAI PAS YANG BANGSAT BODOH BAHLOL MACAM BABI PUKIMAK. Kerja jilat puki dan jadi anjing DAPig bangsat aje. FUCK OFF FUCKATAN BANGSAT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro diatas... biarlah jelas..bukan jilat anjing aje..tapi Timbalan Presiden jilat P#ki bini orang lah...tape tak bolih jadi bukti sebab plastik..

      Delete
    2. Anon2.29pm nko ahli kimma juga je? Universiti mana nko grad? Product ameno katmana pun sama je,tak de quality!

      Delete
  20. jilat je puki kakbedah yg banyak taik palat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pegi la jilat puki mak nko bodoh. Dasar Anjing DAP.

      Delete
    2. klu suruh pi jilat puki mak dia sian plak mak dia....baik suruh dia pi jilat puki anjing ngan babi

      Delete
    3. tak malu ke krg ini ketika menulis makian2 ini, cuba krg fikir sejenak bahawa blog ini mungkin akan di baca anak2 kita ke, org tua kita ke, cikgu kita ke. so dimana perginya nilai2 murni yg tlh mak bapak kita didik semasa kita dibesarkan oleh mereka. makbapak kita tak pernah ajar kita utk maki hamun org kan, ini siap kira org punya tut........... mmg kurang sopan btl krg ini.

      Delete
    4. Budaya ameno macamni le dek oooi. Menuduh,memfitnah liwat zina bunuh adalah biasa. Hmm satu dunia dah tau budaya melayu ni.

      Delete
    5. Tak kira umno pas bahasa sopan la lebih lagi nanti trlepas cakap pd emak bapak isteri anak2? Learn to control yourself. Puasa sunat selalu.

      Delete
  21. Dia ni anjing parti pu KIMMA balaci UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau tu pulak BABI HARAMJADAH hamba abdi DAP

      Delete
  22. tulisan anda mencampur adukkan huruf kecil dan besar mbuatkan saya malas mbaca entri anda. sebagai blogger, seeloknya tulislah dengan teratur dan kemas. barulah senang untuk membacanya. harap boleh mengambil komen ini dari sudut yang positif.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah dia terencat akal nak wat macamana. Belum lagi masuk kata mencarut dan perbagai menjadikan blog merapu tahi tahap najis

      Delete
    2. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

      Apa BENTUK TULISan sekali pun kalau ianya diBACA oleh golongan DUNGU, apakah diFAHAMi oleh mereka?

      KAH!KAH!KAH!

      Wallahualam..

      Delete
  23. MAMAK KUTTY PUNDEK BETULJanuary 16, 2013 at 6:05 PM

    MAMAK KELING memang bangsa yang paling PUKIMAK dalam Malaysia. Patutlah nama pun KIMAK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekurang kurang nya Mamak pun Islam.

      Insafla.

      Dah berapa banyak dosa kamu memaki sesama Islam.

      Ini ajaran Nik Aziz wali selipar ke?

      Confirm Pakatan hancur pilihanraya nanti macam nih la tarbiyah Tok Guru kamu.

      Delete
    2. Dia wali selipar.....
      Engkau ada berapa senawi, sehingga boleh melabel dia begitu....

      Delete
  24. HABISLAH FUCKATAN INI DAH SAMPAI KE UNIVERSITI JUGA UTK MENGHASUT STUDENT2 YG BARU NAK KENAL DUNIA DGN HASUTAN JAHAT PKR. SEBAB BEBUDAK U INI KADANG2 FINATIK SGT SEBAB SALAH FAHAMAN YG DIBERIKAN OLEH SESETENGAH PIHAK. JGN JADI TERLALU JAHAT SEHINGGAKAN STUDENT PUN KRG TAK LEPASKAN INI SUDAH SGT SERIUS DI HARAP PIHAK TERTENTU TLG AMBIK TINDAKAN SEGERA SEBELUM TERLAMBAT. FUCKATAN INI MMG PEROSAK BANGSA PUNYA ORG.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MIRA EDORA,
      Power sangat, asutan pembangkang tu?
      Tak ada prinsip ke mahasiwa /mahasiswi kita?

      Delete
    2. Sendiri tengoklah. Itu pun tak faham ke.

      Delete
  25. dasyat pakatan menggunakan mahasiswa..
    yang mahasiswa nie pakai duit ptptn kerajaan lepas tu gatai mulut sangat kenapa??????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita tak tahu apa yang mahasiswa tahu....
      Kita pon tak tahu apa yang mahasiswa tak tahu....

      Delete
  26. Ptptn duit kerajaan rupenye! Ingatkan duit BN, patut lah siswa/i tanya? Eh malaysia ni komunis ke? Tany pun tak boleh. Dlam isu ni nampak sangat melayu islam ameno sangat sangat dungu!

    ReplyDelete
  27. Memang duit kerajaan ponnn, cuma BN saja yang perasan itu duit dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN tak perasan duit dia pun. Kalau dia perasan duit dia dah lama langsai. Duit itu duit kerajaan. BN cadang adakan PTPTN untuk semua orang boleh lanjutkan pelajaran tanpa pinjam daripada Bank, mak long, pak long, abang ngah atau gadai tanah dan barang kemas. Susah kalau cerita dengan orang bodoh yang tak faham atau buat2 tak faham.

      Delete
    2. saper kata duit bn...itu duit pkr..sbb senang anwar nak sewa jet utk pegi meliwat....he.he.hr

      Delete
  28. Sharifah Zohrah, anda jangan maka nasi, kerana ini melambangkan kerakusan anda dan sebab masalah kepada pokok padi, anda juga jangan makan ikan, ia juga satu kerakusan anda dan ia masalah bagi ikan itu, anda juga tidak perlu berpakaian, kerana ia adalah kerakusan anda pada pokok kapas dan satu masalah besar bagi pokok kapas itu........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau pun jangan makan semuanya rakus. Al-Juburi lagi rakus bukan dia kira, semua ikut sedap je tak kira China Doll, bini orang, anak orang,jantan betina habis dia sapu dengan RAKUS. Kerana ia adalah kerasukan pada semua jenis lobang.

      Delete
  29. Apa2 pun Tahniah Sh.Zohrah kerana betul2 ajar pelajar yang terlalu taksub dengan ajaran pembangkang longkang macam PR. tetapi yang aku pelik dua beruk dalam UMNO ni yang selalu cari perosak dan parasit... KJ dan pudin kpt bangang ni patut ditendang keluar sahaja dari UMNO ..tak guna simpan orang macam tak ada maruah macam ni. Keluar ja BN/UMNO kalau rasa nak pergi jadi pembangkang tukar ke PR kan senang ... tak payah nak menyusahkan orang .. Yang tak tahan yang seorang mufti tu pun tergedik-gedik nak m=komen dalam tweeter .. Agak-agak la...lebih baik bersederhana sj dalam bersosial... ingat tangungjawab besar dekat negeri yang dijaga .. syiah dah berkembang pesat di Perlis tetapi apa Tuan Mufti buat.... kalau asyik nak bertweet isu2 yang tiada faedah macam ni... kalau nak berpolitik masuk ja...tak payah nak jadi mufti... atau dalam diam-diam adalah penyokong kumpulan syiah...kalau betul dan berani nyatakan la pendirian tak payah berselindung. Kami umat Islam ni hanya nak panduan dan ajaran yang betul bukanyan ajaran yang salah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 11:22pm
      Apa po....s.zohrah tidak ada hujjah yg mantap bagi nak sanggah hujjah budak keling tu.
      Dia cuma gunakan kuasa veto yg ada pada dia untuk mendiamkan budak keling itu...

      Delete
    2. setuju 11:35 memang s. zohrah tak ada hujah yang mantap tetapi cara nak atasi orang mcm bawani dengan cara tu saja boleh diamkan dia. sebelum ni kita sering tengok org taksub dalam PR gemar cara macam ni... kalau nak soalan tu dah macam bagus sangat...dan pandai nak berhujah tetapi kosong tak ada apa...

      Delete
    3. 2:06
      Kalau tak nak kena macam tu, buat macam forum perdana....penganjur dah sediakan "skrip" soalan yang patut ditanya....dan pilih juga siapa yang patut bertanya tu....

      Kan senang macam tu.....saya rasa tentu awak faham.

      Delete
    4. Tu yg saya pelik semasa pgikut2 syiah kata10,000 org mgapa tidak investigate. Sekarang sudah 300,000 pgikut really mereka kan hipokrate dah ramai dlm jakim dan berpura2. Mmm habis la kena salai sunni d malaysia.

      Delete
  30. Tengok muka pun dah tau yang ianya sama bodoh macam keling bodoh nie! Kalau dah keling bodoh dan pariah mestilah penyokong UMNO gila nak mampus tu! Apa lagi nak dibahaskan? Dah makan dan bergelumang dengan tahi masih tak nak mengaku ke? Tahi tu wangi ke, bodoh? Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
  31. Pada Umno bodoh, Ugama apa yang pegang kamu menghina orang sampai macam itu. Yang kamu hina itu adalah makhluk Allah. Kamu ini lebih hina daripada orang yang kamu hina. Mungkin kamu ini ORANG PAS bukan ORANG ISLAM!!! Berbalik pada isu ini,apabila nama Ambiga disebut oleh yang bertanya, soalan ini hilang credibiliti sebaliknya menjadi isu politik tetapi tindakan Puan Sharifah guna kuasa nya didalam dewan untuk menutup mulut yang bertanya, dia telah biarkan dirinya masuk dalam perangkap pembangkang. Sepatutnya dia jawab soalan yang ditimbulkan. Paling manarik apabila LIBYA disebut sebagai salah satu negara yang memberi pendidikan percuma. Bukankah dunia diberitahu bahwa Muammar GADAFI adalah seorang pemimpin yang zalim kerana itu dia dijatuhkan, diseksa dengan begitu kejam hingga mati. Malah banyak lagi yang Muammar Gadafi telah lakukan untuk rakyatnya. Perkara yang sama juga berlaku pada Saddam Hussein, setelah kematian nya baru kita dengar tentang segala kebaikan yang dia telah lakukan untuk rakyatnya. Rakyat kedua dua negara sekarang hidup terseksa. Percaya dan yakinlah perkara yang sama akan berlaku diMalaysia. Yang tidak nampak ini semua adalh yang buta mata dan buta hati!!!

    Benci kezaliman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia xde ugama....kiblat pun x tau kat mana....tu sbb meroyan mcm org sewel...hehehe

      Delete
    2. Cara dorang brcakap betul mcm adik aku brcakap pgikut pas. Cakap mengenai ugama hebatan. Sembahyang ikut suka nak tnjok he is the boss in our house. Silap orang.

      Delete
  32. Aku tak sabar nak tengok kalau pakatan menang PRU 13 (insyaallah) semua kes dibongkar. Najib and the gang semua masuk penjara. Aku nak tgk blogger2 umno yang bodoh nak mampus, hati yang dah macam batu, mata dah buta dengan perjuangan umngok. Apa agaknya diorg buat eyh? Tutup account terus kot. Kalau tak segan la nak buat post. Haha.

    Kesian aku tengok. Korg semua ni belajar sampai mana eyh? Darjah 2 je ke? Je mmg penyokong umno semua tak berpelajaran. Semua dididik untuk memaki hamun org. Korang pertahankan je la setakat mana yang boleh. agaknya, bagi korang ni, kalau menteri umno mesti ikut telunjuk rosmah and najib je kot. Haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cara kau menulis bahasa yg klr dari mulut kamu betul mcm adik aku pgikut pas.

      Delete
  33. Baik penyokong Kerajaan @ pembangkang,Gunakanlah bahasa yg > berhemah. Tak elok nak memaki sesiapa pun. Setiap manusia ada lebih dan kurangnya. Tak payahlah menyalak satu dunia,bila masanya orang keluar mengundi,ada ko rang pergi?

    Berbaliklah pada adat budaya kita. Budi Bahasa yang baik adalah cermin diri kita sendiri.

    ReplyDelete
  34. Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am going through problems with your RSS.
    I don't understand the reason why I cannot subscribe to it. Is there anybody else having identical RSS problems? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanks!!

    Feel free to surf to my web site :: 激安プラダ バッグ

    ReplyDelete
  35. It's awesome to pay a quick visit this web site and reading the views of all friends concerning this paragraph, while I am also zealous of getting experience.

    My web page: vente lame de terrasse

    ReplyDelete
  36. What a information of un-ambiguity and preserveness of precious experience concerning unexpected feelings.


    Feel free to visit my web blog: parquet teck pas cher

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!