LIHATLAH RAKYAT MALAYSIA, INI YANG DIAJAR PEMBANGKANG KEPADA PENYOKONG MEREKA! WAJIB BACA DAN TONTON

Kalau dilihat dari video penyokong DAP di Ayer Tawar yang sememang nya kuat DAP tu membakar kenderaan JPJ ni maka kita sudah boleh baca penyokong Pakatan sekarang ni telah didoktrin atau dilatih menjadi ganas. Insiden ini mengingatkan aku pada insiden yang berlaku masa Bersih 3.0

Tahniah Anwar al jubs dan PAS kimak kerana anda telah berjaya melatih pengganas jalanan. Esok atau lebih tepat siang nanti akan ada perhimpunan Shamsidar aka HKR 112. Aku percaya bermacam lagi keganasan yang telah mereka rancangkan. Kalau tidak kenapa mereka perlu bersiap macam nak berperang, KLIK SINI

Malah sejak dua hari yang lepas di blog Pakatan telah tersebar cerita yang mengatakan pihak polis akan menyamar jadi peserta lepas tu mereka akan buat provokasi. Mereka ni pembaca sekalian sangat licik dan pandai membuat wayang, yalah bapak tiri mereka kan Raja Drama si juburi tu.

So dengan berbekalkan CITIZEN ARREST yang mereka war-warkan. Esok aku nampak akan berlaku kekecohan yang besar. Pakatan dah desperate mereka hasut tahap dea punya sekarang ni. Sebab mereka tahu mereka akan kalah dalam PRU akan datang. Sebab itu esok adalah Do or Die, mereka akan cuba membuatkan POLIS nampak jahat.

Mereka akan buat kerajaan akan kelihatan ZALIM. Mereka berani buat apa sahaja sekarang ni, mungkin mereka akan membakar kenderaan polis? Mungkin mereka akan buat lebih lagi dan akhirnya mereka akan tuduh polis yang buat. Sebab itu mereka sebarkan pelbagai cerita kununnya mereka nampak depan pulapol polis dok ambi baju warna mereka berkotak-kotak!

Bahalol betul alasan mereka ni, kalau ya pun polis nak buat, takkan dia akan tunjuk wei, aku ada baju sama, aku nak buat kecoh! Bodoh betul akal sang penyokong Pakatan ni sama macam ketua mereka yang tahu nak berzina dan meliwat je tanpa memikirkan balasannya.

Kepada rakyat Malaysia yang aku sayangi, jangan la dirosakkan negara ini disebakan oleh nafsu buas parti politik yang gilakan kuasa, kalau ya pun nak tukar kerajaan ke apa ke, buat la dnegan cara yang betul bukan dengan merosakkan negara yang telah dibina Indah ini.

Ingat inilah negara kita, hancur negara ini mana kita nak pergi? Jangan jadi bodoh, guna akal dan selamatkan negara dari dimusnahkan oleh orang-orang gila tak berakal ni. Kita tunggu dan lihat apa akan jadi esok.

30 Responses to "LIHATLAH RAKYAT MALAYSIA, INI YANG DIAJAR PEMBANGKANG KEPADA PENYOKONG MEREKA! WAJIB BACA DAN TONTON"

  1. Apabila kemarahan rakyat dah sampai ke kemuncah nya perkara ini pasti berlaku......

    Ini kemarahan rakyat, bukan nye kemarahan pembangkang atau sesiapa pun........

    ReplyDelete
    Replies
    1. rakyat mane yang marah yop??? cube mike detail ckit..
      yang teman tau ahli politik pakatan rakyat jer yang marah terdesak sebab dah tak boleh nak tipu rakyat lagi.. asyik kantoi jer bakal hancur dalam pru13 nanti..

      Delete
    2. Sokong anda. Rakyat marah kpd pemimpin yg datang dari zaman Nabi Luth. Peminat j****......

      Delete
    3. Yes bro memang betul.Penduduk Ayer Tawar memanglah marah kerana cara JPJ bertindak untuk menahan lori menyebabkan berlakunya kecelakaan yang nyaris nyaris mengorbankan 15 nyawa and kerugian beribuan ringgit. Polis pun mengatakan akan mengambai tindakan keatas pemandu kereta JPJ jika didapati bersalah. Inilah kemarahan rakyat. If you aim to become a better blogger get your facts correct when you write. Parupukari is your TRADE MARK TAPI JANGAN TULIS MERAPU, then you got to change ur ID to House of Merapu Kari.

      Delete
    4. Betul2,sokong anonymous..kite cume nk keadilan,bukan nk gaduh.

      Delete
    5. SIAPA BAGI KAU CAKAP BAGI PIHAK RAKYAT HA.. AKU OUN RAKYAT MALAYSIA TAPI AKU TAK SETUJU CARA KAU PENCACAI BERDEMONSTRASI. LAGAKNYA MCM ORG BODOH WEH... MEMALUKAN ORANG MELAYU LAIN. MCM ORG GELOJOH KAN DUIT. BERI RM10 SANGGUP TIDUR TEPI JALAN NAK BERDEMONSTRASI KONON.

      Delete
  2. Org ramai marah sebab keta jpj tu menyebabkan kemalangan...oleh kerana jpj tu kkkitangan kerajaan...diaorg mrh kjaan ( wpun x sepatutnya ). ..jd apa kena mengena ngan parti politik...x faham...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak paham politik jangan terus komen kat blog politik yop.. mike gi komen kat blog uda dan dara lagi syok..

      Delete
  3. MUKA KALO DAH BUROK PERANGAI TLG CANTIK SKET AJARAN DARI PAKATAN BEROK LG.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. mike marah yea...
      berok di hutan paling teruk tonggeng lobang taik bila terjumpa orang..
      tapi berok pakatan rakyat ketagih sondol lobang taik bila berjumpa sorang dengan sorang.. tue jer bezanyer.

      Delete
  4. tolong link kan blog ini http://paritbuntarrebels.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. kalau ye pun marah takkan sampai begitu sekali, ini bukan budaya orang Malaysia (kecuali yang dah mengikut fahaman Komunis saja)...
    satu perkara saja (persamaan), kalau beramai-ramai macam ni lah jadinya. sama juga semasa Bersih, berani sebab ramai..bukan berani kerana benar.
    orang Melayu sejati kalau berani, sorang-sorang pun jadi.
    ini tidak, sesama Melayu berani sangat, dengan bangsa lain kecut perut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aje benor kate mike yop...kalo nak tau nuar brahim tue lagi kuat penakut..
      ape tidaknye..baru dengor nak bersemuka dgn shamsidar dalam mahkamah pon dah kecut telor nye. tapi kalo dalam bilik tido besi pon lembut dari btg dia..


      Delete
    2. Buah pelior kome, mane datangnye cerita ni, kesitu pulak dah.

      Delete
    3. SKRIP ASAL CERITA DARI BABI @ BAPAK ANWAR BIN IBRAHIM..
      HEROEN NYA SHAMSIDAR TAHARIN.

      Delete
  6. Rakyat negara kta da tk realistik dlm bertindak.maaf la para pakatan..pemimpin anda dah menerapkan rase bencikan kerajaan yg mane byk yg membabi buta dan tk berfikir pnjang..tk salah nk betolkn kerajaan..tp anda da cipta rakyat yg ganas..mungkinperkara yg tidak diingini tk berlaku lg pd keluarg anda.tp bila dah berlaku nk nyesal pon tk guna..keganasan bukan caranya..saya sedih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haram je DAP, 55 tahun merintah rakyat dah tak hairan...emmemm tak caya langsung. Memang tak de kredibility. HAPUSKAN DAP. 55 tahun memerintah, perkasa asyik nak belasah rakyat je?memang haram jadah rakyat bawah DAP.

      Delete
    2. Betul tu anon 3.47, selama 55 tahun memimpin, ini je hasilnya kpada rakyat malaysia 1. Ganas 2. Mencacai maccam nko. Mari kita sama haramkan pemimpin sekarang. Memang tak de kualiti lansung pemimpin yg diplih secara menipu ni. Dah 55 tahun sampai rakyat dah tak respekdah. Dengar nye pun kat perak kerajaan haram, betul ke? Patut le DAP haram.

      Delete
    3. heheee..anon 5.39

      Mike nak ajak sape nak haramkan pemimpin sekarang? cube mike cakap betoi2 yop. kalo pemimpin pakatan haram yang bawah pokok kat perak,teman tau bebenor, tak leh dekat mulut busuk toi..
      deme tue memang anak haram, makan daging haram, sebab tu perangai pun jadi haramjadah.. itu nik aziz boleh sedekah tanah kat deme. mike cakap rasuah kott tapi teman cakap sedekah pas pada dap.
      usahkan 55 tahun yop..1000 tahun pon memang sah haram.. salam kat mamat lambai yea..hai..hai..

      Delete
  7. ooo..kalo sbbkn kemalangan so boleh bakar kenderaan yg sbbkan kemalangan ke? baru aku tau..selalunya paria2 bwk lori ke kete ke ape2 ke mcm cilaka..lepas ni ngn paria2 tu skali aku bakar bila nmpk kemalangan...amcm bangsaku sekalian?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu bangsa apa? Parpu kari serupaka?patut pun orang bakar itu jpj kereta!!

      Delete
  8. Wah hebat betul Malaysia, dah jadi cam Indonesia...kereta accident?Bakar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. NAK BUAT MCMANA BABI DAN INDON DAH HAMPIR SERUPA. JADI BERJANGKITLAH. TAK PERCAYA TANYA PENCACAI2 YG DLM BLOG NI.

      Delete
  9. Memang DAP haram jadah. Bila kalah je bakar kereta lah malah ada yg panggil buat huru hara sampaiterjadi peristiwa rusuhan. AKU hairan mana pegi Perkasa nakbela ketuanan melayu? Tolong lah perkasa, sumpahlahanat dah angkat, tunjuk lah telur mike kat kami. Ke tak de telur, serupa BIJAN! Satu juta kroni DAP TURUN padang, sekor pun tak nampak perkasa lagi? HARAM JADAH BETUL.

    ReplyDelete
  10. Askum brader parpu. Jgn tuduh kami mcmtu. Brader kalau ada kt tmpt kejadian pun pasti akan marah2 kalau dalam situasi kami. Ini antara blog yg kami ikut dari dulu, tup tup dituduh jadi anjing DAPig. Apa ni?

    ReplyDelete
  11. nioe xde kena mengena ngn politik la bodoh.....cube r buat cerita btol2 jgn nk spin2....cari sebab kenapa lori tue lggr fortuner kenapa kenderaan lain terlibat gak xkan r dorg nk memecut sedangkan kejadian kat lampu isyarat....xkan r lori yg salah org ramai nk bkr kenderaan jpj lagipon mase tue polis ade berkaawal....puiii kalo dah dasar spin spin jgak hahahaha...deyy macha roti canai satu kuah kari banjir r jgn kasi parpu.......

    ReplyDelete
  12. rakyat dah semakin membabi buta..
    pakatan dah semakin melampau

    ReplyDelete
  13. negara kita dah elok aman dan damai napa lah nak buat kecoh..tak blh ke ckp elok2 bgs sgt ke apa yg pembangkang bt ni..ni kan dah menyusahkan org dan negara

    ReplyDelete
  14. pembangkang dah over sgt lah..klu mcm ni kan polis ambik lah tindakan keras ckit

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!