LAWAK B.A.B.I. DITENGAH MALAM!

Alkisahnya benda ni berlaku di sebuah sekolah yang telah didoktrin akan kepala cikgunya dengan kunyitan Anwar. Ini sekadar ceritera takde kena mengena dengan yang dah mati mahupun masih hidup. Begini kisahnya...

Selamat Pagi Cikgu (nyanyi macam upin & ipin)

Budak Tadika: Cikgu macam mana nak eja EPAL, Cikgu?
Cikgu Anwar: UMNO

Budak Tadika: Cikgu satu campur satu jawapannya apa Cikgu?
Cikgu Anwar: UMNO

Budak Tadika: Cikgu kenapa perlu kita minum air cikgu?
Cikgu Anwar: UMNO

Budak Tadika: Cikgu, lepas huruf Alif, apa huruf lagi Cikgu?
Cikgu Anwar: UMNO

Budak Tadika: Cikgu boleh tak saya guna tulis PENANG?

Cikgu Anwar: Yang tu baru bukan UMNO, ni ko kena tanya TOKONG SEGALA TOKONG LIM GUAN ENG
Budak Tadika: ? ? ?

Inilah doktrin Anwar pada pengikutnya yang terlebih telan kunyit!

Dia meliwat, kantoi SALAH UMNO!

Dia mendokong negara Israel, kantoi SALAH UMNO!

Dia merasuah sampai jadi Bapa kepada segala Perasuah, kantoi SALAH UMNO!

Dia kantoi berzina ngan China Doll, salah UMNO!

PENDEK KATA APA SAJA SALAH ANWAR, bila terkantoi SEMUA SALAH UMNO!

Lu oramg pikir la semdiri!



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

42 Responses to "LAWAK B.A.B.I. DITENGAH MALAM!"

  1. Baham bini orang pun salah UMNO
    Tibai pungkuk jantan pun salah UMNO
    Sakit tulang belakang pun salah UMNO
    Anuar semua betul kecuali Kotek Bengkok dia
    Anuar semua betul bila Hadi Awang bahlul
    Anuar semua betul bila Nik Aziz jamin ke syurga
    Kah kah kah
    Yang untung Najib juga jadi PM

    ReplyDelete
  2. Itulah maknanya dia sayangkan UMNO, kita tahu skrg ni Anuar adalah musuh Umno dan Barisan Nasional, tapi kita kena fikir positif, dengan adanya orang seperti Anuar inilah yg menyebabkan kerajaan sekarang buat kerja, menteri dan org atas pun berjaga2, akhirnya nasib rakyat terbela, tak macam zaman Paklah, bila kerajaan terlalu selesa semua rakyat sengsara, yg kenyang menantu dan kroni sahaja, lepas tu kena tsunami politik, baru padan muka... cuba renung2 kanlah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada betoi jugak apa yang hang dok kata ni....

      Delete
    2. Perlukah kita ada standard level ketua pembangkang macam ni? Rasanya ada ramai lagi ahli politik PR yang lebih berkaliber yang boleh menggantikan Anuar. Berbanding Anuar dengan Hj Hadi, lagi baik Hj Hadi yang ganti jadi ketua pembangkang or Harun Taib.

      Delete
    3. Anon 12:19..Anda kata dan mengakui Kerajaan 'Terlalu Selesa'...ini bermakna segelintir dan tidak jelas dan tidak terbukti sahih 'kroni yg kenyang'..jika ikut cakap anuwar..memang dia akan kata orang dalam UMNO itu kroni..tetapi hakikat sebenarnya dia yg terlebih kroni...jika terlalu banyak kroni dan harta rakyat di sapu dek puak2 UMNO...mengapa negara kita makmur dan selesa? Berbanding yg telah dilakukan oleh pemerintah2 di Kelantan ,Selangor ,Kedah dan lain2 tu? Rasanya puak2 yg memerintah negeri2 Pakatan ini lebih kroni dan lebih menyamun dari yg ditadbir oleh UMNO?! Sedang aqidah umat lain boleh digadai dan di lambong2 macam bola..inikan pula setakat harta rakyat negeri yg telah dijual /digadai utk kepuasan sendiri...sendiri nilaikan..menurut 'keailan dan kebijaksanaan' jgn jadi tolol mcm pemimpin tertinggi Pas..dibodohkan dan di main kan dek anuwar /Dap saja..

      Delete
    4. jangan pulak lupa, kroni mengikut tok guru pas tu memang dibolehkan. dia dengan bangga mengaku mengikut sunnah nabi. jadi pasal kroni ni tak yah le dibahaskan sanggat, nanti ko tak cium bau surga tok guru tu nanti.

      Delete
  3. Dia masuk UMNO dulu pun salahUMNO. Yg tak salah umno dia tutoh shamsidar.Itu salah azmin bagi orang tutoh bini dia.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Thanks but no thanks. Rubbish news. Only few so called smart alec read your rubbish news

      Delete
    2. You are one of them, (mr. rubbish ).

      Delete
    3. marah woooo silap2 nak pi berdemo pulak hehehehe...

      Delete
    4. Blog tong sampah..

      Delete
    5. Sempat gak budak tadika ni buang sampah hahahahaha..

      Delete
    6. Blog tong sampah ada di.............http://www.tranungkite.net/v12/ ........blog budak tadika

      Delete
  5. Betul tu ....kekalkan momentum baik itu dan biarkan anwar jadi ketua pembangkang sehingga maut tiba jempot dia...

    Ish....ish...

    ReplyDelete
  6. Budak Tadika: Cikgu Dalam PRU13 rakyat nak undi parti mana!!!!???

    Cikgu Nuar: UMNOOOOOOOOOOOO!!!! oppocot!!!

    Kah..kah..kah..kah.kah..

    ReplyDelete
  7. hahahahahahaha....Najib PM pertama d malaysia dikecam oleh Presiden Palestine...hahahahahahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenis divert issue jangan dilayan hanya membuang sisa2 hidup anda sahaja melayan sebegini.

      Delete
    2. Mungkin anon 3:17 am malu nak mengakui pemimpin PAs takut dan memang tak ada nilai2 persaudaraan...kalau anuwar ajak ke Israel..mungkin dia lebih teruja nak pergi kot...!
      Kenyataan anon itu makna sebenarnya ialah Pas di kecam oleh Menteri Palestin dan rakyat Palestin...,betul tak??
      'pusing' lah anon..pusing lah banyak2 ,,ko pun lebih kurang mcm idola korang tu jugak..!

      Delete
  8. Silent Riot d Sabah. Lihat bagaimana sesetengah pemimpin Sabah jadi boneka Persekutuan sehingga menghalalkan rusuhan d Sabah pd thn 1986. Termasuk juga PATI yg dipergunakan:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ymTL8LiRn_U&fb_source=message

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenis divert issue jangan dilayan hanya membuang sisa2 hidup anda sahaja melayan sebegini.

      Delete
    2. Inilah realiti masa tu d Sabah. Korang boleh tengok dgn jelas mcm mana PATI dipergunakan oleh pemimpin. Kemasukan PELARIAN telah dibenarkan oleh Persekutuan pd thn2 1970an. Kos hidup PELARIAN2 ini ditanggung oleh PERSEKUTUAN & penempatan pula dibuat d Sabah. Akhirnya lihatlah apa PELARIAN2 ini buat pd thn 1986? siap letupkan bom lagi sehingga memakan korban.

      Delete
    3. Jenis divert issue jangan dilayan hanya membuang sisa2 hidup anda sahaja melayan sebegini.

      Delete
    4. Tahun 1986...? sekarang dah berapa punya jauh..cuba lihat Hadi jual amanat di tahun 1981..berpa ramai yg berbunuhan dan berapa ramai yg porakperanda..berapa ramai pulak yg telah memutuskan silaturrahim sesama Islam.. ada awak 'nampak' kesannya sehingga ke hari ini? jika org UMNO yg buat korang bising dan tuduh2..tp puak korang salah besar..korang nampak mcm semut..
      Jual aqidah org lagi besar jika kaou nak tuduh perlarian yg di lindungi kerajaan.
      Jual aqidah dan mengoyakkannya /mengkafir dan memurtdkan umat Islam di tanah melayu ini adalah isu dunia akhirat..korang nak tanggung ker aqidah aku bila disoal di akhirat kelak?

      Delete
  9. Kalau rakyat nak negara sentiasa bodo dan bangang macam blog UMNO hanjing ni, bolehlah mengundi BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak masuk kelas lagi ke Budak Tadika? hehehe

      Delete
    2. Rakyat dah bijak, tak kan diangkat peliwat negara menjadi pemimpin negara..

      Delete
    3. Memang penyokong2 PR ni pemikiran mereka memang tahap tadika lagi...org luar berlumba2 nak melabur kat Malaysia sbb kestabilan dan kemakmurannya..penyokong ketua LGBT dan Perosak Aqidah ni ..'buta yg berkekalan ' nampaknya..dah tak boleh diubati lagi.. nauzubillah.

      Delete
    4. Sinis juga perbualan diatas..Dari perkara kecil sampailah perkara besar Cikgu Nuar hanya tahu bagi jawapan UMNO. Yang budak tadika lak ni, macam biasa main LISTEN jak sama macam budak2 PR yang main angguk jak.

      Delete
  10. Budak sekolah: "Datuk seri, apa kah salah satu contoh najis mughallazah selain anjing...

    Datuk seri: "Em, em......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak Tadika dengan Budak Sekolah mana sama level oiii...kesiannya kecik2 dah pandai nak tunjuk pandai. Tu sekolah tadika kemas sila masuk, Cikgu Anwar dah nak masuk...

      Delete
    2. Yg kena tanya bukan datuk seri A tapi datuk seri N.......

      Delete
    3. Salam,tuan knp isu itu nk diberatkan...jika soalan spontan yg bukan soalan lazim biasanya manusia biasa akan mengambil 3-5 saat utk menjawab,melainkan org yg tidak ada rasa tnggunjawab dgn jawapan beliau maka keluarlah jawapan ikut suka makbapak dia..kesempurnaan manusia tidak pernah mencapai 100%,tak tau pula sekiranya sdra insan perfect.

      Tetapi pada saya lbh baik seseorg itu mengambil masa utk memberi jawapan dari bg jew kenyataan pastu esok nya statement lain,diatas isu yg sama...contoh jawapan nik aziz ttng kalimah Allah...bukan kah beliau paling sempurna dlm ilmu agama...takda pula org pas pertikaikan, cuma seperti biasa ohhhhh!!!!

      Delete
    4. Juragan 69.
      Ya saya setuju tiada siapa yang sempurna....tapi yg tu kan fardu ain,yg semua mukalaf dan yang dah aqil balil wajib tahu.

      Lagi pon tak kan lah tak boleh jentik langsung pM kita tu....

      Tak payah lah nak heret nik aziz bila nak menghentam aku, nik aziz, pas dan aku tidak ada kena mengena..aku pon tak setuju nama Allah diguna dalam bible bahasa melayu, seperti ada satu perancangan jangka panjang oleh puak kristian di malaysia ni.

      Delete
    5. Salam...maafkan saya sekiranya tuan tersingung...

      Delete
    6. Juragan 69
      Ok lah lepas ni saya tak jentik pon pM lagi.....

      Delete
    7. Hahaha...nti klu ada rezeki kita g minum2 ya

      Delete
  11. Apasal nak tanya najib yg main nuar.

    ReplyDelete
  12. RM0.00 25/1: Polis P.Pinang gesa orang ramai jangan percaya khabar angin kononnya ada acara bakar Bible versi bahasa Melayu di Butterworth Ahad ini-Bernama

    RM0.00 25/1: Kerajaan lahir rasa syukur atas kepulangan dua rakyat Malaysia yang dijadikan tebusan di Algeria-Bernama

    RM0.00 25/1: K'jaan peruntuk RM24 juta bagi pelaksanaan projek kemudahan asas di Mukim Bukit Kepong/ TPM-Bernama

    Umno beri amaran pada jentera Pasir GudangAhmad Fadli KC11:37AM Jan 24 2013 Ketua Penerangan Umno Malaysia, Datuk Ahmad Maslan memberi amaran kepada pemimpin akar umbi di Pasir Gudang yang didakwa menutup bilik gerakan masing-masing dengan alasan kecewa dengan tindakan menteri besar Datuk Abdul Ghani Othman.Ahmad berkata tindakan tegas akan diambil terhadap ahli Umno yang melakukan sabotaj ke atas parti dalam pilihan raya umum akan datang."Pada sesiapa yang membuat kerja memboikot begini, mereka akan diambil tindakan. Kita akan ambil tindakan keras."Saya ulangi, kepada sesiapa yang hendak buat cerita boikot ini, tidak ada tempat untuk mereka dalam Umno, pergilah cari NGO lain."Kita serius dalam pilihan raya, ia berkenaan masa depan negara," katanya kepada pemberita dalam sidang media di Kuala Lumpur hari ini.Beliau juga menjelaskan bahawa bilik gerakan pusat daerah mengundi hanya diarahkan untuk dibuka selepas 1 Februari akan datang."Itu maksudnya bukanlah ditutup, cerita ditutup ini apabila setelah penamaan calon."Kita belum berkempen pun lagi, jadi yang ini belum dibuka sahaja," katanya lagi ketika ditanya mengenai tindakan pemimpin akar umbi tersebut.Laporan Sinar Harian Online hari ini mendakwa, sebahagian besar cawangan parti di Pasir Gudang menutup bilik gerakan kerana kecewa dengan tindakan menteri besar Datuk Abdul Ghani Othman yang masih belum memberi hak milik tanah kepada penduduk setinggan.Laporan berkenaan memetik kenyataan pegerusi tetap Umno bahagian tersebut, Abu Bakar Alibi yang mendakwa lima bilik gerakan ditutup dan empat lagi dijangka mengambil tindakan sama menjelang pilihan raya.Isu hak milik tanahAbu Bakar dalam laporan itu juga menegaskan, Umno cawangan berkenaan tidak akan menjalankan aktiviti untuk menghadapi pilihan raya dan tidak akan bertanggungjawab sekiranya tindakan pengundi menjejaskan BN.“Apa sahaja tindakan pengundi dan apa sahaja yang bakal berlaku kepada calon BN pada PRU13 nanti, kami selaku Ketua Umno Cawangan tidak akan bertanggungjawab.“Sekarang sudah lima bilik gerakan ditutup, kami difahamkan empat lagi bilik gerakan di kampung setinggan akan menyusul tanpa sebarang persiapan berdepan PRU13,” katanya seperti dipetik dalam laporan itu.Laporan berkenaan juga memetik kenyataan daripada tiga ketua Umno cawangan di kawasan tersebut - Yacob Sahadan (Kampung Senibong), Mohd Saleh Arsad (Kampung Plentong Baru) dan Nordin Kasri (Kampung Seri Makmur).Yacob berkata menteri besar berjanji untuk memberi hak milik tanah itu sejak 13 tahun lalu.Pemimpin berkenaan juga antara lainnya bimbang isu tersebut akan menjejaskan sokongan orang Melayu di negeri yang didakwa sebagai kubu kuat Umno itu.

    ReplyDelete
  13. Satu jak aku cakap pada puak2 PAS yang taksub dan fanatik pada PAS KESIAAANNNNNNN.....pasal kena bagi derma baru boleh nak hidup. Jadi aku nak bubuh pada puak2 ni. AKAR : Asal Kesian Pada PR. hehehehehehehe amacam canteekkkk...

    AKAR: Asal Kesian Pada PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1.  Anonymous said...PAPAGOMO,LISTEN, LISTEN, LISTEN, LISTEN.............'MENANG BALIK SELANGOR DENGAN APA CARA SEKALI PUN'1. TAHAN ADUN PR BAWAH ISA, TAK JALAN2. PERCUBAAN DAKWAAN RASUAH ADUN PR, TAK JALAN.3. AJAK ADUN PR LOMPAT 2-3 KERAT AJA, TAK CUKUP.4. VIDEO SEX ANUAR TUK MEMECAH PAS, TAK JALAN5. TERKINI, SYABAS SENGHAJA PASANG HELAH ISU AIR SELANGOR, TERKANTOI PULAQ.CUBA LAGI LAH..........January 24, 2013 at 12:16 PM

      Delete
    2. Mujurlah ko dah bangkit isu tu hehehehehehe,, dan secara otomatiknya ko dah bagi "peluru" FREE pada BN. Thanks for you reminding us. Bagusss...TAK JALAN2, dah pilihanraya ke BRO? NExt time try harder ok.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!