CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, January 18, 2013

LAGI PANAS! SAH ZAIRIL ANJING GUAN ENG ADALAH ANAK ANGKAT KHIR JOHARI! INI BUKTINYA

Pembaca sekalian, ini aku printscreen dari blog Papa Gomo. Hari tu aku dah dedahkan yang Zairil bukan anak Khir Johari dan dia bukan melayu. Nah, ini borang dia adalah anak angkat. Wahai orang melayu semua, korang masih lagi syok nak kena tipu dengan DAP?

42 comments:

  1. Tak penah pulak aku baca lam Quran atau hadis yang seseorang itu mesti di hina kerana bangsanya. UMNo memang jijik dan memalukan umat islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang juak2 ko maki hamun keturunan
      Tun ada ke dlm quran.
      Betul2 lahanat hipokrit puak enkorang.

      Delete
    2. memang sial lah puak puak pakatan ni. dia orang je betul. Berjubur pun betul. Pukimak korang lah.

      Dasar anjin!

      Delete
    3. dasar hanjing..kalau dah cina tak payah la ngaku darah melayu..sape bela pun tetap cina..maakahai lu

      Delete
    4. Cuba tengok sikit Quran dan hadis, apa hukumnya mengaku bapa orang yang sebenarnya bukan bapanya?

      Bukan saja berdosa besar, tapi dilaknat Allah dan diharamkan masuk syurga. Bab nasab ni perkara berat dalam Islam, bukan boleh buat main main.

      Zairil ni dah mengaku yang dia ni darah daging Khir Johari. Kalau tak betul, dia kena bertaubat.

      Delete
    5. mike baca tapi tak taw makna serupa cakap tak serupa bikin..
      bani israel, bangsa yahudi d laknat Allah..
      agen nya sedia maklum pepak lerak dalam pakatan haramjadah..

      Delete
  2. yg ko ngan puak2 cai pr hine tun M tu keturunan mamak xpe plak...bile mase plak blog nie hine bangsa zairil nie..die cume tulis yg zairil nie bukan melayu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. DIA ORG NI BIASALAH. APA DIA BUAT PUN POK NIK KATA MASUK SYURGA. TAK MCM ORG UMNO BUAT BAIK MCMANA PUN MASUK NERAKA. MATI NANTI TAU LAH MEREKA. HINA SESAMA ISLAM DIBENARKAN PATI DIA. DASAR PATI ISLE MCMTU LAH.

      Delete
    2. Masalahnya umno mana penah buat baik... umno ni buat duri ja

      Delete
  3. Biasala bro...puak pakatan haram neh...depa kalo mengutok, memakihamun , merekayasa fitnah adalah IBADAH...halal ...tapi kalo sblh penyokong BN semua menda buat salah....gelak pon salah...DSR bersumpah pon salah...bongokssss....

    ReplyDelete
  4. tolong bagitau apa nama cinanya sebelum tuka nama melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kong Ket Khuat

      Delete
    2. Nama betul dia ialah. ..NGA TA KUAT..

      Delete
    3. Foo Kee Mark!!!!!!!

      Delete
  5. Sepatutnya seseorg itu bangga ke atas bangsa keturunannya bukan sebaliknya kot, kenapa ada yg nak mempertahankan kepalsuan maklumat sekiranya ianya benar.Jadilah individu yg matang dan maju d zaman serba maju ini..

    ReplyDelete
  6. biase le pakatan haram ni...kalu dia buat boleh kalau kite buat dia hangin.. org jenis mcm ni sap suka bkawan..PR KAlah pru13 ..percayalah. Allah dah tuliss sejak azali.

    ReplyDelete
  7. satu je yg PR tak buat..iaitu video seks najib rosmah ke..kalau lain dia boleh buat..

    ReplyDelete
  8. kekawan kita kena berhati2 sebab aku dapat tau dari ketua bhg aku bloger mazidul akmal ni ada kaitan dgn PKR. kamu tengok sendirilah dia timbulkan isu yg hentam BN. aku ragu dgn bloger ni lah. kot2 memang benar talibarut anuar jahanam tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. loit punya pasal apa pon boleh...
      sekalang musim tsunami politik..
      banyak tongkang pecah..yu kenyang lol..

      Delete
  9. Pangkah lah apa pun dlm pru nih janji bukan umno yg rascist dan barua2 dlm bn.. yg semuanya bertuhankan duit... dan kuasa ..kuasadi dunia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS parti yang sesat, PKR ditubuhkan kerana meliwat, jadi parti mana yang aku nak pangkah.. Nak pangkah DAP jadi pengkianat bangsa dan agama aku nanti.. Yang penting bukannya kaki liwat, berzinar sama isteri orang, bukan pengkianat bangsa dan agama dan yang melacurkan agama. Jadi tolaklah pas pkr dan dap..

      Delete
  10. aku pangkah bn...pr boleh jalan....

    ReplyDelete
  11. Listen! Listen! Listen!
    Tun Dr Mahathir sudah pun mengistiharkan parti UMNO Baru sebagai parti syaitan!
    Listen ! Listen! Listen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Listen! Listen! Listen!
      Tun Dr Mahathir sudah pun mengistiharkan Anwar Ibrahim sebagai Perasuah dan Peliwat Tegar!
      Listen ! Listen! Listen!

      Delete
    2. bapak jijah sejak azali dah taw..
      sebab tu dia kawin lali..

      Delete
  12. Jangan jadi parti rasis macam umnogok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan jadi parti rasis macam umnogok! ????

      DAP bukan satu parti rasis???? You've got to be kidding. Sometimes people talk thru their assholes. Poor anon. 8:09.

      Delete
  13. Lebih kurang macam Kamal Artartuk jer cara nya..

    ReplyDelete
  14. Anon 8:09 PM, kalau tak tau makna rasis dan apa yang dikatakan rasis, jgn tuduh UMNO rasis. Sejak berzaman UMNO berjuang menyatukan semua bangsa agar hidup aman. Tapi PR lah yang banyak merosakkan semuanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasalah Tok Merah....kerap org bodoh ni suka berlagak pandai sampai tak tahu apa yang dia cakapkan.Macam anon 809 nak bongokan org tapi ternyata diri sendiri yang bongok :)

      Delete
  15. RM0.00 SINGAPURA 18/1: Perubahan k'jaan di M'sia mungkin wujudkan suasana tidak menentu ke atas ekonomi M'sia, kata penganalisis Franklin Templeton -Bernama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangat-sangat.

      Delete
  16. tgk muka pun dah mcm babi cina lagi mau mengaku melayu... takat budak tadiak boleh la ko kencing hidup2 guan eng.. rakyat malaysia nie x buta lgi mcm kaum cina yg makan babi dgn anjing tue.. so, apalagi yg ko nak tipu nie?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakbedah lancau guan eng beso panjang tau..best kakbedah..nak tak? kikikiki tak macam lancau najib kontot kecik tak de rasa apa2 pun. kikiki

      Delete
  17. oi kakbedah ko ada lagi? dah basoh ke belom klu dah aku nak pastikan. klu belom basohlah eh. kih kih kih. ko kakbadah asyik sebut guan eng je ko suka kat dia ke? sebelum tu jangan lupa basoh dulu eh biar bersih sihat comel je nampak. kih kih.

    ReplyDelete
  18. Lagi panas, cili kasi taruk.......semua keling yg sewaktu dan se benua dgn madey mendapat kerakyatan project ic madey,laporan siasat dan statement saksi RCI.( PROJECT IC toon madey!) Maka dengan itu semua keleng termasuk parpu s.o kari basi dan bedah d.o pontianak munkin tidak dibenarkan tinggal di mesia apabila PR menubuhkan kerajaan nanti. Penyokong ketuanan melayu diminta menyediakan kapal arang untuk ke tempat asalusul puakpuakni.

    ReplyDelete
  19. Lagi panas dari panas, cili kasi taruk......untuk membantu keleng keleng yang cuba nak jadi melayu ni, kak semah dengan rela hati mengdaikan cincin berlian bernilai 24 jote bagi membantu membeli kapal arang untuk penghantaran percuma keleng keleng benua ini. KAK SEMAH didapati bersumpah yg cincin itu tiada lagi dalam simpananya.........sungguh ikhlas kak semah dalam membuat kebajikan, tanpa memaklumkan rayat melaysia yg cincin itu digadai demi masa depan keleng2 tersebut. SELEBIH duit itu akan digunakan sebagai ringgit ka sorga untuk kapeed, yg juga dari benua yg sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukti please setakat pakai air liur lupakan jelah

      Delete
  20. muka dio biji cam lks. anak luak nikah lks kot! sbb tu dap kasi naik sama dio

    ReplyDelete
  21. Seorang muallaf menyokong orang kafir sebagai pemerintah....semua ini adalah taktik penipuan orang kafir semata mata....

    kalau orang lain nak kata, pemerinta UMNO pun ada perangai mcm org kafir..ya..saya mengaku ada...tapi ingat tuan tuan dan puan puan.....mereka masih orang Islam yang masih mengucap 2 kalimah syahadah...mereka masih boleh bertaubat dengan kesilapan mereka...

    kepada puak puak yang suka mengkafir kan umat Islam..sedarlah wahai manusia....siapa lah kita nak mengkafirkan orang Islam...sedangkan para Nabi pun tidak pernah mengkafirkan umat umat mereka..wallahualam.....

    P/S: Kalau kita nak sebut ttg ekonomi orang Melayu Islam lemah disebabkan pemerintah UMNO, kita sebenarnya amat salah sama sekali sebab bukan kerana pemerintah UMNO ekonomi orang Melayu lemah, tetapi disebabkan faktor politik dan ekonomi dunia yang di monopoli oleh orang kafir dan kelemahan umat Islam sendiri yang tidak bersatu untuk menyaingi orang kafir...suatu hari nanti Imam Mahdi akan turun dan akan menyelamatkan kita semua dan sesungguhnya janji Allah S.W.T itu adalah benar..wallahualam....

    Bagi saya, sebelum masa itu datang, saya akan terus kekal menyokong pemerintah Islam sehingga ke akhir hayat walaupun saya tahu kita Umat Islam telah kalah dari semua segi kepada orang kafir pada masa ini....dan tidak mahu mempertaruhkan masa depan anak anak bangsa dan agama saya kepada pemerintahan yang masih belum pasti beragama Islam...

    Kalau saya menyokong UMNO, sudah pasti dalam perlembagaan Malaysia, telah menetapkan perdana menteri hanya dari kalangan orang UMNO dan syarat untuk menyertai UMNO adalah orang Melayu dan beragama Islam...

    lebih baik menyokong UMNO dari parti parti lain yang belum pasti syaratnya adalah orang beragama Islam sebagai perdana menteri...



    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!