CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Friday, January 25, 2013

KUNYIT HANGIT! BUKTI ANWAR TAKDE TELOR NAK JAWAB SOALAN MEDIA!

Semua alah UMNO kan Anwar? Be a man la, orang tanya jawab la, apa nak kira dari mana? Tu pemimpin kerajaan semua dok layan Mkini dan Malaysian Insider selamba je? Anwar lu tarak telor ka?

31 comments:

  1. Tak layak jadi pemimipin kerana penuh syak wasangka. Bagaimana pada pemikiran dia wartawan melayu yang bertanya itu dari UMNO? Sedangkan dalam kerajaan juga ada penyokong PR termasuk Polis.

    Bila wartawan China bertanya dia terbalik pulak macam kena tanya hakim atau Polis. Nampak macam takut.

    Konon penjuang Bahasa Melayu piirah! Nampaknya selesa berbahasa Inggeris.

    Faktor nama Allah sekiranya tidak di guna pakai menguntungkan PAS dalam mendapatkan sokongan Melayu tetapi kalau di benarkan PAS akan berlaku pecah belah dalam PAS di mana nanti Harun Din dan Hasan Ali berduet menjadi perosak besar PAS. Dengan ini Anuwar ada sebab untuk ambil kerusi PAS atas alasan PAS tidak kuat lagi.

    Faktor nama Allah adalah penentu nasib PR. Kesimpulannya Allah akan menentukan hala tuju PR.

    Solat hajat lagi banyak banyak wahai PAS biar cepat sikit petunjuk datang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tarak telor najiblah sebab tak jawab soalan deepak. takut sebab pembunuh. kih kih kih.

      Delete
    2. najib lagi tak layak jadi pemimpin sebab kes altantuya tak disiasat siapa dibelakang pembunuhan itu. kakikiki.

      Delete
  2. jgn tanya pasal politik or agama kat dia SURE UMNO..ce tanya pasal lubang taik o chinadoll SURE 3 hari 3 malam dia jwb tak henti..ada akai ke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. taklah. cuba tanya najib pasai puki altantuya ketar lutut takleh tido 3 hari 3 malam silap2 masuk sepital 3 bulan luruh rambut jadi licin. rosmoh lak cerit beret tak henti2. kikiki.

      Delete
    2. Najib da sumpah x kenal altantuya mau kecoh apa lagi...anwar berani ke sumpah x liwat saiful...berani ke sumpah x main dgn china doll...berani ke sumpah x main dgn shamsidar.. Haha

      Delete
  3. Kenapa Majlis Syura buat ketetapan tak boleh sokong UMNO. Adakah kerana politik atau kerana agama. Jadi apa fungsi Majlis Syura ni. Fungsi macam Majlis Fatwa ke atau sebenarnya AJK Mesyuarat Parti PAS sahaja. Adakah tak dibenarkan sokong UMNO kerana UMNO adalah parti lawan atau kerana UMNO kafir. Tapi sekarang rasa mereka tak kata dah UMNO kafir tapi zalim. Apa yang zalim pun tak tahu. Armd

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi masuk zalim pun tak tau ke bodolah lu. rogol bunuh dan letupkan tulah zalim lah bagang. kakaka.

      Delete
    2. Itu polis 2 org tu la nak kait dengan umno apsal...bangang

      Delete
  4. Nama Majlis syura pas ni diambil ketika nik ajis n hadi mngacau bubur as syura d msjid kota baru kelantan,bile bubur kurang perasa sdap bole d tmbah gula atau garam utk ssdp rasa,kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. majlis syura tu dinamakan ketika najib tengah kongkek altantuya la bodo. kihkihkih.

      Delete
    2. Bang nuar tension dengan keputusan majlis syura terus booking china doll buat penghibur belalai

      Delete
  5. Berangan nak jadi PM. Tapi bila ada msalah semuanya nak salahkan umno. Kepalahotak dia....! Bila dah jdi PM nti bila ada masalah selak kain lari ke luar negara. Tongong punya Juburi kunyit hangit. Najib juga yg cool.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbaiklah anon 9.34 am ini mmg tepat kata2 kau ini, aku sokong habis.

      Delete
    2. tongong punya ameno bangkai babi yg layak jadi pm bukan seorang perogol n pembunuh. jadi pm apa susah lah tolol. nanti aku lantik ko jadi pm nak tak tapi pm tu (puki mak ) pm juga kan ? kih kih kih.

      Delete
    3. Anon 10.22 ko ni sakit jiwa ke atau mmng semulajadi bangang...(maaf klu terkasar) bnyk yg ko send,tp aku tak pasti yg ko send tu komen ke...soalan ke...hujah ke..dalil ke.. Yg pasti ko memalukan makbapak nko...klu ada anak,aku tak tau apa jenis bapak nko ni...

      bro aku nasihatkan ko,utk 2/3 bulan ni ikut ckp doktor dulu (bukan dr jijah ya)mkn ubat ikut time...bukan apa takut sakit nko nti tahap gaban..nti org p undi nko lg teruk meroyannya...dah g tidor dulu...mak nko dah panggil tu...jgn jadi anak derhaka ya!!!

      Delete
    4. Trbaik la juragan...padan muke dia..ckp je lbih..

      Delete
  6. Replies
    1. ada dgn kak jijah..

      Delete
    2. Bang non tak bg.....

      Delete
  7. Anwar memang takde keupayaan dan kemampuan utk menjadi pemimpin tertinggi negara. Masalah kecik bila ditanya wartawan pun boleh gelabah, terus tuduh parti lawan. Macam ini ke nak jadi PM?

    Telus? Apa yg telusnya? Yg aku nampak ketelusannya hanya dlm video tu aje. Mmg hati aku sendiri berkata itu dia. Semua nampak telus ...

    Sebab tu Tuhan tak perkenankan keinginan dia nak jadi pemimpin negara, setakat jadi pemimpin pembangkang aje le! Secara dasar kita sendiri nampak, dlm dirinya tak ada kualiti yg baik utk menjadi pemimpin yg baik utk kebaikan negara dan rakyat.

    ReplyDelete
  8. Aku gelak cam nak rak bila sikutty ni cakap pasai ekonomi.Apa kan tak nya dia cakap merapu walaupun satu ketika dulu pernah jadi menteri ekonomi.Itu pun atas ehsan jadi menteri ekonomi sbb pandai bodek.Dulu ada orang tanya dia sbb apa harga getah jatuh kat mesia dia jawab la ni negara cina pembeli utama getah dah tak wat doll(patung)pakai getah pas tu dia dok gelak2 epi. Jadi ko orang jgn harap dia akan jawab soalan2 yg susah2 dan komplek sbb dia belajar tak setakat mana.Kalau goreng menggoreng mmg dia the best sbb dia adalah mamak mee goreng.

    ReplyDelete
  9. ALLAH MEMANG TAK IZINKAN DIA JADI PM......KALAU TIDAK ,DAH LAMA DIA JADI PM...SEBENARNYA TEMPAT PAK LAH ITU ADALAH TEMPAT DIA.

    ReplyDelete
  10. macam gini ke nak jadi pemimpin negara. Kena tanya soalan dgn wartawan sedikit je dah terkencit berak mencret. Sesiapa yg sanggup menjadi penjilat dan pencacai Nuat Jubor harus buka minda dan otak, Orang mcam gin, yg Takde Moral, Takde maruah, takde integriti, takde amanah, jahil, hipokrit, penipu, pembohong, bergelumang dalam kancah tekutok lagi jijik, tak layak menjadi PM. Tidak layak menjadi Suami, Ayah, Atok, hanya layak hidup sebagai vavi hutan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg betul pun,si peliwat ni mmg cam anjing.
      pe saja salah yg dia buat,dia akn tuduh UMNO.
      berjabat tangan dengan israel,menabur fitnah demi fitnah.
      org camni yg korang sanjung,org camni korang nk jadikan PM.
      dasar manuisa sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
  11. Org Tanya Lain, Dia Jawab Lain.. Nak Cover Maut , dia spin pasai penyokong UMNO pulak..Adus BABI ni. Mamat repoter tu terus tERKEDU ... BIUL sungguh La si BABI ni

    ReplyDelete
  12. BIARLAH ANWAR GUNA APA CARA SEKALI PUN YG PASTI DIA TAKKAN JADI PM SAMPAI BILA2.

    ReplyDelete
  13. betul kata mira edora 9.47pm yg si nuar tu tak akan sesekali menjadi PM!! mimpi sajalah kau ye nuar oii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat Bangladesh pun tak nak terima PM macam ni...adoiii

      Delete
  14. PAS akan pimpin negara...Beeend

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!