KUNYIT HANGIT! ANWAR DAN DRAMA TERBARUNYA!

Sekonyong-konyong tiba di cuping telinga saya tentang perkhabaran sebuah video seks yang kini begitu hebat diperkatakan di Jakarta dan disebarkan melalui jaringan Blackberry yang menyaksikan aktornya sekali lagi melibatkan “bapak” Anwar Ibrahim.

Sebenarnya, saya sendiri belum pernah menonton petikan video tidak bermoral itu memandangkan saya tidak pernah ke ibu negara jiran itu. Namun ada rakan-rakan yang heboh memperkatakannya di sana.

Bagaimanapun, perkara ini disahkan oleh sebuah laman web, AIDC, yang tidak pernah putus mengikuti perkembangan “bapak” Anwar, sama ada di dalam atau di luar negara.

Peliknya, video kali ini dikatakan bukanlah video “Anwar-Chinadolls” yang tersebar dan menggemparkan negara sebelum ini. Malah ia dikatakan memaparkan versi yang agak berbeza.

Jika video Anwar-Chinadoll di Malaysia memaparkan Anwar yang berperut buncit atau “boroi”, video di Indonesia ini pula memaparkan Anwar berperut kempis “bangat”! Tertanya-tanya juga bagaimana perut boroi dikempiskan begitu saja?

Seterusnya, kita kembali menilik pula kata-kata Anwar di dalam siri jelajah menipu rakyatnya dan mendakwa di dalam ucapannya bahawa pihak UMNO kononnya akan mereka-reka sebuah lagi video seks untuk memalukannya.

Read more...

18 Responses to "KUNYIT HANGIT! ANWAR DAN DRAMA TERBARUNYA!"

  1. Ada exercise baru buncit jadi kempis. Ini pun tak tahu bodoh !

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang bodoh memang suka kata orang lain bodoh...

      Delete
  2. Star 6 jan m/s 3, org pkr kena tangkap rasuah.
    Org pkr dari permatang pauh.
    Pkr ni tk habih habih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org pkr sama lah dgn kepala dia.. Semua tak blh pakai

      Delete
    2. Kebanyakan orang pkr pon....adalah bekas orang umno.
      Bukan sesuatu yang pelik jika mereka ditangkap atas sebab rasuah...

      Delete
    3. yelah nak kaya cepat so rasuah jelah dr dulu smpi skrg..eh solap nak bela gundik dorang

      Delete
  3. Anwar ni tak abis2 nak kencing org lah... Mereka kOnon padahal sah2 dia kt video tu lg mau pusing.... Org bodoh je yg percayakan anwar lg ni

    ReplyDelete
  4. Anwar biasa lah kembong kempis selalu klu tak menjubur mlm tu perut dia kembong lah klu dia dah meliwat kempis lah itu lah rahsia perut anwar kempis

    ReplyDelete
  5. Aq menyampah betul lah tgk al juburi ni rasa mcm nak jentik telur dia bg bengkak tak abis2 nak cover line... Org semua dah tau lah yg ko tu pelakon prono tak yah nak cover2 lagi lah

    ReplyDelete
  6. Lelaki semua tak boleh pakai ! Bila ada duit sudah ingat lain ahmoi. Bukan saja orang kaya bahkan orang kuat sembayang pun sama sampai beberapa isteri. Apa nak buat ini sudah ciptaan tuhan. Kalau lelaki tak minat ahmoi pasti dunia ini tiada orang. Sewa ahmoi sementara lebih baik daripada banyak-banyak isteri pasal tak payah maintanace. tapi perlu berjaga-jaga kena pakai topi untuk burung elak kena HIV. Orang politik juga sama adalah manusia cuma kelakuan mereka selalu dikacau dan diintai oleh pembangkang. Pandai-pandai cari makan jangan kena lubang perangkap. Good luck !

    ReplyDelete
    Replies
    1. oit bukan semyalah yang kaki smbhyg tu mesti org PAS kerana dh terpengaruh dgn anuar..tetapi xpalah kan asal dia nikah buat bini dari buat dosa..dasar otak kotor

      Delete
  7. ingatlan lepas dah kantoi dah diperkatankan macam2 dan dilabel sebagai juburi dan gila seks adalah kot sikit perasaan malu dan ingin bertaubat..
    tetapi dah memang manusia takde maruah memang tak boleh cakap apalah lagi..
    anuar juburi rasanya dia taubat bila dah mati pucuk kot

    ReplyDelete
  8. Kalau versi kurus tu mkn video lama..dia mulakan kerjaya sbg pornstar hampir 30 thn lps.. Dia ni generasi ron jeremy bro

    ReplyDelete
  9. anwar dgn video mcm tu mmg tak blh dipisahkan lah.. dia mmg smpai bila tak akan tobat pny!! lg menjadi adalah!!

    ReplyDelete
  10. APALAH KRG INI SEMUA ANWAR CKP AWAL2 SEBAB DIA TAHU VIDEO SEKS DIA AKAN TERKELUAR JUGA SATU HARI NANTI, SO BILA KELUAR NANTI ORG YG SOKONG DIA AKAN KATA ANWAR YERANIAYA SEKALI LAGI DGN FITNAH ORG UMNO. ANWAR INI BIJAK ORGNYA TENTANG NAK BUAT JAHAT.

    ReplyDelete
  11. mana taknya perut anwar kempis byk sgt tenaga dia guna depan belakang kot, mesti penat tu, hari2 pulak dapat umpan baru mana blh lepas dah itu tabiatnya. tak perlu nak tuduh umno sebab itu mmg hobi anwar sebenarnya.

    ReplyDelete
  12. Isyy.. tak abih2 la kisah anwar aka aljubs nih. Macam2 citer drp episod teori konspirasi, kena racun, skandal seks, smpai la ke episod Chinadoll. Kalu buat sinetron dari tahun 1998 smpai skarang ni sudah sampai 14 season.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!