CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Wednesday, January 2, 2013

I AM BACK! INI BUKTI SIVA TRONOH MEMANG ANJING PARIA DAP!

DAP Perak berada dalam keadaan goyah dan ketakutan. Itu merupakan fakta yang tidak dapat dinafikan terutama setelah pendedahan berhubung keserakahan dan kehalobaan Ngeh-Nga yang merupakan WARLORDS terulung DAP Perak, didedahkan. Kedua-dua bersepupu itu memiliki tanah seluas 10, 526 hektar di Gua Musang, Kelantan menerusi Syarikat Upaya Padu Plantation Sdn. Bhd. sebagai timbal balas kepada persetujuan mereka untuk melantik Nizar Jamaluddin sebagai Menteri Besar Perak selepas PRU12 lalu.

Sebelum pendedahan tersebut, Ngeh-Nga menggunakan Nizar Jamaluddin, cuba menimbulkan keributan di sidang DUN Perak dengan pertuduhan salah laku terhadap beberapa orang pembantu pemimpin UMNO Perak. Bagaimanapun, tuduhan dan dakwaan tersebut bukan sahaja didapati tidak berasas, sebaliknya dipenuhi dengan pelbagai fitnah dan bertujuan agar perkara sebenar membabitkan Ngeh-Nga tidak didedahkan.

Umum mengetahui bahawa Ngeh-Nga telah menjadikan Nizar Jamaluddin sebagai ANJING MEREKA yang paling setia. Nizar akan menyalak apa-apa sahaja mengikut kemahuan Ngeh-Nga.

Kemudian, barulah muncul pendedahan berhubung pemilikan tanah oleh kedua-dua bersepupu tersebut menerusi syarikat Upaya Padu Plantation Sdn. Bhd. Skandal berkenaan turut membabitkan Menteri Besar Kelantan, Nik Abdul Aziz Nik Mat yang dikatakan telah bersetuju untuk meluluskan pemberian atau anugerah tanah seluas 10,526 hektar kepada syarikat berkenaan. Ngeh dan Nga memiliki kepentingan dan penguasaan saham dalam syarikat itu.

Read more...

12 comments:

  1. keling paria pukimak nie mmmg x sedar diri... jangan ingat org akan lepaskan ko je sebab ko pandai putar belit isu2 yang kononnya boleh meraih simpati org ramai..... pukimak lu la....

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah dia dengan si deepak tu..semua kaki putar alam

      Delete
    2. lepas pi buat report kat SPRM Kelantan,sebulan lepas tu SPRM umum, no case to answer!!! hahahaha kesian kat umno....

      Delete
  2. kan aq dah cakap... sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.... jangan ingat rakyat nie buta tuli nak percaya je apa yg korang semua buat... di depan baik tapi disebaliknya... benda lain......

    ReplyDelete
  3. I'm waiting for the "siaran ulangan" ftom the so-called "burung kakaktua".

    ReplyDelete
  4. Kayolah Ngegeh dan Nganga ni.Lepas ni ada pulak projek highway dari Cameron ke Gua Musang. Bertambah kaya le. Tapi kan takkan Nizar takde ape. Takkan dia bodoh sangat??? Cer jawab sikit bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. nizar tak bodoh mesti banyak harta dah dia simpan siapa tahu sbb xda siapa yg siasat..

      Delete
  5. 10,525 hektar = 4,000 ekar = RM30 juta, itu yang kita tahu.
    Hehehe ada sebidang tanah hutan dan sebidang tanah di sebuah bandar kat Kelantan yang menjadi tanda tanya "siapakah pemiliknya" yang bukan orang Melayu Kelantan tapi milik puak-puak kapir harbi dari Penang sebagai "imbalan" memberikan "sesuatu".
    Mungkin N.ajis boleh jawab kot atau terus kena stroke sakit jantung bila didedahkan nanti...insya Allah...hebat puak-puak PAS ni menipu rakyat disebalik kepiah,serban,jubah dan janggut mereka!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megat Alam Gempita,

      Tak sabar nak tahu lebih lagi berkenaan tanah tanah di kelantan tu. cari fakta dan sebarkan supaya rakyat kelantan dam malaysia tahu musang berjanggut ni semua.

      Delete
    2. diam2 ubi berisi itulah ibaratnya nik aziz

      Delete
  6. cuba kalau tanah tu milik UMNO habis kecoh sedunia pakatan semua...
    hal nie kenapa senyap je..
    nik ajis tamak haloba gila dunia

    ReplyDelete
  7. Aku tgk keling ni trigt aku cite p ramlee kerajaan pasir 2 btir n krjaan bwh pkok.hahaha ape yg p rmlee cipta msti akn trjdi d akn dtg.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!