KASI SAILANG ITU PAILANG

HOI PAKATAN SIAL! SUDAH-SUDAHLAH NAK POLITIKKAN KEMATIAN ORANG!

PENULIS rasa sudah sampai masanya parti-parti pembangkang di negara ini berhenti mempolitikkan kematian orang, terutama dari kalangan orang India.

Kalau ada unsur-unsur jenayah, biar Mahkamah, Peguam Negara dan polis sendiri yang membuat siasatan dan keputusan. Tak puas hati, boleh bertekak di mahkamah.

Bermula 2007, pembangkang sudah galak mempolitikkan kematian orang, nak-nak pulak kalau yang terlibat itu orang India atau orang Cina.

Kalau Melayu yang mati cara sama India dan cina ini mati, tak pulak pembangkang ini berminat mempolitikkannya ke tahap tertinggi.

Sebut-sebut macam itu sajalah, lepas itu hilang ditiup angin.

Dengan orang India dengan Cina, cerita bertahun-tahun pun masih disebutnya lagi. Antara contoh A. Kugan dan Teoh Beng Hock.

Sekarang, ini kes S Sugumaran, pengawal keselamatan dengan sejarah sakit jiwa yang mengamuk sebelum ditahan polis tapi mati dalam semasa ditahan kerana sakit jantung.

Cara mati macam ini memang ibarat bulan jatuh ke riba bagi pembangkang. Inilah masanya untuk tunjuk hebat pun. Belum apa-apa, polis dah dituduh sebagai membunuh, macamlah dia hakim yang berhak jatuh hukuman sedemikian.

Walhal keterangan 3 saksi yang dikatakan nampak mangsa dipukul orang ramai itu samar, selain kredebilitinya boleh dipertikaikan kerana terdiri dari kenalan dan jiran mangsa.

Watak utama dalam hal-hal macam ini, berlingkar di kalangan 3 orang ini sahaja, Ahli parlimen Kapar, S Manickavasagam atau Mike, Lateefah Koya dan N Surendran, tiga-tiga dari parti yang sama, iaitu PKR. Dalam kes Teoh Beng Hock sahaja yang ada ramai terlibat sedikit sebab mendiang pembantu ADUN DAP dan DAP pulak ramai peguam-peguam yang turut cari makan dengan politik.

Apa semua ni?

Baca seterusnya di Perak Today...
30 Comments for "HOI PAKATAN SIAL! SUDAH-SUDAHLAH NAK POLITIKKAN KEMATIAN ORANG!"

woiiii...bile nak bakar bible nih??

Sokong PERKASA bakar bible. Jom

Si Latipah koya ni paria ke hindu?.. kes datuk sosilawati, 4 orang melayu di bunuh oleh India, dia tak kecoh pulak??.. jangan main api lebih2, kalau apa2 jadi, latipah koya ni aku pancung dulu sebelum ular

Pemberita: Ahli ramai tak setuju dan marah bible boleh guna kalimah Allah, DS macamane?
Nuwa Brehing: Media putarbelitkan cerita, kita tidak kata kita tidak setuju TAPI TAK BOLEH SALAHGUNA.
Pemberita: Oooo habis tu kalau liwat boleh letak batang kat lubang tapi jangan tonyoh masuk yee.... sebab takut salahguna... ye tak DS?
Nuwa Brehing: Errr.. lebih kurang macam tu lah....
Pemberita: Heh heh heh terimakasih DS..

- Raktyat Klate -

Cai Anwar saja buat kecoh guna nama Perkasa supaya boleh jadi modal untuk Anwar dapat political miledge...bodoh punya pecacai

Tp dia ingat org lain bodoh mcm dia, masuk perangkap yg dia psg..

Anak sikoya keling.Mcm2dia buat nak tolong bangsa dia.Keling yg mati tepi longkang mabuk todi dia heboh. Orang islam bila lagi nak tolong.Keling pariah sianak koya ni.

Latifa koya bodo

Anon 2:12pm
Kau pon bodoh macam yang dia bodoh.

orang orang pkr memang buat aku naik stim dengan neelofa

dia ini loyar yang tak laku sangat. jadi masuklah pkr kot kot dapat kes besar atau kurang kurangnya publicity sikit.

Sikoya ni kalau spender dia koyakpun dia salahkan polis.

HAHAHA...LAWAK BRO...HAHAHA

PRU13...undi ABU(ALLAH BERSAMA UMNO)

ANON 02.54 ni mesti anak loyar lain tak pun dia despatch pada loyar

UMNO memang suka keganasan dan pembunuhan.

Kesian SUGUMAR.

Hidup LATHEEFA KOYA ! Kalau tak ada perempuan berani macam kau , apa kan jadi kepada Malaysia?
Jangan lupa sedikit masa dulu budak melayu umur 15 tahun pergi kena teh tarik tengah malam kena tembak dengan HK MP5 sampai mati......siapa bela? umno? brahim pendek?...latheefa koya le...

Dengar khabar Pakatan akan menang dalam PRU 13.
Eloklah Latheefa Koya diberikan jawatan menteri sbg Menteri Kehakiman ganti Nazri Hidung Cangkuk.

Budak tu mmg patut kena tembak. Buat hapa klr pkl 2 pagi. Mak bapak buat apa bagi anak klr 2 pagi. Elok tembak mak bapak dia biar tak da keturunan mcm ni hidup kat dunia ni. Buat perabihkan boreh ajo. Defend konon..umor baru.15 tahun selain konon minum tgh malam buat apa lagi. Mana dia dapat kunci kreta. ...loyar mcm ni yg pertama sekali akan d soal d akhirat nanti. Tgk lisan kau boleh jawab ke tidak pada Allah kelak.

Hahaha...mmng dasar org yg suka dgr khabar angin...dgr guruh dilangit air di tempayan di curahkan...ehhh bhai lu faham peribahasa ke..

Ya ke bhai...tu yg buat segala ganas dan tak bertemadun dlm BERSIH & HKR tu org umno lah...hmm klu camtu ok lah... Org PR suka duk rumah buat hal sndiri dan tak suka havoc dan provokasi...

Pakatan Syaitan nie dah tak ada kerja dah! Tak habis-habis nak menyusahkan rakyat dan pihak berkuasa. Kepandaian diguankan bukan untuk kebaikah tapi untuk mencetuskan keburukan. Pohon pihak kerajaan dan pihak berkuasa jangan melayan anjing yang melalak. Dah penat anjing-anjing ni akan diam dengan sendiri nya.

Jawapan kau menunjukkan tahap pemikiran engkau.....blogger jenis apa kau ni?

Ini bukan guruh lagi......hujan turun tak henti-nenti dah sampai paras dada.....5 negeri hanyut, 48% popular vote.......ada paham ka?

Salam bhai 08.37....utk kes ini aku pun sokong dgn bhai 10.19,mkin ayat yg di gunakan terlalu direct...ttp bhai,lu kena fahamkan apa yg tersirat dan bukan hnya apa yg tersurat.atas kesilapan budak itu, emak kehilangan seorang anak...dan atas kedegilan budak itu juga hampir menyebab kan anak2 hmpir kehilangan seorg ayah serta seorg isteri kehilangan suami yg menanggung keluarga anggota polis tersebut...

Bhai...biar aku ingtkan satu kes,dimana satu kes anggota polis yg melakukan rondaan di sebuah stesen lrt,anggota telah melihat kereta yg mencurigakan ditempat gelap, anggota tersebut mnhampiri kereta tersebut dan memperkenalkn diri,ttp pemandu tersebut engan berkerjasama, malahan cuba melanggar polis...dlm keadaan kelam kabut polis tersebut mnggunakan senjata utk mmpertahankn diri,pemandu tersebut mati ditembak. manakala polis tersebut dihukum...

Setelah disiasat kesalahan dr cina (driver) itu cuma berkhalwat dgn nurse melayu, namun disbb kan dr tersebut melakukn provokasi utk melanggar polis maka beliau ditembak...bhai,aku nk tnya lu...klu lu jadi polis tu...adakah lu akan tunjuk yg lu superhero dgn mmbiarkn sseorg langgar lu, waktu itu lu tau siapa dan apa salah org yg berada dlm kereta...

Bhai,utk kes budak amirol ni,polis dah kejar dan beri amaran...tp degil(panik) dan pilis tersebut tidak mampu mngawal arah tembakan dlm keadaan kereta yg di pandu laju...bhai,perkara dh jadi,dan apa yg lbh penting pengajaran dari kes tersebut dan bukan memanipulasi kes itu lbh kepada politik...bhai,aku pun ada anak dan aku faham perasaan kehilangan anak...namun bhai aku juga pernah menjadi seorg anak dan aku juga faham perasaan seorg anak yg kehilangan seorg ayah tempat bergantung...
Bhai..mnta maaf klu lu tak boleh terima pandangan aku...

Hahaha...tak faham lah bhai

Blogger jenis mcm kau.

Juragan 69

Sungguh detail dan bernas hujah-hujah kau menghalalkan tindakan Kopral Jenain menembak mati Aminurasyid,15 tahun.
Tentu keluarga simati sejuk hati dan redha dengan kematian Aminur SEANDAINYA mereka dapat membaca penjelasan kau.......silap-silap mereka menyusun 10 jari meminta maaf kepada Kopral Jenain DAN JUGAK KAU kerana mereka bersalah melahirkan anak biadap macam Aminur.
Tinggi sekali tahap pemikiran anda. Syukurlah ada orang macam kau di malaysia.

Salam bhai...spti komen saya yg diatas saya mohon maaf andai komen tidak diterima... Kedegilan seorg anak berpunca dari kita dan juga dari anak tu sndiri..dan inilah yg akan kita hadapi dlm mendidik anak, samada dari kelemahan kita ataupun anak yg memileh utk menjadi apa pun...apa2 pun bhai thanks...jika komen aku tak diterima itu atas kelemahan saya.

memg aku dan rakan2 tungu si tipah koya ni bertnding di PRU 13 ni...jgn harap la nk dapat undi dri kmi..tobat lahoom..belunjur la kali ni tipah oiii...BN di hati kami.la....

jom pakat kejar, perkosa dan buatlah apa2 yg patut si minaci hindu paria terkoya-koya nih...............mampos

sah2 anak si koya ini lahir ketika bapa dia tengah koya banyak minum todi, sbb itu anak dia buat kerja mcm org mabuk todi, peguam gila babi apa mcm tu, bersungguh2 konon nak bela keling mabuk todi mampus krn menyusahkan org..

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!
Back To Top