HOI AMENO WORLD! BETINA MAMAK SUNDAL MANA NI? CE CITE


Panglima harap blogger AmenoWorld dapat jawab dengan jujur.





Wahai amenoworld yang takde jantina! Aku House PK the macho man nak tanya ni, ni mana punya mamak ni? Boleh aku panggil dia minah MAMAK? Isyyy, byukan ke sang Pakatan anak haram bencikan mamak? Awat guna betina mamak ni sebagai blogger? Blogger no 1 Pakatan?

Nak aku bongkar kat sini ke atau kau mengaku? Jeng jeng jeng....he he he...mamak mamak, sendiri pakai mamak pastu depa dok kutuk mamak!KAH KAH KAH...AKU takleh blah la woi...minah keling ni yang menjadi tulang belakang Ameno World, tembamnya...muehehehehehehe...come on Amenoworld..cakap siapa kah dia ni?

Terima kasih Panglima Harimau kerana mendedahkan betina sundal mamak paria dimiliki Ameno World.

56 Responses to "HOI AMENO WORLD! BETINA MAMAK SUNDAL MANA NI? CE CITE"

  1. MUAHAHAHHAHAHA! tembamnyaaa! Buat main lagi pakatan pukimak kutuk mamak, diri sendiri mamak tak sedar. KAH KAH KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seluruh keturunan aku benci kat Mamak.... Tak kira mamak bn atau mamak pakatan, aku pegang peribahasa keturunan aku, kalau jumpa yahudi dan mamak, pukoi mamak dulu.... Mamak kentut busuk, mamak hati busuk....

      Delete
    2. Aku tak kira, walaupun mamak tu satu umno dengan aku tapi UMNO Bahagian aku jangan mimpi sekoq mamak pun boleh daftar untuk jadi ahli di UMNO Bahagian aku. Aku dah arahkan seluruh ketua cawangan di bahagian aku supaya bakaq mana-mana borang permohonan ahli umno yang diterima daripada mana-mana individu yang disyaki sebagai mamak.

      Kat UMNO Pusat pulak aku dah pasang kaki, mana-mana permohonan daripada mana-mana individu yang disyaki sebagai mamak untuk mohon masuk UMNO Bahagian aku, sorry to say, depa tak akan proses langsung.

      Delete
    3. Mamat ni rasis dan bodoh sombong. Go duduk hutan. Bahalol

      Delete
    4. korg semua yang racist la magkuk.. kutuk mamak pun kira racist gak.. kutuk mana2 kaum itu adalah racist.. nampak sangat korg ni melayu yg hina, takde isi tp menyalak kuat,.,kesian gila..

      Delete
  2. Aku paling bencii b tgk blog ameno world...tkde langsung ilmu yg membina tau kutuk je....

    ReplyDelete
  3. Woi hitamnya kulit. Sama hitamnya hati. Tak payah pakai tudung kalau tunjuk tembamnya kat bawah tu dan besarnya yang kat tengah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aq nak jentik puki dia pun geli klu mcm tu gayanya pukimak nie.....bagi guan eng je la .. x pun deefuck...

      Delete
  4. Hahaha..kantoi... Ada hati budak ni kutuk mqmak tanpa cerminkan diri sendri..? Mcm ni taraf blogger pakatan? Malu beb,,!

    ReplyDelete
  5. mkn kat tempat mudah terbakor ada hati lagi nak pelekat sebatang..... kalo meletop sapa yg salah kekawan

    ReplyDelete
  6. muahahahaha....mamak rupa nyer ada jugak mamak jd pencacai pakatan harami bukan main lg aku tengok pencacai2 pakatan harami kutuk mamak rupa2 nyer dlm diam depa duk jilat mamak..mmg tembam parpu ini klu nmpak kat anwar hbs aku rasa....muahahahahhaha.......

    ReplyDelete
  7. hahah tulah pakatan suka snggat megata orang mana punya awek mamak lu ambik gua tak taulah..

    ReplyDelete
  8. hahah.. amenoworld dah kena.. bedak bertepek kat muka nak bagi putih.. hahah.. taruk tepong ubi lagi tahan lama.

    mamak, tosei one ne!, teh tarik ikat tepi..

    lelong, lelong.. sapa nak bini woi~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tue bedak putih kat atas.. kat bawah tue aq x tau la berapa kilo dia letak nak bagi hutan rimba dia jadi salji ......... utk suami tercina

      Delete
  9. PAKATAN PUN ADA KETURUNAN MAMAK LAIN KALI DUK MEGATA ORANG KAN DAH KENA BATANG HIDUNG HANG SENDIRI

    ReplyDelete
  10. smoking is prohibited, BRO!!
    tu pn tk bley faham ke?? hahaahh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. who's smoking?

      Delete
    2. tgk 2nd pic tu, bro kelly..(ermmm..)

      Delete
  11. Ni rupa Blogger amenoworld? Hodohnya makhluk tuhan yang suka kutuk mamak ni.

    ReplyDelete
  12. Mcm haram je kn kutuk umno mamak lah tu lah akhir nye dlm pakatan pun dok guna mamak jgk kn...malu lah weiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. pukimak nie mana tahu malu adik 80.. yg dia tau serang BN sebelah siang.. kangkang utk anwar sebelah malam.....

      Delete
  13. oo...... pukimak nie lah yg selalu kutuk BN kat dlm blog dia.. ingatkan jantan rupa2nya betina sundal cipap busuk... x padan dgn babi betina ada hati nak jadi pencacai fuckatan..... baik ko stop je lah keje ko tue..sebelum kangkang menjadi longkang.... nanti laki ko balik dia kata x sedap la pulak... sape yg salah?? ko jugak kan.....

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. adik tiri kak bedahJanuary 20, 2013 at 6:34 AM

      aku benci betul dengan ameno world!
      ganyang dia lagi kak bedah biar sampai dia turun darah !!

      Delete
  15. setakat blogger mcm nie baik fuckatan upah aq buat keje dia... lagi bagus .. bertambah mantap blog fuckatan aq buat nanti.. takat mimak nie apa pun tarak... skang nie identiti dia dah terdedah so kita tgk la apa yg dia nak tulis kat blog dia nanti.. confirm dia kan menafikan sekeras2nya dan kata yg tue org lain kan.....

    ReplyDelete
  16. la bukan main hari2 kutuk mamak kutuk tun M..
    perempuan buat perangai hina macam nie..
    ceh wat malu je

    ReplyDelete
  17. huh!! sndri mamak tak sdr diri pastu ada hati dia dok mengutuk mamak.. apa pny bangang dia nie ha!! mcm bodoh btllh pembangkang nie!!

    ReplyDelete
  18. Tp penulisan dan kupasan dia lebih hebat dr ko bro....nak wat camner....apa spesis pn apa peduli...yg penting penulisan dia....hahahaha...ko jeleskan. ...sbb dia no 1....ko beat APA dulu la bro...br citer pasal dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toksah lah berlakon lah mamakworld. Semua tahu blog mamak kau tu sampah

      Delete
  19. Diapun mamak macam nuar juga la sbb tu dok sokong bang nuar. Agaknya bang nuar selera mamak macam ni. Gelap lah mak itam ni.Nanti salah tonjol masuk lubang hidung sbb lubang hidung dia besak da.

    ReplyDelete
  20. Mamak yang paling hina dalam dunia ni apabila mamak tu sembang kencang dalam blog dia sendiri tapi bila kena saman tak mau mengaku yang blog tu dia yang punya...mamak jenis ni la yang paling kotoq dalam dunia...

    ReplyDelete
  21. Aku tak kira, walaupun mamak tu satu umno dengan aku tapi UMNO Bahagian aku jangan mimpi sekoq mamak pun boleh daftar untuk jadi ahli di UMNO Bahagian aku. Aku dah arahkan seluruh ketua cawangan di bahagian aku supaya bakaq mana-mana borang permohonan ahli umno yang diterima daripada mana-mana individu yang disyaki sebagai mamak.

    Kat UMNO Pusat pulak aku dah pasang kaki, mana-mana permohonan daripada mana-mana individu yang disyaki sebagai mamak untuk mohon masuk UMNO Bahagian aku, sorry to say, depa tak akan proses langsung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wei, aku mamak, meh aku bagi batang aku mak kau rasa. lepas rasa batang mamak confirm dia tak cari lain dah, nak tak? UMNO dah nak mampuih belacan bangsat ni nak berlagak lagi. tuiihhh

      Delete
  22. alahai budak kecik yg selalu lepak kat restoren mamak jalan tiong nam....alih2 makan kat kedai mamai gak. Kowang ingat dia yg tulis 100% ??? budak kecik baru nak berbloger boleh la dia racun...hahaha

    ReplyDelete
  23. Oo... Babi2 umno paham camni ka pasai p'kataan mamak. Em..tak pa dah bodo nak wat camna kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo...kalau UMNO ni, yang memerintah ni...jenis/gred babi, ENGKAU tu....yang berada bawah pemerintahan babi, pembangkang pulak tu...ENGKAU ingat ENGKAU tu jenis /gred APA?

      EVLee

      Delete
  24. Aku rasa bukan spesis mamak minah ni...mengikut firasat aku dalam ilmu jinetik, pempuan ini dari suku Mahmerry Pulau Kerry Selatan...peminat setia Alex Jayakumar.

    ReplyDelete
  25. pebah tgk dia nie.... aritu kat shoping complex dgn salim iskandar....pegang tgn lgi...isteri dia kot?....-salem

    ReplyDelete
  26. Op semua silap minah gelap ni sah bukan mamak. Dia ni ikut gen jenis keling pelikat dari melebar india.

    ReplyDelete
  27. Minah mamak sedara Kadiaq tak?

    ReplyDelete
  28. KAH KAH KAH. MAMAK SAMA MAMAK BERGADUH. MELAYU TEPUK TANGAN. ELOK KAHWINKAN JE PARPUBABI NI DGN AMENOBITCH.

    ReplyDelete
  29. Pemberian kerakyatan kepada warga asing lebih sejuta dan keturunan depa sebelum merdeka dan selepas merdeka. Adakah sesuatu referendum telah di rujuk kepada umat Melayu sebelum menerima cadangan tersebut. Buat macam brunai. datuk sampai cicit bagi PR je sampai mati....

    ReplyDelete
  30. semua makhluk ciptaan Allah. jangan hina mamak, hina pompuan ni saja sudah. ramai yang sokong BN pun. tapi bagi aku dia ni cantik juga, macam kajol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wan Mbok Wan MaliniJanuary 20, 2013 at 5:17 PM

      Jangan la keji dirinya, kejilah perbuatan nya. Mudah mudahan terbuka hatinya untuk memperkatakan yang hak dan kebenaran, selain dari fitnah dan adu dumba yang menjadi kegemarannya...ada mirip Amintach Blacan, sekali-kali buka keturunan Wan.

      Delete
  31. Bezanya- PKR adalah parti majoriti melayu bukan parti yang mewajibkan kaum melayu untuk menjadi ahli. UMNO hipokrit dok melaung mlayu ni mlayu tu tapi yang dalam sana semu kelam merelit mamak tong kang india mari. Hipokrit

    ReplyDelete
  32. Mamat upenya patut la..mamat ni die bkn kisah sgt psl melayu ni...

    ReplyDelete
  33. kau..pun bukan mamak ke?

    ReplyDelete
  34. Spesis ni kan kalau kita jalan malam2 tetiba terserempak.....ihh bole pengsan. menakutkan. Orang tua2 cakap biar lah muka hodoh tetapi budi bahasa dan baik hati, seburok burok wanita dah lah muka hodoh macam Mak Lampir, Latipah Koyax Rabax, Nizar Komunis,Lim Kit Sialan, mulut bau najis, hati hasad dengki, busok, dendam kesumat, kuat mencarut, maki hamun, samseng tahi avi, sombng nak mampos. Lebih burok dari vavi hutan. Kecik2 tak nak mampos, dah berbulu menyusahkan diri, mak bapak, adik beradik, saudara mara. Hidup pun sia2 saja, semua orang salah, mereka saja yg betul, samseng tak tentu pasal. Spesis2 ini sudah harus direjam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist demi agama, bngsa dan negara.

    ReplyDelete
  35. dia kena tepek foundation berapa kati nk bagi muka nampak putih? mak aiii......apa punya turr pompuan nih....

    ReplyDelete
  36. amenoworld tibai betina mamak ?? baik mung terjun kedalam kubang kerbau la amenoworld...kasi hitam sikit sama badan mung !!!

    ReplyDelete
  37. Mamak tak semua teruk bro. Mamak Umngok je macam sial, mamak PR semua ok bro. Satu lagi, dia ni bukan mamak (abang). Dia ni anak mami bro. Mantap wa cakap lu. Dalam ada dapurrrr... wa cakap lu lagi. Wa kalau ditakdirkan kahwin ngan anak mami, wa tak tolak bro...apa2 pun AMENO WORLD memang he best...blogger Umngok sekor pun tak guna! Tak abis2 auta, fakta takde! shit!!!

    ReplyDelete
  38. PR bkn anti mamak. Cuma heran apasal mamak join umno. Mamak kan ada grup kimak. Xyah masuk umno. Tu umno penang teruk. Mamak kontrol melayu.. parpukari bukan mamak tapi keling..

    ReplyDelete
  39. kah kah kah...ko pun mamak sama ngn ayya mahadey kan??? apa masalahnya... kihkihkih...tak lama lagi malaysia mamaksia la..kami orng melayu redha je..syukuuuuur.. kihkihkih

    ReplyDelete
  40. Aku sokong dan sayangkan Umno tapi aku memang 110% geram pada mamak. W/pun bukan semua mamak tapi majoriti itulah sikap mereka iaitu OPPORTUNIES!! Tanah Melayu tercinta ini pertama kalinya di jajah portugis adalah disebabkan tali barut kaum mereka (pada masa itu pedagang) yg lebih mementingkan habuan ribuan kati emas drpd portugis. Kesian pada kesultanan Melaka dan Johor pd masa tu. Sultan Johor sendiri bermandi darah gugur dalam perjuangan dlm menentang acheh dan portugis...Kesian pada pejuang Melayu ketika itu terutamanya Laksamana Hang Nadim. Nama2 pengkhianat mamak/india yg 'terkenal' ketika itu Kitul, Mendeliar, Nina Chatu dan Utimutraraja. Dan kita amat bimbang legasi itu berterusan hingga ke hari ini...siapa yg suka hina Melayu, Melayu hanya bergantung pada tongkat, yg suka kata Melayu mudah lupa dan mcm2 lagi Melayu itu dan ini? Sedih aku tengok hari ini org Melayu kita dah banyak terpedaya dgn kata2 "manis" ini. Mana ada bangsa dlm dunia ni yg suka kutuk bangsa sendiri secara berlebihan? Mamak sememangnya akan keep memperendah dan memperlekeh Melayu sbb depa bukan Melayu!! . Pada aku anwar ibrahim dan mahathir ini sama saje WAYANG! WAYANG! WAYANG! kenapa aku kata wayang? Sila pikir sendiri...Hidup Islam Hidup Melayu Hidup Umno!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kpd golongan mamak yg baik aku mintak maaf. Bukan apa geram punye pasal tengok sejarah sampai nmpk dh cam perkauman la pulak...

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!