GEMPAR!SAH! NASHARUDDIN MAT ISA TELAH DIPECAT DARI MAJLIS SYURA!

UPDATE-SUA PAS Datuk Mustapha Ali dihubungi tadi sahkan Nasharudin Mat Isa dipecat Ahli Majlis Syura 13 Jan.Dia kini ahli biasa,- agenda daily.

Kesian.... Tu lah realiti dalam pas. Nasaruddin yang buat amal dipecat. Mat sabu yang khalwat dijulang.

Hancur lah pas hendakNya. Amin.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

90 Responses to "GEMPAR!SAH! NASHARUDDIN MAT ISA TELAH DIPECAT DARI MAJLIS SYURA!"

  1. Berani kerana benar, itulah nasibnya. Tapi tahniah pada Ustaz Nasa sbb beliau tak takutkan Nik Aziz atau yg seangkatan dgnnya. Beliau mehormati guru-guru tapi beliau tegas dalam perjuangan agama Islam. Beliau mendapat taufik dan hidayah Allah SWT dlm menegur tak kira UMNO-BN atau PR. Salah tetap salah, yg benar beliau angkat. Allahhuakbar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah kalu gitu.UMNO bolehlah ambik dia jadikan ketua Majlis syura UMNO pulak.Mudah-mudahan beliau dapat mempertingkatkan tarbiah di kalangan ahli UMNO yang jelas kehilangan arah.Kalau nak harap ulamak muda mungkin tak cukup lagi pon mereka rata-rata masih muda berbanding dgn Ust.Akhir kalam tahniah pada UMNO dan Ust.

      Delete
    2. Ustaz dipecat. Tinggal la golongan bukkan ustaz tapi belagak cam ustaz.

      Delete
    3. anon 11.16...
      macam sedeh jer..jangan nangis taw..pas masih ada nik aziz tua reput selaku tok guru dah terlebih kalam lagi.. nik aziz dah semakin reput patut di krom dgn emas 24k supaya boleh dijadikan patung cendana..huhuhu

      Delete
  2. ah..lipas

    pecat ahli yang bekerja,
    ambil ahli yang tak buat kerja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tua bangka masih tamak jadi mb.. kerja apa yang mampu nak buat..cakap pon dah macam hindu mabok todi terhoyong hayang.lintang pukang.. makan gaji butaaa..dunia dunia tapi syorogum nik aziz yang punya....

      Delete
  3. Dah sah le sekarang. PAS makin bingai. Pertama sekali meletakkan nama Islam pada parti dan mengubah iman yang ditetapkan Islam kepada parti. Contohnya semalam aku nampak satu banner bertulis: Sempurnakah syahadah jika menolak Islam? Secara halus mereka nak kata jika menolak PAS. Ini terbukti dari lambang PAS pada banner ni.

    Kedua: yang bercakap benar dan jujur dipecat. Lagi besar kebenaran yang dibuka, lagi kuat hukuman akan diberi. Contoh CN Al Afghani, kerana mempertikaikan derma Memali kena pecat. hassan ali menentang kafir yang membenarkan jualan arak dipecat. last sekali Us. Nasha kerana ikut ke Gaza dan pergi ke Mekah dengan PM.

    ReplyDelete
  4. Cayalah Ustaz Nasa...Tahniah kerana berani dan tegas dlm pendirian terhadap perjuangan agama Islam... tak kisahlah dipecat drpd terus menjadi lembu yg ditarik hidung oleh orang lain...

    ReplyDelete
  5. Nasharudin lebih mementingkan "perpaduan melayu" dari kebenaran/keadilan.......eloklah Nasharudin keluar dari PAS. Jadilah rasis melayu seperti rasis-rasis lain dalam umno.

    Muka dia langsung tiada seri...eloklah masuk umno, parti puaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lisan kau tu berpuaka. Tak lama lagi muka kau berpuaka. Parti paling rasis pas, dap , pkr dan kau. Jgn la jealous....buang titik hitam dlm hati tu banyak2 berdoa semoga Allah beri sifat mahmudah dan buang sifat mazmumah dlm hati tu. Shame on u.

      Delete
    2. Kenapa tak kata perpaduan Islam? Dia nampak yang bila berantakan Melayu Uslam yang senyum nanti kafirin sahaja.

      Semoga Ustaz Nasharudin akan menyokong bila perlu, menegur bila perlu tak kira parti mana. Orang dah ramai tahu menilai.

      Yang taksub dan buta itu biarkan saja.

      Delete
    3. Hadi lebih mementingkan perpaduan kristian cina dari keadilan / kebenaran islam..eloklah nasharudin keluar dari PAS jangan menjadi penjilat j*bur DAP..macam anon diatas.. PAS = Parti Anjing Suruhan..

      Delete
    4. ko mkn ja taik lim go-and heng, lim kid si-ang, kapal sink, ha & n.ajis..jgn x jilat bontot dorang2 tu.

      Delete
    5. Kau ingat dap akan bela islam,melayu dan raja raja,tengok dalam pemilihan cec,seorang melayu pun tak terpilih,zairil yang dilantik tu bukannya melayu .jangan jadi bodoh dengar kata kata dap,pada waktu subuh mengaji tak boleh disiarkan di surau,siapa yang rasis,

      Delete
    6. orang macam Nasyarudin nak bela Islam? Islam terlalu tinggi darjatnya untuk dikaitkan dengan sipendek Nasya. Eloklah masuk umno....tempat persembunyian manusia pembunuh , perogol , perompak,, perasuah, munafik durjana.
      Tenggelam lah bersama umno dalam PRU13.

      Delete
    7. anon 11:49 am..betul kata2mu. .. nasharudin tidak layak..yg layak hanya nik ajis al munafikun..sebagai contoh semalam nik ajis telah bebincang dengan kapal sinki bagi mengembangkan syiar Islam dikalangan Ahli DAP...siap potong kek lagiii..mhuah ha ha...

      Delete
  6. HAHAHAHAMPAS...X DA APA LAGI YG PERLU D PERKATAN LAGI TENTANG PARTI PAS NI..DAH NK LINGKOP PUN..ANTARA KEBAIKAN DGN KEBURUKAN DH X TAU NAK D BEZAKAN..USTAZ NASA BERJUANGLAH UTK KEBENARAN..

    ReplyDelete
  7. Nampaknya Ustaz Nasha mengalami apa yg sudah dilalui oleh Dr Hasan Ali. Ulama yg keras hati dalam memperjuangkan Islam sebenar sudah mula disingkirkan satu persatu. Harapan saya agar Ustaz Haron Din dapat bertahan meneruskan perjuangan memartabatkan Islam yg sebenar dalam PAS. Takut juga membayangkan ulama politik yg sudah gila kuasa kini semakin berkuasa dalam menentukan halatuju PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. muka hang paling sundal yang aku pernah jumpa dalam 10 tahun aku melayari internet.....tahniah!

      Delete
    2. Bhai 11.52...klu tak tau nk berhujah secara cerdik jgn pula tunjuk pada org betapa bodoh dan bingainya nko...sapa yg malu?? Bukan setakat makbapak jew malu...cikgu ko,classmate ko,opismate ko,jiran ko smpi ketua cawangan ko pun malu dgn nko... Bhai diam itu lbh baik,dari kita tunjuk betapa MEMANDAINYA kita...

      Delete
    3. nama hang 69....hang hisap kote atau jilat pantat?

      bahasa kau macam bahasa penjilat kemaluan orang. pilih lah nama baik melambangkan keislaman dan budi pekerti yang tinggi....ini 69!

      Delete
    4. Anon 2.29 dah xde point nk berhujah. Spin nk ejek nama org pulak dah..ini lah ajaran paspispus..

      Delete
    5. Salam bhai 02.29...alhamdulillah semoga rahmat keatas mu...adakah anon itu islam dan utk apa hnya bernama islam tetapi ahklak seperti lu...thanks bro 07.15

      pru13..undiABU(ALLAH BERSAMA UMNO)

      Delete
  8. Alasan paling bodoh yang pernah aku dengar. Paling2pun bagilah Ustaz Nasha show cause letter lepas tu nak pecat, pecatlah. HAbislah, Majlis Syura dah jadi Majlis Syoru PAS-piss-puss.

    ReplyDelete
  9. Ustaz Nasharudin hendak menyatu padukan orang Melayu Islam di Malaysia, Nik Aziz Mat Sabu dan Hj Hadi Awang tak suka. Mereka tu penyapu buruk punya pemimpin. Ustaz Nasharudin yang ikhlas engkauy dan puak2 engkau perlekeh.

    Bagus punya Melayu kau ni, tak reti di untung. Aku dan seluruh umat Islam di Malaysia yang waras memohon dan berdoa kepada Allah semuga PAS PKR dan DAP kalah besar dalam PRU 13. Semuga pemimpin2 Pakatan Rakyat yang takut tak dapat undi pilihanraya di hina Allah dimasa hidup dan disaat kematian mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju!!! Well said!!!

      Delete
    2. Korang sudah silap.........Orang Melayu TIDAK BERPECAH, mereka cuma telah berpindah "lock, stock and barrel" kepada Pakatan Rakyat.Sokongan Melayu pada Anwar bukan Najib.

      Korang tengoklah HKR112....tengok gambar...beratus ribu orang Melayu.

      Sebagaimana Umno berpakat dengan MCA, begitu jugalah PAS serta Keadilan berpakat dengan DAP. Umno sudah hilang kuasa , hanya menunggu PRU13 untuk mengesahkannya sahaja.

      Orang melayu tidak akan hilang kuasa sebab orang melayu 72%, Cina cuma 21% India cuma 3%.

      Delete
    3. PANDAINYA. MANA KAU BELAJAR CINA CUMA 21%. TERGELAK AKU. HA.. HA. ..HA

      Delete
    4. Aku tak silap.....CINA CUMA 21%. Yang aku silap INDIA hampr 7%.

      Melayu kalau pecah 3 pun masih boleh hantam Cina. Melayu kalau pecah 10 pun , masih boleh hantam India.

      Apa kau takut.....kau undi je Pakatan......Tak payah bayar Tol, boleh beli BMW baru 70k shj, masuk U free, boleh pakai satelite dish, letrik murah, air free........Dan yang paling penting..Tak kena tipu dengan Najib .
      Buntut Chua Soi Lek dan buntut Lim Guan Eng sama saja, bau sama color pun sama.
      (ps : AES batal)

      Delete
    5. Bhai 09.56 lu bukan bodoh cuma terlebih bangang lu punya matematik politik... Angan2 lu amat tinggi...klu mat jenin ada dia pun terkejut dgn lu pnya angan2

      Delete
    6. Hah Juragan , kau tunggu apa lagi, kau isi je borang masuk PKR , PKR memerlukan bugger-bugger macam kau.

      Delete
    7. Bhai 10.53...hahaha lu pandai buat lawak bro...apa2 pun thanks bro,ada rezeki kita g minum2 kn

      Delete
    8. juragan 69. kau"sekolahkn" je pecacai PKR tu. aku baca komen2 diorg ternyata i.q meraka .......'kesian'.........

      Delete
    9. "Buntut Chua Soi Lek dan buntut Lim Guan Eng sama saja, bau sama color pun sama." statement ni paling best dari AnonymousJanuary 28, 2013 at 9:56 PM...dia pernah tengok dan cium kot...kalau dah pengikut al juburi,tetap jubur dicari. peace no war

      Delete
  10. Ustad Nasha dipecat dari menjadi ahli majlis syoru je, sekarang ni ahli biasa tanpa apa-apa jawatan. PRU-13 ni nama sudah tentu tak dicalonkan lagi, alasannya mudah jugak... ustad Nasha dah lama jadi MP, biar digantikan dengan muka baru pulak.

    pok nik yang asyik sakit kepala tu muka baru tahun 2013 ke??? Jangan tak bagi alasan... biar alasan bodoh sebab PENGANUT-PENGANUT hamPAS adalah insan yang PALING SENANG DIPERBODOHKAN.....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau muka macam hang......hang cakap apapun orang gelak

      Delete
    2. Bhai sekrg2nya beliau berani meletakkan gmbr dan nama...lu apa pun tak boleh

      Delete
    3. Bukan apa....cuma mungkin Kakbedah terlebih Botox kat muka. Ada baiknya Kakbedah menukar nama kepada KAKI BEDAH.......boleh cari makan tau.

      Delete
  11. Setelah dipecat saya yakin Ustad Nasa lebeh berani lagi berbicara tentang hukum hakam, beliau akan lebih dihormati, puak PAS yang menyokong beliau akan terus mengundi BN.Pas sedang condong menanti roboh. Kubur besar sedang Pas gali untuk mengebumiksn partainys senduri.tidak tanduk pemimpin macam firaun dan hitler.inshallah Ustad Nasa dipanjangkan usia & serta waras dapat membetulkan akidah yang semakin terpesong.

    ReplyDelete
  12. BAGUSLAH... TAKBIR 3x!!!

    ReplyDelete
  13. Laaa... asyik pecat sana,pecat sini. akhirnya apa yg tinggal dalam Pas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nothing but fools

      Delete
    2. Tinggal yang bodoh piang je.. Pas sudah mati hanya tinggal untuk dikuburkan saja..

      Delete
  14. yg tinggal dlm pas hanya puak2 yg menyesatkan diri dari kebenaran..mere menyesatkan diri semata mata nk ke putra jaya dan nk menjadi kaya..hahahamPAS

    ReplyDelete
  15. yg tingal dlm pas kini hanya c bengap yg nk ke putra jaya..c bangsat yg mempergunakan agama..c haramjadah yg suka bini orang..yg kesianya penyokong yg berTAKBEER..

    ReplyDelete
  16. Baguslah mulut murai tiada lagi di PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulut ko mulut apa? mulut tiong...

      Delete
    2. Ada lagi.. Mat sabun.

      Delete
    3. KESIAN SI DUNGGU NI. USTAZ TU IKHLAS TAPI KAU ORG MMG BEBAL. APA SAJA KETUA PASS KAU KATA WALAUPUN SALAH KAU TETAP SOKONG. AKU TAK TAU MANA PGINYA OTAK KAU YG ALLAH BERI. PALING TERUKNYA LPS NI MESTI KAU DAN DUNGU2 LAIN KAU AKAN KATA USTAZ DAH DIBAYAR UMNO MCM YG KAU KATA KAT ORG LAIN YG CUBA NAK MEMPERBETULKAN PASS YG SEMAKIN HARI SEMAKIN SONGSANG. KITA KALAU ORG TU BUAT YG BETUL KITA KATA BETUL. TAPI SO FAR ORG UMNO TAK PULAK KATA SALAH TU BETUL MCM ISSUE KALIMAH ALLAH. KAU ORG PASS MULANYA SETUJU KEMUDIAN BILA RAMAI ORG BISING BARULAH POK NEK KAU UBAH. MAK SAPU KAU LAGILAH JAHIL. BOLIH PUSING U LAGI. POK NEK KAU SIAP BUAT BIRTHDAY KAT RUMAH KAPAL LAGI. TERGELAK BETUL. ORG KELING YG SAH ANTI ISLAM DIA BLH SOKONG MCM NAK GILA. NYANYUK SSGT LAH TU. DULU KATA TUN TAMAK TAKNAK TURUN DARI JADI PM SEKARANG TUN DAH DKT 10 THN BERHENTI DIA MASIH TAK TURUN2. SUNGGUH MEMALUKAN. NAK JADI MB SAMPAI MATI AGAKNYA. CUKUPLAH DAH NYANYUK BAIK BERTAUBAT SBLM DIJEMPUT ALLAH.

      Delete
  17. aku doa lagi... moga moga ustaz nasha joint umno...lagi cepat lagi bagus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju......................ehem..........

      Delete
  18. yang pergi syria jumpa menteri yg bunuh orang islam sunni tu taknak kasik pecat ker..

    ReplyDelete
  19. pukimamak punya umno harbi..kesian ahli umno yg berjuang berpuluh tahun dlm umno tp hanya dpt beras sekampit...ustaz nasha yg dr pas diangkat bagai dewa oleh umno harbi dan bakal diangkat sbg timbalan presiden umno harbi..adakah tiada ahli umno harbi yg boleh berbahasa arab?..knp ambik ahli pas?...kesian pengikut umno harbi..dilayan mcm babi oleh najib...
    mari semua ahli umno harbi..jom masuk pas n pastu masuk umno balik..kita pasti diangkat menjadi dewa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong umno dapat beras.. Sokong PR bontot terhadai... Kesian dia.

      Delete
    2. Woi bahlol. Aku sokong umno dapat scholar MARA.

      Delete
    3. Salam bhai 11.44...sblm aku teruskan izin kan aku nk gelak....hehehe..ok dah gelak dah...bhai aku simpati dgn lu...kerana ustaz nasha lu snggup maki,pasti nk kesian ngan ahli umno lak,..hehehe...sorry tak leh nk stop gelak aku bila tngk komen nko.

      Aku tak pasti apa jawatan nko dlm pas...tp tngk dari standard komen nko,aku boleh katakan yg nko ni penyokong pas tp blm daftar ahli lagi...lps ni pergi daftar ya,

      Alasan beras sekampit la...ustaz nasha dh jadi dewa lah...tmbalan presiden umno lah ..bahasa arab lah...knp ambil ahli pas lah.. Najib melayan ahli umno lah..keluar masuk umno lah...ehhh bhai lu ni dah macam jantan gila talak pula,aku rasa plg lewat pun besok mau nko jalan

      Bhai..lu sabar ya...ustaz nasha blm bg komen apa2 lagi ttng arah perjuangan dia yg lu dah teruk meroyan apahal...ehhh klu lu nk rasa jd dewa lu apply kt dap,tokong dah ada cuma semangat dewa(syaitan)blm kuat lagi...senang bhai lu punya idola tuk guru sembah lu sebagai dewa maki...

      Delete
    4. AnonymousJanuary 27, 2013 at 11:44 PM...lu lg pukimak..apa yg kau ckp umno harbi?...Pas kalimah Allah pun blh jual..setakat engko Pas human engko dlm jamban taik...dasar otak bodoh..suruh pi belajar jd pandai x mau..tulh otak duduk kat lutut...bodoh tahap piang..krna umno lah org melayu bersatu sblm merdeka lh bodoh..Pas keluar umno sbb gila kuasalh sblm merdeka...aku nk bgtau engko tengok muka lu depan cermin..apa jasa lu pd Islam n negara?..klau setakat mkan subsidi dr dlm perut mak lu spai lu lahir..pastu lu melalak mcm org x otak..baik lu duk negara lainlh..PR a.k.a Penipu Rakyat nk berkubur dlm PRU-13...lu baik2 blah lh dr M`sia.

      Delete
  20. Semoga DS Najib melantik Ustaz Nasha sebagai Penasihat Agama PM atau jawatan setaraf menteri Selepas PRU nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong 100%.... hhehehheehheeeeeeeeeee

      reject product

      Delete
    2. Nik Aziz : expired product pending for disposal.

      Delete
    3. Karpal Singh:defect product no place to throw

      Lim guan end:seriusly damage no spare part

      Mat sabu : unrecognize product

      overal: NO SIRIM STANDARD

      Delete
  21. Alhamdulilah.. Slpas ni, rmai ahli syura pas akn kluar atau dkluar seperti .... Tgu... Pas da hlg 1 nakhoda dlm lautan.. Nakhoda yg tahu arah.. Slpas ini, sesatla plyran pas untuk ke ptrjaya slpas dipukul lautan china sltan.. Smga allah plhra mlysia dari munafiq2.. Aminnn

    ReplyDelete
  22. fuh... kena pecat???? sikap hipokrit tahap durjana nih....

    ReplyDelete
  23. ambillah sikap khalid ibnu walid yg dilucutkan dr panglima besar di medan Yarmouk .... beliau tetap brjuang lawan musuh sehingga pasukan Islam meraih kejayaan. beliau tidak sabotajkan parti, beliau tiada mengejar pangkat & harta...... jawatan hanya amanah bukan keistimewaan peribadi!

    ubah budaya kebendaan kpd ketaqwaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam bhai 02.18...aku setuju dgn apa yg lu katakan...masalahnya adakah nik aziz, hj hadi boleh terima apa yg lu sarankan.
      Sedangkn mmng sepatutnya mereka ini dh serahkan kuasa...lama dah,dan bnyk yg mengarut dari yg benar dlm perbuatan dan tuturkata mereka...

      Bhai,camana agaknya reaksi mat sabu yg lbh ustaz dari ustaz klu beliau disingkir kan...adakah beliau sngup menjadikan akhlak sahabat Rasulullah sbgi hala tuju perjuangan beliau....adakah perbuatan beliau serta tuturkatanya islamik... Perlu kah nik aziz,hj hadi serta mat sabu disingkirkan...nk harap lepaskan jawatan hmmm tngu malaikat maut lah...

      Pemimpin yg komited dgn prjuangan yg wajib dicontohi ialah mantan pm,tun m,
      Biarpun dipecat dari umno,tun ttp komited dgn perjuangan beliau...dan sampai masanya tun menyerahkan kuasa dgn penuh kehormatan...syabas tun mahathir...

      pru13...undiABU (ALLAH BERSAMA UMNO)

      Delete
  24. hormatilah keputusan syura.... jgn pentingkan diri sendiri... jemaah diutamakan, insyaalah ada keberkatan tersembunyi.

    ReplyDelete
  25. PAS mmg zalim... Elok ar kluar dari parti bacul ni...X rugi pon...

    ReplyDelete
  26. nasha dipecat sebab dia gesa PAS keluar dari PR krn DAP tolak hukum hudud,Nasha pecat PAS krn dia mengkritik doa yg dilakukan di serawak yg mendoakan malaysia mnjadi negara kristian,nasha dipecat krn dia dilihat mesra dgn Najib di Mekah,nasha dipecat krn dia ikut rombongan naib ke Gaza...itu sebab nasha dipecat,sebab dia berani mengkritik dan menegur salah laku PAS dan kebodohan PAS yg mnjadi anjing kpd DAP...cuba korang tgk,Nasha dipecat sejurus kembali dari Gaza..dipecat majlis syura konon,majlis syura PAS tu hnya lah lakonan semata2 tapi sebaliknya ketua syura najlis syura itu ialah DAP...

    ReplyDelete
  27. Tidaklah suatu yang baru jika manusia menggunakan ugama untuk kepentingan diri sendiri ataupun menjualkan perjuangan dengan bersekutu dengan kuasa jahat yang menindas rakyat hanya untuk kepentingan dunia. Hidup hanya sementara. Katak panggang di neraka buat selamanya. Allah memberi amaran kepada mereka yang bersifat begini.


    “Verily, those who conceal what Allah has sent down of the Book, and purchase a small gain therewith (of worldly things), they eat into their bellies nothing but fire. Allah will not speak to them on the Day of Resurrection, nor purify them, and theirs will be a painful torment.”


    Surah Al-Baqarah (2:174)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam bhai...apa komen lu klu sseorg itu tidak menukar perjuangan hakiki beliau, perubahan(hijrah) dilakukan apabila hamba Allah ini melihat bukan lg dgn mata...namun dgn hati dan jiwa demi agamanya...dimana padang yg beliau berperang hnyalah ilusi,fantasi dn retorik semata2...

      Bhai...adakah didlm mana2 nas yg menyebut perjuangan islam itu mesti didlm pas atau jemaahnya sahaja... Bhai lu dh bg tafsiran al quran,berkaitan ustaz nasha...masalahnya dia dah declare ke nk masuk parti apa???

      Pastu bhai...lu tlg cari mana2 nas,dalil waima apa tafsiran yg membenarkan lu buat spekulasi mengkhinzir buta,sdnkn tidak ada bukti apa pun... Bhai jgn sewenang2 kita gunakan ayat suci al quran kerana kepentingan peribadi lu atau parti lu sehinggakan ia mengelirukan...

      Itulah yg selalu lu org buat dgn hnya memberi tafsiran mengikut kepentingan sendiri,serta memberi tafsiran yg tidak lengkap...bhai,parti pas hnyalah ciptaan manusia yg bersifat sementara dan yg kekal hnya Allah...apakah sesuatu yg mustahil jika pas akan dipimpin oleh dajjal atas kehendak Allah...

      Delete
    2. Macam mana dengan isu kalimah Allah , isu LGBT, isu doa menghancurkan sesama Islam sendiri...PAS kata parti Islam tapi isu yang jelas bertentangan dengan Islam ditolak tepi, dibiarkan. Segala bijak pandai dalam PAS teru bisu membatu dalam isu berkenaan akidah Islam. Amanat Hadi sampai sekarang tak dapat penjelasan penuh dari Hadi Awang. Isu Tabung Memali, isu Pengebumian Ibrahim Libya tanpa dimandikan terus dikafankan kononnya mati syahid...Banyak doa yang PAS buat kembali pada mereka balik...Insyallah Allah akan tunjukkan kebenaran...

      Delete
  28. kalo ahli umngok pun buat nada sebulu dgn PAS, mesti kena pecat juga. Yg menghairankan, apasal parpukari rasa sedih Nasha dipecat dari majlis syura? Sedangkan ini yg umngok tunggu2, PAS berpecah.

    Jawapan: Sebenarnya dlm diam Parpu adalah penyokong tegar PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HA.. HA.. PARPU TENGOK ORG PASS NAK AWAK LA... PATUT LAH RAMAI YG ADA D BLOG NI. MEREKA NAK LANTIK PARPU GANTI USTAZ NASHA AGAKNYA. TAK LAMA LAGI BARISAN ULAMA PASS TERDIRI DARI ARTIS2 SUAM MALAYSIA YG TAK DPT APA YG MEREKA HENDAK LARI MASUK PASS. ILMU AGAMA ZERO CKP MACAM HERO. PENCACAI2 SOKONG MCM NAK GILA. MEMALUKAN BETUL.

      Delete
  29. waduh pak , ini anak muda pinter banget ya, ketrimbang folower setan amno semua goblok ya, menurut teman saya ini parapu kari gak suksess SRP kata dia lagi. apa itu Srp saya gak tahu . Kakakakakaka


    http://www.kakisembang.com/2013/01/biodata-penuh-rafizi-ramli-giler-mmg.html

    ReplyDelete
  30. PAS telah bertukar kepada Parti Artis Semelaysia...Nah has!

    ReplyDelete
  31. Dayus ialah lelaki yang mengetahui perkara dosa dilakukan oleh ahli keluarganya dan dia sekadar senyap dan membiarkan ia berlaku tanpa diambil apa-apa tindakan, dan termasuk dayus juga lelaki yang meletakkan tangannya kepada seorang wanita yang tidak halal baginya dengan syahwat". (Imam Az-Zahabi, Al-kabair) 

    Nabi saw. bersabda, "Tiga golongan yang Allah tidak akan melihat mereka pada hari kiamat, anak yang derhaka kepada ibu bapa, perempuan yang menyerupai lelaki dan lelaki dayus." (HR Ahmad dan Nasaie)

    Nabii saw. bersabda, "Tiga yang Allah haramkan baginya Syurga, orang yang ketagih arak, anak yang derhaka kepada ibu bapa dan lelaki dayus yang membiarkan maksiat dilakukan oleh ahli keluarganya." (HR Ahmad) *

    Wallahua'lam

    ReplyDelete
  32. Allah juga yang menghendaki ustaz Nasha tidak lagi berada dlm parti semakin hanyut dan sesat ini. Kita tidak tahu percaturan Allah. Apa yg saya lihat, ketegasan mereka dalam memperjuangkan islam tidak disenangi sesetengah pihak. Mungkin selepas ini nasib Dato' Harun Din pun akan menerima nasib yg sama.Jika ini juga terjadi, memang sahlah parti Pas cuma jadi perkakas pada Dap dan Pkr. Kepada anon2 yang menggunakan bahasa yang buruk dalam blog ini insaf lah. Jangan perasan kita saje hebat dan pandai. Sifat2 riak inilah yang bakal menghumbankan anda keneraka jahanam. Insaflah..

    ReplyDelete
  33. Tak pe Ustaz Nasha, walaupun tuan dipecat dalam PAS, teruskan perjuangan menegakkan Islam, Jangan biarkan puak erdogan merosakkan pemikiran tuan sepertimana kebanyakan ahli pas yang jelas tersasar dalam perjuangan Islam. Takbir..

    ReplyDelete
  34. Tabung PAS dah bocor. Tin hijau Milo 1kg dah berlobang berkarat. Nak buat macamana lagi. Duir rakyat 1 Malaysia Najeep yang pegang. Rosmah nak berbelanja 'lebih' sikit rakyat dah bising. Cara yang paling baik ialah bagi BRIM, KRIM (pelincir), TRIM dan SRIM. Senang sangat nak sonyapkan rakyat yang pendidikannya yang selalu kena 'modified'. Lepas tu nak cover balik, kaw-kaw buat pelarasan PCB melalui LHDN. Tak senang beb? Daripada nak berceramah hingga kering air liur, baik kelaur PAS joint UMNO indirectly! Kerja senang income stabil beb!!!

    Tak caya? Tengok aje Najeep berucap! TAK KERING LIUR BEB!

    Lepas nih Juragan tunggang-langgang (69) boleh show ko punya talent. Ko pun tarak ada beza dengan pengikut-pengikut PR yang lain!!!Betul-Salah UMNO ko lajak aja. Iyer lah pulak... PEMIMPIN-PEMIMPIN UMNO NIH KALIS KESALAHAN!!!

    Boleh blah lah semua (hampir semua) pemimpin-peminpin Malayisa!!!! Raja poket juara mulut jak!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakatsn Rakyat adalah raja segala maksiat dan penjual ayat al Quran beserta kalimah Allah..Mudharatnyer terlalu besar berbanfing UMNO..Marilah kita tolak Pakatan Rakyat agar Islam ysng syumul dapat diteruskan hingga kiamat..amiiin..

      Delete
    2. Salam bhai terumbukarang...thanks bro lu sebut nama aku...lu hebat bro,sama cam nama lu...habis semua kapal lu pecahkan..
      Bhai...lu ni terumbukarang jd sendiri (natural) atau lu dari tukun tiruan....tp klu tngk ayat lu...lu mesti terumbukarang kt jambatan pp...

      Bhai jgn lupa...
      pru13...undiABU(ALLAH BERSAMA UMNO)

      Delete
  35. Majlis syura mendapati tindak tanduk U Nasha merugikan parti. Tapi pada saya menguntungkan Islam. Jadi Majlis Syura mendahulukan parti daripada Islam. Langkah ini boleh menyebabkan kekufuran. Kalau U Nasha gi minum arak disco atau berjudi ke. Bagi PAS segala perancangan dan tndaktanduk pemimpin tidak boleh dipertikaikan kerana ianya adalah Islam. Kalau tabligh dia adalah kata-kata maluna.. Sekarang bukan hadis bukan fatwa. Segala cakap tg kena bukukan dan buat sebagai Amanat TG.

    ReplyDelete
  36. Ulama PAS telah menjadi begitu besar hati. Perjuangan ISLAM telah bertukar menjadi perjuangan kepartian. Parti adalah lebih utama daripada Islam. Sesuatu kebaikan yang dibuat oleh orang lain dicemuh. Gini lah kalau orang lain kentut semua busuk kalau sendiri kentut semua harum. PAS telah mengizinkan bible kristian menggunakan kalimah Allah sejak 2010 hingga 2013. Abang aku setuju beruk sebab Amanat Tg kata boleh. Dia mungkin kufur dalam masa itu. Sapa nak ntamggung dosa dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnyer ramai peminpin Pas yg kufur semenjak isu kalimah ALLAH ini diperkatakan..sampaikan nik ajis sanggup menawarkan syuga bagi mendapatkan sokongan..BAYANGKAN berapa ramai anak2 HARAM yang dilahirkan semenjak 2010akibat kekufuran bapa2 mereka...berapa rmai MAKMUM tidak sah solat kerana berimamkan Manusia Kafir ini...MINTA Anjing PasJawab persoalan ini...tq

      Delete
  37. Papepon Kes Amanat Hadi Awang jangan lupa...Hadi Awang kene jelaskan betul2...Jangan ingat kes ni diam macam tu je...Hishamuddin Rais Si Kitol Malaya...

    ReplyDelete
  38. Sebenarnya mereka yang menyokong PAS, DAP dan PKR adalah dari gulungan yang berdendam, iri hati, ego dan yang bermasaalah. Isu-isu sebenarnya sebagai tajuk je. Kalau dah benci baik macam mana pun kata busuk. Biarlah mereka dengan awang-awangan mereka.

    ReplyDelete
  39. Zaman sekarang adalah ZAMAN AMANAT TOK GURU NIK AZIZ DAN TOK GURU HJ HADI. KAta- kata yg dikeluarkan mereka tidak dipakai sdbagai fatwa tapi ssbagai AMANAT Tg. Amannat Nik Aziz kata Allah mencarut. Allah samseng. Nabi sebagai mamat kampung. Maulud sebagai ikutan sambutan harijadi jesus.Baik kita bukukan amanat mereka sebagai alkitab.

    ReplyDelete
  40. YB Ust Nasha,
    teruslah berjuang memartabatkan Islam di Malaysia. Ketepikan parti yang dianggap sebagai wadah. Kalau jadi ustaz PAS, hanya org PAS yang sudi dengar ceramah. Kalau jadi ustaz UMNO, pun sama, jadilah ustaz untuk semua.
    TUNJUKkan yang BATHIL tetap bathil sampai bila-bila.
    Yang Haram tetap HARAM,
    UKHWAH islamiah yang utama. Kita hanya WAJIB taat pada pemerintah yang Adil (bukan KEADILAN ), pemerintah yang beriman..

    Kawan dengan UMNO tak salah. Pandangan kita dari luar selalunya mujarab dan diterima.
    Kalau dah masuk takut suara dah jadi sama tinggi.
    Ini hanya pandangan saya. Waallahua'lam

    ReplyDelete
  41. 1- Hari Kiamat, 2- apakah hari Kiamat itu? 3- Tahukah kamu apakah hari Kiamat itu? 4- Pada hari itu manusia seperti anai-anai yang bertebaran, 5- dan gunung-gunung seperti bulu yang dihambur-hamburkan. (Al Qori’ah 1-5)

    dah dah korang semua yang baca ayat ni sila fahami dan insafai bersama-sama.say pun x dapat lari dari perkara ini..bertelagah la sampai kiamat yer

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!