CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Tuesday, January 15, 2013

GEMPAR BERAPI! ZAIRIL ANJING GUAN ENG CUBA NAK MENIPU LAGI DENGAN MENGATAKAN DIA ANAK KHIR JOHARI!

Fuyoh! Korang tengok la si Zairil menyerang YM Tunku Aziz yang terus-terusan mendedahkan segala macam kebabian yang berlaku dalam parti komunis dan chauvinis DAP tu. Marah betul Zairil sebab dia telah dimalukan dengan sedemikian rupa.

Cakap pasal rupa ni, tang part mana si Zairil ni ada iras Khir Johari ek? Takpa la itu part rupa, yang aku sangat tak tahan bilaman dalam para kedua tu si Zairil dengan niat nak tarik simpati orang melayu sekali lagi cuba nak menipu melayu dengan mengatakan dia mewarisi darah Khir Johari! WTF?

Anak Cina ni masih nak menipu rakyat Malaysia bahawasanya dia ni anak Khir Johari? Meh akuingatkan korang aku ada buat artikel pasal ni minggu lepas, kalau korang rajin KLIK SINI, tapi kalau korang tak nak klik sana, aku lampirkan keratan artikel yang aku siar tu.

IC no dia pun ada tu ha, hangpa kali dan kira la sendiri samada anjing si Guan Eng yang cuba nak menipu Melayu ni berkata benar! Dia nak tipus siapa? Demi nak halalkan perbuatan bos dia yang meipu ketika pemilihan CEC tempohari Zairil sanggup buat apa saja. Itulah brotherhood komunis ala DAP!

Wahai rakyat Malaysia yang aku kasihi, jangan la kamu mudah tertipu dengan si mangkok ayun bernama Zairil ni. Jauhilah parti yang amat membenci Islam ini. Sekarang ni baik kita tunggu reaksi Anwar pasal isu Kalimah Allah yang pas kona keputusannya dan kita tunggu Karpal "over my dead body" Singh ya.

Kepada Zairil, sudah-sudah la nak tipu melayu, kita tau lu bukan Melayu pun. takdak langsung darah melayu dalam hang la wei! Hang nak tipu siapa? Asyik dok jual nama Khir Johari je, mentang-mentang la arwah dah takde, kau jual nama dia demi nak tipu melayu ek?

Memang bangsat la kau ni Zairil, elok diludah je muka kau ni! Ptuuiiihh

60 comments:

  1. APA PUNYA MANUSIA KAU INI ZAIRIL TAK HBS NAK MENIPU ORG MELAYU KITA KENAPA SEDANGKAN KAU CINA TAK PRLULAH MENGAKU YG KAU DARAH MELAYU. JIKA BENAR SGT KAU NAK BUKTIKAN PERGI MASJID JUNJUNG QURAN MENGAKU KAU ANAK KHIR JOHARI. TAKKAN KAU BERANI PUNYA AKU CONFIRM BUKTI PUN DAH ADA USAH TERMAKAN HASUTAN JAHAT LGE INI DIA MMG BAPA SEGALA KEJAHATAN.

    ReplyDelete
  2. aku harap sgt org2 melayu jgn jadi bodoh lagi dgn penipuan si zairil ini, dah sah2 bukti ada depan mata kita. zairil ini juga org cina sebenarnya tapi sengaja berlakon kata anak khir johari supaya meraih simpati org2 melayu kita. bangunlah org2 melayu dah tiba masanya kita menentang lim guan eng yg kaki penipu dan rasis gila punya org.

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl dol mat apa yg kau katakan ini aku sokong dgn penyataan kau seratus peratus. bangkitlah org2 melayu kembalikan hak kita semula.

      Delete
    2. DIA INGAT MELAYU BODOH
      HANYA MELAYU DAP, PKR DAN PAS JE YANG BODOH KENA TIPU.
      MELAYU UMNO MESTI DAN SENANTIASA CELIK SELALU.
      JANGAN PERCAYA MUSANG BERBULU AYAM.....DANGEROUS.
      WHAT A SHAME, A BIG DISGRACE, NO TIPU TIPU EH !

      Delete
    3. Mmg la org melayu kena bangkit dan bersatu utk lawan cina sial ni...masalahnya ada org melayu lagi sanggup jd talibarut cina komunis daripada bantu bangsa sendiri. Klu tgk sejarah...mca dgn mic dalam bn tak berani cakap bukan-bukan yg sensetif sbb dia hormat dan tau kedudukan dan perjanjian pemimpin dahulu...tu sbb malaysia ni boleh aman harmoni...tp tgk plak cina dgn india dalam pakatan...kurang ajar tahap babi...dah la tak hormat org...bagi betis dan peha...selagi pemimpin Parti Ajaran Syaitan ni dan pengikut dia tak sedar...camaner nak bersatu....nak kata puak2 ni ikut ajaran Islam sebenar jauh skali...Allah pun dia jual kat kapir...duit derma depa balun...bini org pun tibai...tak tau la tang mana Islam nyer...mungkin kat lidah jer kot...kat hati tu syaitan dgn iblis bermaharajalela....kena pulak pengikut yg tak sekolah tinggi...tak tau perkembangan dunia...katak bawah tempurung...lagi la sedap pemimpin sesat ni gunakan...sama jer dgn pemimpin pakatan yang lain...cuba tenangkan diri dan minda dan pikir....APA SUMBANGAN PEMIMPIN PAKATAN HARAM JADAH NI PADA NEGARA MALAYSIA...yang boleh kita lihat...yg boleh kita rasa...tak der apa pun...hampeh...lagi banyak pecah belahkan rakyat...huru harakan negara....pikir2kan la....

      Delete
  3. di negara maju tiada masalah untuk bersuara. UMNO hancur babi

    http://www.keadilandaily.com/hkr-rakyat-malaysia-berarak-dari-trafalgar-square-ke-parlimen-westminster/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko tak dapat jadi mat jambu ker?

      Delete
    2. Laaa......nak bebas sampai macam mana? Tu....yang hang tulis UMNO hancur babi
      tu tak bebas lagi kah.......FASIK punya manusia; bila bercakap berbohong, bila menegur tak bersopan, bila mengata orang tak sedar diri! kan...kan...kan?

      Delete
    3. anon 10.17...tgk komen pun dah tau puak2 ni dari golongan camaner..latar belakang camaner....majoriti komen2 dari puak2 pakatan haram jadah ni adalah komen dari org yg tak der pelajaran @ sekolah tak tinggi...pas tu jenis yang org dulu2 kata...dok bawah tempurung...minta tertutup...tak tau perkembangan dunia...tak tau beri komen membina...macam pemimpin dia gak la...tau salahkan org lain jer...orh ni x betul...org ni x Islam...org ni rasuah....org ni buat maksiat....tp kita tgk la skrg ni....Allah dah tjk kan kat dunia ni....yang tibai duit anak yatim...yg balun bini org...yg sanggup jual agama...yg tipu rakyat....yg jual Allah untuk undi...yang tibai cina dol...yg jual tanah rakyat utk jawatan mb...yg main belakang...dan mcm2 lagi keburukan dan kehinaan adalah pemimpin Parti Ajaran Syaitan dan seangkatannya dalam Pakatan Rakyat Haram jadah...

      Delete
  4. UMNO penggadai bangsa akan dikuburkan di PRU oleh orang melayu sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang btol ngko tak dapat jadi mat jambu dia.. ngko busuk.. tu pasal hangin jer kat UMNO..

      Delete
    2. zack ahmad keychainJanuary 15, 2013 at 10:59 AM

      UMNO pengadai bangsa kira kurang dosa...tapi klau pengadai Agama macamana pula? Kira kufur ker...atau dosa kecil jer? Nama Allah disebut dlm Al Quran beribu-ribu kali (Tuhan yang satu, tiada 2 atau 3)...tapi dlm Bible ada ker? Lepas tu ulamak-ulamak korang sokong plak kafir tu guna nama Allah dlm Bible versi Melayu. Pasal apa? Pasal kebulur sangat nak masuk Putrajaya. Bible dalam versi Tamil atau Mandrin ada ker guna nama Allah. Sembahyang dlm gereja kafir tu ada sebut nama Allah ker? Benda simple macam ni ulamak tak leh pikir ker. Macamana nak tadbir negara? Kita tengoklah nanti siapa yg kena tanam. Hari ni Nik Aziz kata mengarut plak guna nama Allah dlm kitab mereka. Jap kata OK (8 Jan 2013)..jap kata tak OK (14 jan 2013).Tak sampai seminggu dah spin balik. Ulamak suka hati buat kenyataan seolah-olah hukum hakam ditangan mereka. Tak ker nama kebulur nak ke Putrajaya namanya tu...

      Delete
  5. simple of kacang..
    Zairil Khir Johari BUKANNYA Zairil Bin Khir Johari..
    Cth :Macam anak haramlah..Rahim ada anak luar nikah..nak letak Zubaidah..utk menjaga emosi anak dikemudian hari..dia letak le Zubaidah Rahim sbb di Malaysia tak dibenarkan berBIN atau berBINTI kpd Rahim..so nama anak sebenar adlah "Zubaidah Rahim" bukannya "Zubaidah"...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No. KP : 821017-71-5183

      Kod 71 tu SEWAKTU ngan Mak Lampir jer, yang lahir di Indon!!!!
      Entah-entah si kulup laknat ni lahir di Beijing atau di Hong Kong tak? atau mungkin di Singapork????.

      Delete
  6. anak babi macam anonymous 10:18AM patut masuk lubang kubur...dasar anak babi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg pukimak cina dia tuh..sial!!!pengkhianat Melayu

      Delete
    2. Vivit...Melayu Sakai UMNO.....Lu jangan hina bangsa wa... nanti saya lempang muka lu baru tau ma!!!

      Delete
  7. Aku memang marah Zairil tipu mengaku melayu. Tapi aku aku lagi marah hangat hati kat anak haram keling paria gemok macam beruang parpukari yang mengaku melayu. Nilah orang puteh kata "the pot calling the kettle black".

    Aku kerap dok tengok hang di kedai mamak kepala ikan.. kah kah kah... Makan macam rimau kat zoo tapi jalan macam beruang kena malaria...nak jalanpun tak larat dah nak mampuih. kah kah kah

    Rupa hang tak dak rupa melayupun... macam hindu yang kerja dikedai mamak kari kepala ikan tu.

    Tapi hang hebat sejak jadi blogger kuat maki dan bodek hang boleh pakai kereta besaq. Makan seketoi kepala ikan besaq, ayam sekoq & sotong sekilo hang hadap sorang saja, bayaq cash tarikh keluaq duit secekak. Aku respectlah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpa..janji dia tak makan babi mcm mat sabu..

      Delete
    2. La Lee Copper apasal lu tak debik je si parpu tu? Lain kali lu jumpa dia terus sound la, apa barang sound kat belakang2 ni? Wa tau la lu pekerja kilang yang gilakan DAP tapi jgn jadi bacul. Tapi kan wa nak tanya betul ke si parpukari ni mamak yang berbadan gemuk tu? Sebab aku rasa orang lain ni, kau dah tertipu der. Siasat betoi2.

      Lain kalu lu jumpa si parpu tu, lu sound dia depan2 jangan jadi bacaul cakap dalam blog. Buat malu pakatan je. Dah le bos kita kuat main belakang, ni lu pun dah nak jadi macam bos Anwar ke Copper? Telor tarak ka?

      Delete
    3. Anon 1:24

      Buat apa nak saun mamak pedukang ni...kerja bodo... pi mamposlah dia.... dia nanti mati kena heart attack macam datuk bekas jaga gate keretapi tu bila UMNO/BN bungkuih dalam PRU13 ni. kah kah kah

      Delete
    4. Anon 10.30 AM... Tahun bila dan dah berapa kali pergi Mekah????Tak ke rasa sia2 aje atau buang duit aje pergi Mekah... Bila dah dpt title HAJI, jagalah mulut dari mengeluarkan kata2 kasar /kesat / memaki hamun org sesedap rasa aje... Belajarla menghormati perasaan org lain kalau kita tak mahu hati kita disakiti....

      Delete
  8. cuba check tengok... cina maklap tu kulup lagi kot..

    ReplyDelete
  9. Ishhhhh.......Ni papurkari melayu keh? Ko ni keturunan Keling le. Dan sikap ko tuh pun 100% keling yang suka auta pusing satu alam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai dalam parti Setan UMNO pun bukan melayu....lagipun bukan berugama islam......

      Yang ade ramai dalam umno macam owner House PUKI blog ini pun cakap dia melayu tapi dia suka arak sampai mabok telanjang di tepi kandang babi

      Nak kutuk orang, pergi la ambil cermin tengok muka ko yang hitam gelap tu, bangsat punya salim iskandar

      Delete
    2. zack ahmad keychainJanuary 15, 2013 at 11:11 AM

      Dalam Islam ada 2 jenis dosa. Dosa besar dan Dosa kecil. Semua akan diampunkan Allah jika kita sedar dan bertaubat nasuha serta masuk syurga atas rahmatnya. Dosa yg tidak diampunkan Allah ialah dosa mensyirikkannya. Agak-agak dosa memperkecilkan nama Allah agar boleh digunakan didlm kitab Bible kafir tu masuk jenis dosa apa? Kita berhujah biar ada bukti. Dan isu guna nama Allah bukti yg nyata. Yang lain walaupun benar dikira mengumpat dan klau tidak dikira fitnah. Islam tidak membeza-bezakan hamba-hambanya melalui warna kulit tapi amalannya. Apa guna kita menyalahkan orang..sedangkan kita sendiri berperangai jahiliyah. Kesimpulannya bila dah kebulur nak duduk dlm Putrajaya...ulamak sanggup spin dan putar belit. Siapa ulamak itu? Sendiri mau ingat.

      Delete
    3. Papurkari, lu balik pakistan atau bangladesh la.....Sial punya mamak kutty

      Delete
    4. Aik, Kak Bedah pun dah diklon, marah betul cai pakan kunyit ya? Kihkihkih

      Delete
  10. Tapi geng pencacai UMNO babi semua tak pnah mengaku dapat duit jadi anjing UMNO. mcm rakyat bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zack ahmad keychainJanuary 15, 2013 at 11:25 AM

      Kalau pencacai UMNO dapat duit dari anjing UMNO...apa gelaran yg patut diberi kepada pencacai yg dtg ke Stadium Merdeka yg dpt duit serendah RM300 hingga RM750 yg ntah dari mana sumbernya. Anjing juga ker? Orang UMNO boleh gelarkan mereka sebegitu..tapi tak sampai hati, pasal orang Islam juga. Mereka yang datang 95% melayu. Mana pergi bangsa Cina dan India? UMNO bodoh...tapi yg datang ke Stadium diperbodohkan. Mana bagus...bodoh atau diperbodohkan?

      Delete
  11. Ni nak cite sikit le. Aku tinggal dekat dengan rumah aruah Pak Khir ni dengan Cik Tom. Aku dilahirkan sekitar tahun 1967. Rumah Pak Khir di Jalan Kota Tanah dan rumah aku di Lorong Melati, Jalan Kota Tanah. Mak aku memang kenal baik dengan aruah Pak Khir dan Che Tom ni. Aku dengan geng pun dulu boleh kata hari2 pi sekolah lalu depan rumah depa ni. Sekadar nak tengok anak2 perempuan dia, lawa2 gak. Ada kala kami suka lastik buah mempelam dan jambu yang keluar dari pagar rumah aruah Pak Khir ni sebab rumah depa ni betul2 tepi jalan besar. Memang benar, kalau ikut citer mak aku, si Zairil ni anak tiri. Masa dulu dulu boleh ubah nama. Sebab tu kalau tengok nama dia tak ada bin. Ikut stail Cina, Tai Ku Cing. Sebabnya adalah supaya kawan2 kat sekolah tak mempersendakan "hang ni anak sapa?" Kalu kat kampung aku, orang tua2 rapat juga. Kalau nampak benda tak elok, depa tegur dan tanya "Hang anak sapa? Sat gi aku jumpa bapa hang, aku repot kat dia"... Cuba korang tanya Si Zairil ni, Kenal tak "Aruah Pak Shirin penghulu..." ... Kalau tak kenal pun, mungkin anak2 Pak Khir kenal sebab bapa aku dulu tukang rumah kampung. Rumah Aruah Pak Khir duduk tu pun hasil tangan bapa aku juga. Tapi sayang rumah tu dah tak dak sapa duduk dah sebab semua dah kerjo besor kat KL. Rumah tu jadi rumah hinggap sahaja bila cuti.Kejap ada orang,... lama pula tak ada orang. Zaman dah berubah... Terkenang masa dulu2, nak cuba skodeng anak Pak Khir yang pompuan tu, sapa nama tak tahu, cun ooo.. masa tu laa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. masalahnya sekarang ini si zairil ini mengaku mati-matian yg nama bapak dia khir johari, agak2lah kalau nak menipu pun kan. dah anon 10.39 pun dah bagi penjelasan tapi kenapa masih ada org2 melayu yg tak percaya lagi aku btl2 tak fahamlah.

      Delete
    2. kadang aku pelik dgn pemimpin PR..nak jadi jaguh establishment tapi tang undang2 mmg bodoh..

      Delete
    3. INILAH MASALAHNYA BRO, KAU CAKAP LA APA PUN, KAU BAGI LA VIDEO MACAMANA PUN, HATTA KASI DNA PUN. NAMUN PENYOKONG BEBAL PAKATAN NI ESPECIAALY MELAYU CELUP MEMANG CINTAKAN DAP YANG DIPENUHI CINA KOMUNIS NI, BUKAN APA MEREKA NI DAPAT SINGGIT DUA MAKA BAPAK DEPA PUN DEPA JUAL, MELAYU MACAM NI ELOK DIPUPUSKAN SAJA..

      Delete
  12. http://ms.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Khir_Johari

    ReplyDelete
  13. Dalam perlembagaan definisi melayu adalah orang yang beragama islam dan mengamalkan kebudayaan melayu. Takda plak cakap pasal siapa bapak dia. Tukarlah perlembagaan kalau nak definisi melayu ikut kriteria lain.

    In Malaysia, the Malay population is defined by Article 160 of the Malaysian Constitution as someone born to a Malaysian citizen who professes to be a Muslim, habitually speaks the Malay language, adheres to Malay customs and is domiciled in Malaysia or Singapore

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi si zairil ni anjing dap yg anti islam dan melayu ,

      Delete
    2. Siapa cakap melayu takleh sokong DAP?

      Bangang betul macai UMNO yang hari hari baca utusan

      Delete
    3. Anon 11.47...klu hang tu melayu maknanya hang tu lg bahalul @ babi @ pukimak....dasar hari2 baca harakah...roket...suara keadilan...paper yang layak buat sapu najis kat pungguk nuar juboq

      Delete
  14. Sila pimpinan PAS mengadakan sidang media dengan menjemput semua pimpinan DAP terutama Lim Kit Siang, Lim Guan Eng dan Karpal Singh, jemput sekali juga semua pimpinan DAP, PKR dan PAS serta para ahli dan penyokong ketiga-tiga parti haprak ini untuk menjelaskan pendirian terbaru PAS berkenaan isu Kalimah Allah ini. PAS sudah keliru mempolitikkan agama hingga diri mereka jadi keliru. Ada beranikah PAS buat sidang media berhubung isu ini? Buatlah kalau berani.

    ReplyDelete
  15. Anon 15 Jan 11.01 AM: We are not talking about his malay status, we are talking about the so called blood relations between him and TS Khir Johari. He should be telling the truth that he does not inherit even a single drop of Khir's blood. Okaylah, kalau betul dia anak Khir, lahir tahun 1982, mak dia kawin dgn Khir tahun 1996, apakah dia illegitimate child?

    ReplyDelete
    Replies
    1. illegitimate child? ada sorang lagi illegitimate child yang UMNO bangang selalu sembah dan kecut telog. Nama dia OBama. His parents were never married tapi bila dia cakap saja semua pemimpin umno lari masuk lubang tak pernah lawan balik atau kritik. Ini menunjukan UMNO hanya berani menzalimi orang yang dia fikir lebih lemah. aka UMNO bacul. Masa untuk kamu menzalim rakyat semakin kepenghujungnya

      Delete
  16. Berkokok sibodoh semua ini ISLAM mereka letak dimana. Bodoh Bodoh Bodoh semua komen komen tentang Zairil. Bukan kah dia seorang Islam. Kenapa orang lain menyalak ni.

    ReplyDelete
  17. anon 12:21PM. Cuba pikiaq sikit. Sebagai seorang ISLAM, bercakap lah benar walaupun pedih di hati. Mengaku sajalah, buat apa nak tipu. Adakah menipu dan pemfitnah seperti cacai PAS dan PKR dibolehkan. Apakah ini dibenarkan dalam ISLAM. Janganlah senang sangat menggunakan perkataan BODOH, sebab ia akan kembali mencerminkan peribadi tuan sendiri. Bayangkan anak tuan dan isteri mengatakan tuan seorang yang BODOH. Atau mungkin tuan pernah mengatakan BODOH kepada ayah dan ibu tuan kerana tidak sehaluan dengan pendapat tuann. Apa penjelasan tuan?...

    ReplyDelete
  18. Jelas UMNO nak pecah belahkan umat ISLAM. Islam tak ajar nak hina bangsa orang lagi pun seorang muslim.

    Mungkin UMNO lebih suka Bangla spt Tun M

    ReplyDelete
  19. Wow, kalau tengok kat sini pencacai Pakatan lebih suka nak menjadikan Cina tuan, pada hakikatnya kita telah dibuli bangsa cina hanya untuk menjadi kuli mereka tapi masih ada melayu islam celup yang suka betuankan cina, mamak yang memang islam depa benci tapi cina kafir yang berlako jadi melayu islam celup depa sanjung. Korang ada akal fikirlah sendiri. Inilah pakatan sanggup bunuh saudara sesama islam demi memartabatkan DAP yang lebih hina dari babi.

    ReplyDelete
  20. produk bila mamat melayu mencintai dan nak naikkan darjat si cibai sepet lepeh gold digger!! Dah kawin baru tau si cibai lebam hitam juga rupanya....kkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  21. Yang pasti pendedahan parpu ni telah membuatkan macai pakatan panas dan jadi gila, hilang segala Islam dan coolness mereka control selama ini. Sah mereka ni kafir extreme yang mahu merosakkan negara. Zairil kalau dah cina, mengaku saja, tak perlu nak menyamar dan menipu melayu.

    ReplyDelete
  22. Senang jer...dia ni anak luar nikah..khir johari simpan pompuan cina jadi gundek dia...nk nikah tk bolih sbb nk jaga hati bininya..pompuan cina ni dgn sengaja mentermengandongkan anak ni..mungkin ada niat tertentu..maka lahirlah anak haram...tanpa nikah..lepas bini pak khir meninggal..dia nikah dgn pompuan cina tersebut...sbb tu kelahiranya berbelas tahun awal dari tarikh nikah pak khir dgn mak dia..jika betul ada darah pak khir..status dia tetap anak haram ngikut hukum islam..kita tk kisah la dia haram atau halal...dia tk salah..cuma kesalahan dia bila dia tk cakap terus terang yg dia
    anak luar nikah..

    ReplyDelete
  23. mentang2 orang tu dah arwah senang2 je jual nama dia...
    dah cina tu cina jelah tak kan pasal terdesak nak bertanding sangat sampai boleh menipu identiti sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu kejora malam..depa nie nie psl nak brtandingf sggup buat apa saja tau smpaikan nie lah sggup menipu identiti sndri!!

      Delete
  24. Aku tak paham apa maksud dia ni, dia mengaku dia anak haram Khir Johari ke?

    ReplyDelete
  25. Betulkah dia orang cakap Zambry Abdool Kadeer tu ceritanya lebih kurang sama cerita Zairil Khir Johari ni.
    Bapa dia keling hindu kafir, lari balik India selepas buntingkan mak Zambry.
    Itu sebab bapa tiri pelihara dari kecil. Bapa tiri tu bapa sanggup.
    Betulkah?

    ReplyDelete
  26. Dulu saya ada dengar kes mahkamah anak2 Khir Johari bersama Cik Tom....berkaitan tuntutan pusaka.cuba cari info dari anak2 Khir yg sah

    ReplyDelete
  27. Memangla sama, dua2 pejuang bangsa, pak khir perjuag bangsa melayu, zairil khir perjuang bangsa cina. Tak salah, yg salah menipu orang kononnya perjuangkan bangsa melayu.....

    ReplyDelete
  28. Cina deangan Mamak sama teruk

    ReplyDelete
  29. Masalah nya majoriti pemerintah dan ahli ahli DAP sudah terang terangan berbangsa cina kafir....kenapa orang Melayu Islam perlu menyokong pemerintah kafir?

    ReplyDelete
  30. Sokong dengan Anon 16 Jan 2013 10:50am

    Cuma nak edit sedikit ayat beliau:

    Masalah nya majoriti pemerintah dan ahli ahli DAP sudah terang terangan berbangsa cina dan kafir....kenapa orang yang beragama Islam perlu menyokong pemerintah kafir?

    P/S: MCA/Gerakan atau MIC kafir...mmg mereka kafir tetapi masih di pantau pemerintah Islam....dan mereka hanya mewakili bangsa mereka sahaja..kalau calon kafir diletakkan di kawasan majoriti cina tetapi masih ada Melayu Islam..sepatutnya walaupun mandat di berikan kepada cina kafir tetapi pada azalinya..mandat yg sebenar di berikan kepada pemerintah Islam itu sendiri dengan niat untuk menjaga perpaduan kaum....

    ReplyDelete
  31. Kenapa nak jeles dgn Zairil, sedangkan mahathir yg dah kaya raya pun bukan org melayu dan dah lama kencing melayu. Cakap pasal bangsa ni memang bangang dan bodoh. Cakap lah pasal agama. Alhamdullillah Zairil seorang islam dan Mahathir pun islam. Dan semalam Pereka fesyen terkenal malaysia Calvin Thoo kembali kepada Islam. Hanya Islam agama yg sempurna. Sebagai umat nabi Muhammad, Nabi Muhammad itu keturunan Arab. Dan menjadi ketua pemimpin Islam berbilang kaum dan negara. Kenapa kita tak kisah pun, kerana dia seorang Islam. sampai sekarang korang solat pun ikut cara Nabi. tapi dia bukan org melayu. Kisah ape dgn bangsa Melayu. Utamakan lah agama dan letakan Islam di perjuangan teratas sekali.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!