GEMPAR BERAPI! YB PAS TERENGGANU MANA SAPU BINI ORANG NI?

PEMIMPIN PAS selalu dianggap sebagai pemimpin yang maksum dengan berimejkan jubah, serban & kopiah. Mereka dipatuh, dipuja bagaikan tidak ada pemimpin dari parti lain yang boleh dipercayai melainkan dari Parti PAS.

Tetapi malang bagi seorang penyokong tegar PAS apabila dia telah dikhianati oleh seorang YB dari parti yang dianuti sekian lama di Kuala Terengganu. Beliau mendakwa berasa teramat sedih & menderita apabila ISTERINYA DIRAMPAS OLEH SEORANG YANG BERHORMAT ADUN YANG BEGITU DISANJUNG SELAMA INI.

Kisah bermula apabila isterinya ditawarkan untuk menjaga isteri YB PAS Adun ini yang ketika itu sedang sakit kerana komplikasi penyakit darah tinggi.

Selama 6 bulan isterinya berulang alik dari rumahnya di Kg Bukit Kecil ke rumah YB PAS Adun tersebut bagi menjaga isterinya. Kadang-kadang isterinya akan ke rumah YB tersebut pada waktu malam .Dia sebagai suami tidak pernah mencurigai isterinya kerana dia percayakan isterinya. Lagipun seorang YB dari parti yang memperjuangkan Islam tidak akan mengkhianatinya.

Dia mula syak sesuatu yang tidak kena apabila isterinya masih juga ke rumah YB tersebut walaupun isteri YB berkenaan telah meninggal dunia.Apabila ragu,curiga dan syak wasangka menguasai fikiran, dia mula bertanya kenapa isterinya masih ke rumah YB. Isterinya pula memberikan berbagai alasan. Mereka bergaduh kerana hal ini. Kejadian tersebut berlarutan sehingga beberapa bulan.

Apa yang lebih menyedihkan ialah apabila dia diberitahu orang kampung, YB tersebut pernah dilihat berada di rumah mereka di Bukit Kecil bersama isterinya ketika dia tiada di rumah.

Keadaan rumahtangga mereka meruncing apabila isterinya meminta cerai tetapi dia tetap bertahan dan bersabar kerana dia masih sayangkan isterinya ketika itu.

Namun sebagai jalan terakhir, isterinya menuntut fasakh di mahkamah. Kerana tidak mahu menanggung dosa, dia telah menceraikan isterinya.

Akhirnya terbukti apabila selepas setengah tahun kemudian isterinya telah berkahwin dengan YB tersebut, sehingga kini dia merasa amat terhina dengan perbuatan itu serta merasa teramat aib dengan masyarakat.

Dia sungguh tidak sangka seorang YB yang disanjungnya selama ini telah mengkhianati kepercayaanya & seoarang penipu yang sanggup merampas isterinya secara kotor & hina.

Demikianlah secebis kisah seorang penyokong tegar Parti PAS yang akhirnya terpaksa menceraikan isterinya yang mahu berkahwin dengan seorang Yang Berhormat ADUN.

Seperti yang semua tahu semua DUN di Kuala Terengganu telah jatuh ke tangan PAS semasa PRU2008 kecuali DUN Bandar yang diwakili oleh MCA. Parlimen Kuala Terengganu pula di menangi PAS dalam pilihanraya kecil 2009. Maknanya kisah yang diceritakan diatas adalah kejadian YB PAS di Kuala Terengganu.

Jadi selagi kita dijadikan sebagai manusia, jangan kita mengganggap insan berjubah, berkopiah atau berserban itu adalah manusia maksum yang tidak melakukan kesilapan seolah tidak bernafsu.

Insyaallah, kisah ini akan dibongkar lagi dari masa ke semasa sehingga kita temui siapa YB PAS ini.....

Sumber: Angin Laut China Selatan

House PK: Macam biasa anjing-anjing PAS akan datang kesini dan aka kata inis emua fitnah UMNO! Ini semua salah UMNO, depa dok berzina, rampas bini orang pastu salahkan UMNO. Tapi, jangan risau. Bukti semua cukup. Tunggu......jeng jeng jeng

26 Responses to "GEMPAR BERAPI! YB PAS TERENGGANU MANA SAPU BINI ORANG NI?"

  1. Bagus tahu pun, memang taktik lama puak UMN0+APCO untuk buat fitnah. Elok bertaubat dan pulang ke jalan yang diredai wahai pengikut parti syaitan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEBENARNYA FITNAH TU ADALAH MAINAN PARTI AJARAN SESAT (PAS)BAGI MEMBUAT PENGIKUTNYA YANG BODOH DAN TOLOL MACAM KAMU PERCAYA TANPA UNSUL PEREKSA DAN SELIDIK. JADI KAMU ADALAH SALAH SATU DARIPADA PENGIKUT TAKSUBNYA YANG TOLOL TANPA SELIDIK DAN TANPA PERIKSA MENUDUH ORANG LAIN FITNAH. APAKAH BAIK SANGAT KE PEMIMPIN KAMU YANG BERSEREBAN, BERJUBAH DAN BERJANGGUT TU? ALLAHUAKBAR! PENGIKUT SYAITAN TU ADALAH KAMU, KAMU YANG MEMUJA PAS,PAS TU BUKAN ISLAM IA ADALAH PERTUBUHAN PARTI POLITIK BERTOPINGKAN ISLAM YANGMANA AKHIR-AKHIRNYA BERKOMPLOK DENGAN PUAK SYAITAN.

      Delete
    2. Kenali anon atas ni pencacai tegar
      puak PASYAHUDI.
      Tunggu bini dia pulak kena rembat
      dgn pemimpin kesayangan dia.
      Itupun kalau bini lawa.
      Kalau bini rupa pempuan mamak bedak
      mcm tepung gomak, sapa pun x nak.

      Delete
    3. PAS...Parti Ajaran Sesat...Parti Anutan Setan yg direjam.

      Delete
    4. Mamak Mahadey bijak butuh pak hangpa... Kalau tak pasai Anwar Ibrahim masuk UMNO tahun 1982 dulu, habih lama mamak mahadey di puncak kuasa pun setakat tahun 1989 saja. Mahadey suruh Anwar terima kasih kat dia butuh pak dia, awat mahadey tak perlu terima kasih kat Anwar pulak? Mahadey buleh dok adjust projek ribu-ribu juta kat anak-anak jantan dia pun sebab Anwar ada dalam UMNO dan UMNO jadi kuat. Kalau tak pasai Anwar dok dalam UMNO dan pembangkang lemah sebab tak ada Anwar, dah lama UMNO RUYUP WAL SALAM.......

      Delete
    5. Laaa smpi kat sini ko punya meroyan anon 11.05...kpd anon2 yg lain jgn risau ya tahap gila 11.05 mmng dh kritikal dah...tp boleh dikawal...jap lg tido lah tu..

      Delete
  2. oiiii...tibai bini orang boleh jadi pengikut malaikat ke..BADIGOLLLLL!!!!

    ReplyDelete
  3. Kena pada diri sendiri fitnah. Kalau saban malam ceramah mencerca dan menfitnah orang inilah balasan Allah. Ini baru kat dunia bro...Kat akhirat fikir2lah sendiri.

    ReplyDelete
  4. Dah muak dgn cerita2 fitnah camni. Geng3 puak utusan gak biasala. Mcm papagomol gakla. Masuk mahkamah kecut teluq x mengaku blog sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu dia hipokritnya puak pencacai DAP ni dalam dok cakap muak tapi sempat lagi bagi komen sekali kat blog ni..kalau macam tu orang panggil bebal bukannya muak. Kalau merenung bulan dilangit jangan lupa kain sarung yang dipakai takut2 terlondeh nampak telur, Kat blog ni cuma tukang cerita je..kalau puak PR tak buat benda2 tu semua takda lah keluar berita 18sx tu. Nasihat aku kepada tok2 wali, tok2 guru dan ostad2 Pas sekelian ..kurangkan lah pengambilan kopi kuat harakah tu..agar rumah tangga orang lain lebih sejahtera sebab yang ada kat dalam Pas/PR tu kebanyakan nya ialah orang2 yang tidak mampu melawan gelora nafsu umpama se-ekor kambing jantan. Dua perkara yang orang tak boleh percaya dengan puak2 Pas/PR pertama ..duit dan yang kedua burxx -k.k

      Delete
  5. AnonymousJanuary 26, 2013 at 3:26 PM dia ni sebenarnya memang baka mak bapak cina haram pun. Tu pasal sebuk hal hal orang islam kat tanah melayu ni.....take beer! take Beer! take beer!

    ReplyDelete
  6. Itu lah bukti nye org2 pas tu assobiah...na'uzubillah

    ReplyDelete
  7. kita sebagai manusia jgn sesekali menilai org dari luaran sebab blm tentu yg pakai kopiah, jubah labuh, cakap sopan aje mungkin semua itu lakonan semata-mata, cuba tgk apa yg dah berlaku pada penyokong tegar pas ini akhirnya bini dia yg kena sapu dgn yb. hanya kerana yg itu org pas si suami percaya habis bila dah kantoi baru nak sedar tak guna juga samalah mcm sekarang ini pas dok mengata umno mcm2 jgn sampai nanti terlambat sedar sudah tiada gunanya.

    ReplyDelete
  8. Kau orang gaduhlah kat sini. Aku simpati dengan Mat Tganukite ni, bini lawa kena kebas. Siapa tak sedih mentanglah kerja turun kelaut, buleh samah seghia kalu zamang ikang ade. Tu pong kalu musing jo'ong ( bah ) takleh kelaut. Bini die selame ni dak perasang yang YB ni ade sipang syok kat die. Cenuwa aper YB pakai tetiba puang ni da tak ingat laki dan anak-anak.

    Aku pong herang, puak PAS ni ada daya tarikang belake pasai orang puang ni. Mukin sebab janggut kambing gok?? Kalu gitu aku nak sipang janggut gok, mane tau ade yang ikut ngoneng belakang..Tapi bini orang aku takmboh la.

    ReplyDelete
  9. biasa lah pas mmg suka sapu bini orrg pun..semua benda jahat drrg buat lps tu pakai jubah lah kopiah lah tunjuk baik sgt padahal dg lah manusia yg bertopengkan syaitan..drg lah yg merosakkan imeg org yg baik

    ReplyDelete
  10. eee org pas mmg mm tu pun pakai alim2 lps tu gatal nak mampus..byk dah aku jumpa dgn org2 pas yg gatal..sb tu drg sokong nwar songsang sb drg pun sama je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamak Mahadey bijak butuh pak hangpa... Kalau tak pasai Anwar Ibrahim masuk UMNO tahun 1982 dulu, habih lama mamak mahadey di puncak kuasa pun setakat tahun 1989 saja. Mahadey suruh Anwar terima kasih kat dia butuh pak dia, awat mahadey tak perlu terima kasih kat Anwar pulak? Mahadey buleh dok adjust projek ribu-ribu juta kat anak-anak jantan dia pun sebab Anwar ada dalam UMNO dan UMNO jadi kuat. Kalau tak pasai Anwar dok dalam UMNO dan pembangkang lemah sebab tak ada Anwar, dah lama UMNO RUYUP WAL SALAM.......

      Delete
    2. Yang ni lagi satu spesis makhluk yang menjadi mangsa temberang Al-Juburi..kalau Al-Juburi tu bijak takda lah sampai kena minta tolong dengan IMF, dah tentu dia pandai juga membezakan antara lubang taik dan lubang kencing. Tak mengapalah kalau kau anggap Al-Juburi tu bijak..sebab tak jadi kudis pun kepada Tun Mahathir/BN sebab manusia jenis lembu yang senang di perbodohkan akan mendatangkan banyak masalah kepada negara. Terima kasih lah Al-Juburi..kerana lembu2 yang kau cucuk hidung tu telah diberi uniform kuning bagi memudahkan orang lain mengenali yang mana satu spesis cerdik dan yang mana satu spesis lembu. -k.k

      Delete
  11. Tak ada.masalah isteri anda ada pilihan. Beliau memilih orang yang lebih baik dari mattgnu. Ada nama ada harta dan beliau akan ikut suami ini dalam syurga firdaus ikut suami baru. Kau carilah anak dara pula. Tak perlu bising.

    ReplyDelete
  12. Dah nyata berlaku curang pun masih dijamin ke syurga firdaus apa yang penting dia tu Pas..macamlah syurga tu mak bapak kau yang punya..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takbir pagi petang, siang dan malam kononnya terlebih islam, tetapi rupanya menjadi hiasan kulit luar sahaja..hakikatnya cakap pun macam orang yang takda iman..ada ke hadis atau nas yang mengatakan mamat ganu lebih baik dari oarang lain dan di beri lesen untuk rampas kebahagiaan orang..setahu aku ciri orang munafiq sahaja yang mengkhianati amanah macam YB Pas tu..! k.k

      Delete
  13. Dia punya batang peliak pun serupa kita juga.Kalau sudah siok pakai jubah pun itu adik tak kira.

    ReplyDelete
  14. Kalu cerita ni betui, apa komen majlis syura? Mat sabu komen apa?

    ReplyDelete
  15. cerita ni memang tak betul,,meraka dah bercerai tiga tahun,,bekas suami perempuan ni gila talak, garang nak mampus suka makan hasil bini, malas bekerja dan isteri buat hamba,,sekarang bila susah nak marah org bila isterinya kahwin lain,, keluar cerita mcm ni,, bekas suaminya ni gila dan penagih dadah,,

    ReplyDelete
  16. aku kenal ngan family ni,, dulu laki dia ni garang gila,,,ego besar,,tumpang kaya bini,,tak tegur org,,bila susah merempat, nasib baik bekas bini dia bg rumah yg dia beli pd bekas suami,,tu kira baik apa,,tapi ni jenis manusia yag tak tahu bersyukur bila bekas isteri dia kahwin lain dia jaja cerita macam ni pulak,,kesian betul,,memang sah dia gila dan gila talak,,

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!