GEMPAR BERAPI! SI TUA KUTUK NI KASI SUSAH ORANG JE!

Ini lagi satu bebal, dah tau lu semput nak datang jugak ke perhimpuan raikan ZINA ni, apa punya bangang la pakcik ni, kan dah sudah, kalau meninggal siapa yang salah nanti? Ish ish ish

45 Responses to "GEMPAR BERAPI! SI TUA KUTUK NI KASI SUSAH ORANG JE!"

  1. Dah tua nak mampos sebok nak berdemo. Dasar ahli PAS yang BAHLOL.

    Tadi Zohor semayang tak woi orang tua kutuk? Ke sekodeng minah DAPig pakai skirt pendek?

    Pegi mampos la Lebai PAS. Lu memang BANGSAT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu habuan dia, habuan kite belum tentu lagi ..........

      kemalangan, sakit dan mati akan menimpa kita pada bila2 masa saja - bayi, muda atau tua- sentiasa berhadapan dengan mati, wajib setiap saat memperingati ketibaan MATI!

      Delete
    2. Yang tu cari habuan sendiri.. Xsapa suruh

      Delete
    3. Bior MATI jasad wak labu..asalkan jangan MATI AKAL..
      kalo mati akal macam tok bai pas yang ada skang jadinya..semua halal belaka, nuar tot shamsidar pon dipaksa berhimpun.
      kepada penyokong dan ahli pas..lebih baik mati saja dari seumur hidup kena tipu dengan pemimpin pas yang zalim.

      Delete
    4. I liokkeee...

      Delete
  2. Nk cepat masuk Syurga PAS..tiket da dapat...Bahangkan kalau mampos Makalaikatbakan tanyakenapa kamu sokong Peliwat..jwpan sebab Gua hanya pengikut yg bebal guna kepala kat celah kelengkang mcm raja liwat tu ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbaiklah anon 4.10 pm dgn apa yg kau katakan ini, tak hbs2 dgn isu pas ini kan.

      Delete
    2. Dah biol dah BN ni, surat khabar lama pun terbaik...kah kah kah patut la!!!!

      Delete
  3. aku suka sangat....org melayu tak sedar diri.....

    ReplyDelete
  4. Amanat hadi... Demo juga mati syahid...

    ReplyDelete
  5. Tak per beb...Mati Dalam Syahid menjadi tuntutan agama..Mati berjuang ke jalan Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mati berjuang ke jln allah kerana menyokong anuar kaki juboq balun bini azmin..

      Delete
    2. bodoh 4:25pm.
      itu nama nya mati katak
      lagi satu, mati dalam pertempuran dgn kafir mcm nik aziz baru syahid.

      Delete
    3. rilex anon 4:34, ayat anon 4:25 tu ada unsur sarcasm la

      Delete
  6. Terbunuh kerana mempertahankan DAP guna kalimah allah juga matisyahid,memoertahankan Al-juburi,mat sabun,shamsidar..dll juga mati syahid..bukan aku kata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape cerita ni bro.....tu la baca surat khabar lama!

      Delete
  7. bodoh piang semua anon diatas....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan setakat bodoh piang, nak mengira pun tak gheti. Ini yg dikata bodoh Serupa BN (babi nasional) macam kat Alor gajah, melaka,seorang BN ditembak mati kerana menceroboh makamah. Kesian BN tu, yg sebenar nya BN tersebut cuma tersesat jalan nak datang KL, dzalim betul depa tembak dia. BN oh BN.

      Delete
    2. kesian meracau mcn PAS anjing gila DAP. anjingg... hang tak dapat balak ka atau tak sampai sejuta rakyat dtg tengok lanun nik aiz nik mat MB kelantan tu?

      Delete
    3. Kesian oh kesian. Beras kampit dr BN tak dapat membendung kebangkitan rakyat......

      Delete
    4. Semua nak salah kan barisan nasional(BN).....yang tak baik je BN....Hamlau punya penyokong penyokong PAKATAN>>>>>>. Jangan ingat yang datang perhimpunan tu sokong Pakatan.....Bodoh sangat kau orang ni....entah berapa kerat je yang sokong...1) ramai kanak kanak yang datang. 2) Datang tapi tak daftar jadi pengundi.....Wahai penyokong BN....kita turun ramai ramai UNDI BN.....

      Delete
  8. kecik2 tak nak mampus dh tua menyusahkan orang

    ReplyDelete
  9. Puak2 sukusakat lge sdg dok ketawa guling2 tngok puak2 bahlol pas dok slimut dngan bndera dap ke hlu- ke hilir. Nasib kamulah labi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu bro....malu aku ngan KEBAHALOLAN bangsaku sendiri...

      Delete
    2. Malu aku kerana ameno gagal dgn ketuanan nya!!!!!! perkasa, pemuda dan pukida dok asah telor....sampai mampuih tak tajam, cerdik punya BN@babna aka babi nasional ni. Tolong la hapus kan DAP PAS DAN PKR, Kalau tidak BN tentu akan pupus.

      Delete
  10. tu habuan dia, habuan kite belum tentu lagi, .....

    kemalangan, sakit dan mati akan menimpa kita pada bila2 masa saja - bayi, muda atau tua- sentiasa berhadapan dengan mati, wajib setiap saat memperingati ketibaan MATI!

    Sentiasa bersedia untuk mati........

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tak sampai sejuta rakyat, pusing la itu ini. sampai ke tahap MATI pun pencacai biawak PKR ni sanggup jual. PAS anjing DAP mana pulak ye?

      Delete
    2. BABNA@BABINASIONAL boleh lah, lembu kambing khinzir ayam itek dan wanitadan puteri semua akan keluar beramai2. Tak campur bangla myanmar penyamun penyangak lagi....BN Boleh Ka? Tunjukn kan lah Telor BN, masih ada ke,tau sudah di kekah oleh toooney madey.

      Delete
  11. ni satu cara dia boleh dapat duit, dah nak pengsan nak buat macamana. tiket ke sorga dah dapat dah

    ReplyDelete
  12. KALAU DAH SAKIT TAK PERLULAH TURUN PADANG JUGA SEBAB KAN DAH MENYUSAHKAN ORG LAIN AJE. DUDUK RUMAH DIAM2 BERIBADAT LAGI BAGUS PAKCIK TUA INI DASRI PERGI BERHIMPUN MCM ORG BODOH AJE AKU TGK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye lah jom kita pegi buat ibadat kat bistro malai rock, memang dihalalkan oleh tuan guru kita tu, Tan sri Haramsana halalsini. Jom Jom Jom.

      Delete
    2. Semua ni nak di jadi kan alasan je....nasib tak ada kekacauan berlaku....kalau tidak POLIS pulak jadi mangsa fitnah...

      Delete
  13. Mari mari semua BN dan pencacai kita turun ke bukit jalil ramai2 dengan membawa kapal selam scopene sekali. Kita tunjukkan kan kpd PR dan DAP jangan kurang ajar. Kita BN tak pa kalau bodoh tapi kita tak kurang ajar, kita tak lawan ketuanan melayu macam DAP, kita tolak hudud,kita tolak penggunaan perkataan Allah oleh gereja, ini baru balance.... kerana kita islam sejati awie wings, malai rock bistro!Madey akan bekalkan air san miguel untuk kita (air jampi pondok perkasa)Mari mari malu kita kerana PAS yg tak da Toll pun boleh, masakan kita tak boleh. Perkasa kita, sekali cabut keris terlondeh lah kain pelikat sendiri......pelikat buatan india cap kerusi dan dacing. Kita kebih kuat dr PR.PR tak pandai tapi kita BODOH, macamana kita boleh dihina demikian rupa. Orang yg tak pandai nak mengajar kita????? Yang bodoh ni. Ini satu lagi penghinaan terhadap ketuanan melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SALAM:
      1)- Allah dah tunjukkan kuasa dia, baru perhimpunan sekecil ini pun dah huru hara kiblat nya... Kiblat itu adalah kesatuan halatuju...Wahai PARTI ANJING SURUHAN ( PAS )..Insaflah bala yang lebih teruk akan menimpa kamu kalau tidak kembali kepada ISlam sebenar... TAK PERLU nak SPIN dengan berbagai alasan...RAKYAT DAH MUAK DENGAN PAS..InsyaALLAH, Allah akan menjaga NAMANYA dengan memastikan PR tersungkur maut di PRU 13 nanti..amiiiiin.

      2)- Kepada Pencacai PR didalam blog nie JANGAN BUANG MASA ANDA MENAFIKAN PERKARA YANG SEBENAR SERTA MEMBUAT FITNAH..

      3)- Kepada Penyokong BN dan UMNO, aku minta maaf bebanyak kerana pernah terlibat memfitnah kamu semasa bersama dengan parti Anjing ini.

      4)- Kepada NIK AZIZ dan HJ HADI, Allah telah memanjangkan umurmu,supaya memerbetulkan apa yang telah kamu sesatkan...Sebagai Pengikutmu terimalah nasihat ini, INGAT LAH 5 PERKARA SEBELUM 5 PERKARA..

      TQ.
      EX PAS Pasir Gudang

      Delete
  14. Pakcik tu tukang sapu sampah kat situ. Dia pengsan sebab terlalu ramai orang. Tak patut tuan2 memperlekehkan pakcik tu. Bahasa menunjukkan bangsa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pencacai BN ni memang tak tau adap langsung, nak buat camana memang dari azali dah kurang cerdiknya.

      Delete
  15. Bising di ruangan ulasan blog, kecoh di jalan, kecoh dalam stadium tak guna, eloklah kalau buat temujanji dengan PM dan cakap pada dia, dia pun Melayu juga, bukan bangsa lain. Tak de duit nak ke Putra Jaya ke? Parking berapa ringgit sangat pun.

    Cakap terus pada PM, TERJERIT TERLOLONG kat tempat lain buat haper? Aku dulu terus je jumpa PM, setelah buat temujanji, PM sedia jumpa, walaupun cuma 30minit, dan beliau sudi mendengar cadangan dan pandangan serta aduan kami.

    Lepas jumpa PM, dia ajak kami minum teh, lepas tu kami ke Taman Botanikal Putra Jaya untuk sessi bergambar dan seterusnya kami ke tasik Putra Jaya untuk Naik Cruise dan bersholat di Masjid Sultan Mizan ( Masjid Besi) , cantik betul pemandangan di Putra Jaya.

    Hujung minggu pun kami selalu ke Putra Jaya untuk main kapal layar RC, Seawind dan Kyosho, dan di sediakan juga padang untuk terbangkan kapal terbang RC. di Puchong pun ada tanah lapang tapi pemain RC ramai sangat. Kadang-kadAng PM pun turun padang menjenguk kami. Ada sesiapa yang nak sertai kami, sangat dialu-alukan, RC1Malaysia, semua kaum ada, semua jenis dan tahap orang ada, semua bersatu dan saling membantu dalam sukan RC ni.

    Komplek membeli belah pun ada, iaitu Alamanda, anda boleh bershopping sakan. Ada air pancut, ada aircon dan banyak restoran. panggung wayang pun ada, dengan filem filem terkini dan anda boleh membayar harga tiket murah pada hari Rabu waktu Pejabat.

    Saya suka Putra Jaya sebab saya tidak pernah pun dihalang dari ke Putra Jaya, sesiapa pun boleh ke Putra Jaya. Jalan tidak sesak, pemandangan cantik, banyak masjid, makanan dan minuman boleh didapati dengan senang, terutama makanan halal dan makanan arab.

    Walaupun agak mahal. Tapi Putra Jaya memang terbaik.

    Jom ke Putra Jaya, bawa keluarga atau teman lelaki/wanita anda. Bangak sudut dan pemandangan yang sesuai untuk ambil gambar. Pada hari biasa ramai bakal pemgantin samada Melayu, Cina atau India atau lain lain kaum datang ke Putra Jaya untuk penggambaran buat album gambar Perkahwinan atau video perkahwinan.

    Kami tidak berniaga tukang gambar perkahwinan, tapi kami memang suka dengan Putra Jaya seba banyak 'angle dan background' yang cantik. Satu daripada tempat yang cantik ialah Taman Botani. Ala -ala tanah Arab gitu. Tempatnya tidak jauh dari Pejabat Perdana Menteri.

    Jika anda sudah memang banyak duit dan memang kaya, bolehlah makan di Hotel Pullman atau ke Marriot Putra Jaya, makanannya memang sedap belaka dan puas serta mengenyangkan. Layanan dari para pekerja hotel memang tahap diraja, tapi jangan terkejut bila mendapat billnya. Tepuk poket tanya selera. Kami pernah ke hotel hotel ini bersama keluarga baru baru ini, untuk majlis makan malam sekeluarga.

    Jambatan jambatan di Putra Jaya juga adalah tempat yang sangat sesuai dan cantik untuk ambil gambar (photo shoot). Waktu pagi matahari terbit atau waktu senja. Lepas shoot waktu senja, cepat cepatlah ke Masjid ye, nanti waktu Maghrib tamat.

    Kawasan riadah juga di sediakan untuk pengunjung yang suka beriadah. Anda boleh buat senam dagu, larian kecil, lompat palang dan sebangainya.

    Di Precint 16 ada kolam renang awam, terletak di bahagian belakang Aamanda. Dengan bayaran RM2.00 seorang, anda boleh berenang dan main air sepuas hati bersama keluarga. Lepas berenang dan main air, mesti laparkan? Anda boleh terus ke gerai makanan yang terletak di kompleks Masyarakat Precint 16 itu, dan harga makanan jauh lebih murah dari di mana mana tempat di Ibukota KL.

    tak puas hati dengan apa yang saya paparkan? Jom ke Putra Jaya, beramal sambil menikmati pemandangan dan keindahan keagungan Allah Subhanawata'ala.

    Sekian.

    Sorry bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh Eh piem ade ke kat putrajaya? Piem malaysia ke piem mongolia? Kapeed dah tersilap tu, yg pegi dataran merdeka buat ape! Hoi kapeed piem ade kat putrajaya la! Tapi belum tentu dia mau jumpa lu ah!

      Delete
  16. Encik anon5.40, jom pi Putra Jaya petang ni, main kapal terbang RC jom, aku kat Saujana Putra je ni. Ramai gang dah start fly dah ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fly malai rock bistro, nko pegi la ngan balaci nko, sorry aku tak campor!!!!

      Delete
  17. mati syahid bak kata org PAS. tak manis maki2 org tua.

    ReplyDelete
  18. lebih baik duduk masjid...
    lagi berfaedah daripada menyokong si juburi nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa lak nak layan parpu ni, kecian dia.....tadi kan main kutuk orang PR...

      Delete
  19. Kenapa Pakcik tu kasik Pak Cik sorang lagi pegang punggung dia kat tepi jalan?

    ReplyDelete
  20. nanti cakap lah pulak fru yang bantai aku rasa nie mesti anuwar pegi hantam sama itu jubur pokcik hampeh nak mampus nie

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!