CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Friday, January 18, 2013

GEMPAR BERAPI! ROSMAH BERSUMPAH BELAIU TIDAK MEMILIKI CINCIN 24 JUTA!



“Saya berani sumpah… Saya berani sumpah waallah saya tidak ada cincin itu di tangan saya langsung”

Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor telah membuat kejutan besar di hadapan balu-balu tentera malam tadi apabila beliau dengan beraninya telah bersumpah kerana Allah swt yang beliau tidak mempunyai cincin berlian seperti yang didakwa pihak pembangkang.

Mungkin sudah tidak sanggup menanggung tomahan serta fitnah setiap hari berkaitan kemasukan cincin bernilai RM24 juta ke Malaysia yang dikatakan milik beliau.

Isu cincin berlian RM24 juta yang didakwa milik Rosmah dan kemudiannya diputarbelitkan oleh puak-puak Pakatan Rakyat timbul apabila rekod menunjukkan nama isteri pemimpin nombor satu negara itu dimuatkan dalam ruang penerima dalam borang pelanggan.

Bagaimanapun, perkara itu ternyata salah satu agenda politik Pakatan Rakyat dalam usaha untuk menjatuhkan Najib dengan membuat fitnah terhadap Rosmah.

Cincin berlian RM24 juta yang menjadi kontroversi itu sebenarnya dibawa masuk Malaysia disebabkan ada pameran sulit.

Namun, ia telah menjadi kontroversi apabila wujud pemimpin Pakatan Rakyat yang memanipulasikan kemasukan cincin berkenaan dengan membuat fitnah terhadap Rosmah.

Setelah sekian lama berdiam diri, lantas Rosmah hari ini mengambil tindakan nekad dengan melafazkan sumpah demi Allah swt bagi membersihkan namanya yang telah difitnah.

“Tak kisahlah apa mereka nak cakap… biarlah… mereka nak buat dosa maka biarlah mereka buat dosa… kita ni sabar sahajalah.

Baca seterusnya di Perak Today

84 comments:

  1. Yezzzzzzah Rosmah ! kasi jawab samadiaa..jangan sonyap yo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan ke dia dah jawab . apa lagi pukimak babi sial hanjing yg korang nak nie??? time anwar dulu pun sama.. bila suruh bersumpah, mcm2 alasan dia bagi.. tgkla samapai skang isu jam omega pun x settle2 lagi.... macam tue ke pemimpin yg kita nak?

      Delete
    2. Kak mah sumpah kat mana? kat bukit raja ropiah ke? patut la tak laku, maccam sumpah saifool juge. Jam omega tu ade kat datuk thambi, kena la pegi melako kalau nak sumpah, silap silap kena menyumpah, tidak pun bedah nko kena lakon felem porno pulak (gerenti tak laku, weac nak temuntah) sudah le bedah hoi.....nko macam budak kemas je! Nak temberang pegi la jauh sikit!

      Delete
  2. alhamdulillah akhirnya dengan sumpah ini dapat membuktikan dengan lebih kukuh lagi bahawa selama ini memang apa yang ditegakkan bahawa DSR difitnah..
    DSR berani kehadapan dan bersuara..
    jangan diam lagi memang pakatan kaki pemfitnah diberikan jawapan..
    berbanding anuar juburi mana dia mana berani ke keluar sumpah????????????
    berani kerana benar takut kerana salah...
    bagus DSR teruskan lagi jangan berdiam lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. esok Kapeed pun nak sumpah! ewah sumpah je kira betul, yeena podah. ini hukum islam ameno ke? kalau macam tu memang islam ameno dah sosat beb!

      Delete
    2. Woi 2.15 pm
      Apa yg ko tak puas2 lagi ni. Semua tak kena,sumpahnsalah, tak sumpah salah. Ko ni manusia ke apa. Dah diansumpah terima je lah. Yang bossnhang yg kepit china doll tu tak pulak ko heboh. Dasar manusia hampeh la ko ni..kontu yg podah..

      Aaron

      Delete
    3. sumpah taik palat semua org boleh buat.

      Delete
    4. Anwar tak boleh buat pun... senang saja kalau Anwar nk sumpah menafikan dia meliwat dan berzina... simple kan?

      Elly Nina Ahmed

      Delete
    5. http://www.youtube.com/watch?v=ZM4LwkfIjjo
      Munafik memang ler...

      Delete
  3. Lol Anu-war Ibrahim usahkan bersumpah dalam Masjid sebagai timbal balik sumpah Saiful, tetapi keterangan bersumpah dalam Mahkamah pun tak berani waktu Kes Liwat Saiful hari tu. Beliau memilih berdiam diri. Takut la tu nanti terkeluar pulak cerita dari mulut sendiri.

    ReplyDelete
  4. Tabik pada DSR.
    Anwar bila plak nak bersumpah tak menutuh Saiful, tak membalun Chinadoll, tak pernah bagi Samsidar nyot-nyot 'aiskrim popnya'.

    Kita doakan Anwar, N.Ajis, Mat Sabu, Chegu Bard dan juak-juak fuckatan ni dipanjangkan umurnya agar sentiasa dalam kerugian, dipanjangkan kefakirannya dan ditimpa fitnah dan kesusahan bertalu-talu hingga akhir hayat mereka kerana fitnah yang mereka lemparkan selalu terhadap DSR. Amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian saifool ye, kena tutuh ! Hakim buang kes macam tu je! aku nak tanya , jangan marah la pulak,Hakim yg bodoh ke taupun nkorang yg bodoh?

      Delete
    2. 2.19 pm
      Aku rasa ko yg bodoh........heheheheheheheheh

      Delete
  5. haaa tgklah tu..skrg DS Rosmah sudah bersumpah pun yg beliau tidak memiliki pon cincin tersebut.. apa lg yg korg nak ha pembangkang!!! dgn pakatan bodoh nie mmg tak blh senyap and bagi muka kat depa..!! cuba tgk suruh si nuar juburi tu bersumpah, berani ke tak dia haa???? mst tak pny lah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia kata tidak ada cincin di jari tangannya dan tidak bererti dia tidak ada cincin di rumah.

      Delete
    2. apasal kau bodoh sgt anon woi!!! kau tak payah arr sibok2 kat sini kau pergilah kat nuar kau tu!!

      Delete
    3. betul..jam omega tak ada di tangan nya dan tak ada di rumah nya...kat mana ehhhh...

      Delete
  6. sumpah apa tu? sumpah taik palat. klu berani dakwalah dimahkamah. gua pun boleh sumpat ribu2 kali. betul ke sumpah macam tu? tu namanya sumpah taik palat. kih kah kah kakakimikakikikikokokokiki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat tak mau dgr lu punye sumpah taik palat ribu2 kali lah bodoh DIPSHIT...Ballocks. Kita cuma nak dgr sumpah dari Anwar S#?T Hole tu sekali pun cukup lah...Rasanya dia ada BERANI ke? he he he

      Delete
    2. woi... sumpah dengan nama Allah lu cakap sumpah taik palat? taik palat wak lu! lu suruh anuwar sumpah taik palat wa nak dengar..ada berani tak?

      Delete
    3. orang kristian, hindu dan budda pun boleh sumpah ngan Nama Allah! yg tak boleh setan bisu macam haramsani je! Ape kata kalau bawa masuk makamah syariah,? kak mah, saifool, bala , Bijan dan DSAI semua sumpah kat sana!

      Delete
    4. LU MEMANG BODOH KELENGKANG......CELAKA

      Delete
    5. ni lah maslahnya ad spesis pencacai yang bengong mcm kau ni...ni kalau sumpah taik palat kau cakap,mknanya kalau melayu aku nasihatkn beristighfar lah kau,sebab rosmah bersumpah atas nama ALLAH,dan sbgai org islam tak boleh main2 dgn nama ALLAH krn hkumnya berdosa..ini bkn PAS yg guna nama ALLAH utk tjuan politik...yg kduanya,kalau kau ckp ni sumpah taik palat,cer mntak anwar bersumpah mcm ni??agak2 dia berani tak???skrg ni semua dh terbukti,rosmah dah lama diamkan diri,terlalu byk fitnah yg datang pada dia,sdh smpainya dia mmbersihkan nama dia sndri drpd fitnah yg mnjtuhkan maruah dia dan keluarga dia..knp dia tak bawa ke mahkamah benda ni,mudah jer,dia bkn pengecut sprti anwar ataupun nurul izzah,bila org ckp skit nak saman..bila dh saman automatik kita tak bleh ckp pada pihak lain krn contempt of court..!!sbb tu anwar suka saman menyaman ni,dia tkut lagi byk rahsia dia terdedah,jadi utk mnutup mulut dia saman...rosmah bkn org mcm tu beb,selagi dia boleh sabar,dia sabar sebab dia tahu yg ini hnya lah strategi politik anwar utk jtuhkan najib,utk apa dia cmpur tangan hal politik??dia hnay seorang isteri kpd ahli politik shj,dia bkn nak brtnding pun...


















      Delete
  7. wanita yg paling jahanam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga doa kamu ke atas orang lain kembali kepada kamu. amin

      Delete
    2. AMINNNNNNNNNNNNNN.....

      Delete
    3. perh brader,nmpk disitu yg lu panas dengan video DSRM.....yg jahanam tu anuwar dan jijah,berani ke anuwar nak angkat sumpah.....sampai ke hari ni dia masih belum angkat sumpah,sampai ke hari ni jijah masih x jawab pasal isu jam omega......bro,yg jahanam tu lu dengan lu punya ketua si anuwar tu......hanya org yg celaka haramadah macam lu saja yg akan jahanam

      Delete
    4. toona man- iam, sampai tua lu jahil.....kecik2 tak nak masuk kafa nila jadinya!

      Delete
    5. 11.20, kalau kamu masih nak tuduh Rosmah beli cicin 24j. Kamu kena bersumpah lah pula lepas tu tunggulah sapa yang kena laknat. Kalau kamu Islam kamu faham la. Kalau kamu kafir kamu lantaklah sebab kamu memang akan dibakar dalam neraka jahanam kecuali kamu memeluk agama Islam dan kamu bersiha dari segala dosa. Start baru. Kalau kafir Belajarlah sikit berkaitan Islam dari orang Islam.

      Delete
  8. Kalu Rosmah dah sumpah maka isu ni tiada lagi la. Boleh tutup kes. Sapa.yang betul akan ditentukan diakhirat kelak. TG NIK AZIZ DAN ABDUL HADI tollng suruh anak buah stop dah isu ni. Kalu senyap je maka kita anggap TG amalkan politik suku agama suku. Patut agama dulu jangan politik dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sendiri masuk raga sendiri jatuh hukum? malaysia ni bawah ameno macam yahudi le! Perlembagaan mana nkorang pakai? nko ingat main masak2 ke! kah kah kah, ada hati nak tegur TG! Jahil piang nkorang, sebijik macam kak mah nkorang!

      Delete
    2. Nik Aziz bertanding jadi MB bawah peruntukkan perlembagaan mana bodoh? Perlembagaan Zimbabwe ka? Ada hati nak jadi anak murid Nik Aziz.? Ko tu Terlampau bodoh sampai Guru yang Bodoh macam Nik Aziz pun tak boleh nak ajar lagi dah walaupun ajaran Nik Aziz bodoh.

      Delete
  9. Kalau sumpah taik palat pun berani juga, macam mana dengan Anwar

    ReplyDelete
    Replies
    1. nkorang ikut undang2 mana woi! DSAI memang bijak, memang dia tahu nkorang bodoh, dia tak perlu angkat sumpah pun! nkorang je kalau nak sumpah sumpah ikut nkorang lah! macam taik palat le pencacai ameno melayu no otak, bodoh piang. kah kah kah kah kah.....macam ni punya kuality orang melayu nak lawan DAP? sorry lah aku tak harap langsung ngan ameno nak pejuangkan nasib orang melayu. swastakan ameno kpd "kimmak " je. selamat maju ameno, inna..........Lilla.......jiun.

      Delete
  10. Kalau orang lain semuanya tak betul, Kalau Anwar semuanya betul, Allah beri otak untuk berfikir,

    ReplyDelete
    Replies
    1. TELAH KU RENONG DALAM KITAB, DAH SAH DAH DSAI LEBIH BIJAK DR BIJAN DAN MADEY CAMPUR DUA SEKALI! untuk semua melayu, india dan cina!

      Delete
    2. DSAI memang bijak bab menjahanamkan..hahaha..bro,lu memang lawak la..kalau masuk raja lawak lu boleh pegi jauh ni..hehe

      Delete
  11. Datin Seri What ever the IDIOTS think about you is their PROBLEM..Not yours... ALLAH SWT yg maha mengetahui

    ReplyDelete
    Replies
    1. are you on datin? here comes KAPEED!

      Delete
  12. Anon 11.19
    Aku teringin nak balun jubur emak ko... Ko berani sumpah beribu2 kali sbb ko x salah.. Anwar brhim kote pendek tu jgn kata bribu kali spotong ayat sumpah pn takut... Puiiiiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. nko ikut hukum bible ye anon11;39am? ha ha ha

      Delete
  13. satu tindakan berani yg sanggup DS rosmah ambil dgn bersum[pah dengan nama Allah secara langsung... rasanya beliau dah x tahan dgn isu pasala cincin nie yg semakin hari banyak spekulasi lain yg timbul tambahan pula dgn kehadiran keling estet yg mana boleh menambahkan lagi fitnah yg sedia ada...... anyway tq rosmah for being honest...

    ReplyDelete
  14. pukimak la hanjing2 fuckatan nie... aq rasa sampai mati pun diorang takkan lepaskan DS rosmah nie walaupun beliau bersumpah berpuluh kali pun sebab diorang dah dibayar utk reka semua isu dan fitnah oleh puak pembangkang tue.....kita tgk sajalah berapa byk isu yg timbul bila nak dekat PRU nie... sampaikan keling estet pun boleh ada tiba2 mengatakan yg dia ada hubungan rapat dgn rosmah... pelik bin ajaib.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Bedah .. Lets smack the fuckatan down. and jump on their stomuch ... DUMM DUMM DUMM ..

      Delete
    2. Dia sumpah pakai ape ah? bible kot? smack your ass beb!

      Delete
    3. kakbedah ko pun nak sumpah ke? tak yah lah. ko basoh dulu puki ko yg banyak taik palat tu. kakaka kokoko kikiki pupupu kikiki.

      Delete
    4. kakbedah...jangan marah ye..malam ni boleh kuar tak gi makan2. i nak kenal u la. u best la. idea best la. leh tak?

      Delete
  15. segala persoalan yang bermain di fikiran sudah terjawab dan terungkai..cincin yg bernilai 24jt seperti gempar gempurkan oleh pembangkang hanya fitnah dan permainan politik untk memperbodoh rakyat tp segala kebenaran sudah tjwb..tahniah rosmah

    ReplyDelete
    Replies
    1. terjawab dengan sumpah taik palat. kah kah kah.

      Delete
    2. Dia bersumpah dengan nama Allah saudara bukan dengan taik palat. Fikir dahulu sebelum menulis. Fikir- baik-baik. (Tapi kalau tak mampu nak fikir tak apalah saya faham bukan semua orang mampu berfikir). Orang yang jahil tetapi mendiamkan diri pun Allah suka juga sebab dia tahu had mana dia boleh berfikir.

      Delete
  16. dulu kata menabung dari kecil sekarang sumpah tak ada pulak........comfius2

    ReplyDelete
    Replies
    1. menabung masa kecil tu.. keyataan dari fuckatan laa.
      Cikgu Bard ker apaname. dah laaa tu.... tutup kes. hari jemahat ni. jom baca surah alkahfi

      Delete
    2. tu laa..lain kali kalau dapat apa2 berita periksa la dulu ..jgn la telan bulat2..kan dah comfius + bodoh

      Delete
    3. ye la puak puak ameno ni, baca lah surah surah alquran dalam bahasa melayu! baru nkorang boleh beriman kot! kah kah kah!

      Delete
  17. Allah maha besar dan maha mengetahui tahniah kepada Datin Rosmah kerana bersuara demi kemenangan hak sendiri, zaman sekaranh kita tak boleh berdiam diri pabila banyak fitnah yang dilemprkan bersuara, kita ada hak untik bersuara menyuarakan apa yg difitnah oleh mereka, semoga pihak pembangkang mendapat hidayah dan tidak.lagi suka menabur fitnah !! Tahniah datin rosmah !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiada tau Afiq mane nak ada hidayah! kalau sumpah macam ni je......jadi beriman, hmmmm memang sah dah pembohong besar. Tahniah kak semah menunjukan kemunafiqkan! jelas kpd rakyat!

      Delete
  18. serious terbaik la rosmah,mmg aq salute la.
    dengan beraninye dia bersumpah yg dia x memiliki cincin 24juta tersebut,mmg itu lah kebenaran.
    anuwar si peliwat tu hanya menggunakan isu ni tuk memburukkan nama rosmah,mmg dh trbukti rosmah x bersalah.
    si peliwat tu berani ke angkat sumpah,xkn masih menyorok dalam kain jijah.
    berani kerana benar la wei,dah terbukti si peliwat tu bersalah.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anus linggam 1:15 pm; cuba nko sumpah yg memang anuar liwat saiful dan istiharkan kpd semua sumpah nko tu mengikut kehendak jakim......baru aku percaya! kalau tidak nko memang lahanat punya pencacai!

      Delete
    2. sumpah taik palat beribu kali semua org bole buat.

      Delete
    3. ye ker semua org boleh buat??yg sorang tu rasanya sumpah taik palat pun tak berani nak buat...aparahh..

      Delete
  19. berani kerana benar takut kerana salah..tahniah rosmah kerana berani bersumpah yg beliau tidak pernah membeli cincin yg d perkatakan oleh pemimpin2 pakatan harami terhadap nyer....sekurang-kurang rosmah telah membersihkan nama dia daripada menjadi mangsa fitnah jahat pemimpin2 pakatan harami yg sememang nyer kekeringan idea untuk pru akan dtg....bila agak nyer jijah omega nk tunjuk jam laki dia ye????klu x nak tunjuk pun bersumpah la yg jam omega laki dia ada dlm simpanan nyer aku tertunggu-tunggu jugak nie....adakah jijah omega berani mcm mana rosmah bersumpah??sama2 la kita nantikan adakah dia berani atau x...klu jijah omega x berani maknanyer betul la dia pembohong sama mcm laki dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. selepas sumpah ni, kak semah gerenti masuk syurga..........oops kena masuk court dulu kot? Tolongla parpu, saman pr kerana buat fitnah ni!

      Delete
    2. bawalah jam omega sekali......kot2 datuk thambi masuk charge sama! kah kah kah....penerang orang yg lebih banggang memang lebih mengelirukan puak puak nko ameno. Puak puak PR terguling ketawa!

      Delete
  20. Berani kerana benar dan takut kerana rasa bersalah...aljuburi takut bersumpah tetapi dia tidak akan terlepas dari sumpahan Allah SWT kerana kemunafikannya dan juga sumpahan dari org2 yg pernah di-bohonginya.

    ReplyDelete
  21. Bagus akhrnya mslah nie tlh di settlekan....apa lagi pembangkang nak katakan? lps nie mula la die buat mslh lagi....kata sumpah nie xley pki la ape la....melayu kuno la ape la....nie msti dh ade black and white dh nie tnggu dan lihat shje lah....knfm x trkata dah drng

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape yg di settlekan? nko bangang ke! Saman lah PKR, atau pun KAPEED, dapat la ringgit ka sorga! ha ha ha ini pun nak kena bagi tau ke?

      Delete
  22. akhirnya rosmah menjawab fitnah anuwar dan pakatan,beliau bersumpah yg dia xpernah memiliki cincin tersebut.
    skrg anjing2 pakatan mesti tengah cari idea nk spin cerita,maklu lah mereka kan hebat dalam putar belitkan cerita.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
    Replies
    1. sumpah taik palat semua orng bole. ko keling paria jangan nak menyebuk gi urus negeri ko dulu di india tu macam2 hal belum beres.

      Delete
    2. Sumpah dgn nama ALLAH ko ckp sumpah taik palat anon 4:51 pm? Ke neraka jahannam la ko ni nnt sama geng dgn boss ko kaki jubo dan zina tu.....aminnnn

      Delete
  23. Akhirnya fitnah busuk pembangkang yang dimain selama ini terjawab! Rosmah sudah bersumpah, Anwar bila lagi? Berani kerana benar!

    ReplyDelete
  24. Rosmah x takot pun bler org wat fitnah psl die sbb die tahu yg apa fitnah yg dilontarkan oleh PR adalah smua tipu belaka dan penipuan nie smua telah trjawab dan lps nie mula la PR akan main blik isu Roti 1 malaysia curi duit rakyat buat roti...otulah die pakatan rakyat untuk anda....bodoh bahlul thp infinity ahahah....lps tuh ade hati nk jd pemimpin? hak tuihh

    ReplyDelete
  25. Sepol hdup,rahim tmbi cik hidup,dato eskay hdup,rosmah hidup xd pon dorg mati atau d azb tuhan krn d mkn sumpah brani kerana benar...TP AN WAR al juburi lari mencicit2 krn tkut bsumpah..da brjubo tu ngaku aje habis crite HEHEHE

    ReplyDelete
  26. wakaka!! DSAI bijak... wakaka... salah soerg bekas menteri dan tpm paling kurang cerdik dlm sejarah kabinet yg ada.. masa dia jadi menteri pelajaran mende yg dibuatnya.. pertama sekali Kementerian Pelajaran tukar jadi Kemnterian Pendidikan, kedua kewujudan bahasa baku berbelit lah masa sekolah dulu belajar bahasa baku bunyi mcm bahasa indonesia .. ketiganya idea dialah elok2 musim persekolahan dari Januari- November dia tukar jadi Disember ke Oktober rasanya.. menyusahkan org je.. sbb pelik sbb biasnnya hujung thn setengah kakitangan kerajaan atau swasta baru dpt maklumat tentang pertukaran kerja.. Lepas tu bila dia pegang Menteri Kewangan korang taulah apa jadi bila krisis kewangan Asia 1997 bermula , yang tu dah byk kali dlm blog parpu ni dah sentuh..

    ReplyDelete
  27. malulah pembangkang apa kau orang nak buat sekarang rosmah dah bersumpah atas nama allah cincin tu bukan milik dia so nak menuduh apa lagi lepas ni dengan dia tu lah lain kali jangan nak suka menuduh...

    ReplyDelete
  28. Orang dah tak pecaya segala tipu helah UMNO. Your time is up

    ReplyDelete
  29. TULAH LAIN KALI JANGAN NAK MENUDUH JE SUKA SANGGAT BUAT FITNAH DS ROSMAH DAH BERSUMPAH MMG BARANG KEMAS TU BIKAN MILIK DIA PATUTNYA ORANG-ORANG PAKATAN SIASAT APA KETUA DIA BUAT DARI MANA KETUA DIA BOLEH DAPAT DUIT BOLEH BELI BAS MEWAH ,BELI KONTENA , BELI JET,TANYA SI ANWAR DUIT SAPA YANG DISAPU,,,

    ReplyDelete
  30. SELAMA INI MACAM-MACAM PAKATAN MENUDUH YANG BUKAN-BUKAN TERHADAP ROSMAH BELI CINCIN GUNA DUIT RAKYATLAH BUAT APA-APA GUNA DUIT RAKYAT SO DIA SENDIRI TELAH BERSUMPAH ATAS NAMA ALLH APA LAGI YANG PAKATAN MAHUKAN LAGI DAH TERBUKTI CINCIN TU PUN BUKAN MILIK DIA ...

    ReplyDelete
  31. bukan senang nak sumpah atas nama Allah...kalu tak benar kita akan terima balanya....tetapi Datin Seri Rosmah telah bersumpah...ini menunjukkan beliau benar dan tidak bersalah.... puak pembangkan ada apa apa nak cakap ke? nak cari isu lain atau nak spin dan fitnah ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah sumpah apa macam tu. itu namanya sumpah bohong tu. aku pun bole buat macam tu ribu2 kali. betul kata a.on di atas tu sumpah taik palat. kih kikiki.

      Delete
    2. Kalau kamu Islam:-
      Bersumpah lah sekarang dengan nama Allah seribu lapan ratus empat puluh dua kali (sebab kamu kata boleh buat beribu-ribu kali) bahawa kamu yakin dan ada bukti bahawa ROSMAH bersalah dan memilik cincin tersebut. Amacam ada berani?

      Kalau kamu ini orang Hindu :-

      Bersumpahlah atas nama Dewa Muruga dan nama ibu kamu dan akan bawak kavadi masa Thaipusam sebagai persembahan kepada Dewa Muruga.

      Kalau kamu ini orang Bangsa Cina : Bersumpah di hadapan nenek-moyang kamu di altar di rumah.

      Kalau kamu Kristian :- Bersumpah di atas nama God of Father, Son dan Holy Spirit.

      Kalau kamu ini pengamal animisma bersumpah menurut adat animism kamu seperti di pokok atau di batu atau semangat-semangat hutan?

      Kalau kamu ini Atheist:- Bersumpah atas nama Charles Darwin hahahahhaha

      Kalau kamu ini pengamal Judaism :- Bersumpah di atas perkataan YWH dan dan bernazar untuk turut serta merobohkan Masjidi Aqsa dan membina Haikal Sulaiman semula.

      AMACAM ADA BERANI? err tapi sebelum tu tunjukkan keberanian dengan tidak menggunakan Anonymous

      Delete
  32. sumpat apa? tu sumpah taik palat namanya. klu berani gi masjid sumpah ngan quran ikut kaedah sumpah betul2 barulah rakyat puas hati. ini tak sambil ceramah je n tak ikut tatacara sumpah. itulah namanya sumpah taik palat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahh..puak2 ni sembang je leebeh..saiful dah buat ikut kaedah tu...ada korang puas hati..adaaaa korang puas hatiii..sembanggggg..kalau kak mah ikut kaedah pun korang konar tang lain gak..

      Delete
  33. kekawan aku baru dapat tau ni bloger mazidul akmal ni sebenarnya adalah orang PKR. dia timbulkan isu macam2 nak hentam kita. awas aku dapat tau dari ajk majlis tertinggi umno. awas kekawan dia ni munafik punya orang rupanya. klu kamu tak caya boleh tanya sesiapa aje ajk umno. selamat berjuang hidup melayu.

    ReplyDelete
  34. Batu berlian rm 20 juta pun dh besar buah epal,bagaimanakah agaknya rupa cincin rosmah yg dikatakan rm24 juta.Agaknya besar kepala bapak rafizi atau besar kepala bapak Anwar kot???nak fitnah pun berpada padalah!!!pongngong ok laaa!!!!yg pi percaya pun fikirlah!!!kat mata satu pun percaya ka??nabi SAWDh kata jgn percaya kat mata satu....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!