GEMPAR BERAPI! RAFIZI NAK ROGOL PAPA GOMO SELEPAS PENDEDAHAN YANG DIBUATNYA TERKANTOI!

Sekadar gambar hiasan tahap lendir je...
Makin lama aku tengok Pakatan ni semakin meroyan, terbaru si Rafizi GAY buat pendedahan yang akan buatkan korang gelak terguling-guling. Jom baca apa yang telah diulaskan secara terperinci oleh blogger tersohor Papa Gomo. KLIK SINI

18 Responses to "GEMPAR BERAPI! RAFIZI NAK ROGOL PAPA GOMO SELEPAS PENDEDAHAN YANG DIBUATNYA TERKANTOI!"

  1. Setelah semingu sembelit akhirnya parpu berak mengeluarkan tahi yang begitu banyak dalam website hanjing UMNO ini. Tapi semuanya tahi yang rakyat pun dah muak nak bau

    ReplyDelete
    Replies
    1. kata muak bau kenapa ko nak semak jugak kat sini..hairan

      Delete
    2. yang hanjing adalah pakatan harami bukan nyer parpu..dan yg sembelit berak mengeluarkan tahi begitu banyak adalah ko..bukan nyer parpu...rakyat sudah muak nak bau tahi lembu yg d bawa rafizi lembu tu asyik duk spin cerita sama jer...bodoh punyer pencacai pakatan harami...bercakap lain kali guna otak buka nyer kepala lutut.....

      Delete
    3. Blogger tersohor konon Papa Gomo, blog sendiri pun pengecut nak mengaku....hahahahaha mcm pelaq betoi orang umno kelantan ni,patut la umno kelantan mcm taik tak menang2...hahaha

      Delete
  2. Ini anjing besar mesti dah mabuk kot....Dah minum berapa pint San miguer?

    ReplyDelete
  3. 2 ekor Babi-babi pakatan laknat telah mula meroyan.
    Babi2 di atas dah mula tak keruan kerana bakal menjadi hidangan boss2 Pakatan.

    ReplyDelete
  4. he he he...
    lawaknya rupanya pakatan merindui parpu selama ini..
    yelah takut kerana pendedahan mereka akan semakin terserlah

    ReplyDelete
  5. Cai Pr ni selalu guna perkataan rakyat sebab nak nampak ramai. gamaknya semasa perhimpunan kuning dulu dia ingat dah satu Malaysia lah yang berhimpun tu..memang lah kalau yang dok sembang dalam kedai kopi pun rakyat juga tetapi agak2 lah kalau nak guna perkataan rakyat kat sini, ini blog pro BN..jadi yang ramai2 dok baca blog ni kebanyakanya orang BN taj mungkin terpengaruh dengan puak2 munafiq PR so..takyah le guna perkataan rakyat..kita orang pun rakyat juga..tak rasa apa2 pun...

    ReplyDelete
  6. pakatan sial mmg bodoh lembu macam rafizi nie..padahal rakyat yg dah muak dengan perangai sial dorang nie..sedarlah wahai pakatan

    ReplyDelete
  7. cai2 pr ni kata bau taik tapi cai2 pr ni lah yg mula2 hidu bau taik ni.. heran bro dah ketagih bau taik ke.. mulut kata benci tapi tetap membau...

    cai tetap cai... taik pun taik lah tapi tetap menghidu... muhahahhahaa

    ReplyDelete
  8. Hebatnya nafsu Rafizi, Papa Gomo yg badan mcm guni beras pun dia terliur utk rogol??? Bukan ke rogol ibu gajah Afrika lebih mengasyikkan dari mengurai lemak-lemak yg memenuhi badan Papa Gomo tu???? Bangang punya Rafizi, spesis gajah India spt Papa Gomo pun dia nak rogol!!!

    ReplyDelete
  9. Alamak, ni kena panggil Jakim ni wei..

    Sebab ada orang kata rafizi nak buat onar pada papagomo

    Panggil ILMU sekali untuk kupasan lebih detail

    Hidup Melayu....

    ReplyDelete
  10. Jangan lupa panggil TV3 untuk masuk dalam majalah 3

    Wartawan Utusan Melayu kena dipanggil bagi keluar front page berita rafizi kapoww papagomo 3 hari 3 malam

    Hidup Melayu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup Melayu....
      Hidup Melayu...

      Delete
  11. Kesian si Rafizi nak cari sesuap nasi pun terpaksa buat ramai supaya boss nampak. Mula2 buta mata bila nampak duit, lepas tu buta hati sebab makan duit hasil fitnah, sekarang dah buta perut la pulak sampai tengok jantan pun dah berselera

    ReplyDelete
  12. SEBENARNYA RAKYAT DAH MUAK DGN LEMBU MCM RAFIZI INI TAK HBS2 BUAT FITNAH N SPIN CITE TAPI AKHIRNYA KANTOI SENDIRI.

    ReplyDelete
  13. org tak muak dgn parpu, malah lagi tunggu2 cerita hangat pembangkang yg suka buat fitnah terutama sekali tentangsi rosmah. rafizi dah lama diam agaknya baru dapat makan duit sebakul tu yg dapat beli balik lembu byk2 utk buat modal nak kenakanorg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu sokong sgt kata2 dol mat nie... org yg kata muak tu sbnrnya depa sakit ati ngn parpu sbb keluarkan cita2 panas mcm nie...

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!