GEMPAR BERAPI! PENJELASAN PEMUJA SYAITAN SEMBAHYANG 3 KIBLAT OLEH AMENOWORLD

Tak sangka aku blogger Pakatan Kunyit si Ameno World yang seronok dan enjoy dalam MERAIKAN PENZINAAN ANWAR DAN SHAMSIDAR semalam naik angin sebab SGB dedahkan video peserta perhimpunan semalam sembahyang Kiblat ikut suka kepala bapak Anwar je.

Inilah masalah dengan blogger Pakatan Kunyit ni, dah tau buat salah tapi masih nak kona, ada ke patut si blogger tak berjantina ni kata kenapa tak tegur mereka yang salah kiblat? Apa? Itu saja penerangan dia? Dei manusia takde jantina, bukan ke korang ni arif sangat kununya dalam agama? Macamana boleh jadi macam ni?

USTAK MEKDI NATANG tak ajar ke? Kah kah kah, memalukan betul. Patut kau delete je blog sampah kau tu wahai blogger takde jantina AMENOWORLD! Kah kah kah

37 Responses to "GEMPAR BERAPI! PENJELASAN PEMUJA SYAITAN SEMBAHYANG 3 KIBLAT OLEH AMENOWORLD"

  1. Halo Parpu,ko tau ke kiblat?Haram dn halal pun ko tak tau ada hati nk bercakap hal ugama Islam."ARAK,judi dn bertenung nasib ada lh pekerjaan syaitan"Yg ko togok semasa PR Negeri Sarawak amenda?Teh 'O' ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai Anonymous...

      Jangan la cakap camnie... Parpukari tue tak abis lagi belajar kitab pasai solat dan halal haram... Mashitah Ibrahim tak abis lagi ajar dier... hahahaha

      Kesian dier... dier belum lagi level agama setinggi Ridhuan Tee .... hehehe walaupun Ridhuan Tee tue lagi lambat masuk Islam... hahaha

      Delete
    2. kalau yer pon parpu minum todi setempayan, yang mabok todi hanya dia sorang jer. melakukan dosa besor minum todi dia sendiri yang tanggung..

      tapi pemimpin besor agama pas sudah pon melafazkan yang khalimah Allah boleh dicetak dan DIPERGUNAKAN dalam bible bahasa melayu.. APE KE JADAHNYA..!!!

      NAMPAK NYA NIK AZIZ MUSANG BERJANGGUT DAH HADI BOROY DAH LEBIH KRISTIAN DARI POP SAMPAI JADI LOLIPOP SEKARANG.. KECIK2 TAK MAU MAMPOS, SUDAH TUA MENYESATKAN UMAT ISLAM PULAK.. NIK AZIZ MEMANG TAK LAYAK SIMPAN KUNCI SYURGA PAS.. KATA DATUK HARUN DIN MENYERUPAI KUFUR..

      Delete
    3. woi bahlul! kalau dah ngaku muslim, mmg patut kena maki hamun jer kalau mabuk todi satu tempayan! dosa sendiri yg tanggung?? ni mazhab babi apa ni? nanti kalau gemuk mabuk todi ni mampos, bukannya dia sendiri yg mandikan, solatkan bangkai dia. libatkan org lain jugak! nyusahkan ummah je pikul bangkai yg berat nak mampos dgn air kencing syaitan!. bodoh!

      Delete
  2. hallo anon 7:47pm paku dulang paku serpih

    ReplyDelete
  3. Hai. Anoying,taik palat ko

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAIK PALAT TU APE YOP..SONDOL LOBANG TAIK DALAM JAMBAN KER?

      Delete
  4. Tu sebb dh setahun aku tak baca blog ameno bodoh tu

    ReplyDelete
  5. Jilaka mamat Parpu ni. Nak kata org. Ko tu org jmp kt pekan ipoh rilek je beli stout aka "malta", nak kata org. Mentang muka ala2 Velu, slamber je beli tanik. Lepas touching org kata muka mcm velu. Bahangang.

    Pembac blog sekalian, sila google gambAr PARPUKARI MALTA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wei kimak, kalau bab fitnah dan mengata ni mulut anjing pakatan ni cukup main hebat lagi kan? Mana bukti parpu beli stout, kasi la bukti? Macamana kit anak percaya pada manusia yang dah tengok video anwar zina chinadoll tapi kata besi dan tak mau terima? Kalau korang cakap kita kena percaya?

      Delete
    2. Itula indahnya budi bahasa penganut pakatan..kalo pasai melabel org mmg numero uno...mnghina ciptaan Allah seumpama mnghina Allah S.W.T..tapi mmg puak korng pon dah mnsekutukan Allah kan..kalimah Allah pon sgp di gadaikan demi undi kafir harbi...

      Mmfitnah mmg sonok tambahan ada baghal yg percaya...tapi kalo ingat azab kat SANA nnt lbh baik ko bertaubat n mohonla kemaafan dr org yg ko fitnahkn...

      Delete
  6. hahahahahahahahahaha...

    nak tegur ? tegur kepala hotak ko ameno, orang pakatan ni boleh ditegur ke...
    jangan kata tegur cuit sikit pun dah meroyan

    bodo bodo bodo...LEMBUUUUUUUUUUU

    ReplyDelete
  7. Korang dok gaduh nie apa hal, Buat dosa kering aje. Berzikir lagi baik. Takbir...........

    ReplyDelete
  8. pncacai umg0k da mr0yan thap babi....HKR sbgai bukti rakyat mn0lak bee eend..m00m00m00....

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyolah, rakyat menolak bn. senyum la dulu dol, esok2 lepas pru13 ko nangis guling2. tak jadi kuman kudis la hkr yg ko banggakan sgt tuh. ok, katalah 100,000 yg dtg hkr. (tu aku bg extra tu, aljazeera sebut 45000 jer!). yg tak boleh mengundi berapa? katalah 30%. so, tinggal lg 70000. bagi pulak kpd 200 lebih parlimen. tinggal berapa juta? ko ingat yg tak sokong hkr tu tak mengundi ke? apapun, aku sokong ko BERGUMBIRA sekarang sbb pakatan dh bg petunjuk utk bn merangka tindakan...hahahaha...dekat2 pru13 ni pakatan dedahkan modus operandi. senang sikit kerja umno/bn.

      Delete
    2. Segelintir rakyat.. bukan semua rakyat.. Apa ada hal..

      Delete
  9. Dah la,jangan mencarut, dosa.

    ReplyDelete
  10. Kah kah kah setakat 45k oopps aku letak 100k
    lah ekk...,kau nak jadikan bukti rakyat tak mahu
    bn....mimpi basah lah engko.
    Rakyat yg berjuta tak ikut serta ni kau nak
    letak tang mana?
    Rekod pr buruk dowh,mana yg bagi undi pada pr 2008 dulu memang menyesal habis.

    ReplyDelete
  11. kat stadium tu tak de microfon ke??? penganjur PAS tak ambil kisah ke pasal solat kiblat berbeza...sebab apa PAS...sebab PAS agama yg betul je kat dunia ni...klu org Islam yg sokong UMNO seme x betul????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deme guna mic masa nak membohong jer.....
      Deme ni mane kesah nyer.....surga dlm tngan.

      Delete
  12. Minum arak byk sgt sampai tak tahu pasal Islam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 9.17 PM...Kalau anda pakar dlm agama Islam, beri tunjuk ajar dan bukannya mengutuk aje...

      Delete
    2. Terlebih tahu sampai kiblat jadi 3!

      Delete
  13. pakatan ni kalau petik sikit mulalah mulut macam sial ...

    ReplyDelete
  14. Awal awal lg penganut penganut PAS dah rosak akidah..nk tunjuk alim le konon..sembahyang pun sampai lain lain kiblatnya..sebab apa..sebab ini adalah kemurkaan ALLAH kerana pemimpin pemimpin mereka telah menyekutukan kalimah Allah s.w.t...

    ReplyDelete
  15. pakatan dengan moral dan mulut semuanya dajal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETUL BETUL BETUL APA YG KAU KATAKAN INI KEJORA MALAM, MMG TEPAT SEKALI AKU SOKONG PENYATAAN KAU INI.

      Delete
  16. rasanya bukan susah sangat nak tntukan kiblat. arah matahari trbnm kan. klau tak silap la sbb saya ni org umno yg tak tau agama. solat kt tmpt lpg camtu tntu nmpk arah matahari condong ke mana. jgn la trlalu nak tunjuk solat smpai lupa syarat sah solat. itula klau mencuri dlm sembahyang . sia2

    ReplyDelete
  17. ingatkan depa phm sgt bab agama rupanya lagi hampeh. tp org umno tiap2 minggu ada kelas agama. kitorang tak sibuk2 pun sbb agama itu pegangan bukan untk di tayang2

    ReplyDelete
  18. kerana kebodohan mereka semakin terserlah dan semakin terkantoi ditambah lagi dengan tidak sampai 1 juta seperti yg diharapkan dan didoakan untk hadir maka sakit jiwa pencacai aljuburi semakin tenat dan nazak....kesiaaaaaaannn.

    ReplyDelete
  19. Mula2 mainkan kalimah Allah, pastu solat sukahati blasah mana kiblat. kang lepasni jgn plak tambah kalimah syahadah plak. Monyet btul lah. monyet pun malu ngaku diorang ni monyet!

    ReplyDelete
  20. "GAMBAR TU BESI BUKAN BUKTI" - PAS

    ReplyDelete
  21. Selepas 2 hari, blog anjing UMNO masih lagi pening mengspin event HKR menunjukan UMNO dah di nafas terakhir dalam ketakutan. Bebanding dengan hhimpunan taik anjin UMNO kat bukit jalil yang dibayar yang sekelip mata terpadam orang oun tak nak tahu. Ka ka ka

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO tak takut pun dgn PAS. cuma UMNO takut saudara seagama kami lena dianjingkan DAP sampai lupa agama kerana agama sudah jadi bahan tontonan sudah jadi bahan gelak ketawa sekutu yg melihat orang islam sangat lemah imannya. kalau UMNO bagi duit kt perhimpunan pun itu adalah kerana kami meninggalkan kerja masing2 tp UMNO tak pernah tadah kantung mintak duit kami balik. kan buruk siku namanya. alhamdulillah kebajikan kami di jaga tak da la solat kiblat pun berterabur

      Delete
    2. Betuuuuuuull. Sokong anon 8.13

      Delete
  22. Kemungkinan Allah gelapkan hati mereka-mereka tu hingga kiblat pun lintang pukang. Kalau sehala atau pun tersasar sikit bolehlah diterima. Aku dimaklumkan ada perserta yang terperanjat dengan penomena ini. Semoga Allah kembalikan keimanan mereka dari pada puak kawarij ni.

    ReplyDelete
  23. Anon 3.50am-ko ni mmg anjing lh.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!