GEMPAR BERAPI! PENDEDAHAN SEBENAR FOTO PERHIMPUNAN MERAIKAN ZINA ANWAR-SHAMSIDAR!

Kalau aku cakap pun, anjing pakatan akan kata aku ni menipu la, buat cerita la, tetapi di pagi yang mulia ni, aku nak semua rakyat Malaysia tahu kebenaran yang bukan ditunjukkan oleh blogger BN mahupun blogger Pakatan Kunyit. Gambar-gambar ini didedahkan oleh seorang Blogger bebas iaitu Minaq Jinggo. Mari kita tengok betul ke Isham Gay Rais kata 500 ribu yang hadir?



Korang boleh tengok LAPORAN PENUH SINI dan SINI

SO Pakatan, pleas la stop malukan diri korang sendiri, rakyat Malaysia bukan bodoh ok?

54 Responses to "GEMPAR BERAPI! PENDEDAHAN SEBENAR FOTO PERHIMPUNAN MERAIKAN ZINA ANWAR-SHAMSIDAR!"

  1. ini pic yg pukul 2 kan. kasi tgk pic yg pukul 5 & helicopter view lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...

      Jawatankuasa HKR112 mengumumkan bilangan yang sah cuma 24,563 orang jer... dibawah dari nilai 30 ribu yang sepatutnya... Hehehe... Ko kena paham... sebab itu la "blogger bebas" Minaq Jinggo publishkan camtue... pasai dier nak selarikan gambar tue dengan bilangan 24,563 orang yang disahkan tue...

      Elok la sikit.. jadi PDRM tak payah-payah la gatai nak siasat kononnya melanggari syarat perhimpunan.... hahaha

      Delete
    2. melanggari ? geng suku sakat parpukari.. ? hehehehee

      Delete
  2. Orang India dan Cina hairan mengapa UMNO hilang akal. Jika PR memerintah, yang jadi PM tetap orang Melayu. Tatap ba!. Bukan Guan Eng atau Kit Siang. Bahasa Melayu tetap bahasa rasmi. Ugama Islam tetap agama rasmi dan tetap dianuti oleh orang Melayu. Kesemua kepentingan Melayu ini tidak diancam pun. India dan Cina tidak mahu mengubah ini semua.

    Raja2 Melayu tetap Raja Melayu bukan Raja Cina atau India. Mereka tetap muslim yang baik, menjaga kesucian agama Islam dengan menjadikan diri mereka ummatan wasatho- umat pertengahan yang jadi contoh teladan.
    Yang diubah ialah UMNO disingkirkan digantikan dengan orang Melayu lain. Kalau UMNO lawan PAS, UMNO kalah, orang Melayu jugak yang menang. Kalau PAS menang, UMNO kalah, orang Melayu jugak yang menang. Kalau saya menang PRU13, saya kalahkan seorang Cina MCA. Yang menang ialah Melayu. Melayu saya tidak kurang dari Melayu orang UMNO.

    Jadi apa masaalah? Yang berdepan dengan masaalah ialah pemimpin Melayu dari UMNO yang rasuah dan korap yang sudah menyamun harta benda rakyat. Mereka yang takut dan cemas. Yang rasa takut ialah Shahrizat Jalil, Raja Ropiaah, Zahid Hamidi, Syed Mokhtar Bukhari, ketua2 bahagian UMNO yang rasuah dan sapu tanah rakyat. Yang takut ialah Najib bila kita kemukakan Deepak Jaikishan dan suruh menyanyi macam burung kenari. Yang takut ialah tauke2 Cina yang bersekongkol dengan pemimpin UMNO untuk samun Negara ini. Tauke India juga.
    Apa yang perlu nya majority orang Melayu ratapkan apabila segelintir kaki busuk bangsa Melayu ini ditumpaskan? Rakyat Melayu yang menang!
    Najib kata di gembira melihat ramai manusia datang bertemu dengan nya di Tesco Semenyih. Memang itu perasaan orang feudal yang melhat hamba abdi berpusu pusu dan bersyusyun syusyun menadah tangan mendapatkan ole2 yang dibawa nya.

    Ribuan kaum India dikerah oleh IPF untuk bertemu dengan Najib. Mereka diangkut dengan bas dan dijanjikan akan mendapat ole2 dari Najib. Najib bilang, terus sokong dia, maka banyak masaalah kaum India akan selesai. Kamu ada 55 tahun tak dapat selesai maka sekarang dalam masa 5 tahun, pasti beres?

    Saya setuju. Kaum India mesti terus beri Najib nambikei mereka dan apa apa lagi yang mahu diberi. Berikan Najib tairu, apom dan tosei. Najib akan terus memperlakukan kaum India terutama yang susah sebagai peminta sedekah. Keadaan kelam kabut apaila orang ramai berpusu pusu mendapatkan kampit hamper yang disediakan sebagai penarik kehadiran kaum India. Mengikut kiraan Rais Yatim, lebih 50,000 datang. Tesco hampir habis semua barangan mereka. Bil akan dihantar ke JPM untuk mendapat bayaran.

    Inlah yang boleh UMNO tawarkan. Jangan tanya apa UMNO boleh buat, Tanya apa kamu boleh buat pada UMNO. Maklum sahaja, UMNO itu tuan dan kita hamba. UMNO penjaga keselamatan dan kebajikan. Orang Melayu yang beragama Islam sia2 mengistiharkan solat dan ibadat mereka, hidup mereka dan mati mereka kerana Allah- sebab sebaik sahaja keluar pintu, pemberi rezeki ialah UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita bukan takut UMNO kalah, bukan takut PAS memerantah, masalahnya dlm PR tu sapa yang jd Kepala ?, Anwar Brahim ke.... kalau Anwar Brahim lebih baik bagi Guang Eng...tiada masalah sexual....

      Delete
    2. Apa yang ko melalut ni kak Bedah, Ko ni Melayu ke Indon?..Apa??Ole2,pasti beres,bersyusyun-syusyun...bahasa Malaysia pun berterabur...Aku tanya ko satu jelah...Dah lebih 20 tahun PAS memerintah Kelantan, cuba ko tunjuk kat aku Masjid,Sekolah Ugama,Universiti yang PAS dah bina kat Kelantan??tapi kalau Tokong Buddha terbesar di Malaysia ni memang Kelantan no.1 lah, dari Buddha baring sampai Buddha berdiri pun ada..cayalah Pope Nik..

      UMNO rasuah,zalim,penindas etc...berapa banyak rakyat Malaysia ni mati tak makan ye..setahu aku Malaysia ni Obesity ranking ke 3 tu dalam Asia..

      Kalau aku jadi ko lah ye...lebih baik diperintah oleh Melayu yang dituduh RASUAH,ZALIM,PENINDAS daripada diperintah oleh Melayu MUNAFIK yang boleh jual AKIDAH dan UGAMAnya sendiri semata-mata nak menang election, MURTADkan sesama ISLAM ikut sukahati mak bapak dia aje...orang Islam kat negara lain sanggup fisabilillah demi Ugama tapi Pope Nik and the Gang senang2 keluar fatwa melalut sampai ALLAH pun dia lelong...masyaallah.

      Tapi macam ko senang lah Kak Bedah oii, kalau tak sempat sembahyang JUMAAT, sembahyang AHAD pun dah boleh..ALLAHnya kan sama sekarang...bukan begitu pak.

      Delete
    3. hoi kak bedah, aku tak kisahpun kalau umno kalah. tp kalah kpd parti yg lebih baik. rekod menunjukkan pakatan lebih teruk, jahat & tak reti memerintah berbanding umno. so, ko pun reti jwb sendiri.

      Delete
    4. laporan audit terbaik negeri mana ya..

      Delete
    5. Kak Bedah... oh kak bedah...jom masuk bilek... biar mulut itu disumbat...

      Delete
    6. Anonymous 12:02pm. Lu nak sumbat mulut kak bedah dengan ape ha.......

      Delete
    7. Kak Bedah tu indon woi....

      Delete
    8. Kalau Kak Bedah tu..Indon..ku sumbat dgan rudal rudal yg ada diKampong Benggali...n
      Kalau dia Betina PKR... kusuruh Bang Nuar dan AJimin condol dalam dalam..
      Kalau betina Dap.. SiGagap dah booking...
      Masaalahnya hanya Betina Pas.. Tak boleh condol cebab mat Bu.. ilat ilat aje buat baja micai kucing nye...cian tak lebat lebat.
      Yg Tuan tanya ni...ada kawan chettiar nak tumpang ke.. no problem sebab Kak Bedah ni All Round Punya..

      Delete
    9. Tolong la bagi hujah le umngok cipai, dok meroyan ape hal? ka ka ka ka

      Delete
    10. Ha..ko nak buat apa dgn hujah..sebab ko mana paham bab bab Kenegaraan..Baik ko terus terang...size brape yg ko nak... Bukan ko tak tau..skrg ni spesis mcm selalu compain aje..tak tau cukup..jadi cakap aje size berape..jangan malu..dan segan...

      Delete
    11. https://plus.google.com/106079507507725937493/posts

      Tu hah gambar aku, Korang sendiri ukur agak ape saiz yg sesuai. Tapi konpom kotek orang UMNO mesti x cukup.

      Delete
    12. Toksah libat orang Umno..orang umno banyak dah takut buat kerja terkutuk tu...
      Now..just U and Jeeebon.. Bagus kalau mulut tu besar .. boley 2 kegunaan..1 rudal rodok...ke2...melepas hajat...pengganti mangkok jamban...
      Tahniah anda telah diupgradekan ke Japan Standard Sex(Sex kunyah Taik)S
      Bukan senang nak dapat International status...
      Bertuah mak bapa...boli buat kenduri sakan dan heboh sekampung..jgh lupa jemput trainer Mat Sabu dan motivat0r Bad Amin .

      Delete
    13. KAK BEDAH NI ORANG SABAH..MMG PATUT PUN TAK SUKA MELAYU..

      Delete
    14. Ini bukan soal Orang Sabah ke ..Orang Cina ke..Orang Jakun ke..Ini berkaitan..mulut Jahat..Otak serong..Kat rumah tak puas sex..nak campur adukan politik pulak..
      Ramai orang Sabah yg cerdik cerdik..maupun orang Gunung sekali pon..tak bermulut mcm ni

      Bedah...ooi Bedah..
      Tanam terung..sendiri pakai...

      Delete
    15. hahahaha, bedah oo bedah apa sudah jadi, kena smash kiri kanan depan belakang. saya nak gelak sangat pun tak boleh sebab saya ada masaalah jantung, maaf ya.

      Delete
    16. Inilah akibat kalau menulis dengan perasaan bodo tanpa fikir rasional..Bedah sibebal bedah

      Delete
    17. Kau fikir kalau pr memerintah pas boleh kuasai jawatan2 penting dlam kerajaan ke sial? Pas x kan menang tanpa jasa dapig. Jadi apa yg dapig nak? Mestilah jawatan pendidikan dan finance dlam kabinet. Lpas tu bleh la diorang buka kuota kat uitm, hapuskan tender 2 khas utk melayu dan semua keleibihan2 melayu. Kau ni mmg sial la, sanggup jdi anjing dapig dan perjudikan nasib bangsa. Pencacai pr sial selamanye.....

      Delete
  3. Betul...rakyat Malaysia bukan bodoh tapi kamu dan orang sebodoh macam kamulah yang bodoh...bangang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak baik..panggil dia bodoh... jom sama sama kita ..shumbat dan rodok mulut dia...tentu itu yg membahagiakan spesis jenis dia...Geng Aiskrim..

      Delete
  4. silap la lu kak bedah..

    kalau PR menang, Melayu akan terus memerintah..tapi Melayu boneka yg berhutang budi dengan musuh2 Islam dan ngo2 luar..
    ini Melayu Anwar Ibrahim kaki tangannya telah ditambat erat oleh DAP..US..Singapore..Soros..Liberal..etc.. hanya mulut puaka nya sahaja bebas berkata2..

    Melayu yg memerintah nanti adalah Melayu Kronisme Parti Anak Beranak yg memegang jawatan penting pd masa yg sama bapak jadi PM..termasuk parti anak beranak DAP dan PAS..

    dan saksikanlah semua tuduhan terhadap peminpin BN sekarang oleh mereka akan diamalkan nanti bila dah pegang pusat sebagaimana negeri..TETAPI akan terlindung dgn kata2 dan pendirian yg berbau Islamik oleh PAS parti pak turut yg dikelabukan dgn wang oleh geng2 Anwar..

    inilah yg majoriti rakyat dah sedar, siapa pihak yg kononnya baik dan suci ingin menggantikan kerajaan sedia ada..

    pihak yg mahu memdirikan kerajaan dengan cara Rally jalanan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apalah ko komen bab politik dan ekonomi dengan si Bedah ni..dia bukan paham..atau nak tau...yang dia nak sabenarnya...mulot dia di rodok benda tu..baru jadi ahli geng aiskrem berkonfem...
      Bedah Bedah... cukup luarbiasa selera ko Bedah...Anak siapalah ni weey.

      Delete
    2. Mestilah anak nuar al jub dgn shidar...

      Delete
  5. contoh dah ada dah. mcm singapore. yg pertama aje dapat dek melayu, lepas tu kena tendang dan naik la cina turun temurun jadi kepala pemerintah. blm dapat memang la mereka kata taknak tukar, pm ttp org melayu. benda belum dapat dalam tangan, apa pun boleh janji. esok2 dah dapat, tau la nasib org melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape serah singapore pd cina, pas ke umno? soalan cepu emas

      Delete
    2. A. Samad Ismail and the geng dengan peel trying to be differnt atau anti establisment konon...Last sekali kena kencing dgn LKY sampai mati tak bertegur sape...Dulu tentang Umno dan khianat peluang Melayu di Sngapore..Tapi kat KL...Umno jua yg tolong beri dia kedudukan....
      Singapore Melayu kalah sebab perpaduan Melayu berpecah dan Cina menafaatkannya lalu menangi lebih Kerusi.Skrg Pas pula disamad kan adik PAP (Dap)..taktik sama.. sebab tu Singapore bagi full support kat pembakang...untuk PRU13 ni...

      Delete
    3. tahu tak pe btl apa yg dikatakan oleh Anak Merdeka ini, jgn haraplah cina nak biarkan org melayu pegagng jawatan tingi punya. cina ini kan rasis punya hanya anwar aje yg bodoh nak mampos.

      Delete
    4. Sib baik pemerintah dulu bg singa kat si cina tue... supaya org melayu lihat dan blajar mempertahankan bumi malaysia..... so org melayu jgn nk berkelahi... teguhkan pegangan dan pendirian masing2... jgn biarkan ia tergadai..... UMNO yg di anggap korup dan PAS yg munafik perlu bersatu...

      Delete
    5. Cakap baik2 skit ye anjing dapig, umno kalah di singapork sbab Ada malayu pengkhianat mcm yusof ishak, ingat dia ni gilakan kuasa dan jadi presiden pertama singapok- presiden cma boneka, yg berkuasa p.m iaitu lky.. Kat malaysia ni pun ada pengkhianat dan gila kusa mcm al jub, x cba tukar fakta ye lencacai2 haram, x semua org bodoh mcm korang.

      Delete
  6. Anwar dan Hj Hadi hanya boneka DAP jika PR memerintah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka akan jadi Presiden Singapore yg pertama..Lepas tu..Melayu lenyap dari tampok politik..Pelbagai akta akan dikenakan agar Melayu lembik dan tidak bermaya...contoh..Bank diusik..berapa ramai Usahawan Melayu bolih muflis...Banyak lagi....Felda pon bolih dijual atau dihijek...Pelajaran..Melayu pasti terkandas sebab..bantuan kewangan pasti diterhadkan..jadi Melayu akan mundor secara sistematik... Yang ingat bolih cari makan dgn ceramah tentu selamat tenggorok mereka..malang jemaah pon tak wang nak derma utknya dan isteri isterinya..Jadi Penceramah Pas pon dah malas ceramah lagi sebab tak untung...jadi pembakang pon lesu... Seteruasnya..lenyaplah suara Melayu yg Perkasa dulunya..Lihatlah Singapore sekarang...!
      Nik Ajis ..Hadi...Haron Din...tak perlu nak susah jawab sebab...wktu tu dah dikembumi ..Kita ni yang nak jawab pada Jenerasi mendatang..

      Delete
  7. PR bru perintah di empat negeri tapi cuba lihat siapa yang berkuasa sebenarnya, satu demi satu hak melayu dan islam cuba dan telah ditidakkan.. Kampung, perniagaan, kolej, tanah dan agama islam.. Ini adalah mainan secara halus DAP. Itu belum lagi PR perintah negara.. Sebelum wujudnya PR adakah DAP berani bersuara sesuatu yang menyentuh hak orang melayu dan islam? Kalau DAP dah mendapat kuasa, maka melayu hanya akan tinggal nama seperti di singapura.

    ReplyDelete
  8. KAK BEDAH tu INDON daa..korang tengok lah susun ayat perkataan dia tu..mana ada orang Melayu tulis ayat macam tu..
    Sedihlah aku orang PR ni,tak cukup ke sampai import CYBER TROOPER Indon pulak..
    Ya Kak Bedah..saya mengerti maksud kamu tapi pulang saje ke Indon dulu..bersihkan sungai2 kamu yang seperti Kopi O pekat itu dulu yaa..tapi hati2 ya masa bersihkannya kerana masih ada lagi INDON2 yang tinggal di bawah jambatan itu yaa..PERMISI ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Bedah ni... kaki bondage..dgn seterika..masuk washing machineatu setidak tidaknya..pakai pahat .. Enak mbok..

      Delete
    2. KEK BEDAH ORANG SABAH..pATUT PUN DIA X SUKA MELAYU

      Delete
  9. Dia guna KEK BEDAH bukan KAK BEDAH. Setau saya KAK Bedah identiti orang lain. HArap maklum. Di harapkan kita sama-sama teliti apabila membaca berita dan membaca pendapat. JANGAN JADI ORANG PAS yang kita tahu memang EMO dan ada sikit-sikit bahalul. (sebenarnya banyak tapi tak sampai hati nak cakap bahalul banyak sebab yang terkena muka sendiri juga sebab mereka tetap saudara seislam jugak- Walaupun HAdi dan geng mereka trak mengaku orang lain saudara sesama ISlam)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kek Bedak ke..Kak Bedah ke..Apam Bedak ke...Ruang ini memang tujukan dia..yg mulutnya suka di roduk rudal...

      Delete
    2. Ye la DIA tu siapa? KEK KAK atau APAM? Yang kasi post awal KEK BEDAH - yang pembaca dok jawab refer sebagai KAK BEDAH. Bukankah tak betul tu... Tak kiralah respon tu dari mana sokong atau tidak.

      Mintak jauhkan aku jadi macam orang PAS tak ada displin nak buat kenyataan Serupalah macam HAdi.. ALLAH mana? Allah Kristian? Allah Islam? Allah Bapa? Allah Anak?

      akhirnya menurut kata kamu yang aku ulang balik :- "ALLAH bapa ke Allah ANAK ke Allah Islam ke .. Ruang ini memang di tujukan untuk DIA"



      Delete
    3. Pemberitahu ..ok..lah dengan ralat tiap tulisan dan replies Anom..yg tertulis Kak Bedah adalah sepatutnya KEK Bedah..Haraf maaf sebab lalai..Kepada Original Kak Bedah ..Mintaaa Maaaf..Senyum Sokmo

      Pada KEK BEDAH..apa macam gatal gusi lagi tak.

      Delete
  10. Kalau 500,000 ribu dari 28,000,000 rakyat malaysia baru 1.8% je yg gila dan kalau 500,000 dari jumlah 4 negeri pembangkang baru 4.5% yg gila maknanya masih ramai rakyat Malaysia yg siuman. Celah gigi je 500,000 tu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu..matematik analisis..Kalau gelagat analisis..orang yg merosot sokongan akan kerap aggresive..lagi mengecil lagi akan desperate dan ik menilai kerap buat gimik dan akan jadi badut..dimata Awam....

      Tengoklah..Nuar berjoget..gamak orang buang tebiat...
      Tengoklah..Hadi dan Ajis dengan Perakuan Kalimah untu Kristian Malaysia.
      Yang steady pemimpin Dap..diam diam masyuuuk dan dapat tanah...

      Rakyat..khusus Melayu Islam perlu cerdik menilai...Kalau sarban besar tu terlalu berat untuk kepala..lalu berakibat otak jadi khayal..perlu dibuka demi kebenaran.. Rakyat tak bolih ditiup fitna lagi..Ramai yg dah diberi Hidayah... Insya Allah fitna dan Dajjal akan terhapus..dgn Hak.

      Delete
  11. BIASALH ORG PAKATAN KAN PENIPU BESAR PUNYA ORG WAR2 SESUATU YG TAK BTL PUNYA CERITA, SAMALAH SEPERTI HKR BARU2 INI PAKATAN ADA 500 RIBU YG HADIR TETAPI PDRM BAGI JUMLAH KAT KITA KIRA2 DLM 25 RIBU ORG SAJA. PAKATAN INI TAKKAN NAK BERITAHU HAL SEBENAR MALULAH ANWAR NANTI.

    ReplyDelete
  12. Koyaklah punggung korang kalau macam ni. Hidup PAKATAN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koyak takpe lagi bolh claim insurance untuk jahit berbunga..Tapi yg pasti berkecai..total loss...

      Masa tu jangan salahkan PAKATAN..sebab itu dah amalam standard,, kamu yg pilih..dan tunjuk sokongan diperhimpunankan...

      Delete
  13. Kalau macam ni , mana berani Tok Najib bubar parlimen? Memang kalah terkankang-kangkang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa bodoh sorang ni..menang kalah pasti ada dalam pertandingan..Yang peleknya ko yg kaki kangkang mengangkang...Najib pulak ko tudoh terkangkang.

      The Lasttime ko pekena dibelakang..dah basoh ke..

      Delete
  14. KEK BEDAH ORANG SABAH Bah

    ReplyDelete
  15. UMNO penipu hanya boleh cuba menipu orang kampung. Tu pun anak mereka yang turun ke H112 akan beritahu peristiwa sebenar. Tipu helah UMNO hanya membuat rakyat benci kepada BN dan mengundi pakatan. Keep up putting holes in your sinking ship. Doin a good job so far

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabelum menulis..minta berak dulu..sebab tulis minda awak ni ada bau taik sikitlah..Sikit aje tapi masih terasa baunya.

      Delete
  16. Aku melayu juga but I HATE UMNO BN. That all...

    ReplyDelete
  17. student loan isn't complicated: Use a lot of herbs that do help treat certain conditions, but on the smartphone we take it to another level. But what are they? On the other hand, in a deal announced on Tuesday.

    Have a look at my website; The Student Loan People

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!