CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Thursday, January 17, 2013

GEMPAR BERAPI! PATRICK TEOH WAJIB DILUCUTKAN KERAKYATANNYA KERANA MENGHINA AGAMA ISLAM AGAMA RASMI MALAYSIA!

Macam biasa puak lahanat DAP menghina Islam lagi, baru beberapa hari lepas Malaysiakini lepaskan komen yang menghina Nabi Muhammad, aku siarkan kat sini

Terbaru Patrick Teoh seorang lagi BABI yang cintakan DAP pulak menghina Islam. SI Patrick BABI ni memang anti melayu, cara dia tulis dalam FB dia memang sangat teruk adanya. Tapi lantak dia la sebab dia memang babi kan. Tapi bila bab dia menghina agama Islam ini sudah melampau beb. Tengok keratan dari FB dia kat bawah ni:


Korang tengok la macamana anak haram si DAP babi ni menghina Islam? Lepas tu dia mintak macam tu je dan anggap semua dah ok? Boleh ke wahai umat Islam di Malaysia? Dia hina Islam sehina-hinanya tau! Apa statement DAP? Senyap je? PAS pukimak jangan cakap la, mereka akan sokong Patrick pukimak ni punya.

Kalau tiada tindakan diambil, maka mulai esok aku akan mula memaki hamun semua agama lain kat negara ni, kalau sesiapa nak tangkap atau nak ban blog ni, mana adil? Sebab Patrick boleh HINA ISLAM dan mintak maaf macam anjing kencing kat tepi jalan je  terus lepas bebas!

Kita nak tengok Patrick diambil tindakan yang serius. Takkan takut wahai pihak berkuasa? Jangan nanti aku memaki hamun korang cari aku pulak! Kalau tak nak kecoh tangkap si Patrick pukimak dan ambil tindakan kat dia. Dia kena hormat majoriti penduduk negara ini yang beragama Islam dan jangan lupa Islam agama rasmi negara ini, halau dia balik ke negara asal dia!

29 comments:

  1. Papapuru apa beza nya kamu ngan si patrick ni,cuma berbeza sedikit saja kamu sedup air todi menyuruk2 patrick menyedup menunjuk2

    ReplyDelete
    Replies
    1. INILAH JADINYA KALAU MARUAH SUDAH DIGADAI DENGAN MUDAH. ORG HINA AGAMA AWAK PUN AWAK BOLIH SPIN BUAT PUSINGAN U MCM ORG TU UG DULU KATA PERKATAAN ALLAH SEMUA BOLIH GUNA. LEPAS TU TUKAR PULAK AYAT TU. ORG MCM NI MMG TAK GUNA. SEMOGA ALLAH MELAKNATI KAMU. ORG TUNJUKAN KESALAHAN SIKAFIR LAKNAT. KAU PULAK MAKI HAMUN ORG YG BERITAU. HANYA ALLAH YG MEMBALASNYA. KALAU TIDAK PADA DIRI KAU PADA KAUM KELUARGA KAU BARU SEDAR DIRI AGAKNYA.

      Delete
  2. Dah basi la isu ni. Dia pun dah apologize kat FB dia. Awat blog UMNO makin ketinggalan zaman dan tak Up to date

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu menunjukkan UMNO ada byk keje lain lagi dorang nak buat.

      Delete
    2. kerja merompak dan menyamun harta rakyat

      Delete
    3. Anon 6.45PM: Anda ada ke masa keje menyamun tu?

      Delete
    4. Senangnya hidup. Kata nista agama org lepas tu minta maaf. Typical dappig style. Org pass bolihlah kau tipu. Tak sedar diri dulu kerja dgn kerajaan sekarang kutuk pulak. Mmg cinasial ni sentiasa cari pasal. Tamak dan tak puas hati. Kalau nak sgt harta ambiklah harta org pass. Dia org sayang kafirlaknat ni dan tak kisah harta maruah dan negara di ambik olih dappigg. Kami bermaruah dan takkan izin kafir laknat ambik hak kami di Tanah Melayu ini.

      Delete
  3. Kalau China DAP Senang sahaja diTERIMA MAAF mereka...

    ReplyDelete
  4. Tu lar namanya taktik org2 kafir nie...depa tau org2 melayu mesti pemaaf punya..so why not kita lak maki dulu n mimtak maaf kemudian...masing2 take turn so that depa nampak la mcm kesalahan pertama setiap sorang...tak sengaja...pastu buat muka toya mintak maaf...pada mana2 melayu Islam yg tak dapat merasa tektik org kafir nie aku mintak korang pegi pijak kepala mak bapak korang n then lepas tu mintak maaf kata tak sengaja....BODOH LA KORANG2 NIE KALAU MASIH BUTA DGN TAKTIK PUAK KAFIR HARBI NIH!!!!

    ReplyDelete
  5. yg najib keluar surat benarkan guna prktaan Allah dlm bible tu ape cerita? najib lagi pulak mnghina islam. kih kih kih...dari kakbedah puki busok. ki ki kih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan ke yg keluar surat kebenaran tu Mahkamah Sivil,hati2 jgn sampai jdi fitnah...yg komen Hadi Awang n Dr. Harun Din...mereka marah sepatutnya isu kalimah Allah ni dibahaskan di Mahkamah Syariah bukan Mahkamah Sivil...baik awak baca semula isu ini,jgn main fitnah2...besar dosanya nanti...

      Delete
  6. Kita baru mengikuti blog ni. Rasanya kita kenal parpukari ni. Kalau tak silap beliau dulu pengikut tegar PKR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 5:15, kalau dulu pembangkang tak semestinya selama-lamanya pembangkang. Baik sokong kerajaan, banyak faedahnya.
      Apa faedahnya yang sokong pembangkang? tiada apa-apa pun.

      Delete
    2. Betul la tu anon 5.39PM. Yes, kita sokong BN. Kalau betul parpu ni orgnya. Beliau yang saya kenali dulu orangnya peramah, baik, suka menbantu, suka gelak. I hope dia la orangnya haha.

      Delete
  7. Anon 4.56pm tertinggal keretapi (macam semua pencacai PR) ... surat yang dikatakan itu fitnah sahaja ... Nik Aziz mulanya masuk dalam wall dia .. lepas dah tahu surat tu surat fitnah ... cepat-cepat dia keluarkan ... tapi damage is done ....ramai penganut PAS dah percaya termasuk anon 4.56 .....

    ReplyDelete
  8. Senangnya melayu kena tipu, mana-mana bangsa boleh maki hamun dan hina Islam sesuka hati mereka, kenapa? Sebab mereka tahu melayu memang penakut! Terutama melayu yang myokong Pakatan, mana berani nak usik DAP. Mereka hanya boleh jadi anjing DAP sahaja, mereka takkan berani nak bersuara apatah lagi mahu ambil tindakan. Tengok la contohnya penacacai kat atas tu.

    Lepas ni mereka boelh buat apa saja pastu mintak maaf habis cerita, pastu melayu pun terpinga-pinga dalam nagara sendiri jadi bodoh dan diperbodohkan oleh DAP. Apa yang anon 4.43 kata tu adalah benar. Itulah taktik kaum kafir harbi ni

    ReplyDelete
  9. dia ingat nama Patrick Teoh tu bagus sangat ke, nampak sangat mak bapak dia tak ajar ataupun mak bapak dia tu bodoh.
    dari segi komen dalam fb dia tu, rasanya dia ni low class mentality.

    ReplyDelete
  10. Kan Patrick Teoh ni anak murid Chua Soi Lek?? Kalau pemimpin besar BN bernama Chua Soi Lek pada tahun 2012 telah menghina Islam sebanyak 9 kali, mungkin anak muridnya bernama Patrick Teoh ingat tak apa untuknya menghina Islam, kerana itu baru pertama kali, bukan kali ke-9 dia menghina Islam seperti Soi Lek. Cuma apa yang bezanya antara Patrick Teoh dan Soi Lek ialah Patrick Teoh yang penakut itu telah meminta maaf kpd umat Islam, tapi pemimpin BN bernama Soi Lek tak pernah meminta maaf kpd umat Islam. Mungkin Soi Lek ingat dia pemimpin BN kesayangan Najib dia hina Islam pun tak apa, malah Najib yg hadir dlm Perhimpunan MCA akhir tahun lepas memuji pula Soi Lek dan pemimpin2 MCA yg katanya semakin berani (puji kerana berani menghina Islam)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patrick Teoh penyokong tegar Pookee rrr...selalu dgn cerama PKR...LGE pernah melancarkn buku Patrick Starfish neh...

      Tapi krn sifat ASSOBIYAH yg teramat pekat dlm diri pakatan haram JADAH..sgl keburokan di telan saja terutama penganot PAS..awat pemuda PAS xnak g berarak berdemo ke pasal kes neh?

      CSL dulu mmg menentang hudud tapi hudud PAS yg byk kelemahan..tapi stlh di beri penerangan oleh ulamak muda , csl mngubah pendirian sgp menerima HUDUD seandainya nak di implement di Malaysia dgn syarat semua menyetujui trmasok DAP...hah...so,,acane PAS dah tarbiyahkan DAP atauDAP yg tarbiyahkn PAS skrg?

      Delete
  11. Ha ha ha sekali lagi fasal orang Kafir, Melayu Islam sama Islam bertelagah...Pucuk dicita Ulam mendatang! Hantuklah kepala sesama kamu sendiri...

    ReplyDelete
  12. Berdoalah kpd Allah agar org yg sperti si kafir & penyokong mendapat hidangan yg setimpal dgn perbuatan laknatnya, bersabarlah....... kita lihat saja nanti!Allah tetap bersama org yg beriman....

    ReplyDelete
  13. sepatutnya kita elakkan bercakaran yang tiada penghujung dan sebaliknya fikirkan bagaimana si kafir lahnattulah ini dihukum mengikut undang undang negara.pihak berwajib jangan hanya peluk tubuh saja atau satu hari nanti pihak anti islam yang akan menghukum kita.

    ReplyDelete
  14. BOB LOKMAN boleh ganti pok nik....tukang cuci.

    ReplyDelete
  15. KENAPA AGAMA ISLAM SELALU DIHINA..........??????????

    ReplyDelete
  16. Patrick Teoh mother fucker polio fucker.......your BIBLE thumping mother fucker. Ask Anwar to fuck the cross into your ASSHOLE.

    ReplyDelete
  17. Sekarang nak tahu apa tindakan yang kerajaan akan ambil?

    ReplyDelete
  18. Fuking u patrick ! Jumpa dia baling je taik kat muke dia....sial punya cina, mana majlis agama? Mana KDN? Apsal x ambil action...lembap...

    ReplyDelete
  19. Al Quran adalah kitab suci umat islam..tak kira dia dari parti apa..sekiranya dia mengaku dia islam maka ini adalah satu penghinaan yang cukup amat berat..minta pihak berwajib mengambil tindakan agar menjadi pengajaran buat yang lain...

    ReplyDelete
  20. Now fuc- u b lokman for defending pteoh.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!