CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, January 18, 2013

GEMPAR BERAPI! MEMANG CONFIRM FATHUL BARI KAHWIN 2? MARI KITA DENGAR PENJELASAN BELIAU!


Bersama ini aku lampirkan berberapa dokumen yang berkaitan dengan isu ini...





Sumber: Darul Ehsan Today

58 comments:

  1. So...UFB sudah bagi penjelasan detail...kronologi...masa...kenapa...jelas la dia BUKAN manusia munafik...bila lagi yg lain2 drp puak2 "ustaz" PAS? Sebenarnya aku dah nampak makin terserlah sifat MUNAFIK geng2 serban nie...maksud aku sebahagian lerr...ada yg still bagus2 dlm PAS...walaupun aku ahli PAS tapi aku rasa aku nak pangkah BN lerr...rasa dah mcm bodoh pangkah depa2 yg munafik nie...PAS...asal ler korang buat aku camni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la kita tahun ni, aku dan ahli keluargaku pun hendak beralih angin hendah pangkah UMNO Barisan Nasional pulak.

      Delete
    2. Hahahaha. Jodoh jumpa di B2B Aura di Seri Hartamas. Melanggan ke berdakwah tu?? Kecoh dah kat Seri Hartamas. Hahaha. Cibai punya Ustaz.

      Delete
    3. errr bukan UFB ni ustaz UMNO ke..

      Delete
    4. Berlakon korg nie...ahli pas konon...bleh blah...tp tindakan ustaz nie bgs...pada aku xde isu...

      Delete
  2. Aku tak kisah UFB ni nak kahwin banyak. Dia punya hal lah. Quota dia ada 4 asalkan dia buat berlandaskan syara' dan berlaku adil. Itu yang dituntut oleh Islam pun.

    Yang penting dia tak godam bini member, dia tak bagi counciling one to one pukul 2 pagi dalam bilik hotel, tak kerabat bini orang dalam keretapi dan perangai-perangai hamPAS yang lain dari spesis-spesis yang anggap mereka lebih 'isle' dari umat islam yang lain kat bumi melaya ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko pernah godam bini member ko ke? apa amenongok bini membeer pun nak godam. cari lah pelacur2 piliphin kat siam tu. masukkan islam dapat juga ko pahala.

      Delete
    2. Salam...sdra anon 04.39 ko ni reti bahasa ke tak....wlupun sdra taksub sngt dgn ustaz badrol amin pun ,jgn le smpi sngup membodohkan diri didepan org....

      Delete
    3. jadi isu sebab kawin kat siam..nape la x kawin kat malaysia je..kan senag x de la timbul isu..klu bole kita ni kena la elakkan perkara yang bole timbulkan syak..betul x..contoh la 2 orang bukan muhrim dok sekali tapi x wat apa2 then kene tangkap ngan majlis agama..tetap kena tangkap jugak sebab benda tu mmg menimbul kan syak n aku x de la nak cakap dok sekali tu halal..yang haram tu tetap haram..tapi ni dalam konteks syak masyarakat tentang UFB ni..dia ni bole dikatakan ikon la dikalangan masyarakat malaysia ni..klu bole len kali ikon agama cam dia ni jangan la buat perkara yang menimbulkan syak..nanti apa pandangan orang lain..kita sama kita bergaduh, orang lain tepuk tangan siap bawak pasukan sorak lagi..

      Delete
  3. quota 4 beb yang penting halal perkahwinanya sah ,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko budak2 ko tak tau apa tu bughit nonok. ni coghito oghang tuo2 ko batang tak kogheh layi ko sonyap dok diam2.

      Delete
  4. Yang UMNO sibuk hal rumahtangga orang ni apa hal. Nak tadbir negara pun tak tau nak wat drama tabloid pula. Bodoh tahap bangang la UMNO ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. marah ke anon 4'32pm macam terasa je pada diri kau..bawak bertenang kita tak kacau rmah tangga kau pun..

      Delete
    2. Kau masuk kesini buat kacau nyahlah syoh syoh.

      Delete
    3. Anon 4.32 - Setidak-tidaknya UFB berani buat penjelasan,taklah lari ramai-ramai ikut pintu belakang. Tak hipokrit, sekejap boleh sekejap tak boleh. Dia tak buat kaunseling ngan bini orang dlm bilek hotel kul 3 pg, dia tak jadikan bini kawan baik dia macam bini dia, dia tak sondol cinadoll dlm hotel (ada bukti lagi). Tak pernah beri gelaran buruk pada orang lain, berhujah berdasarkan fakta.

      Delete
  5. Abang Jem Sinar pun dah cukup kuota. Janji adil bagi pihak semua isteri dan redha. Yang heran aku ni, ada satu pun tunggang langgang. Nak khawin satu lagi siap halau isteri tua. Ada pula yang sorang tu, nak kahwin yang "ala2 bergetah", siap cerai yang no 2. Gila betul. Aku sorang cukup dah... tu pun bini dok canang suruh ambil kawan dia jadi no 2, dah lima tahun aku tolak. Cerita betul bukan main2... hahahaaa... Oh my wife, I love U...

    ReplyDelete
  6. OKLAH TU DIA MAMPU ASALKAN PERKAHWIN NYA SAH SUDAH TAK DELAH MACAM PUAK-PUAK USTAZ PAS BINI ORANG PUN DIA SAPU APA CER,,,

    ReplyDelete
  7. Btl, sstgah ahli pas mnapakkan sgt mereka munafiq.. Aku pun ahli pas,.. Tp bg aku, aku kcwa dgn dakyah munafiq2 dlm pas... Doakn ulamak pas dan sstgh ahli pas bsma umno kekalkn kuasa dan keamanan

    ReplyDelete
  8. kalu kawin lari akhirnya ngaku juga. dah tak dapat lari kemana2 la tu. inilah sifat orgn amenu dari ulamanya sampai pemimpin sehingga ketua2 sehingga yg duduk dibawah yg haprak2 sama je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingatlah padang masyar.
      Jangan Fitnah.

      Delete
    2. Salam anon 06.32...ada masalah ke pada sdra sekiranya ufb nak kahwin lagi...klu kita tak mampu jgn kita angan2kan kerana bila tidak menjadi realiti,mulalah cemburu dan dengki bermain dihati....tetapi sekiranya sdra mampu...muhasabah dirilah dulu atas kemampuan apa utk kita halalkan ikatan.

      Adakah mampu kita itu pada harta, batin, adil atau rasa takwa kepada Allah kerana Allah telah memilih kita utk membimbing lebih dari satu keluarga...wallahualam

      Delete
  9. kawin kat siam? malunya seorng ulama umnu macam ni..eh eh eh kenapa kat siam? eh eh eh filiphin pulak ? apa cerita tu? pelacur filipin ke? eh eh eh..pelacur kat mesia kan banyak? malunya ulama amnu nikah kat siam eh eh eh kenapa tak kawin kat mesia? eh eh eh..jahat juga rupanya ulama mulut longkang ni ek..cakap bukan main lagi eh eh eh rupa2nya nafsu kuat macam setan. tak nampaklah apa baiknyalah klu kat siam. nilah umno jahat sampai ke usus kata madey paria tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama kamu tak tengok video tu lagi atau setelah kamu tengok video tetapi tak faham bahasa Malaysia sebab banyak tenguk cerite sinetron Bawang-putih bawang Merah kamu faham Bahasa Indonesia sahaja atau pun sudah tengok tetapi kamu ni pekak sebab kamu selalu dengar K-POP kuat kuat sampai rosak gegendang. Atau kamu sebenarnya kamu memang bodoh.

      Kamu nampaknya selalu terminum air kaki Nik Aziz atau air liur Anuwar sampai Allah butakan hati kamu untuk memahami video penerangan UFB yang terang dan jelas

      Ataupun sebenarnya kamu dah faham dah tetapi sengaja memilih untuk tidak berkata benar sebab kamu memang dah masuk lubang Yahudi.

      Terimakasih.

      P/s Jangan tuduh orang pelacur saudara. Kalau dia wanita yang baik-baik jawablah kamu akhirat esok. Kat dunia ni kamu memang takkan jawab punya.

      Delete
    2. 6.34: Kau ni memang jahilliyah. Kalu tak ada bukti jangan meracau tak tentu kale. Banyak dosa kau ni. Kalau kafir tempat kau memang neraka. Kalau Islam baik kau taubat, pergi belajar agama semula dengan ustaz

      Delete
    3. kahkahkah. dapat jodoh dari b2b aura seri hartamas. puiih punya ustaz.

      Delete
  10. klu nama umno semua tak leh caya walaupun ulama. jahat sungguh jahat. umno memang setan. nak sembunyi tak leh terpaksa beritaulah. tapi kat siam tu..nampak na ada yg tak kena. piliphin pulak tu..biasa klu philipin kebanyakan pelacur tu. ini tanda tanya ni. ni kena siasat ni..ada yg tak kena ni. ulama pulak tu. ni ulama apa? ulama pukimak la ni. ulama sex kut kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hangg dengki kot....tak brani berbini dua. ..dah tu menyalak sskan....

      Delete
    2. Salam satu malaysia...ya Allah ya tuhan ku, berikan lah hidayah kepada anon2 yg sewenang2 meletakkan maruah seorg wanita itu serendah2 taraf wanita...apa haq kita utk menuduh dan menjatuhkan maruah seorg wanita yg kini sah menjadi isteri org.

      Sdra2 saya pasti sebahagian dari anda telah beristeri..atau mempunyai kekasih utk dijadikan isteri yg sah...wlu apa asalusul isteri/kekasih tidak ada haq sesiapa utk menhina pasangan kita...sdra yg pasti kita lahir dari seorg wanita yg kita panggil ibu.. Apa perasaan kita andai wanita yg kita sayangi dan paling hampit dgn kita dipanggil pelacur???

      Sdra,utk apa kita membebankan diri kita utkmelakukan andaian yg menjatuhkan maruah seseorg yg tiada langsung kaitan dgn politik sempit kita.... Mohonlah kepada Allah agar anak gadis kita tidak menerima bala atas dosa kita menuduh wanita lain melakukan maksiat(pelacur)..wallahualam

      Delete
  11. nape kamu org2 pas xmau bersangka baik. ufb kawin, dgn org kristian. dia xbawa lari bini org pun. dia kawin setelah mengislamkan isteri no 2 tu. salahkah berkahwin 2. kalau salah berikan hujah yg dpt diterima akal. org2 pas atau pkr pun ramai beristeri 2. ustaz hadi pun pasang org muda sebagai bini baru dia. kawin 2 salah. tp yg hoha hoha dgn isteri org kita pejamkan mata.yg halal tuan haramkan dan yg haram tuan2 halalkan.. eluk berkahwin kalau nanti menimbulkan fitnah, ustaz badrul amin pun kawin ramai jugak bkn. apa masalahnya....

    ReplyDelete
  12. Puak puak ni bukan tak paham, dan bukan tak reti agama.. tapi dah jadi dasar pembangkang hipokrit. Apa saja berkaitan org lain, walaupun sah, halal, benar, tetap x akan di terima.. Asal boleh bangkang, bangkang ajer.. betul salah, belakang kira.. Cukup2 la berpolitik.. ada benda lain yang lebih penting, dan ada benda lain yang lebih berfaedah, selain menambah dosa yang dah sentiasa kering..

    Selamat pengantin baru tuan UFB, semoga bahagia anak cucu... amin..

    ReplyDelete
  13. alaaaaaaaaaaaaa...........retis malaysia yg kwin ngn foreigner kt mesia bleh jewwwwwwwww...ning,maya karin,serina bagaiiiiiii....alasan longkang sangat...

    ReplyDelete
  14. LEBIH BAIK DIA KAHWIN DARI BERZINA NGAN BINI ORG DALAM BILIK HOTEL SEPERTI MAT SAPU DAN OSTOT BADIGUL MIN

    ReplyDelete
  15. bukan salah pun kawin kat siam
    apa ingat dalam malaysia je ke bole kawin?

    kat luar negara takleh kawin?

    bodo gila anjing pr
    lagi elok la kawin dari nuwar berahim tibai cinadoll dan geng pr yg khalwat dengan bini orang pukul 3 pagi

    ReplyDelete
  16. Rosmah tak perlu bersumpah, dan tidak perlu bertaubat, hingga mati.

    ReplyDelete
  17. Dia tak berzina. Alhamdulillah kerana seorang kristian berjaya diIslamkan.

    ReplyDelete
  18. wats a prob?apa isunya?dia kawin lari?dia tipu bini?dia tak mampu?sapa2 pun boleh kawin lebih dari satu asalkan ikut hukum Islam,tak kira bangsa,warna atau parti sekali pun.Orang Islam Dok kat Amerika yang pangkah demokrat@republikan pon boleh kawin empat..tarak hal..

    ReplyDelete
  19. Semoga terkabul doa Ibn Waqas yg telah Ustaz bacakan dan bergumbiralah mangkok2 dan penjilat2 Nuar Jubor dan Fuckaton haramjadah. Gumbiralah kerana terkabul doa itu, anda mangkok2 dan penjilat2 yg membuat fitnah, menceritakan rekayasa yg negatif dan mengaibkan maruah hamba yg tak berdosa, maka umor anda akan dpanjang dan hidup dalam kefakiran. Umor mencecah 100tahun tak mati mati, keluar hospital masuk hospital, sakit dah nazak, tetapi tak mati mati, macam Pork Nik, wali terompah jamban, yg mulut kuat caci maki, dah tuak nyanyok tahap gaban, sakit nazak, keluar masuk hospital dah banyak kali tak mati mati. sakit dah nazak masuk hospital sampe hari ini tak mati mati. Gumbiralah yahh...itu lah yg bakal anda lalui

    ReplyDelete
  20. Ok la tu....dia ngaku ada la berani...ni Yg dok balum buntut laki, bini orang, kene tangkap khalwat dengan isteri orang kat hotel, phone sex ngan bini orang apa cer?? Poyo la....Berani kerana Benar takut kerana salah...Janji dari segi hukum agama Islam dan negara dia tak langgar. Khalwat bini orang kat hotel 3 pagi dengan alasan nak membantu orang yang bermasalah kantoi lak ngan bini dia apa cer??

    ReplyDelete
  21. dhall kari, are u a true journalist? judging from the words that you use, you can easily pass off as the idiot of the highest degree, and to say that you are a muslim, u are indeed a disgrace to the religion. i m not muslim, and i'll think a 1000 times before i use foul language on a blog that's being accessed by many people. be a true journalist, write with facts, use good language, and trust me, ur blog will get more visitors. good luck to you, parupukari

    ReplyDelete
  22. hahahahaha... sebenarnya UFB dah jatuh imannya tengok peha pinoy. Org mengantuk disorongkan bantal. Sedapnya dapat jilat puki pinoy. Puki bini bangsa ganu dia dah rasa...la ni ada pulak pinoy tawarkan puki, mestilah UFB nak jugak rasa puki bangsa lain. hahahaha

    ReplyDelete
  23. Anon 4.37am awak sama juga dgn penjilat2 jubor nuar yg lain, kira jeles ke, cemburu membara ke, kerana tak dapat.. ishh ishh ishh ishh kesian. Petua nak dapat senang je bro, hati bersih, budi pekerti baik dan beramal soleh, insyalllah bole dapat. Hati spesis2 macam awak, dendam kesumat, hasad dengki, busok hati, Samseng tak tentu pasal, dah lah bengap berlagak samseng taik kucing pulak. Mak Nyah Jalan Hj Taib je yg spesis2 macam awak bole dapat. Kahh..kahhh..kahhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 5.53 mcm mencabar jer. x baik broade ker pernag sesiapa kata nuar jilat jubo,? memfitnah x boleh menyelesaikan masalah, kalau ade yg leh proof, kan bagus.

      Delete
    2. anon 553, bole ker u bagi petua pada semua bdk lembut yg kat universiti? daripada kiter mencaci, baik kiter tangani.

      Delete
    3. i setuju anoy 4,37, mcm mner ler u nk jdi org agama, klu u sendiri kantoi? x yah nk debat lerrrrrr, just say u dah syok sngt tgk kemaluan pinoy. abis. tutup citer

      Delete
    4. salim, mana itu roti telor, lu mmg very bad tokey roti canai laa

      Delete
    5. agaknye, salim bz minum stout kot?

      Delete
  24. kalau dhall kari nak tau siapa sya, boleh jer jumper kat tambun. saya harap pk pkai pelampin, hehehhehe, bkn per, takut dia terkencing pas minum stout

    ReplyDelete
  25. eleh..video nuwar berahim tibai cinadoll yg jelas terbukti tu sebagai proof pun anjing pr takmau terima

    nak proof konon

    kiss anuwar ass la

    ReplyDelete
  26. jadi orang islam di malaysia amat mencabar......sbb nilai dan persepsi masyarakat dah dicemari oleh golongan tertentu sejak berpuluh tahun dahulu...

    kita kena amik pendirian sendiri antara agama dan negara/kaum antara hubngan ngn ALLAH dan hubngan ngn manusia........contoh rci sabah..kita orang islam kena sokong dan tq pada mahathir sbb syarat lebih 60ribu kerakyatan filipino adlah mesti beragama islam...pada saya saya sntriasa utamakan islam...pedulilah ic apa pun janji yg dapat ic tue org islam yang mengakui ALLAH...ini bumi ALLAH maka hak hambaNYA yang sujud padanya untuk berada dan berniaga dimana mereka suka sbb semuanya miulik ALLAH.....

    contoh lagi....cam fathul bari...kalau nak ikut undang2 negara apa yg dia buat salah.....kahwin kat thailand tanpa kebenaran isteri pertama,,,....tapi di sisi ALLAH kahwin itu sendiri tak perlu didaftarkan melainkan bersaksi dan berwalikan yg hak sahaja.....cuma sbg rakyat kita kena lalui proses....justeru kawin thailand ke china ke apa bezanya kalau itu sah disisi ALLAH dan dibenarkan ALLAH......kalau kita nak pilih dunia maka kita boleh hentam fathul bari....saya pilih agama,.......ALLAH tahu masalah org lelaki so dia bg 4.....kawan2 cina saya selalu tanya melayu boleh kawin 4...saya kata cina tak boleh kawin tapi boleh simpan sampai 10 dan percayalah mostly cina mmg ada simpan pompuan dan pelnggan tetap pelacur.....

    kepada fathul bari......ini resam dunia....kita dahulukan ALLAH...itu pendirian yg perlu kita semua pilih....berdoa padaNYA dan berusahalah untuk kembali pada resam dunia......perbaiki lah dan tebuslah perbuatan salah anda "hukum dunia" dengan mendamaikan isteri2 anda....insya ALLAH....

    ReplyDelete
  27. Macam mana boleh dokumen-dokumen ini boleh di uploadkan kat internet? Nampak sangat dalam Pejabat Consulate ada juak-juak Pembangkan yang sentiasa mencari-cari isu untuk dijadikan ISU. Sedangkan dokumen tersebut ada Sulit and hak peribadi.

    ReplyDelete
  28. ANON 10.37.....SETUJU...PATUT AMBIL TINDAKAN KERANA DOKUMEN TERSEBUT SULIT DAN PERBADI....

    ReplyDelete
  29. halal wei apa salahnya asal jangan macam korang pakatan tahu wat seks bebas tu pun dengan bini orang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ulama umnu gila sex la tu..terkeliur pungkuq piliphin la tu..macam mana boleh kenal? di siam pulak tu..siam terkenal ngan pelacur. dia pergi ketempat pelacur ke? apa punya ulama amnu ni? ini namanya ulama taik puki. ulama bertopengkan puki. betul2 gila sex punya ulama. tapi lebih ganas bos ulama ni sebab bukan tutuh puki je tapi lepas tutuh bunuh n letupkan ni baru best. kikiki

      Delete
  30. halal tu halal la. tapi sebelum tu tah berapa kali tutuh n then baru nikah. ko ingat dia bodo ka

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ada bukti ke die dh tutoh? sdgkn anuwar yg btg bgkok 2 de vdeo korg xnk pcya plak...UFB dh bg tau yg bini baru die adk kwn rpt die. so nk jd lg rpt, kwn die suh khwn ngan adk die..2 tndanya UFB ni org yg baik..smpai kwn pn offer adk jd bini..puak2 PR ni lg xleh pkai, blakon je baik...rupa2nya bwk bini org pnjt blik otel..kntoi ckp kne pkul rmai2...lau 30 org pkul, mau ICU bdigol amin 2..

      Delete
    2. Salam anon 04.30...tidak adakah perasaan gerun...malu..bebal pada anda atas tuduhan yg anda buat...
      GERUN...pada balasan Allah
      MALU....pada dosa yg sdra lakukan
      BEBAL...pada kedangkalan hukum

      Delete
  31. Ini dia jawapan daripada UFB:

    http://ustazfathulbari.wordpress.com/2013/01/19/menjawab-tuduhan-ustaz-fathul-bari-nikah-kali-ke-2-di-thailand/

    Kepada yang memfitnah UFB, sila mohon maaf atau menanggung balasan Allah SWT akibat doa seorang mukmin yang difitnah.

    ReplyDelete
  32. Ustaz..... masuk bertanding lah dlm pru 13..... insyallah boleh menang.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!