CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Thursday, January 24, 2013

GEMPAR BERAPI! GAMBAR KALIFAH AGONG GUAN ENG SEDANG MERONDA SERATA PENANG! WAJIB LIHAT

Sempena maulidur Rasul yang mulia ini, aku nak share dengan korang kesesatan yang dibawa PAS ke negeri Pulau Pinang, ini adalah lori yang menjaja muka Kalifah Guan Eng ke merata tempat. Aku nak tanya puak PAS apa benda yang korang ajar DAP buat ni?

Korang agung-agungkan seorang kafir yang menindas Islam dan Melayu di Pulau Pinang ni? Akal ada ka?

78 comments:

  1. Replies
    1. ada akai mana tarak lak? akai aku sebagai ahli umno macam mana nak songlap duit rakyat macam menteri2 kita songlap. madey je sapu 44 bilion usd. jadi kita songlap sejuta dua dahlah. rakyat peduli apa. biar mampos lah. yg penting perut boroi kita. kan kan?

      Delete
    2. Anon 07.10....hahaha,berapa lama ko nak recyle ayat ni...org nk berblog nko pun nak joint...tp org lain dah tukar berbagai topik nko masih ngan ayat ba-----

      Delete
    3. Jenis baghal dok memusing tempat tu je....nasib badan la...

      Delete
    4. Kesian Anon 07.10 apalah malangnya nasib ibu yang melahirkan Anon 07.10 yang tercicir ilmu pengetahuan ni. Dah le hati dan akal penuh fitnah dengan tahi.

      Delete
    5. kah kah kah..lori panggung wayang 13 mei 1969 dah keluor weh..
      sebiji macam lori ciner mampos dalam filem p.ramlee....wow..

      Delete
    6. macam lori hok bawak china mati je .. skuad gong tongteng tongteng . kecingggg ..

      Delete
    7. Perarakan maulidul rasul stail pakatan rakyat dan direstui niknajis

      Delete
  2. PAS wajib jawab.., sebab PAS ialah jurucakap DAP..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong anon 4:32 pm seharusnya pas perlu jawap

      Delete
    2. PAS hanya menjalankan tugas, nicky hanya mengikut arahan Kapal. YES BOS. ALRIGHT BOS.

      Delete
    3. anon 4.32. ni tak yah pas jawab. umno jawab lagi best lah iatu macam mana klu pas pr menang kita nak lari mana? pastu kita dah takleh songlap duit rakyat dah. kita takleh minum beer dah. hang kena fikir ni dulu lah ngok.

      Delete
    4. Ko ni manusia ke motobot. Cerita bedegar degar. Sasau ke apa? Tak habis2 cite songlap duit. Nah ambik 20 sen pegi main jauh2.

      Delete
    5. Anon 07.14....hahaha saya simpati ngan anda...

      Delete
    6. Anon 07.14 nah ambil 10 sen aku tambah jadi 30 sen gi main jauh...jauh

      Delete
    7. ANON 7.14...
      KALAU PAS PR MENANG ..KHATAM ANUAR JADI ORANG MINYAK..HEHEHE
      NKO MANA MAU LARI..DEPAN BELAKANG DIA SONDOL....

      Delete
  3. dulu masa GERAKAN(tuan besar umno)pegang kuasa di Pulau Pinang, apsal UMNGOK sanggup beri kuasa memerintah pd cina Gerakan????? UmNGOK bacul ke pd masa tu?? takut sgtkah UmNGOK pd cina GERAKAN??? sampaikan habis tanah2 org melayu dari jambatan Pulau Pinang hingga ke batu Feringgi diambil tanah org2 melayu, dihalau, dan tanah2 mereka dijadikan Bangunan apartment/Kondominium yg mahal harganya,sehingga sorang melayu tak mampu nak beli....ape UmNGOK/UmNO buat?? atau UmNGOK terlalu mengagung-agungkan cina Gerakan,sehingga kuasa dilepaskan...duduk diam2 ajeee...nnti telur kena picit ngan cina GERAKAN.... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa-apa pun gambar kalau orang lekat kat lorry macam puak bengong bawa tu ialah gambar cina mampuih..ha..ha..memang sesuai sangat la dengan taraf kaki jilat pungkok cina PR tuh..sebab dah tak sayang agama..pakat2 la ikut guan eng masuk long.

      Delete
    2. Biasakah orang yang kau cerca itu membiarkan puak-puak kafir harbi mempersendakan Agama Islam? Pernahkah Gerakan mempermainkan emosi orang Islam seperti dilakukan oleh Dapster harbi? Jkalau ilmu dan pengetahuan setakat banyak daki di celah kuku janganlah terlalu bercakap dan menulis tanpa ilmu! Bercakap berdegar-degar, tahi melekat di gelegar!

      Delete
    3. Sekarang PR dah pegang Pulau Pinang, dulu salahkan UMNO sekarang Melayu Pas dan PKR apa buat adakan mereka telah membetukkan keadaan menaikkan martabat Melayu? Setahu aku lagi teruk adalah. Sekurang2nya masa Gerakan memerintah Islam tak dipersendakan. Ini dah macam jual program gambar wayang macam cerita Seniman Bujang Lapuk. Menjaja sekeliling kampung. Gambar saidina Guang Eng tertera hebat.

      Delete
    4. Agaknya sebab tu laaa amanat haji hadi mengkafirkan UmNGOK, tapi sekarang amanat tu makan diri sendiri...Alhamdulillah keadaan mutahir ni menyedarkan kami sekeluarga siapa Pas Pis Pusss. Kami dulu menyokong Pas kerana Dr Harun Din, Taib Azimudin, Nik Aziz, Hj Hadi dan beberapa nama besar dalam Pas, tapi bila pengunaan nama Allah pun nama nama besar ini bertelagah...bye bye Pas.

      Delete
    5. taik palat ko ko penjilat ponkoq rosmoh dari dulu sampai ke lani jangan ngaku paslah bodo bangkai amenongok.

      Delete
    6. Dah tau umno buat dulu salah yg ko pegi ikut sama buat apa? 2x5 25 . Buatlah yg betol.

      Delete
    7. Salam anon 07.26....bnykkan bersabar ya....tak patut anon 07.11 ckp camtu, tak patut...tak patut...issk...issk tp mmng betul apa dia cakap...ooppps

      Delete
    8. UMNO DAN PAS 2 x 5 = 10
      UMNO DAN PAS 5 + 5 = 10
      YANG BEZAKAN UMNO DAN PAS IALAH :-
      PAS (PARTI ANGKATAN SYITAN)
      UMNO (PARTI PEMBELA ISLAM)

      Delete
    9. kah kah kah..lori panggung wayang 13 mei 1969 dah keluor weh..
      sebiji macam lori ciner mampos dalam filem p.ramlee....wow

      Delete
  4. Nk tanya,PAS ni natangg ape ye!bukan apa sya ni orang ISLAM,

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko sendiri dah jawab klu ko bukan islam ko kafirlah ngok bodo. laen kali cakap tu biar berlapek bodo. ameno memang bodo dari pm sampai ahli2 yg haprak. kikiki.

      Delete
    2. Salam...sdra mmg dah biasa atau terdidik dgn kebiadapan ke...moga2 klu ada zuriat didiklah zuriat sdra dgn perkataan sopan serta berhemah...jgn nti terbiasa dgn budaya biadap...tuturkata kita gambaran didikan kita....jgn malukan keluarga ya.

      Delete
    3. juragan 69 jangan marah Anon 7.29 tak heran bahasa buruk makhluk tu. Itu semua berkat doa yang dipohon oleh Ulamak PAS yang Allah s.w.t. makbolkan untuk suku sakat mereka. Dari akal, hati, pertuturan, penulisan dan doa pun guna ayat kotor. Biarka mereka dengan labu2nya.

      Delete
  5. Aku tadi pagi ada minum tehtarik sama beberapa orang kawan. Grup lepak cuti am. Tetiba aku rasa terkedu dan nak tersedak teh bila seorang kawan yang memang aku tahu anti-UMNO tapi ambik juga BR1M. Begini katanya:

    " Saya banyak mempelajari Islam melalui internet dan FB,saya mau tanya u sebelum Nabi Muhammad s.a.w memeluk Islam, apa agama dia?" Tang ni aku terkedu, tak sempat jawab dia kata lagi:

    " Al-Quran itu is a compilation (disusun) of several Kitab; Taurah, Zabur, Injil, Kamasutra etc, Nabi menulis kembali sebagai sebuah kitab final". Aku tersedak teh dalam kerongkong, tersembur keluar.

    Kalau tahap ni akalilmu diorang ni, NO WONDER dia (dan mereka) lebih mengenali dan dekat dengan LGE dari Rasulullah sendiri. Astaghfirullah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astaghfirullahal'azim...otak dia dah 'kiamat'. Na'uzubillah.

      EVLee

      Delete
    2. Susah apa....selamat jalan ..jangan toleh2..

      Delete
  6. Adei tambi Anon 4.36, Sama ada BN atau PR, akui hakikat bahawa dipulau pinang majoriti kawasan dikuasai oleh cina. Sila rujuk keputusan pilihanraya 2004 yg dimenangi BN. Walaupn BN menang, tpi dikuasai Gerakan. Boleh ka UMNO minta terajui Penang walhal majoriti kawasan dimenangi Gerakan. Ni bkn kes xde telur. Owh lupa aku, PAS yg xde telur, selalu kena picit ngan DAP. Ade pikir ka. Bkn isu takut, tp dh majoriti dieorg pegang. Xkn bebal mcm tu kot. Tanah2 tepi pantai tu tanah2 org melayu ka? Bagi fakta dan angka, jgn main sedap tuduh je. Kebiasaan org2 PR ni....tuduh dulu, bukti kemudian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanah T.O.L....belah darat sikit tu kg orang melayu. Kg Cina pun kena jugak.. hala ke Sg Nibong. Waullahu'alam

      EVLee

      Delete
  7. APA PUNAY BODOH LAA..BALING DENGAN KASUT KAT GAMBAR LIM GUAN ENG. GAMBAR MALIK TU LUDAH SAJAHA. PARTI DASAR PENIPU.

    ReplyDelete
  8. P A S ni betul2 gila.Kafir pun dia usung kehulu kehilir.Bukan dapat pahala pun.dosa ada lah.Dihari yg mulia umat islam menyambut ulang tahun junjungan kite depa buat kerja mungkar nak tonjol tokong.Dinasihatkan penganut pas buat tokong dlm rumah dan sembsh hari2.

    ReplyDelete
  9. salam anon 04.36....sdra sebenarnya belum cukup bijak utk berpolitik...mmng benar apa yg sdra anon 04.59 katakan,jadi nasihat saya dapatkan dulu fakta2 politik terlebih dulu sebelum kita berhujah di laman blog...tetapi peduli apakan yg penting sdra dapat luahkan perasaan yg ada pada sdra wlupun ia menunjukkan kedangkalan politik sdra,tambahan pula anda berselindung di sebalik 'anon'

    Sdra,dibawah bn dulu,sekurang2nya parti umno masih mampu mengawal dan memantau perjalanan kerajaan negeri biarpun km datang dari gerakan/mca kerana umno ada 15 kerusi dun... tetapi utk kerajaan negeri pp sekarang tidak ada langsung permantauan dari adun melayu kerana pas cuma 1 kerusi...melayu pkr jgn kira lah sebab yg dua tiga org ni lebih dap dari dap...sdra tahukah berapa pula kerusi yg dimiliki oleh dap..??

    ReplyDelete
  10. PRU 13 ini tolak aje PR habis cerita. Apa orang P Pinang dah tak dapat berfikirke? Dah tak tahu menilai yang mana intan dan yang mana kaca. Jangan menang sorak kampung tertgadai. Fikir-fikirlah.

    Betulkanlah Yang Biasa dan Biasakanlaah Yang Betul.

    Saat Jais
    http://saatjais.wordpress.com

    ReplyDelete
  11. Dah mcm lori cina mampos je aku tgk

    ReplyDelete
  12. PP mmg DAP tadbir n mmg pon DAP yg brkuasa..PAS kat mana dlm pentadbiran PP skrg neh? Jadi pengesat kaki puak DAP ye?....tu pon masih xnak buka mata hati lagi penganot PAS. sedorla diri kat mana sbnrnya letak maruah/hak korg di mata DAP....kata pakatan..jadi spatotnya berkongsila mcm BN buat...

    ReplyDelete
  13. SENANG JE CERITANYA......PUAK2 PAS NI DAH TAK PERCAYA DENGAN ISLAM ITU SEBABNYA MEREKA SEMBAH LIM GAN ENG CINA BABI.

    ReplyDelete
  14. Lebeh baik daripada gambar orang UMNO sebab Tun Mahathir sudah iktiraf Parti UMNOgok itu parti Syaitan!
    Listen! 11x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorang lagi ......... Cakap merapu.

      Delete
    2. ala. toksah risau. yg ckp merapu ni sorang jek.komen sana sini nk tunjuk dia ramai. kehkehkeh.

      Delete
    3. Tun Mahathir juga sudah iktiraf Anwar Ibrahim seorang Peliwat dan Perasuah! Listen listen listen 12x

      Delete
  15. Sebagai rakyat Penang, aku rasa apa yang dikatakan oleh Oh Tong Keong, Ketua Pemuda BN Negeri ada betulnya. Kata Tong Keong, DAP takut kepada Pas, walaupun Pas cuma ada 1 kerusi, manakala DAP 19 kerusi tapi bantuan kepada orang Islam telah dipertingkatkan di bawah kerajaan negeri di bawah BN-PKR sekarang. Ia berlaku atas desakan Pas yang kata Tong Keong sangat ditakuti oleh DAP.

    Tong Keong kata kerajaan DAP sekarang sangat teruk tak seperti masa Gerakan-Umno memerintah dahulu Islam tak diberi keutamaan yg tinggi seperti bila DAP-PKR-Pas berkuasa sekarang. Dia memberi contoh peruntukan RM64 juta (2012) yg diberi kpd Jabatan Agama Islam, sedang masa Gerakan-Umno berkuasa peruntukan cuma RM25.7 juta (2008). Begitu juga perbandingan peruntukan RM2.75 juta untuk Sekolah Agama Rakyat (2012), sedangkan masa Gerakan-Umno berkuasa tiada peruntukan utk Sekolah Agama Rakyat. Peruntukan utk Guru Kafa pula RM900,000 (2012), sedang masa Gerakan-Umno berkuasa cuma RM659,000 (1998).Peruntukan kepada al-huffaz pula RM130,000 (2012), sedang masa Gerakan-Umno berkuasa tiada peruntukan utk al-huffaz. Begitu juga dengan pemberian kontrak kerja untuk kelas D,E dan F, kerajaan chauvinist DAP telah menetapkan kerja-kerja hanya diberi untuk kontraktor Bumiputra, sedangkan masa Gerakan-Umno berkuasa dulu mereka lebih adil kepada orang bukan-Melayu kerana kontraktor bukan-Bumiputra juga berpeluang menjalankan kerja kelas D dan E, cuma kelas F sahaja untuk Bumiputra.

    Nampaknya apa yang dikatakan oleh tokoh Gerakan yg mungkin akan menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang itu sangat betul: DAP takut kepada Pas. Kepada orang2 Melayu undilah BN dalam pilihanraya akan datang, jangan beri satu kerusi pun kepada Pas. Polisi membantu Melayu-Islam oleh kerajaan PR sekarang adalah satu polisi yg salah, kita perlu kembali kepada polisi lama yg menindas Melayu-Islam seperti yg dijalankan oleh kerajaan BN dulu. Marilah kita berdoa agar Oh Teong Keong menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang agar peruntukan dan bantuan kepada melayu dan Islam dihapuskan.

    Hidup BN!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Timakasih...timaaakaseyyyy

      Delete

    2. Macham tu la kat singapore...member aku tu seorang hj rakyat singapore..dia kata kat aku China spore pandai..bila nak ambil hati melayu dia orang hulor macham2 dengan infra la, apa la...melayu pon apa lagi . Syok la....dah tu lena sampai la...

      Apa punya buta lah la otak hang ni...dap dok tgh hulur macam2 la ...skim yg sama di singapore la....aku yakin nabi saw pon bole agree dgn fakta ini.

      La ni hang tengok melayu2 singapore ! Ada suara ? Macham bisu je..

      Korang lupa perintah Allah pasal nasrani /kristian dan yahudi tidak akan redha dgn kamu muslim sehingga kamu ikut mereka..

      Masa ngaji dulu hang tak jumpa ayat ini ? Tak pa lagi...nik ajis pemain depan pintu GOL tak bagi tau hang ka ? Kalau tidak , maka sahih dia sorok ayat Allah..denjer tu Allah boleh marah dan dia ada warning hal itu. Mungkin Allah tak marah pasal dia pon biasa mecarut kan...

      Atau nik ajis pon tak tahu atau tak jumpa ayat tu..Kesian..tak dak rezki kot...

      Nasib baik ada Haron Din dll....

      Delete
    3. Anon 7.00pm: Ibarat seekor anak seluang, anda telah masuk dalam lukah yang dipasang oleh DAP. Mungkin anda sendiri DAP, memasang jerangkap setiap persimpangan. Rata-rata Melayu P.Pinang tertipu dengan angka-angka yang diberikan, dan pengikut PAS tempatan amat teruja peringkat orgasm, terus mengangkat LGE sebagai Kalifah Amirulmukminin.

      Tapi sebagai orang yang melihat sendiwara politik dari perspektif lanskap, aku nampak gambar yang lebih nyata, orang-orang macam anon ini sebenarnya mendekati curam yang dalam. Jika mereka jatuh kebawah, tiada cara untuk merangkak naik, terus-terusan mengelungsur ke oblivion. Tapi yang jelas mereka hayal dalam hanyut.

      Payback time DAP kepada PAS. DAP tak takut pada PAS, tapi DAP raja korup sedang merasuah PAS kerana menyokong mereka mendapatkan satu negeri. Apalah RM100juta @ 4tahun kepada Melayu/Islam/PAS bodoh dibandingkan dengan kuasa sebuah kerajaan negeri. Duit yang disogokkan pun untuk belanja PAS dinegeri-negeri lain, bukan untuk 1 kerusi diPP.

      Walaupun ini kenyataan, PAS P.Pinang tidak akan sedar mereka sedang dilancapkan LGE.

      Delete
  16. woii mangkukk..yg menindas Melayu UMNO tu sendiri,,,kat kpg batu uban..papan tanda cawangan UMNO batu uban duk sebelah LLM tu sikit punya besaq...tapi bila orang wat projek kondo twin ..apa hal hangpa tak bantah time UMNO pegang kuasa time tu!!!!pastu awat hangpa tak bising bila pemimpin hangpa dulu amik 15 tanah orang kpg melayu!!! sembang berlengaihh..tapi cerit lebih!!!awat time UMNO pegang kuasa hangpa pi sekat duit kat sek agama rakyat!! awat hangpa tak bagi duit bangun sek. agama rakyat.,,ni mamat kalu hang ingat orang penang melayu boleh duk kena bodoh macam hangap punya anak mami Kak Pah LISTEN!!LISTN!!LISTESN!! hangpa silap besaq la bai!!nak harap KM kesayangan UMNO dulu Ahmad Tsu Koon,,nak mai jenguk kpg melayu kat seberang pun berat!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpa2...dah tau camtu ko jgn sokong umno, ko undi le dap...

      Delete
    2. Baik-baik Cina....jahat-jahat Melayu
      Melayu mati Melayu yang tanam bukan Cina.
      Lainlah kalau Melayu tu mati inginkan Cina tanam dan bacakan Talkin untuk dia.

      Delete
    3. Ini jam kaloo, Malayo Penang jangan susah ati. Semoa DAP tanggong mari. Mao duit? kita kasi. Mao baiki sekola agama kaloo, kita bayar. Mau elaon naik kasi no poblem, mao cakap besaq-besaq, kita takda tangkap wokey semoa.

      Tapi itu jam pangkah time, roket juga tarok...jangan susah-susah mau himpun maulid, hijra, raya kaaa..U worang rileks diam-diam rumah duduk tengok astro. Kita worang raond satu penang taruk lori banner kasi rakyat juga tengok, kita islamik apaa!

      Tapi kira beradik-beradik kaloo, tolong jangan bising-bising nyanyi subuh itu, anak kicik mau tido jugak. Kita pun semayang sama alah bapa,alah anak sama alah hantu pun dalam takda bising juga. Kita sama-sama tuhan alah bukan?
      U punya anak KL duduk u boleh ikut sana, kasi kita jaga ini negeri juga.
      Kita beradik-beradik baik sama u Malayo apaa..Tapi itu hudud juga over my dead body. Kalo mau baca sama bible Malayo kita bole kasi.

      Wokey Malayo, u tidur no worri, gerenti kita worang bukan macam UMNO.

      Delete
  17. ORG2 MELAYU PULAU PINANG KALAU KRG INI TAK SEDAR LAGI TENTANG KEJAHATAN GUAN ENG TU. SEBENARNYA GUAN ENG INI ADALAH MUSUH KETAT ISLAM YG TERAMAT SGT. TAPI MALANGNYA MASIH ADA YG BUTA MATA DAN HATI ORG MELAYU KITA SANGGUP SOKONG DAP MENANG.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebagai rakyat Penang, aku rasa apa yang dikatakan oleh Oh Tong Keong, Ketua Pemuda BN Negeri ada betulnya. Kata Tong Keong, DAP takut kepada Pas, walaupun Pas cuma ada 1 kerusi, manakala DAP 19 kerusi tapi bantuan kepada orang Islam telah dipertingkatkan di bawah kerajaan negeri di bawah BN-PKR sekarang. Ia berlaku atas desakan Pas yang kata Tong Keong sangat ditakuti oleh DAP.

      Tong Keong kata kerajaan DAP sekarang sangat teruk tak seperti masa Gerakan-Umno memerintah dahulu Islam tak diberi keutamaan yg tinggi seperti bila DAP-PKR-Pas berkuasa sekarang. Dia memberi contoh peruntukan RM64 juta (2012) yg diberi kpd Jabatan Agama Islam, sedang masa Gerakan-Umno berkuasa peruntukan cuma RM25.7 juta (2008). Begitu juga perbandingan peruntukan RM2.75 juta untuk Sekolah Agama Rakyat (2012), sedangkan masa Gerakan-Umno berkuasa tiada peruntukan utk Sekolah Agama Rakyat. Peruntukan utk Guru Kafa pula RM900,000 (2012), sedang masa Gerakan-Umno berkuasa cuma RM659,000 (1998).Peruntukan kepada al-huffaz pula RM130,000 (2012), sedang masa Gerakan-Umno berkuasa tiada peruntukan utk al-huffaz. Begitu juga dengan pemberian kontrak kerja untuk kelas D,E dan F, kerajaan chauvinist DAP telah menetapkan kerja-kerja hanya diberi untuk kontraktor Bumiputra, sedangkan masa Gerakan-Umno berkuasa dulu mereka lebih adil kepada orang bukan-Melayu kerana kontraktor bukan-Bumiputra juga berpeluang menjalankan kerja kelas D dan E, cuma kelas F sahaja untuk Bumiputra.

      Nampaknya apa yang dikatakan oleh tokoh Gerakan yg mungkin akan menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang itu sangat betul: DAP takut kepada Pas. Kepada orang2 Melayu undilah BN dalam pilihanraya akan datang, jangan beri satu kerusi pun kepada Pas. Polisi membantu Melayu-Islam oleh kerajaan PR sekarang adalah satu polisi yg salah, kita perlu kembali kepada polisi lama yg menindas Melayu-Islam seperti yg dijalankan oleh kerajaan BN dulu. Marilah kita berdoa agar Oh Teong Keong menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang agar peruntukan dan bantuan kepada melayu dan Islam dihapuskan.

      Hidup BN!!!!

      Delete
  18. Kesianlah Tengok ...January 24, 2013 at 8:31 PM

    Pencacai2 PR disini dah betul2 terdesak dan bengap bengong tahap nak mampos. Ada yg akan mati depan komputer ni ...

    ReplyDelete
  19. GAMBO DUK KAT DEPAN SEKALI. BILA MASA MAMAT TU MENGUCAPNYA

    ReplyDelete
  20. OOOOIIII UMNO ... BUAT APA DOK TERJERIT2 PERTAHAN ISLAM SEDANGKAN PEMIMPIN2 UMNO DOK REMBAT WANG RAKYAT !!!!
    TERBUKTI RAKYAT LEBIH SELESA DI BAWAH PR
    PI JAHANAM UMNO !!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam rakyat mana yg selesa bwh pakatan...jahanam umno pun smpi saat ini kuasa politik masih dibawah umno.. Bhai,selagi pr blm berkuasa(x mnkin) jgn sebut ttng rakyat...pakatan RAKYAT itu pun suka2 guna nama rakyat,hakikatnya hnya rakyat yg dungu,keciwa,dengki saja yg layak dlm PR.

      Bhai...utk pertahankan islam bukan semata2 tugas pemimpin,itu tangungjwb kita sebagai umatNya...betapa dangkal dan munafiknya kamu hnga kan kerana politik,agama kamu anggap perkara mudah.Bhai,itulah beza ahli umno dgn PR dimana pada kami islam adalah segalanya sdngkn ahli pas mnharapkan mukjizat nik ajis,dan ahli pkr hrp2 klu ada ihksan pas nk masuk syurga.

      Bhai...kamu sokonglah PR hngga ke nafas terakhir kamu...cuma jgn nti ada keturunan kamu melabelkan kamu pengkhianat bangsa,agama dan negara.

      Delete
    2. Yuupppp memang selesa orang Melayu dibawah limbungan kasih sayang manja TOKONG LIM GUAN ENG hehehehe...Ko dah KOWTOW sama itu TOKONG SEGALA TOKONG LIM GUAN ENG nak minta izin pi PENANG oppsss tak leh pakai ayat PENANG hehehehe..Dah berapa kali ko KOWTOW sama itu TOKONG ENG?

      Delete
  21. Ye la tu Anon 9.46 PM... Umur PR baru nak masuk 5 thn, umur awak tu berapa yek??? Tak kah awak membesar dizaman BN??? Bercakap guna akal, bukan cakap ikut nafsu mulut aje... Dah la tak tahu berterima kasih, yg awak tahu kutukkkkk...

    ReplyDelete
  22. Khalifah Persilatan Mahaguru Ong tee Keat!

    http://daulatpang5.blogspot.com/2013/01/pesatuan-silat-pendekar-malaysia-bakal.html

    ReplyDelete
  23. Banyak umno marakaqz ditutup!

    http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/zwLfhy/~3/4oSCBhM81xc/marah-menteri-besar-9-bilik-gerakan.html

    ReplyDelete
  24. Marahkan nyamok kelambu dibakar!


    http://batuvskayu.blogspot.com/2013/01/saham-fgv-merudum-ahmad-maslah-salah.html

    ReplyDelete
  25. mcm ni la senang. aku nak cadang pd org2 melayu di pulau pinang. pakatan rakyat dah tentu akan berjaya pertahankan negeri korang. apa kata semua org melayu pp sokong pakatan rakyat. gerenti melayu kuat. amacam, ok x cadangan aku??

    ReplyDelete
  26. LISTEN!!!LISTEN!!LISTEN!!LET ME SPEAK!!LET ME!!LET ME!! SPEAK!!WHEN PENCACAI UMNO KASI BODOH ORANG MELAYU!!ORANG MELAYU KENA LISTEN!! KALU TAK CAMANE NAK MASUK DUIT RAKYAT KAT KRONI!!LISTEN!

    ReplyDelete
  27. dulu org2 cina bersama umno. sekarang dah terbalik, mereka bersama pas. masa cina bersama umno, tak ada pula timbul melayu umno nak bersama pas membela islam. bila dah nyawa2 ikan baru la sibuk ajak pas. memang betul la kata che det. dak tak ada yg cerdik dlm umno. busuk sampai ke usus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...cakap tak guna akal..dari pemimpin smpi kpd ahli pengecut(anon) klu tntng spin cerita lu no 1...bhai. Baru sepenggal pegang selangor,kedah,pp dan perak..dahckp cam dah pegang cam 10 penggal...bhai lps pru 13 boleh citer... Perak pun boleh terlepas sblm cukup waktu.

      Bhai lu org tak malu ke...anwar cuba membeli mp utk berkuasa (16 sept) last2 perak terlepas...lu org nk beli mp no hal tp klu lu org pnya mp n adun keluar dari PR..macam2 cerita lu org spin... PRU blm bermula tp lu org pnya citer cam satu malaysia lu org pnya...

      Bhai klu setakat HKR lu org ckp 500k rakyat turun...lu ingat rakyat malaysia ni 900k je ke...kenapa lah lu org suka berangan2 dah cam mat jenin(pas) vs lebai malang (pkr)vs pak pandir(dap)...

      Delete
    2. Memang betul la juga kata che det, anwar ibrahim seorang peliwat dan perasuah. Betul tak cakap che det? Yg ni mau dengar cakap che det juga ya, bukan che jijah cakap, tapi che det.....kalau mana2 puak dap pkr pas nak sebut apa che det cakap, kenalah terima kenyataan iaitu ketua kamu anwar ibrahim seorang peliwat, perasuah, penyamun.


      Memang betul la cakap che det. Ada lagi yg nak cakap apa che det cakap? Ada?

      Delete
    3. Sekarang kat PENANG oppssss tak leh guna ni kena minta izin sama itu TOKONG SEGALA TOKONG LIM GUAN ENG. Kesiaannn dengan orang Melayu di PP, masa GERAKAN pegang PP takde pernah lagi aku dengar, orang MELAYU kena KOWTOW sama itu TOKONG SEGALA TOKONG LIM GUAN ENG. Ni ko kena tanya MANSOR hehehe dia nak jawab ke?

      Delete
  28. Komen2 dri puak pas yg bodo tu dh ktingaln bas.ndak sgt beri komen.tp guna dan ulang2 cite yg dah basi...
    Ada akal tp xde ilmu...mcm bos dia jg.guna senapng tp pkai kain pelikat..apaa baraaanggg...! Memg low classs.

    ReplyDelete
  29. PAS mmbawa agama bru baru yg menyesatkan.....

    ReplyDelete
  30. aik, ketua agama Islam pulau pinang sekrang bos pas kah, kafir guan eng DAP? Yang Di-Pertuan Negeri dah tak ada ker? alahaiii.. pas oh pas...hebat sungguh kafir dap mentarbiyah pas...
    jk pr ingin kuasai putrajaya, DAP dan PKR kena rampas dan ambik kerusi pas secara paksa. jika tidak, kmgkinan besar pr akan kalah teruk krn pas bakal mngalami tsunami hebat pru-13.

    ReplyDelete
  31. Lge kata tak perlu perarakan maulud, pas pun hangguk, lge berarak sakan kali ini pas pun hangguk...parti angguk saja.

    ReplyDelete
  32. Murah sangatkah Melayu di PP dengan ditabur duit dah tukar jadi CINA DAP? Bila dah kena NGAP rapat baru nak terngada. Tokong Eng dia belajar taktik yang sama macam LKY, LKY masuk ke masjid2, ikut ceramah agama pastu pakai kopiah. Clap! Clap!Clap! Itu LKY sayang betul sama itu orang Melayu n Islam BRAVO. Hip Hip Hooray Then tahap kegemilangan orang Melayu ISLAM dilantik Presiden Melayu pertama yang hanya bertahan selama 4 tahun. SOB! SOB! SOB! Tinggal nak melalak sahaja macam ANJING YANG TERSEPIT..hehehehe..

    ReplyDelete
  33. KAMPUNG BUAH PALA APA CITER??? CER CITER. CER CITER CIKIT.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!