CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Thursday, January 24, 2013

GEMPAR BERAPI! GAMBAR HADI DI GAZA DENGAN SENAPANG! MESTI TENGOK!

Kah kah kah! Orang dok cari mana pi Hadi pasal isu Tabung Memali, Amanat gila dia dan terbaru pasal isu Kalimah Allah, rupa-ruoanya dia dok lepak belakang rumah dengan pegang senapang! Aku tak boleh belah gambar yang MPP siarkan ni..kah kah kah

Siap pakai kain palaykat tu, kalau terlucut la kain dia ni, habis semua rahsia terbongkar! kah kah kah

Wei Hadi, Najib dah sampai Gaza tau siap bawak bini dia! Hang dok buatapa dengan senapang tu? Nak tembak siapa? Guan Eng? Anwar? Azmin? Kah kah kah

84 comments:

  1. Aq rasa senapang yg dlm kain kuar peluru dulu..maklumla bini ramai.....tapi peluru kapor jer kot...'blank'...mcm akai dia gak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. taklah senapang tu nak tembak kepala madey ngan najib sebab tak reti bahasa sangat mampos lagi baik.

      Delete
    2. hahaha macai PAS

      Delete
    3. Ini gaya rock kapak nih, diri senget, mata tak pandang kamera ngehngehngeh ngokkkk

      Delete
    4. Macai Pas tongok. Mampos lagi baik.

      Delete
    5. Bakal perdana menteri malaysia...haha

      Delete
  2. Hadi dah malas nak pecat2 ahli. Kasi tembak je. Ada lesen senjata ke tidak tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang malas sebab lagi baik tembak najib biar terburai perut boroi najib tu.. muuuaah hahaha

      Delete
    2. Hahaha bodoh la lu ngok.. perut Hadi ke perut Najib yang boroi hahaha..goblok la macai

      Delete
  3. kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..kih..kih..kih..kih..kih. apo yang di peteng ea tu..

    ReplyDelete
  4. Ni nak gi perang dengan nyamuk dalam kebun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lah nak perang dan hancurkan be end sampai mampos. kih kih kih.

      Delete
    2. PAS hadi leh guna kalimah allah..a ehh..tak boleh..eh boleh..eh tak boleh hahaha.. Hadi ulamak semak U-turn kasi pencacai ikut bontot dia hahaha

      Delete
    3. Unit amal tntu gerun dgn uniform tntera yg dipakai olh ktua mreka gneral kolnel hj hadi.snang nak memancut.nak berak pn lg snang...apa la punya bangang....

      Delete
  5. haha hadi ni dah tak de keja lain kot sbb tu lah dia bwk senapang g meerata...tu lah main kan agamaa lg kan dah jadi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada kerja lah tu bodo ko klu tak takkan pegang senapang ngok. dia belatih tembak najib n madey songlap duit rakyat tu bodo.

      Delete
    2. hahaha macai PAS cam lahanat haram jadah...pelacur politik si Hadi macai PAS hahaha

      Delete
    3. ada kerja la tu klu tak takkan pegang senapang. dia berlatih nak tembak kepala najib n madey sebab banyak na songlap duit rakyat. kah kah

      Delete
    4. ahaha macai PAS cam lahanat haram jadah...pelacur politik si Hadi macai PAS hahaha

      Delete
  6. Dia nak tembak BABI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. taklah bukan babi tapi babi negara(BN). muuaah hahaha

      Delete
    2. BABI = Brother Anuuar Bin Ibrahhim

      Delete
    3. Tembak BABI betui ka ....atau tembak BABI betui-betui ?

      Delete
  7. elok kalu dia hempok senapang kat kepala sendiri. Mungkin lepas tu dia sedar balik apa yang dia dah buat kat agamanya sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. elok juga klu dia hempok senapang tu atas kepala botak najib sebab biar dia rasa selama ni menipu rakyat. biar terbarai kepala najib. muuuaaaah haha

      Delete
    2. Anon 1;31 pm... Baik punyer spin..Kerana kata2 hj hadi sudah jatuh kufur..Sekarang nie dia nak jadi Imam pun dah tak boleh..tiggal serumah dgn Isteri juga dikira khalwat..betulkan dulu peminpin PAS sebelum kutuk najib...adee fahhhaam...PAS is dead

      Delete
    3. Presiden tu...haha

      Delete
  8. cari tupai tak jumpo.. amek gambar je la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jumpa tapi jumpa babi negara ( BN ).

      Delete
    2. Dia nak tembak Ulamak Tertinggi Pakatan. Cuba teka. Siapa Ulamak Pakatan yg paling berkuasa. BABI pun takut kat dia.

      Delete
  9. aku ni orang umno tapi dok tengok perangai hampa yang seronok dok mengata kat orang sampai kadang2 aku meluat nak baca...bro cubalah ubah perangai kita dan sempena maulid nabi hari ni insaf dan bertaubatlah kerana Allah masih sayang kepada kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun org umno gak tapi dok tengok perangai pengikut2 Pas dan Kaldaian slama ni aku rase baguh jgk baca ape yg ditulis kat sini...
      Carry on lahhh..... tak dak masaalah punya.

      Delete
    2. anon 12.26. aku sokong ko. mari kita kacau babi2 negara ni.

      Delete
    3. Babi kerja merosak kan harta benda manusia dan benda2 negative je....demo juga semacam tu la.....tak leh nak niaga, kotor, dll...

      Delete
    4. AnonymousJanuary 24, 2013 at 1:36 PM...
      jgn sebut B.A.B.I bleh? terase B.rother A.nuar B.in I.brahim tau...kang die sondol lubang blakang ko kang...uiisshhhh...xtahan nyah...hahahhaha

      Delete
  10. Pergi Gaza pakai kain pelikat je, caya la Hadi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kain pelekat pelekatlah nanti akan jadi pm. ko jadi apa? penggilap bontot hj hadi nanti ok tak?. muuuaaah haha.

      Delete
    2. Jadi PM letih banyak keje sampai masa ngetot pun kena catu. pemimpin Pas bukan minat bekerja..pikiran mereka hanya ingat ceramah, tabung tin milo duit rakyat, ngetot bini kawan dan tipu rakyat.. pemimpin pas lebih suke jadi balaci, kepala tak fening, bebas ngetot siang malam...huhuhu

      Delete
  11. hadi jaga kebun aje ke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lah. sambil jaga kebun cari babi negara (BN). muuuaah hahaha.

      Delete
    2. sambil jaga kebun cari babi negara BN. kikikiki

      Delete
    3. Taraf pemimpin pas. Apa pun tak ada. Yg ada ilmu fitnah, ilmu menipu , ilmu meroyan, ilmu kebas mengebas, ilmu memperbodohkan pengikut nya dan lain-lain negatif yg bolih merosakan ummah.

      Delete
    4. BABi negara...babi negara...tersedak Brother Anuar Bin Ibrahim tau.....hahahahah...ko nie btul ke penyokong die? ahhahaha...

      Delete
  12. Ulama ni memang betul ulama melayu. Lepas ceramah balik tidur. Penyelesaian kepada semua masalah adalah ceramah. Ada banyak benda yang tak boleh buat dengan ceramah je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. abis nak masuk tv 3 suku tv 1 suku semuanya penakut nak buat macam mana? beribu2 jam kata hj hadi maki hamun kat tv tapi hj hadi mintak sejam je dah ketar lutut najib madey dahlah tercerit taik cair. muuuaaah kikikiki.

      Delete
    2. tu baru hj hadi nak mintak klu hj hadi ceramah kat tv 3 suku betul2 agaknya madey masuk sepital 3 bulan. najib terus jadi arwah. muuuah kikimiki.

      Delete
    3. Bukan apa takut nanti dia tunjukkan kebangangang dia yg terlampau. Siapa yg malu. Dia bukan ada otak. Fikiran bercelaru sokmo.

      Delete
    4. Isu terpenting disini..Hadi dah tak percaya kepada Saluran Media Pakatan..terutama Akhbar ubat kuat @ lucah, Harakah..seburuk2 najib dia masih perjuangkan kalimah Allah..tETAPI ularmak PAS secera berjemaah jual kalimah Allah, serta sanggup jadi Anjing Suruhann al kafituuun..

      Delete
    5. isu yg ko cakap tu tak penting yg penting kita ahli2 umno kebas duit rakyat macam menteri2 kita. rakyat biar mamposlah pegi jahanam. yg penting perut boroi kita dulu. kikikiki.

      Delete
    6. Bila ahli UMNO kebas duit rakyat, berapa banyak duit kau yang kena kebas?

      Delete
    7. anon 4:28 pm...Kalau isu akidah tak penting bagi PAS..maknanyer keseluruhan ahlul Pas adalah KAFIRRR..ade fahaam.

      Delete
    8. Nak masuk tv 3.tv rtm...eee.....malu lh sikit...nnt lebih ramai org jd kapir......p mampois lh PAS

      Delete
  13. Macho tak. Ada sikit macam Clint Eastwood.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaga2....adie tak pakai seluar dalam tu....

      Delete
  14. Salam satu malaysia...utk isu ini kenapa seorg jew pencacai Pas yg berbunyi...wlupun gunakan status anon namun apa yg pasti org yg sama... Apa yg boleh kita katakan ialah hakikatnya ramai ahli pas dah meluat dgn kepimpinan pas yg ada.. Dgn karenah,kehabisan idea,berideologikn demdam,matlamat menghalalkan cara serta sikap lemah serta bacul berdepan dgn dap.

    Penyokong yg ada masih mengharapkan agar perjuangan pas kembali kepada perjuangan pas yg asal,perjuangan utk bangsa,agama serta negara...hnya dibawah kepimpinan dato asri muda(penghujung)perjuangan pas disempitkan serta menjadi ekdtrem setelah amanat hj hadi di sebarkan,semakin bnyk kecelaruan identiti perjuangan pss berlaku.kepimpinan pas kini lbh sempit hala tuju nya...assabiyah di jadikan rukun didalam pas.

    Cuba kita bayangkan sekiranya kepimpinan pas akan diterajui oleh mat sabu....hmmm entahlah atas kekuatan apa yg mat sabu boleh jadi org no 2 sekarang ini...apabila saya teringat kembali ceramah mat sabu pada tahun 90an(sblm 98) kutukan,cercaan serta makihamun terhadap anwar...masyaAllah!!!seolah2 tiada lagi ruang utk anwar dihati mat sabu..namun kini anwarlah hero mat sabu...

    Mat sabu memerlukan sokongsn anwar utk beliau merialisasikan impian beliau utk menjadi presiden pas,manakala anwar akan pastikan mat sabu menjadi boss kpd pas agar senang beliau menguasai pas di masa akan datang..
    Kepada anon tunggal yg ada sekarang ini,rasa nya tak perlulah anda menjadi seperti seekor anjing yg menyalak bukit...utk apa anda maki sana maki sini seperti org yg jiwa nya kacau....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kacaulah yg kacau sekarang ni macam mana kita nak songlap duit rakyat. macam menteri2 kita songlap. ko ada idea tak? pasal rakyat biar mamposlah pegi jahanam. kokokoko.

      Delete
    2. Salam anon 04.33...tuan sedar ke yg kata2 kosong tuan ini adalah kata2 org munafik... Semoga tuan mendapat taufik dan hidayah dari Nya....amin

      Delete
    3. Anon 4:33 adalah anjing yg sama mengutuk umno dr komen yg atas.dr gaya dia komen.aku rasa spm pun x pas.sbb tu sokong pas membabi buta.iq rendah melampau kalah babi.sama babi dgn father hadi bawang dia.

      Delete
  15. Inilah contoh pemimpin yang betul kita respek bukan yang nak cari publisiti murahan kat Gaza.
    Asalkan bukan UMNO/APCO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam...cuma nak betullkan ayat.... 'pemimpin yg betul KITA respek' maaf ya sepatutnya anda gunakan SAYA/KAMI bukan KITA!!! alahai...saya bukan nk sentuh ttng fizikal beliau,tp imej beliau serta keterampilan sebagai pemimpin.. Ini baru betul 'macam mat2 di kampung' tak gitu TGNA...

      Delete
    2. umar abd aziz pakai baju tampal2 tak pun menjatuhkan imej. apa najib tak pakai kain pelekat ke? abis pakai seluar dalam je ke kat rumah. tu gambar hj hadi kat rumah la bodo. cuba aku paparkan najib pakai seluar dalam je jatuh tak imej. ko bodo daya tangkap kurang.

      Delete
    3. Maafkan saya tuan...mnkin saya lbh bodoh dari tuan....ttp tuan itulah bezanya ketua kg berbeza dgn pesuruhjaya pas negeri..dan itulah jua perbezaan dgn presiden parti... Lainlh klu parti tupperware...utk apa kita bandingkan dgn saidina umar sdgkn terlalu jauh keperibadian baginda...wallahualam

      Delete
    4. Anon 445 :

      Saidina Omar Kattab yg jubah tampal2 bro....masa dia ambil kunci old city dari Rebbai Yahud di al Quds.

      Tolong check sikit....takot jadi macam Hadi..buat keputusan awak le pas tu pusing....

      Delete
  16. Hahhaha...tengok perut Hj Hadi...aku ingat perut Najib, Muhyidin, Rosmah dan Parpu Kari saja yg memboroi macam badak air, perut Hadi pun boroi jugak...boleh masuk kelab boroilah Hj Hadi macam tu...Hj Hadi boleh dilantik jadi bendahari kelab boroi, Najib jadi presiden, Muhyidin jadi Timbalan Presiden, Rosmah jadi Naib presiden dan Parpu Kari jadi Setiausaha kelab boroi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam tuan...ttng isu utk menjadi presiden kelab boroi,yg paling layak ialah ds anwar dan timbalan azmin sbb rakyat malaysia dh tngk perut kedua2 org ini tanpa baju...dan ajk yg lain kita boleh tanya pada skandal ostat badrol, serta cik normah mat sabu....

      Delete
  17. Mesyuarat agong PAS yang akan datang parasit akan tumbang ulama akan diangkat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam tuan...apa pandangan tuan ttng pemilihan 'parasit' menengelamkan ulama...bukankah motto pas 'KEPIMPINAN BERSAMA ULAMA' dimana kekuatan iman ahli pas selama ini,hnga kan parasit ini mampu menjadi pilihan utama ahli pas....sudah nipis atau hilangkah keimanan ahli pas...

      Saya yakin jika ini terjadi pada kepimpinan umno maka gegaklah bumi malaysia dgn provokasi ahli pas.saya mohon pandangan tuan ttng persoalan yg saya bangkitkan!!!

      Delete
    2. Mana kawan kau othaman ahmad, hidup lagi ke?

      Delete
    3. Salam...ada gak sahabat yg ingtkan saya..
      Tuan othaman sibuk dgn hal peribadi dia..sdra rindukan dia ke

      Delete
  18. Mane kak bedah? rindu la puki busok tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam 2 all...Ape akan terjadi kpd orang yg menyokong kalimah Allah kepada agama lain..Harun din kate boleh jadi kufur... Kalau begitu Ramai Ahli PAS dah Jadi Kafiir...Ini ISU BESAR.. Jangan biarkan orang kafir didalam pas cakap bab agama..di khuatiri akan menyesatkann ummah...

      Delete
    2. yelah mana kakbedah ni. agaknya dia tengah basoh kot. ataupun tengah cuci muka belacan tu. wakawaka kakakakiki

      Delete
  19. Sebenar-benarnyalah pencacai2 pakaton dah habis modal nak berhujah pasal Amanat Hadi Besi, isu Kalimah Allah dll.

    Tulis ajelah ikut sesuka hati walaupun hasilnya menampakkan lagi kebebalan diri.

    Habis semua dari Hadi sampai penyokong2 dimunafiqkan dek LGE selain mengkafirkan diri sendiri hasil amanat bodoh tersebut. PAS PAS bila nak sedar dan tobat nasuha ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak abis modal lah. cuma macam mana kita ni orng umno nak kebas duit rakyat. klu pas menang takde can lah kita nak kebas. pasal rakyat biar mamposlah. yg penting perut boroi kita ni. macam menteri2 kita songlap duit terutama madey 44 bilion usd beb. kita sejuta pun tarak beb. kikiki.

      Delete
    2. Kesian Tengok Pencacai PR ...January 24, 2013 at 8:42 PM

      Itulah engko dulu bodoh tahap tak boleh diajar dan belajar, kalo tidak dah tentu jadi pemimpin dan dapat kebas duit negara/rakyat.

      Engko irihati le ni pasal ko bodoh dan jadi pencacai. Kalau pandai dan jadi pemimpin tentu dah kaya raya dah dan duduk kira duit aje.

      Pegi buat ceramah dan kutip duit jihad le weii, itu pun kira lumayan jugak ...

      Delete
  20. jgn tembak diri sndiri dh le ea hardy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lah takkan tembak diri sendiri. tu nak tembak perut boroi najib tu yg makan kenyang duit rakyat. klu dapat tembak sekali bini najib rampas cincin 24 juta usd ngan beg tangab 6 ratus ribu pakat jual dan bagi kpd rakyat miskin. tulah hj hadi tengah nak tembak tu.

      Delete
    2. Salam...simpati saya buat anda....mesti jiwa kacau

      Delete
    3. Buat apa nak tembak perut Najib pula. Kan Nik Aziz dah doakan pecah perut Najib, belum pecah2 lagi ka, dah lama dah. Atau, kamu tentu sedar bhw mendoakan keburukan terhadap seseorang adalah dilarang Allah swt.

      Nah, sekarang pasal tembak atau doa pecah perut, kamu nak ikut Nik Aziz atau Allah swt?

      Delete
  21. gaya hadi awang ni sebijik dalam cita hantu kak limah

    ReplyDelete
  22. Lone ranger..nk tembak ALLAH ke tu brader?..suka hati je ko bagi ALLAH kat org kafir..kene sambar petir baru tau..politik punya pasal,patut org pas semua kepala tak betul,diaorg punya presiden pn kepala tak betol..Allahuakbar..

    ReplyDelete
  23. Sanjung, puji dan angkat lah sesiapa yang anda mahu....tanpa merendahkan dan memijak orang lain, itu lebih bagus & munasabah.

    ReplyDelete
  24. Adi awe ada banyok bini Yg mana satu dia nok bawok jumpa obama ha kalu dia dtskdirkanlah jadi pm mesia.Klu dia bwk empat2 bini dia haru bini obama nak layan.Moral nya adi dkira layak jadi tok demang atau setaraf ngan nya. Kerja tak susah.Boleh banyak rihat dan tak perlu fikir2 byk2 sbb selama ni dia pun tak byk fikir ikutlah. cakap orang je.Fikirkan bini memadai.Fikir fikirkan

    ReplyDelete
  25. Ni nak pi tembak cikgu non ke? Jgn ji nnty masuk jel tak pasal pasal.Bawak mengucap banyak2.Kok aji pong dah lupo mcm mana nak mengucap sejak2 nok boleh kapiaq DApigs guno namaAllah.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!