GEMPAR BERAPI! DAP KANTOI MENIPU DALAM PEMILIHAN CEC! MESTI BACA

DAP dok ingat orang Malaysia ini bodoh agaknya ya, sebab itu tanpa rasa ralat sikitpun, parti itu dengan tak malunya semalam mengumumkan secara terbuka pemilihan dalam Kongres parti tersebut bulan lepas ada ‘kesilapan’ semasa proses pengiraan ahli Jawatankerja Eksekutif Pusatnya.

Tak semena-mena, Zairil Khir Johari Bin Abdullah yang asalnya hanya mendapat 305 undi, tiba-tiba diumumkan mendapat 803 undi dan menduduki kedudukkan terakhir sekali dalama CEC, iaitu tempat ke 20.

Peningkatan hampir 200% atau 498 undi!! Macam mana tu? Biasa kalau ada silap pun tak le sampai 498 undi, dahlah jumlah perwakilan 1,823 orang saja, bukan 18,000!!

Kalau setakat 20 ke 30 boleh fahamlah, ini……..

Jangan lupa, ini kita cakap pasal DAP tau, parti yang paling kuat melalak mendakwa orang lain tak betul, tak profesional, hanya dia saja yang betul dan professional. Tapi dalam pemilihan yang dia uruskan sendiri pun boleh pulak berlaku kesilapan mengira undi kononnya.

‘Kesilapan’ ini pulak berlaku setelah parti itu dikecam teruk rakyat Malaysia kerana mengamalkan politik perkauman menebal sehinggakan 85% dari 20 jawatan ahli CEC yang dipertandingkan dalam Kongres lepas dimenangi oleh cina.

Bakinya, 2 dimenangi punjabi dan satu lagi baru India. Iban, kadazandusun, murut, bajau? Sorilah, ini semua tak masuk dalam kamus DAP. Yang ada hanyalah cina,cina,cina,cina,cina,cina,cina, Punjabi, baru India, last sekali……Melayu.

Orang asli pun tak layak.

Orang pun hairan, macam mana DAP yang diterajui seorang akauntan bertauliah boleh tersilap mengira undi para perwakilan yang taklah berapa ramai mana, 1,823 orang saja pun, berbanding SPR yang menguruskan lebih 13 juta pengundi tapi sering mendapat kecaman DAP.

Jadi yakin dan percayalah bahawa semua ini adalah wayang DAP untuk menunjukkan seolah-olahnya parti itu adalah sebuah parti berbilang kaum.

Orang terencat akal saja yang percaya kecaman terhadap DAP berhubung kemenangan 85% cina dalam CEC dan ‘kesilapan’ dalam proses pengiraan undi yang menyaksikan ‘kemenangan’ Zairil ini tidak berkaitan.

Ini semua sudah ada kira-kira di belakang pasal Guan Eng tertekan nak dapat undi Melayu. Mula-mula Guan Eng paksa semua perwakilan berbahas dalam bahasa Melayu untuk beli jiwa orang Melayu, tapi bila keputusan keluar, perwakilan DAP yang memang rasis ini tetap memilih majoriti cina juga untuk menduduki jawatan dalam CEC.

Jadi inilah cara terdesak Guan Eng – ubah keputusan dan beri kemenangan kepada Setiausaha Politiknya sendiri. Zairil Khir Johari Bin Abdullah.

Percayalah, kalau keadaan seumpama ini berlaku dalam UMNO, pergghhh..berbuih mulut Guan Eng mengutuk, tergigit lidah sampai nak putus pun Guan Eng akan upayakan juga untuk bercakap.

Pun begitu, Guan Eng jangan haraplah selepas ‘ubah’ keputusan pemilihan ini, orang Melayu akan sokong DAP, sebab Zairil itu dari sudut biologinya masih lagi cina totok.

Pendek kata, selepas buat tindakan paling tidak demokratik pun (dengan mengubah keputusan perwakilan), CEC DAP masih lagi 85% dikuasai cina, cuma kali ini ada sedikit perbezaan, cina itu guna nama Melayu!!

Ada jugak yang menari gangnam pakai seluar dalam dengan turban saja ni kang, tengoklah.

Sumber: MyKMU

House PK: Aik! Selama ini DAP serang SPR dengan mengatakan SPR tak adil, ini undi pemilihan sendiri pun mereka boleh tipu dan tak reti nak handle lagi nak ajar SPR ke? Satu persatu pekung DAP terbukak sekarang. Mana mau lari DAP oi?

27 Responses to "GEMPAR BERAPI! DAP KANTOI MENIPU DALAM PEMILIHAN CEC! MESTI BACA"

  1. Ramai betul pengundi hantu dlm DAP. Hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. malam ni aku pederas pi angkut awek sentul dengan bendahari umno bahagian aku, fuh... meleleh beb, cipap tembam siot awek sentul tu....enjoy puas2...

      lusa pulak aku dah start sibuk dengan roadshow a.b.a.i dengan zahid mat arip pulak, yang tu asyuuukkk....

      Delete
  2. Haha... Ubah keputusan pemilihan "Rocket Style"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokoknya Pak, sudah 200 tahun Melayu kena tipu, sedia ditipu dan tahu ditipu oleh cina...apa boleh buat ya..DAP dan cina cina ini pun dah 200 tahun anggap bangsa paling bangsat yang boleh ditipu kering adalah Melayu. Kalu Zairil hari tu dapat 18 undi pun, DAP berani kata silap kira 818 undi sebenarnya. PAS dan PKR percaya.

      Zairil tu aku percaya Melayu Tulin sebab mak dia cina, bapak dia cina. Tak mungkin dia cina...Dia pasti Melayu..ada confuse???

      Delete
  3. pun ada melayu sayang dap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. ada udang disebalik... hanya melayu bangang sahaja yang percaya pada dap nih.tabur je sedikit gula-gula melayu PKR dan PAS dh sayang sangat kt cina ni.

      Delete
    2. melayu yg gila kat awek cina macam anuar had tu yg jd barua

      Delete
    3. Melayu yg takut mca/mic, pon tidak kurang ramai nya, maka sama saje.

      Delete
  4. ahlul bahalol PAS tetap sayang DAPigs.....ada yg rela mati demi banggali tua wilcha yg ada dlm DAPigs....

    ReplyDelete
    Replies
    1. PASial mmg bodoh,sanggup jilat org kafir.
      org yg seagama dgn nye dipijak dan dikafirkan,PASial parti yg x bertauliah.
      DAP mmg parti paling racist,semua bende dia yg paling hebat.
      pastu kira undi boleh salah,salah pe sampai beratus sial punya cina racist.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
  5. aku bertanding bahagian umno aku penggal lepas, melepet aku kena, depa tak kira undi, pakat main announce je keputusan, haram jadah betoi.... wakil dari perhubungan negeri pulak dah pakat siap2 dengan det khalid... demokrasi kepala bapak apa macam ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh bodoh, lu silap partilah.
      Tu parti PKR!

      Delete
    2. hahahaha... punyalah bodoh piang orang PKR ni, sampai parti sendiri pun dia tak tau dan tak dapat nak bezakan... adoi... camana nak perintah bumi Malaysia ni... kesian aku tengok budak kopi anwar jubor ni...alahai...

      Delete
    3. tu yg orang meluat kat umno, bila ada ahli peringkat bawahan mengadu nasib ditindas, dibuatnya mcm sampah. tapi bila time nak pilihanraya, yang bawah ni la dicari untuk menangkan BN... Padahal yang atas tu bukan ada jasa apa pun, yang dok sabotaj parti bukan ahli bawahan tapi ahli peringkat atas...pikirla guna otak sikit sebelum nak hina kami ahli-ahli umno di bawah ni...jangan biadap dan angkuh sangat....

      Delete
    4. 8.11, 8.13, 9.13
      REV SHYCO KAU TAK LAKU KAT SINI YA.
      SILA BERAMBUS.

      Delete
  6. Malu weiii..takat kira angka ribu pun salah.
    Ada hati nak pertikaikan spr yg kena kira undi
    jutaan orang...
    Tapi sebenarnya nak alihkan isu nga ngeh je ni.
    Orang boleh nampak lah dap ooiiii..

    ReplyDelete
  7. Cina tokong tak dapat halau hantu kot....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam parti tu bukan hanya ada pengundi hantu, malah macam2 ada, pengundi babi, pengundi CIPUT, pengundi cipan, pengundi cinadoll, pengundi kaldai, dan lain2..... Cakap je lebih.... Roket menjunam kat shit...... Perwakilan tak sampai 2000, tak boleh nak kira ke.... Lepas tu nak cover kononnya dah panggil firma akauntan bertauliah buat audit, shit lah...... Nak sebut firma akauntan bertauliahpun dah tergagap-gagap, itu tanda-tanda orang tak jujur... kepada LGE dan yang se "shit" dengannya, aku "membutuhkan" kamu semua.....

      Delete
  8. Ini cuma permainan politik DAP. mereka terpaksa mengorbankan sesaorang untuk membukti kan bahawa melayu mendapat undi dari mereka tapi olih kerana satu kesilapan. setelah mereka di asak dengan hebat apabila tiada satu pun muka melayu yang berjaya berada di singah sana politik DAP. tapi sayang nya MASIH TIADA MELAYU DI SINGAHSANA DAP. ZAIRIL BUKAN NYA MELAYU CUMA BERKOSMETIKKAN NAMA MELAYU. KEHIDUPAN,AMALAN,BUDAYA DAN LAIN2 PENDEK KATA TIADA MELAYU DALAM DIRINYA.....ITS A GAME TO WIN MALAY HEART.

    ReplyDelete
  9. Bayangkan kalau DAP memerintah negara..habis segala-galanya dibuat ikut suka hati.Tiada lagi undang2 bagi mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg btl pon kata mu anon... klu si DAP tu yg memerintah ngra kita nie mmg musnah dn hancurlah segala2nya.. confirm!! itu pn ada jgk org2 melayu bangang yg nak menyokong sgt cina2 racist tu!

      Delete
  10. AKU SETUJU DAP NI BERLAKON SAJA SILAP KIRA UNDI. DIA ORANG TAKUT MELAYU TAK UNDI DIA ORANG SEBAB TAK ADA MELAYU DALAM CEC. JADI DIA ORANG KATA SILAP KIRA LEPAS MASUKKAN MELAYU BARUA MEREKA DALAM CEC. AKU TAK CAYA LANSUNG DAP BOLEH SILAP KIRA. DAP KAN SEMUANYA ORANG PANDAI NAK BODOHKAN SIAPA. MELAYU PAS BOLEHLAH DIPERBODOHKAN. TAK AKAN ADA SATU PARTI PUN YANG AKAN BERSIKAP ADIL KEPADA SEMUA KAUM KECUALI UMNO DAN BN. JADI PRU 13 JAGALAH AKIDAH KAMU BILA MENGUNDI. YANG PERTAMA MESTI UNDI ORANG ISLAM. YANG KEDUA UNDI KAFIR YANG BERNAUNG BAWAH ISLAM (MCA DAN MIC DAN GERKAN). JANGAN UNDI KAFIR.

    KALAU DAP.MENANG BESAR (NAUZUBILLAH....) NANTI BARUA NILAH YANG MEREKA CADANG JADI PM. ISLAM DAN MELAYU BARUA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu DAP memerintah aku yakin 55% kabinetnya dilantik dari orang-orang Melayu jugak. Spesis sama Zairil, mak cina bapak cina, makan guna copstik..Ngor dan Ngeh boleh baca Quran, Tuhan Allah jugak boleh pakai...apa risau TAKBEEEER!!

      Melayu taraf longkang diluar mana kisah semua ni, asal boleh bakar bendera, rempit, isap sisya, berniaga pasar malam uptown jual kasut tokey cina, jeket cina...apa risau? BERSIIIH! HIJAAAAU! TAKBEEEER!

      Delete
  11. kalau si DAP nie menang comform2 melayu semua akan jadi hamba..
    silap2 negara malaysia akan jadi negara komunisem..
    tetapi yang sangat menyedihkan kenapa PAS masih menjilat DAP nie ha..

    ReplyDelete
  12. DAP Pelakon unggul. Takut melayu tak sokong. Saya tak sokong Dapigs.puihhhh!!!

    ReplyDelete
  13. Ha ha ha parti perkauman cuba nak tunjuk baik le konon. Kantoi

    ReplyDelete
  14. Mana ambiga bershit? Tokong sudah kau tim sama lu ka?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!