GEMPAR BERAPI! BADRUL 'BURIT' AMIN ADA SEJARAH PUKUL BINI WEI! INI BUKTINYA

Ramai rakan-rakan blogger melaporkan Ustaz badrul "burit" mengahwini isteri orang, Zatiawani yang dia telah ditangkap basah di Kuantan tahun lepas.

Seiring dengan itu, Badrul telah ceraikan isteri keduanya. Silapnya gambar yang disiarkan adalah gambar Inafiona bersama Badul "burit" dalam pakaian warna putih.

Kami pernah menulis menjelaskan Inafiona bukan isteri kedua tapi ketiga. Baca SINI






Isteri kedua Ustaz badrul "burit" adalah seorang wanita kaum dusin dari tuaran bernama Nor Asihah yang dikahwininya pada tahun 2003 dengan maskahwin RM905 hutang di Sri damansara berwali hakim.

Isterinya telah ditinggalkan tanpa nafkah selama dua tahun dalam satu tahun 2006 oleh Aishah di Mahkamah Tinggi Kota KInabalu.

Pada tahun 2007, wanita ini ada membuat aduan bahawa Badul Burit telah memukulnya dan ada laporan polis. Dalam aduan sama, dia memberitahu mereka telah kahwin lari sebenarnya pada tahun 2003.

Badrul tak memberi nafkah pada anaknya dengan wanita ini yang lahir pada tahun 2004

Jika benar isteri kedua yang diceraikan untuk mengahwini Zatiawani, mungkin seklai Badrul "burit" telah terus menzalimi Aishah.

Sumber; The Unspinners

7 Responses to "GEMPAR BERAPI! BADRUL 'BURIT' AMIN ADA SEJARAH PUKUL BINI WEI! INI BUKTINYA"

  1. Inilah tahap pemimpin pkr........... Tolak pkr

    ReplyDelete
  2. macam mana pimimpin, macam tu la pengikut.

    ReplyDelete
  3. Tengok muka dia ni dah boleh cam mmg kaki pukul. Pukul atas bawah keparkaran nya.Dia ni dulu menuntut kat busut dan perigi buta macam cite p.ramlee. Sapa lah malaun yg lantik dia ni jadi ostad. Brader anugerah ni lah punya kerja siut.

    ReplyDelete
  4. APA PUNYA USTAZ ADA HATI NAK KHWIN LAIN MAS KAHWIN PUN HUTANG..

    ReplyDelete
  5. apa punya ustaz tak dapat nak kahwin lagi satu isteri tua jadi magsa nak khwin...khwinlah sampai nak pukul-pukul isteri kenapa dahlah rembat isteri orang pulak tu...

    ReplyDelete
  6. Cilako X5 punya Osetat Badrul Burit, tak bagi isteri nafkah, pukol bantai isteri sampe lemban dan cedera anggota badan. lepas malam menunton nafkah batin, pukol isteri atas katil pulak. Inilah spesis2 cilako x5, keparat, bngsat, lahanat, bacul, dan bapok punya Osetat Lendir. Inilah spesis3 PgayR yg punya Boss Nuar Jubor. Perangai memang musibat lendir jubor

    ReplyDelete
  7. Heran eh..nape penyokong ostad ni xbrani komen kat sini??teringin nk dgr apa ayat pmbelaan derang??ke..nk.ckp salah umno gak ostad ksayangan derang dpt kawen lagi??

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!