GEMPAR BERAPI! AKHIRNYA NIZAR LAKNATULLAH KANTOI MENIPU - MESTI BACA

Nizar oha Nizar kau memang manusia paling bangsat dan lahanat! Ini kali kau sudah kantoi besar punya, itu la asyik menipu je siang malam, jadi anjing DAP! Padan muka kau, aku nak share dengan korang artikel yang dibuat oleh RBF Online, Nizar kantoi menipu, meh baca kat bawah ni:

Minggu lepas Pas melalui laporan harakah daily kononnya membuat pendedahan yang menggemparkan bahawa kerajaan Jepun telah membayar pampasan kepada buruh paksa pembinaan landasan keretapi Thailand-Myanmar.

Dikatakan jumlah nilai pembayaran sebanyak RM 207 bilion diserahkan pada 1990 an. Laporan dari harakah boleh dilihat di sini

Semalam Kedutaan Jepun di Malaysia tampil menafikan laporan berkenaan. Lihat di sini

Pas tetap Pas.....bohong telah menjadi makanan ruji mereka. Kalau tak bohong mereka tak boleh hidup dan akan mampus dalam masa beberapa hari.

Walaupun Kedutaan Jepun telah menafikan tetapi mereka masih lagi hendak berbohong.....

Hari ini raja bohong Pas tampil mengadakan sidang media kononnya hendak mendedahkan beberapa dokumen penting yang menunjukkan kerajaan Malaysia memang telah menerima wang sebanyak RM207 bilion dari kerajaan Jepun sebagai pampasan kepada rakyat Malaysia yang terlibat dalam pembinaan landasan keretapi maut Jepun.

Laporan berkenaan boleh di lihat di sini

Sebagai seorang rakyat Malaysia yang mempelajari ilmu pengetahuan am, saya boleh simpulkan surat yang kononnya dokumen penting yang didedahkan oleh raja bohong Pas hari ini adalah palsu.

Sekarang mari saya tunjukkan kepada anda satu persatu.....


Harakah mendakwa surat di atas adalah surat dari Kementerian Kewangan kepada persatuan.

Jelas kertas di atas bukanlah satu surat tetapi merupakan hanya satu MEMO. Dalam amalan kerajaan untuk dihantar kepada pihak luar mereka menggunakan surat. MEMO adalah untuk kegunaan dalaman sahaja.

Wei puak Pakatan baca seterusnya di blog RBF Online...

26 Responses to "GEMPAR BERAPI! AKHIRNYA NIZAR LAKNATULLAH KANTOI MENIPU - MESTI BACA"

  1. Nijar berok dari dulu sampai la sekarang tak habis-habis buat kerja BODOH... dah BODOH pastu penganut dia pun sanggup diperBODOHkan dengan mudah... RM207 billion kepala bapak ko la Nijar berok....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nijar tgk mulut pun tau doh kaki kata org

      Delete
  2. Antara spesis2 yg paling bengap dan tolol adalah Nizar Komunis. Malu saya nak panggil dia Melayu, dan dia pun bukan Melayu kott, sebab sepupu sepepet dgn Ngek dan Ngok. Kalau ada anugerah vavi hutan yg paling bengap dan taat kepada komunis biaDAP yg rasis giler vavi, dia lah yg patut menerimanya, kerana apa saja arahan Ngek dan Ngok, suruh jilat pantat berak mencret Tokong Lim anak beranak pun dia sanggup. Tengok gelagat dan perangai beliau, saya naik heran bagaimana orang2 dan pendudok2 Pasir Panjang Dun kawasan beliau bole memileh orang yg dah sewel tahap kronik. Spesis2 keparat dan bngsat dan musibat macam beliau ini sudah harus direjam dgn najis, sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi zionist demi agama, bngsa dan negara. Harap2 pendudok2 dan orang2 kawasan Dun beliau janganlah menerima bala dgn mengundi vavi hutan sewel ini, tak serik2 ke mendapat YB gila vavi. Harap sedar, insaf dan bertaubatlah, janganlah merelakan diri dan keluarga menerima bala kerana bersetongkol dgn vavi hutan sewel ini.

    ReplyDelete
  3. pada saya mudah saja, 207 billion bukan million,jumlah yg tak siapa pon sanggup bagi

    ReplyDelete
  4. Seumur hidupku tak pernah dengar pun ada pampasan dari pihak Jepun. Hoi, Nizar, mu nak kena KAMIKAZE ke.

    ReplyDelete
  5. pkhaaaaak.....k ptuuuuuuuihhhh. kahak hijau kaT MUKA Nizar Komunis, spesis sepupu sepepet Ngek dan Ngok, musibat, keparat dan bngsat.

    Datuk Nenek orang2 Melayu yg membuka tanah, tebas hutan, buka perkampongan, berkorban jiwa, raga dan titisan darah membela, dan melawan Jepun dan komunis untuk bumi Perak, tetapi hanya sepupu dan sepepet komunis biaDAP yg mendapat geran tanah sampe kiamat, orang2 Melayu hanya 99tahun. Inilah hadiah dari PAS, inilah dikatakan Keadilan, demokeraksi, integriti dan sama rata oleh Mat Sewel tahap giler vavi bernama Nizar Komunis dari Parti Lebih Islam dari Islam.
    Hanya ahlul2 tolol yg bengap nak mampos, kecik2 tak nak mampos, dah tuak menyusahkan diri, keluarga, mak bapak, yg otak dahlah bengap berlagak samseng kampong dusun pulak, padahal menikus dgn Hindraf dan komunis biaDAP, sanggup golek2 tengha jalan dan lempar batu buat Tokong Lim anak beranak dan Nuar Juborr, yg bole terima sebab dah togok air seluar dalam, air singlet dan air terompah jamban Nik Najis dan air kencing Nuar Juborr, itu sebab jadi tolol tahap gaban.
    Spesis2 keparat, bngsat dan lahanat tidak ada tempat dibumi Tanah Melayu dan dibawah Bumi Allah, mereka hanya layak disyurga mak bapak Nik Najis Wali Terompah jamban, pangkat yg ditabal oleh Nuar Juborr.
    Yg sedar, insaf dan bertaubatlah, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhilah dari bersetongkol dgn Parti Ajaran Songsang dan Fuckaton haramjadah demi agama, bangsa dan negara.

    ReplyDelete
  6. 11/1- Humpunan Samsidar

    12/2 - Himpunan China Doll

    13/3 - Himpunan Pembontot Se Malaysia

    ReplyDelete
  7. salam perjuangan

    Mohon Pihak Tuan dapat linkkan blog http://pemudatekad.blogspot.com/ kedalam blog tuan.

    Semoga tuan dirahmati dan diberkati...

    ReplyDelete
  8. bodoh x habis2 nizar lahanat nih... kantoi all da time... sbb tu snang2 je bg cina tanah smpai 999 thn. bangang!!!!!!

    ReplyDelete
  9. kalau jepun tak bagi so milik siapakah duit itu???????
    207 wei bukan sikit tu

    ReplyDelete
  10. Haha padan muka nizar dah kantoi.. Tu lah tipu lg kan dah kena..

    ReplyDelete
  11. NIZAR APA SUSAH KALAU KENYATAAN INI TAK BTL MINTALAH BANTUAN DARI SPRM UTK SIASAT PERKARA SEBENAR TAPI AKU PASTI NIZAR MESTI ADA BUAT KERJA INI SEBAB ITU DIA DUDUK DIAM AJE INI.

    ReplyDelete
  12. Ala nizar ni mesti tu duit haram dr sapa2 tah utk jatuhkan negara lps tu dia nak cover line dia kata jepun bg.. Padan muka jepun kata tak bg kan dah kantoi

    ReplyDelete
  13. Besar jumlah tu takkan ada org sanggup bagi free aje kot, mesti ada udang di sebalik batu ini, sebab itu nizar duduk diam aje.tunggu dan lihat apa kesudahan cerita sinizar ini.

    ReplyDelete
  14. Aq kan klu Jumpa su nizar ni a akn jentik telur dia sampai dia mengaku yg duit tu bkn jepun yg bg tp babi cinadoll yg bg...

    ReplyDelete
  15. Apa kes lah nizar haram ni nak menipu tp kantoi plak tu buat malu saja

    ReplyDelete
  16. Nizar takut nak mintak kenyataan dr pdrm sbb dia mmg salah pun... Klu dia tak salah dia takkan diam mcm tu je

    ReplyDelete
  17. kalau parpukari kata bohong maknanya betoi la apa yg nizar kata.......sebab selalunya dan acap kalinya memang betoi...kalau tak macam mana parpukari nak cari makan kah kah kah.........orang mabuk mana kita leh percaya......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabuk pukimak kau, Nizar pukimak la manusia yang mabuk sebenarnya, bingai nak tipu buat la fokumen tu nampak ORI sikit, mana ada orang sign nama dengan Dato sekali ngong. Itulah korang ni asyik fitnah orang minum arak la, itu la , rasuah la, padahal diri sendiri Raja Liwat pun korang jadikan TUhan kan anon parpukarat?

      Delete
    2. Karat lg tak boleh caye.

      Delete
  18. tulah nak menipu sangat kan...last2 kan dah terkantoi..padan muka kau!!

    ReplyDelete
  19. Nizar sebenarnya dah kena tipu kat seseorang. Dia dapat bukti tapi dia tak siasat adakah bukti itu benar atau tidak adakah sumber itu sahih atau tidak. Sekarang ni tindakan undang undang perlu diambil keatas Nizar supaya Nizar dapat mendedahkan sumber dia. Nizar pun sebenarnya tak sedar yang dia telah kena kencing. Bukan saja Nizar kena kencing tapi PAS juga kena kencing. Agak-agak siapa yang kencing si Nizar ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dah namanya bukti betul la tu.....kalau tak betoi dah lama kerajaan umno saman kah kah kah........kan depa dah jawab duit tu guna buat MISC...keh keh keh lagi mau kencing ka......hangpa dok percaya cakap org tungang todi wat pa......sapa mohong sapa......kita tunggu dan lihat keh keh keh.....

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!