DASYAT WEI! NAJIB ADALAH PEMIMPIN ISLAM ASIA PERTAMA BERANI KE BUMI GAZA!












Menjelang jam 4 petang semalam Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor selamat sampai ke Gaza melalui sempadan Rafah.

Kedatangan Najib disambut dengan penuh hormat oleh Perdana Menteri Palestin, Ismail Haniyeh di pintu masuk sempadan antara kedua-dua negara.

Pertemuan antara kedua-dua pemimpin itu mencetuskan satu detik bersejarah antara kedua-dua negara Islam.

Bergema lagu Negaraku dan lagu kebangsaan Palestin dan diikuti pemeriksaan perbarisan anggota keselamatan Palestin.

Team PerakToday.com di Gaza melihat, detik bersejarah itu bukan sahaja mendapat liputan dikalangan media Malaysia malah turut mendapat liputan luar biasa media di Palestin.

Baca seterusnya di Perak Today

 House PK:Tahniah le PM! Aku cukup bangga dengan PM Najib sebab dia berani ke Gaza, dialah PM yang pertama dari negara kita telah ke GAZA! Cayalah DS Najib! Memang berani dan terbaik la bukan macam si juburi tu PENDOKONG ISRAEL!

Wahai puak PAS! PM sudah sampai ke Gaza, Anwar pulak penyokong Israel yang membunuh umat Islam di Palestine! So lu orang ada otak, fikirlah....I LOVE PM. Salute to DS Rosmah juga kerana beliau juga berani bersama menemani suami beliau ke Gaza!

Kepada team Perak Today dan KL Pos tahniah kerana anda adalah dari kalangan media baru yang telah sampai ke bumi Gaza! Well done

62 Responses to "DASYAT WEI! NAJIB ADALAH PEMIMPIN ISLAM ASIA PERTAMA BERANI KE BUMI GAZA!"

  1. Tahniah. Lepas ni Pak Nik dan Pak Hadi pula gi. Bapak Nuar sekali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah taik ko lah baghal. ko bodo sangat kenapalah begap na. ko ni tak tau apa tu totol apa tu bodo. najib altantuya gi gaza selepas apco benarkan lah bagang. bacalah asia week lah bodo. antaranya apco yahudi kata..kami merestui najib ke gaza tapi jangan buat perjanjian apa2. ko tengoklah tu bongok. atas restu apco baru najib pergi lah bongok.

      Delete
    2. Walau apapun alasannya,yg pasti najib pegi ke palestine utk beri sokongan moral sesama islam....berhentilah berpikiran sempit dan bongok!!!

      Delete
    3. Ape yg dasatnyer? Biasa jer...g melancong..abis kan bajet. Lainlah kalau Hj Najib g berperang dgn Israel... Piss

      Delete
    4. Ni nak tanya sket...apa pekdahnya abg Jib pi ke Gaza tuh???? Tak paham aku...apa yg korang bangga sangat tuh??? Esok Israel nak bebaskan Palestin ke???

      Delete
  2. Pok nik dan hadi tak nak ke Gaza....depa nak ke Putrajaya sahaja....

    ReplyDelete
    Replies
    1. otak ko betul2 letak kat jubo ko lah begap. tak kan ni pun tak tau fikir sial bongok ko. tentulah kalu dapat tawan parlimen mesia barulah buat hubungan ngan negara lain lah bongok. najib tak pernah buat hubungan deplomatik ngan palestin lah bongok sial ko. najib tak iktiraf kerajaan palestin hamas lah bongok babi ko. tapi mesia hantar berbilion tan setiap bulan minyak sawit lah tolol bangkai babi ko. apa erti tu semua? ertinya najib song yahudi bunuh palestin lah begap bangsat otak tarak ko.

      Delete
    2. ni la org PASial yg sial,fakta xde pastu spin cerita dengan makian.
      pe yg ko nk buktikan anon 1.30 yg sial,ko melalak macam anjing pun xguna.
      pak ajiz tu mmg x pentingkan umat islam dan agama islam pun,dia hanya fikir pasal kuasa dan nk tawan putrajaya.
      meroyan x tentu pasal,ko meroyan pun x guna coz BN juga akn memerintah selamanya.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
    3. Hahahaa...kelakar sampai terguling2....!!! Ko pikir hj hadi,pok nik ada kemampuan otak sampai tahap tu ke? Gebang kat sini bolehla...

      Delete
    4. Astarfirullahalazim....anon 01.20 /05. 47/ 10.18 / 10.23 n 01.30 bawa2 le mengucap klu anda muslim atau masih muslim...jgn hilang segala amal kita dgn makian,cacian serta tuduhan yg amat2 biadap utk umat islam...beristifarlah anda,moga2 anda mendapat pertunjuk dari Allah...

      Apakah dosa ds najib kepada anda yg membuat anda sanggup melakukan dosa atas makian serta segala tuduhan tanpa bukti yg kukuh.sdra berpolitik itu hukumnya harus,tetapi jgn lah kita jadikan hukumnya menjadi haram,atas kelancangan sumpah seranah,fitnah,mengkafirkan sesama islam, tauhud...ingatlah sdra utk apa kita mencari kebenaran tetapi sikap kita seperti yahudi, seperti komunis.

      Bukankah lebih baik kita berhujah secara beradapan yg tinggi,rugikah kita utk berlembut waima musuh kita,selagi diri kita tidak terancam...jika kita tidak mampu memberi fakta2 yg tepat secara ilmiah maka lebih baik kita mendiamkan diri,dan smpi waktu maka pangkahlah,pilihlah siapa yg terbaik buat anda.

      Sdra,tegurlah...berhujahlah,namun gunakan sebaik2 bahasa serta penuh kelembutan, tidak perlulah kita menjadi samseng dlm blog sedangkan kita hanya berani gunakan 'anon' utk tidak bertanggungjawab atas keceluparan kita...adakah Allah tidak tahu siapa kita,apa yg kita buat...sdra tidak terfikirkah kita atas ketidakpedulikan kita memberi kesan kepada ummah.

      Jika anda rasakan hidup anda kini amat terseksa,dizalim maka mohonlah pada Allah agar penyeksaan serta kekejaman itu diakhiri dgn kemenangan pemimpin anda.. Bukankah doa org yg dizalimi akan diangkat ke arash...pasti Allah bersama org yg benar.
      ...wallahualam

      Delete
  3. Huh siap bagi sumbangan RM1.5juta bina masjid...tak cukup buat sekolah Malaysia lagi. PAS buat apa? Setakat terhegeh-hegeh ke Gaza bagi sekotak dua mee segera lepas tu ambik gambar banyak-banyak kibar bendera PAS tak de maknanyer. Kesian Ostadjah Abby meroyan kat tweeter jeles artis pergi Gaza.

    Pok Nik mu jago rakyak kelate pung mu tak larat, nak jaga Paletin...bodo mung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1,5 juta besar taik palat rosmoh je ape nak heran harta ada 26 bilion. ko bodo mana harta ko? besar taik palat rosmoh pun tarak. muuuah hahaha.

      Delete
    2. Ko simpan je la fitnah ko tu dan bawa sekali ke liang lahad nanti... Aku tak punya bukti so aku tak berani nak tuduh atau nafi.....

      Delete
    3. Pas buat apa?

      PAS buat rumah urut B2B la Bro!

      PAS MEMANG BANGSAT lagi BABI.

      Delete
  4. Ait dah dekat PRU baru nak pura2 kisah pasal palestin ka? Atau pergi negotiate harga kelapa sawit felda ke israel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. WOI MANGKUK. KO NI MEMANG HATI BUSUK PUNYA ORANG. NAK HARAP PEMIMPIN PAS PIS PUS DAN ABG NUAR KO ... LUPA KAN LAH.

      Delete
    2. UMNO memang penipu. Yang benarnya ialah UMNO mengangap hamas pengganas dan tidak mengiktiraf kerajaan hamas atas desakan Obama dan israel, tetapi untuk memenangi hati umat islam dan melayu yang dah muak dengan UMNO, terpaksalah najib kesana. On the way detour plak untuk rosmah shopping. Gimmick pilihanraya. Macam la rakyat bodoh sangat.

      Delete
    3. ko ni dah parah...yg depan mata ko tak nampak tp suka nampak yg di sebalik ajer. dh di lahirkan utk menterbalikkan segalanya...kesian la teruk sakit ko ni. ce cari ubat kot ada ubat la, tp rasanya tgg masa ajer....yg depan mata tak nampak yg omong kosong ko nampak. contoh kes altantuya ko mcm nmpk depa buat tp bila tgk video 'tutttt' ko tak nampak lak...mcm2 dunia ni yek...

      Delete
    4. Ko suruhlah bapak tiri laki mak kau ke si anwar ke sana, baru kau cakap berlakon ke tak..rakyat bijak menilai. bye bye pakatan

      Delete
  5. PAS, Ostazah Abby, Anwar sebok dok kata macam2 orang gi Palestine ni...depa dok sini apa pon tak buat apa....kiblat ke arah Putrajaya!! Itu je nak....kalau cakap pasal Islam ni semua orang salah depa je betul.....

    ReplyDelete
  6. Walk the Talk...bukan talk only la!!! Pemimpin Walk The Talk patut kita pilih....bukan pemimpin yang pandai cakap je....sama-sama kita renungkan!

    ReplyDelete
  7. Al-Jubs tak nak pergi ke Palestin tapi mahu ke Israel mintak sedekah dengan Benjamin Natangyahu untuk PRU13.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ka ? mamak mana yang tulis surat pada nethanyahu semasa PM?

      Delete
    2. Apa plak yang nkau heran pasal TDM tulis surat ke Israel? Baca betul2 apa yang ditulis oleh beliau. Nkau jangan jadi TONGONG macam Rafizi Gay yang sanggup spin apa saja fakta yang ada.

      http://pi5au.blogspot.com/2012/03/kerajaan-siar-surat-dr-mahathir-kepada.html

      Delete
    3. najib altantuya buat sendiwara nak kelabukan mata rakyat konon sokong palestin. kami bukan bodo macam lu lah. najib altantuya sendiri kata mesia tarak hubungan deplomatik ngan palestin. kenapa? takut ngan amerika dan israel apco. memang najib ni pembohong putar belit penipu besar.

      Delete
  8. dasyat najib pemimpin islam pertama bawak bini tak tutup aurat masuk gaza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosa x tutup aurat tu dosa bini dia saja.. TAPI Dosa FITNAH PAS & PKR bab Cincin tu bleh cover DOSA dia.. Tapi ulamak2 PAS bab kalimah ALLAH senyap jew dgn DAP.. cer cita..huhu

      Delete
  9. mangkok2 bengap pas ni dh x boleh d ubati dh...hati depa yg penoh dgn kekotoran..gunalah akal utk berfikir dari guna hati yg kotor tu..

    ReplyDelete
  10. mangkok2 bengap pas ni dh x boleh d ubati dh...hati depa yg penoh dgn kekotoran..gunalah akal utk berfikir dari guna hati yg kotor tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. KALAU DULU SESEORG TU BIJAK DAN BAIK BUDI PEKERTI..TAPI BILA MASUK JADI AHLI DAN PENGIKUT PAS..TERUS JADI BENGONG..ADA AKAI TAK BOLE FIKIR..HATI SEMUA BUSUK DENGKI BENCI SEGALA...PENDEK KATA DALAM JIWA PUAK2 NI SEMUA NEGETIFLAH!

      Delete
    2. Jadi BODOH macam BABI dan jadi ANJING DAPig.

      Delete
  11. Apakah Nuar Jubor dgn Isteri Kak Wan Jijik Presiden PgayR dan Nurul papa ku hebat ada berani? Mahukah Keluarga 69, Keluarga Anukera, Keluarga Imam Mahadi PgayR berani memjejaki kaki ke Bumi Palestina, kerana anak2 Palestina sedang menunggu kehadiran pemimpin yg memperjuangkan keselamatan Bumi Israel. Kanak2 Palestina tidak sabar untuk merejam sperti mereka merejam askar2 Yahudi Zionist demi agama, bngsa dan negara. Apakah Keluarga Nuar jubor ada berani?

    ReplyDelete
  12. Semua benda Nuar Jubor, si anukera tuhan, Imam mahadi PgayR dan isteri, Presiden PgayR, pelakun murahan, Kak Wan Jijik sanggup melakukan. Sanggup dan berani melakukan, berlakun sakit tulang belakang dalam mahkamah, dalam demo bersih berlakun nazak nak mati, meliwat anak2 teruna dan dara, isteri orang, drebar peribadi, adik terangkat, semua benda2 kotor dan jijik, berzina dan melacur dgn Cina Doll, Tom Yum Doll, keling Doll, Mak Nyah Doll, jantan2 Doll semua benda terkutok beliau sanggup dan berani melakukan. Tetapi bersumpah dgn nama Allah dan menjejaki di bumi Palestina, beliau dan isteri tidak sesekali berani. Kerani kita semua tahu beliau ini spesis yg paling jijik dan kotor di bumi Allah, selain Yahudi Zionist Neocons dan Dajjal lahanat.

    Apakah Nuar jubor dan isteri Kak Wan Jijik ada berani mengikuti Ds Najib dan isteri? jawapan sudah tertera di kepala hotak loe semua. Spesis bacul, pengecut, dayus, bapok dan pondan memang layak pun PgayR

    ReplyDelete
  13. Tahniah.teruskn usaha mnyokong pjuangan palestin...jggn peduli mereka nak kata apa. Mereka hnya pndai cakap jer....

    ReplyDelete
  14. SYABAS DS....walaupun terpaksa mengharungi pelbagai cabaran PM tetap berani ke sana dan menghulurkan bantuan dan menunjukkan sokongan ke rakyat Palestin....Bravo.

    ReplyDelete
  15. Ok lah mcm ni la ciri 2 yg perlu ada kalau nak jadi pm malaysia. Tak takut mati. Ada sorang brader ni bini dia cakap anugerah tuhan dok lari nyorok kat kedutaan asing kerana takut mati. La ni blh la lari nyorok nanti bila malaikat tu mai tak tau lah nak cakap. Tuan 2,puan 2,saudara, saudari, adik kakok mai undi orang yg berani kerana ugama bangsa dan negara. UNDI LAH BN.

    ReplyDelete
  16. apa yang dibuat oleh DS PM dan isterinya akan membawa pahala kepada negara kita...kita sama sama menyokong usaha PM....

    ReplyDelete
  17. Ustad Naza pun ada sama. Syukur

    ReplyDelete
  18. Pok nik...Pok nuar...Pok Hadi dan uncle guang eng bila lagi nk ke sana? owh lupa ye mereka hanya berminat nak ke putrajaya shje....lps dh dpt PJ? sape jd PM? hahaha mula lagi pergaduhan lps tuh wakakak...last2 Karpal Sigh la jadi PM jwbnya wakakak

    ReplyDelete
  19. taik palat ko lah parpukari dan ahli2 amenongok. bodo togong na kamu semua ni. kan kerajaan mesia tak iktiraf pelestin takde hubungan deplomatik langsung lah begap kamu semua. malah serangan yahudi keatas pelestin sikitpun najib tak bersuaralah bodo. mesia malah buat hubungan dagang ngan yahudi. setiap bulan felda hantar terus ke tal aviv munyak sawit berbilion tan lah bongok. ada ke mesia hantar minyak sawit ke pelestin? bengap mana ada tolol. mesia malah ambil apco yahudi laknatullah untuk jadi penasihat negara terutama pm najib altantuya tu lah begong bagang. antara pelestin n israel mesia sokong israel dan bunuh rakyat pelestin. najib pembohong buat sendiwara je agar dapat sokongan rakyat dlm pru ni. bodo bahlol punya otak amenongok tak leh fikir sial bagang lancaulah lu semua cibai taik palat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh lama tak diLIWAT nilah sasau sauh jadinya

      Delete
  20. Tahniah DS najib razak.. Kami sebagai rakyat malaysia berbangga dengan kejayaan dan kebolehan DS, tapi keaian tengok pencacai pencacai pakatan yang tak abes abes menbur fitnah dan sehinggakan DS ke gaza pun telah dipolitkkan oleh mereka, ternyata jelas itu semua arahan pemimpin pemimpin merka yang jelea kerana depa tak mampu lakukan mcm DS lakukan. Tahniah !! Kami tetap.bersama DS !! Hidup PM !

    ReplyDelete
  21. Orang kat sana mana pakai minyak sawit la bodoh depa guna minyak zaitun. Dulu masa sekolah selalu ponteng dah besau mnyusah mak bapak.

    ReplyDelete
  22. bodo bahlol punya otak amenongok tak leh fikir sial bagang lancaulah lu semua cibai taik palat. hahahahaha terbaik bab memaki hamun....teruskan laaa

    ReplyDelete
  23. mmg terbaikk la najib pemimpin asia pertama yg ke gaza aku berbangga mendapat perdana menteri yg perihatin....bila plak agak nyer anwar,pok nik nyanyuk dan hadi sesat nk pergi ke gaza ye???aku tertunggu-tunggu jugak..agak2 jijah omega berani ke teman anwar pergi ke gaza sepertimana rosmah menemani najib???muahahaha...

    ReplyDelete
  24. Tak da berani. Berani sama saiful ngan samsidar.

    ReplyDelete
  25. BAKO LG CERITA NAJIB KE GAZA NI WAHAI BLOGGER, AKU SUKA TENGOK PUAK-PUAK HARAMJADAH, TONGGONG YANG DOK SOKONG PELIWAT, POK NIK SI PENJUAL AGAMA ISLAM DAN PARTI SUPER RACIST DAPigs bersama pencacai tahap longkang dia meroyan. Kah..kah..kah aku tengok komen-komen puak peliwat ni dah macam sewel tahi lembu dah dok menegak benang basah. Gua memang tabik pada DS Najib isteri dan rombongan ke Gaza di samping mendapat pengiktirafan tertinggi mewakili rakyat Malaysia. Biar apapun para pencacai dok kata, biar je lah dah memang mereka ni mulut busuk penjilat ANVAR BERAHIM...AYUH....KITA BAKO CERITA NI LAGI..wahai Anwar Ibrahim kalau pun kau di takdirkan jadi PM pun lepas ni AKU TETAP AKAN LUDAH kalau kau lalu depan aku...sial punya manusia.

    ReplyDelete
  26. blog paling bodo dlm dunia

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAHAP NI SAJAKAH RESPON YG HANG NAK BAGI...MEMANG SAH PUAK2 ALJUBURI N POK NIK DAH MEROYAN GILA..WOII..INSAF2LAH HAMPA SEMUA HAMPEH!!

      Delete
    2. kau ni anon 3.06 ckp mcm org sakit mental je tau tak!! kutuk blog nie tp kau msuk jgkkn!! bodoh pny org..

      Delete
    3. Anon January 23, 2013 at 3:06 PM,
      orang paling bodo dalam dunia.

      Pergi mampos la DAPig bangsat.

      Delete
  27. gambar yang sangat cantik..
    anyway korang nak harapkan nik ajis anuar dan bakinya ke gaza...
    better lupakan jelah dorang mana minat buat kebajikan

    ReplyDelete
  28. bangga aku, jambul rosmah memang anggun la

    ReplyDelete
  29. tahniah sgt buat najib dan rosmah sbb berjaya sampai ke bumi gaza...

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak badak senyum dapat makan angin free. bila jumpa mangsa banjir muka macam cuka

      Delete
  30. A N U A R ucap tahniah kat natayahu pm rejim zionis israel?! betul kene?dgr orang sembang kat lorong hj.taib aka belakang mati

    ReplyDelete
  31. rosmah nak syok sendiri jual roti permata basi dia ke?

    ReplyDelete
  32. Tun M pemimpin Msia pertama ke Palestin....

    ReplyDelete
  33. MANA ORANG-ORANG PAS TAK TURUT SERTA KE HAMPEH BETUL DIA ORANG NI LANGSONG TAK BOLEH PAKAI...

    ReplyDelete
  34. semoga ds rosmah dan ds najib selamat berada di bumi palestin...

    ReplyDelete
  35. tengok muka anak badak tu. kalau jumpa orang asing bukan main senyum dia. bila jumpa macik kampung muka macam cuka

    ReplyDelete
  36. Alah abg nuar x heran pon najib g gaza.abg nuar dh bwk i keliling dunia..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!