CILI KASI TARUK! PEMIMPIN PAKAT DOK HOTEL MEWAH, PENYOKONG DOK MEREMPAT TEPI JALAN!

Aku takleh tido maka aku pun ronda-ronda la sekitar KL, aku terkejut bila aku tgk penyokong pakatan yang sanggup tido tepi jalan wei sedangkan chegubard, Mat Sabu Burit dan lain2 pemimpin sedang nyenyak tidur di hotel!

Kesian beb depa ni termakan doktrin atau hasutan untuk berjuang sedangkan pada hakikatnya apa yang sebenarnya mereka perjuangkan? Menutup Penzinaan yang dilakukan Anwar? Kebangkitan apa ni?

Perjuangan yang sedang mereka buat ni? Cuba tolong fahamkan aku sikit? Semuanya kita dah di negara yang indah ni, kenapa kita mesti terhasut dengan mainan ahlul politik yg mahu musnahkan negara?

Why? Kenapa?

Renung-renungkanlah...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

73 Responses to "CILI KASI TARUK! PEMIMPIN PAKAT DOK HOTEL MEWAH, PENYOKONG DOK MEREMPAT TEPI JALAN!"

  1. Ni lah harga diri dorang, nak buat camana lg...tidor tepi jalan ler..kesian...camanalah nak sembahyang subuh nanti..ker sanggup tak solat takut port nak dok demo kena amik...Tu pun klu dapat tengok suria pagi lagi...kesian..apa nak buat, dah sanggup nak jadi babi dan beruk mak yeh...tido kat lobang najis dan amik makanan dr tong sampah pun tak kisah beb...

    kita tgk nanti, mana2 yg kena tahan tu mesti melahap (target makan free kat khemah polis) tak ingat dunia...blogger2 jgn lupa ambik gambor depa time melahap gaban yer....kitorang tak sabo nak post dan share kat fb dan twitter....hihihihihihi

    ReplyDelete
  2. Inilah pengorbanan yang rakyat sanggup lakukan untuk esok yang lebih bercahaya di Negara kita. Tidak lagi mahu rakyat di rundung kegelapan BN. Rakyat bukan pencacai UMNO yang dibayar upah dan diberi hotel. Mereka datang dengan wang sendiri kerana niat dan kemahuan mereka ikhlas. Inilah hari hari teerakhir UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. kNaaakkkkkptuiihhhhh PENGORBANAN?
      Bodoh ke Bangang?
      Lu berkorban untuk Anuar ke berkorban untuk Negara?
      Lu ada kerja ke tak?
      Setelah kerajaan sediakan pelbagai kemudahan, infrastruktur, sekolah, kolej, universiti dll untuk jadi manusia cerdik, setakat ini sahaja otak lu yang boleh fikir?
      PENGORBANAN?
      Pengorbanan bodoh pinag yang sia sia...
      khaktuiiihhhh .. otak rakyat Malysia yang dah tak ada class..

      Delete
    2. anon6.07,kat selangor lagi ramai perompak,unisel dah nak roboh kerana curi pasir ,penuh lubang tak lama lagi boleh tengelam di telan bumi,bagi kroni2 kontrak angkut sampah,kadang2 seminggu tak kutip,jalan2 diselangor penuh dgn lubang tiada penyelengaraan ,jiran aku dulu senkek tiba2 jadi kaya orang kuat pkr macam2 projek tu bukan rasuah ke

      Delete
    3. Btapa bodohnya pngorbanan pgikut juboq dgn parti ajaram setan ni. Kononnya demi msia yg lbh cerah. Knape? Ko igt jobo anwar dgn burit samsidar tu lebih cerah dari sinaran matahari k????? Apa jenis tongong la pencacai2 ni. Anwar kongkek dgn samsidar, azmin dapat saham oooo...!!! Juta2 punya saham. Sluruh dunia dah tahu wei. Msia yg lbh cerah ape kejadahnye!!!! Gelap mcm jobo anwar dgn gelap mcm burit samsidar ade la pthuih....

      Delete
    4. Jangan kita pertaruhkan apa yg kita kecapi demi satu tidakpastian. Yg pasti ianya demi satu matlamat peribadi. Syria sampai lani tak senang. Bab mempertahankan nama Allah swt tahlah plak dikisahkan. Itu lebih perlu krn demi aqidah dan mempertahankan agama islam. Hari nie merusuh...lepas nie adalah norm ugk merusuh..mcm mana negara bak maju. Teori dan practical adalah dua benda yg berbeda...cakap siapa pun boleh cakap, melaksanakannya adalah berbeda..nauzubillah

      Delete
    5. ha..ha...ha... nak muntah aku....
      demi kotey bengkok yg membalun depan belakang
      demi bau burit MAH yg tak hilang hilang melekat kat muka
      itu yg ko nak mlesia lebih bercahaya???
      ha..ha..ha...nak muntah aku!!!!

      Delete
    6. WAHAI ANON 6.07. CUBA JAWAB SIKIT APA YG BRO KITA ANON 7.23AM. RAMAI ORG SELANGOR YG KATA BENDA YG SAMA. KAU DAN BEBERAPA ORG JE YG CAKAP PELIK MCM NI. CUBA BAGI COMMENT SIKIT DAN JUGA TENTANG PERAK YG NI DAPPNIZAR BAGI TANAH 999 TAHUN. YG PELIK KENAPA TAK BAGI PADA ORG MELAYUM CUBA CERITA. AKU DAN RAMAI LAGI NAK DENGAR. JGN JADI DUNGGU. APA YG KAU ORG PERJUANGKAN NI DEMI MARUAH SESEORANG. KAU DIA NAK BERSIHKAN NAMA DIA SATU CARANYA IALAH PERGILAH KE MAHKAMAH. APA NAK TAKUT KALAU DIA TAK SALAH. INI TIDAK NAK MENGELAK SAJA BUAT RALLY. KAU YG TONGGONG NI PUN BERSEMANGATLAH PERGI. ITU BUKAN BAGI SOKONGAN ITU NAK LEBIH MEMALUKAN ORG TU. CUBA KAU DAN KAWAN2 PENCACAI KAU FIKIR.

      Delete
    7. Naper selama kau hidup dalam Malaysia kau kebuluran nak mampus ker, bini,mak adik perempuan atau girlfriend kena rogol ke, kau tak bole maki dan melalak ke.... cis dasar penjilat dan pembodoh bengang.Allah bagi akal untuk berfikir bebal. Allah bagi mata untuk melihat buta. Kau jenis manusia sesat yang diperalat. Khakkkktuiiii

      Delete
    8. PENGORBANAN KONOOOOOOOON..

      SURUH QIYAMULLAIL TAK NAK PULAK. BERKORBAN UNTUK KEJE BODOH SANGGUP.
      DASAR ORANG BANGANG!

      Delete
    9. Korban ?? ya le tu. kenpa pemimpin tidur di hotel dan kamu tidor tepi jalan.maknanya pemimpin tidak berkorban hanya khawarij saja patut berkorban.cis minda bodoh piang.berkorban maknanya termasuk pemimpin lah bangang.

      Delete
  3. Bagi aku sapa pi demo esok, mereka pembunuh umat ISLAM!!!!!

    ReplyDelete
  4. Bukan esoklah, hari nie....ya, saya sokong sapa turun demo pembunuh umat Islam.

    ReplyDelete
  5. gunalah hak berfikir sbelum hak bsuara yer bkal2 pendemo skalian..

    ReplyDelete
  6. sudahla parpu.. rakyat sudah masak dengan perangai sebenar pemimpin umno. setakat pencacai yang diberi upah bulanan ni apa la sgt. tak dapat duit lebih merajuk.. itulah umno. pegi suruh buat umno buat himpunan camni. sanggup ke orang macam en parpu ni tido tepi jalan mcm diorang tu? kalo parpu mesti tido dalam kari punya..haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko jng wat2 bodoh!!! Ko igt fuckatan haramjadah tu ikhlas sgt ke pejuangannye? PKR pun himpunan dr org2 kecewa jugak. Pas pun kcewa jgak sbb kena rejek dr umno. Dapigs pun kecewa jugak sbb trpisah dr big brother dia pap. So smuanya golongan2 kcwa!!!! Keadilan lah sgt. Pimilihan cec dapig pun TIPU ini lg u nk salahkan spr ku. Potong kote u bagi anjing la....

      Delete
    2. Its all abt money...walaupun 20 atau 30 hinggit masih duit. Masa depa bercakap atas pentas mmglah abt pengorbanan..realiti...meh permatang pauh sy tunjukkan rumah yg masih takde air, amik ayaq dr longkang..sebelah menyebelah rumah semua org pas tapi sebab family ni tak sokong mana2 diabaikan...mai tgk sendiri..kenapa tak boleh bantu dlm parlimen sendiri dulu? Mampukah jaga negara? Sy kena pikir kerja saya keluarga saya...itu fardu kifayah

      Delete
    3. Ha..ha..ha. Anon ni cakap bagi pihak rakyat konon. Bodohnya engkau ni tak baca apa penyokong BN tulis. Mereka bersyukur negara kita makmur. Mereka tidak dibayar olh BN pun tak macam kau. Mereka pandai berfikir tak mcm kau yg tau menganggok. Duit takda sanggup tidur tepi jalan. Pengorbanan konon. Apa yg kau buat sebenarnya menegakkan benang yg basah. Baik kau duduk rumah jaga anak bini. Didik anak jgn jadi pencacai mcm kau. Ajar dia gunakan otak dgn betul bukan mcm kau. Jadi amanlah dunia ni. Jgn jadi mcm Iraq Syria dan lain2 negara timur tgh. Org atas Pr kaya2 bila2 bolih lari keluar negara. Kau nak lari kemana. Ha.. Tunggu saja kena tindas dek kafir laknatullah. FIKIR LAH SEBELUM TERLAMBAT. JANGAN PANDAI2 NAK CAKAP BAGI PIHAK RAKYAT.

      Delete
  7. Kesian aku baca kes lu pencacai umnongok, mcm dah tak de kejer lain asyik reka cerita fitnah ajer, kau ingat ada orang percaya ker bodohhhhh. Ini mamak todi kaki jilat buntut tarak valuelah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakaplah ikut fakta bukan auta mcm kau. Memalukan.

      Delete
    2. Otak dok jubor mana dia nampak kebenaran. Jenis spesis dajal yang tak tahu bersyukur malah rosak dan merosakkan negara...

      Delete
    3. lagi kesian kat hang senang2 je kena bayar jadi anjing pakatan. hah, pegilah join perhimpunan. dapat berapa ratus? begitu je upah korang dapat? murah sungguh maruah..entah2 duit lendir bagi kat korang sbg upah...

      Delete
  8. aku tengok dalam kumpulan ini puak curi sekerap pun ada.
    kaki minum air ketum pun ada.
    penagih dadah pun ada.
    melayu sentiasa pun buat kerja buang masa.
    aku bukanlah suka bn sangat.
    melayu masih bodoh macam lembu.
    lembu pun tak bodoh macam tu.
    kalau tak suka bn pru 13 nanti jgn pangkah lah.
    laki buang masa demo.
    bini kerja kilang di kg.
    aku kenallah puak malas ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. YE KE. MCM ADA DGR CERITA MCM NI. BIASALAH KAT KELATE SIAPA YG KUAT KERJA DAN SIAPA YG KUAT MELEPAK KAT WARONG KOPI. JADI TAK MISTAHIL APA YA LU KATA BRO. T.Q. DLM BLOG NI PUN RASANYA RAMAI.

      Delete
  9. btol tu .. dalam umno.
    puak kaki bantai bini orang pun ada
    puak kaki gubah wang haram pun ada
    puak kaki songlahp duit rakyat pun ada
    puak kaki arak lagi ada
    puak curi duit beli barang kemas bini pun ada.
    puak duit rakyat kata duit dia pun ada

    aku pun kenallah puak ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam pakatan pun sama...itu hal peribadi perangai...bukan krn sokongan terhadap parti politik..ada jugak org pas pukui bini..sama saja...selagi bernama manusia..

      Delete
    2. Konek anwar terjah chainadoll ape citer??????
      Mat sabu SAPU bini org apeciter???
      Ponik bg ribu2 hektar tanah kat nga dgm ngeh di klantan ape citer?????
      Husam masam klentong dinar emas hidup kaya raya ape citer?????
      Kalid gagap bli bas letak nama dia ape citer??????
      Smua2 ni ada bukti bkn fitnah

      Delete
    3. DLM PR LAGI BANYAK ANON. NI YG KAU ORG NAK BERDEMO PUN BUKAN SEBAB KES YG SAMA SPECIES MCM KAU CERITA KE. TAK BAIK BRO BUKA PEKONG DIDADA.

      Delete
  10. MALAY IS CHEAP, NARROW MINDED, LAZY AND UNEDUCATED.

    ReplyDelete
  11. Anon 7.24 am,

    Bukankah Anuwar dan Mat Sabu kaki bantai bini orang? Semua orang pun dah kenal ANUwar dan Mat Sapu, betul tak?

    ReplyDelete
  12. Kerajaan sediakan segala-galanya untuk rakyat selama 55 tahun dan InsyaAllah tahun tahun akan datang..Bizinillah. Terpulanglah pada rakyat mengambil manafaat dari segala yang disediakan dari sejak dalam rahim ibu masing-masing buat check up di Kelinik Kerajaan hinggalah ke Universiti dan kemudian mencari rezeki walau di bumi mana pun.

    Rakyat sendirilah kena bijak mengambil peluang tetapi ini semua bermula dengan ILMU yang betul. Takkan UMNO juga nak disalahkan...patutnya rasa bersyukur dengan segala yang ADA di Malaysia.

    Bagi yang suka tidur tepi jalan atau longkang, biarlah mereka...mereka selesa tidur di tempat awam yang kotor. Boleh berlatih jadi warga gelandangan..nanti Shahrizat boleh beri bantuan cari kerja dan ada juga rumah tumpangan sementara. Kalau sakit kerana dikencing atau digigit tikus semasa tidur berdengkor pun tak mengapa, Hospital kerajaan berlambak-lambak dan percuma.

    Kalau mati pun tak mengapa, fardu kifayah. JAKIM ada...Baitulmal pun ada boleh tolong uruskan jenazah.

    Pokoknya tepuk dada tanya selera. Kalau ada Selera pada Himpunan nak selamatan Bontot Shamsidar pun silakanlah..Tapi perlu adil dan ingat ini tak ada kena mengena dengan UMNO atau pemimpin UMNO...

    Yang bodoh dan tak faham: Ini adalah Saman Anwar Ibrahim atas Nallakarupan dan Shamsidah dipanggil sebagai Saksi sahaja. Bukan apa apa pun...sapina jadi saksi. Jadi iannya ada kena mengena dengan pemimpin KAMU, pemipin idola kamu Anwar Ibrahim dan bukan pemimpin UMNO. Yang bergulung bergelumang najis tepis jalan tu untuk Anwar Ibrahim dan Shamsidar, Jadi tolonglah bijak sikit...penat ibu bapak kamu kasi makan sejak dalam kandungan..kesianlah pada ibu bapa sendiri kalaupun kamu semua memang tak ada maruah, memang jenis tak mengenang budi, jenis tak tahu berysukur atas segala limpahan rahmat dan rezeki Allah swt sebagai rakyat Malaysia.

    ReplyDelete
  13. Yang aku nampak muka Melayu jer yang bersepah di tepijalan,mana Cina dan India dan kaum lain,kan ini HIMPUNAN RAKYAT.Kaum lain hanya duk kat rumah dan jadi pemerhati,sekira kumpulan ini berjaya,mereka akan keluar dan ambil kesempatan menumpang kejayaan.BILAKAH ANAK2 MELAYU NAK SEDAR YANG MEREKA DIPERMAINKAN OLIH KAUM LAIN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu mana pernah sedar mereka di permainkan oleh kaum lain!!!!!
      kalau pasal nak menjahanamkan bangsa sendiri, melayu la no 1....

      Delete
    2. umporno ni kalau tak main sentimen bangsa tak sah.....

      Delete
  14. Puak PR ni cakap pun tak guna.....Otak da kena tune muka anwar buntut dan mat sapu...Patut humban kedalam kolam Buaya saja. Oleh Mat Bond.

    ReplyDelete
  15. selamatkan diri,keluarga & anak cucu dr diperguna dan diperbodohkan pemimpin PR!!nanti PRU undi je spe yg anda ske..jgn jdi bahlol al bengap...

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum w.b.tBismillahirrahmanirrahiim... Pada hari ini kita boleh lihat bagaimana umat Nabi Muhammad SAW sekarang, ceteknya iman dan pengetahuan Islam kerana tidak faham akan Islam itu sendiri. Dari sini kita boleh fikir ada beberapa yang sedang berlaku iaitu

    # Tidak Melaksanakan Hudud Allah (Hukum Allah) - Kerana sudah terkandung di dalam Al Quran, bukannya buatan mana-mana pihak. Sedangkan semua undang-undang dan hukumannya sudah cantik dan telah dihuraikan dengan terperinci mengenainya.

    #Maksiat Berleluasa - Gagalnya pihak berkuasa membanteras dan tidak Amanah dalam melaksanakan tugas.

    #Gam Alim Ulama - Menyekat suara ulama' (suatu ketika dulu).Melaksanakan Hukuman Mengikut Undang2

    #Penjajah Dahulu - Huraian daripada petikan "Adalah satu dosa yg tidak dapat diampunkan sekiranya penjajah sudah bkalik, tetapi kita masih melaksanakan hukuman penjajah".

    #Menyambut Tahun Kebesaran Penjajah - Menampakkan kurangnya pengetahuan kepada bulan/tahun Islam dan kelebihan amal ibadat pada setiap bulannya.

    #Maksiat secara terbuka - Konsert yg penuh dengan maksiat seperti AF, Gangstars dan lain-lain lagi.

    #Merobohkan rumah Allah sewenang-wenangnya. (Perlu rujukan).

    #Pemimpin Tidak Amanah.

    #Siaran TV penuh dengan maksiat dan mukaddimah zina.

    #Aurat diabaikan kerana alasan mengikut peredaran zaman.

    #Ibu bapa abaikan tanggungjawab terhadap anak-anak menyebabkan berlakunya zina.

    P/s: Sila lawati hmetro, byk kisah remaja terjebak dengan zina, maksiat dan macam-macam lagi.

    Terabainya Al Quran & Sunnah sebagai rujukan.

    rujukan.نعوذ بالله من ذلك Nauzu billahi min zalik... 

    "Kami berlindung dengan Allah daripada perkara tersebut”Ini adalah sebilangan sahaja, kita boleh fikir sendiri apa yang terjadi dimasa kini... . melalui pemerhatian kita... lihatlah dgn kedua2 mata dan lihatlah dgn hati dan akal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wak, aku sokong ko jadi pm, nak?

      Delete
    2. Yang aku heran di tempat aku 3 remaja yg lahirkan anak luar nikah tu anak penyokong totok PAS, tu pun salah kerajaan ker .....

      Delete
    3. Err...e..er...err ya ke??? Kalau betul spt anon
      9.21 tulis, malunya wak jadi ahli pas.

      Delete
    4. Cerita nak laksanakan hudud itu perjuangan PAS dulu, PAS skrg BACUL, kalau berani pastikan Melaksanakan Hukum Hudud terdapat dalam Manifesto Pakatan Rakyat dlm PRU 13. Sambutan Tahun Baru Masihi aku akui memang selama ini penuh dengan hiburan dan tidak sepatutnya disambut tetapi yg peliknya PAS pun dah buat sambutan yg sama cuma pengisiannya sahaja yg berlainan, hiburan diganti dengan ceramah tapi sambut tetap sambut. PAS pun kaki gam juga, mana2 pendapat yg tidak menguntungkan mereka tidak disiarkan walapun kenyataan itu datang drpd pemimpin PAS sendiri; Buktinya Ahli Parlimen Hulu Langat (PAS) terpaksa datang sendiri ke TV3 untuk beritahu bahawa Projek Lynas tidak merbahaya kerana Harakah tidak mahu siarkan kenyataan yg beliau berikan sedangkan beliau adalah seorang Pakar dalam bidang tersebut. Tuduhan kerajaan BN Merobohkan Rumah Allah (kalau ikut pendirian PAS tentang Kalimah Allah; persoalan saudara tidak tepat kerana tidak dinyatakan Allah yang mana satu)jawapannya kena tanay kat Ustz Azizan MB Kedah. IBUBAPA abaikan tanggungjawab terhadap anak-anak pun salah kerajaan ke? Untuk buka otak kau yg dah sempit aku bagi contoh; kalau ada ibubapa yg tinggalkan anak tepi jalan sekalipun, kalau kau jumpa, sila buat laporan polis, Jabatan Kebajikan Masyarakat akan handle kes tersebut, kalau ibubapanya tidak dijumpai, kanak2 itu akan ditempatkan di rumah kebajikan.

      Delete
    5. # Tidak Melaksanakan Hudud Allah (Hukum Allah) - Kerajaan Pas Kelanyan tidak malaksanakan hukum hudud walaupun telah diluluskan diperingkat negeri. Tidak pernah berlaku perbicaraan zina.   .

      #Maksiat Berleluasa - maksiat berleluasa di Kedah, selangor, pulau pinang. Di kelantan pun ada secara kecilan.

      #Gam Alim Ulama - ustaz azhar idrus pernah disekat dari ceramah dimasjud kelantAn.

      #Penjajah Dahulu - buku jingga mengekalkan perlembagaan dan undang-undang sedia
      ada

      #Menyambut Tahun Kebesaran Penjajah - Malaysia melaksanakan kebebasan beragama.

      #Maksiat secara terbuka - Di Pulau Pinang dan Selangor Masih berleluasa.

      #Merobohkan rumah Allah sewenang-wenangnya. Di Kedah Masjid dirobohkan walaupun dibantah.

      #Pemimpin Tidak Amanah. Pembalakan dan penjualan tanah secara berleluasa Di Kedah dan Kelantan.

      #Siaran TV penuh. Buka TV Alhijrah amda ada pilihan.

      #Aurat diabaikan. Di Kelantan rambut tutp tapi punggung berbuku roti.

      #Ibu bapa abaikan tanggungjawab terhadap anak-anak menyebabkan berlakunya zina.  Salah ummah. Semua orang ada dosa sedikit sebanyak. Ulama Pas tidak memperjuangkan AdDin tapi fokus kepada hudud sahaja.  

      * Menganjurkan demonstrasi menyokong LGBT dan penggunaan kalimah Allah dalam.Bible Melayu.

      Senario politik dah berubah. DAPPKRPAS dah perintah 3 negeri. Mereka pun ada maslah.

      PAS juga telah berubah dan UMNO juga telah berubah. Bantulah UMNO untuk menjadi lebih baik. Armd

      Delete
    6. Kesian nyaaa...

      Delete
  17. Himpunan ini adalah himpunan menghalalkan penjualan Lendir. Sesiapa yg hadir bermakna mereka2 ini menyokong penjualan lendir, adik, kakak, galpren, isteri, mak dan nenek dia. Pada mereka2 menjual lendir kepada orang2 ramai kira orite. Kak mah jual lendir dgn Mat Sabun kira orite. Yb Jamban jual lendir isteri dapat kereta Ferrari kira orite. Nuar Jubor beli lendir isteri Yb Jamban, Mak Nyah, Jantan2, boypren2, adik terangkat, isteri2 orang, CinaDoll, pelacur2 dalam dan luar negeri semua kira orite. Kalau adik2, akak2, isteri2, mak2, mereka2 ini jual lendir kira orite halalan tayibbah dijamin masyuk syurga maka bapak Wali Terompah yg punya.

    Kalau yg sedar, insaf dan bertaubatlah, yg tak ingin adik2 mereka, akak mereka, galpren mereka, isteri mereka, mak mereka terjebak dalam jual lendir, janganlah hadir. Janganlah yg jadi bengap nak mampos. Inikan agenda Nuar Juborr, agenda jahat, kotor dan jijik. Gunakanalah akal yg Allah berikan, cerdik lah sedikit. Kalau ikut himpunan dan ada insiden yg tak diingin berlaku terus ajal maut taua luka parah, kira mati katak atau cacat anggaota, dapat apa2 faedah ke? Nuar Juborr, Yb Jamaban, Mat Sabun, Latipah Koyax Rabax, Mak Lampir, Apek2 Lanchow, Haji Hardy perut buntal, Kapal Selam, Tokong Lim anak beranak, Ambigay, semua kan bantu ke? Dapat pampasan ke? Tak ke yg menyusahkan adalah mak bapak, adik beradik sendiri. Gunakanlah akal yg berjambul itu jangan lah jadi bengap nak mampos. Kecik2 sudah harus mampos, ni tidak dah tuak menyusahkan diri, mak bapak dan adik beradik je. Hiudp pun sia2 saja menghabiskan beras.

    ReplyDelete
  18. 'Beri saya imuniti, saya dedah semuanya di stadium'

    Nigel Aw5:27AM Jan 12 2013 

    Ahli perniagaan permaidani Deepak Jaikishan berkata beliau bersedia mendedahkan semua urusannya yang melibatkan personaliti yang berkuasa dalam kerajaan di perhimpunan mega Pakatan Rakyat hari ini jika pakatan pembangkang itu boleh menjamin imuniti kepadanya jika ia  memerintah."Jika mereka memberikan saya imuniti malam ini, esok saya akan naik ke pentas dan mendedahkan segala-galanya di Stadium Merdeka," katanya kepada Malaysiakini dalam temu-bual malam tadi."Mereka tidak perlu berbuat apa-apa secara bertulis, mereka hanya perlu datang kepada akhbar dan umumkan... bahawa saya akan diberi status saksi dan saya akan dilindungi sepenuhnya oleh Akta Perlindungan Pemberi Maklumat, maka saya bersedia," kata Deepak.Deepak menambah bahawa beliau akan berada di Stadium Merdeka hari ini untuk menyaksikan Himpunan Kebangkitan Rakyat .Ditanya mengapa beliau mencari imuniti daripada Pakatan yang bukan memerintah dan bukannya kerajaan yang ada sekarang, Deepak berkata beliau yakin bahawa pakatan pembangkang akan memerintah selepas ini."Saya bersedia, Saya sanggup, saya mempunyai keberanian untuk melakukannya (mendedahkan) ... Saya menyeru kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Datuk Nik Aziz (Nik Mat), Lim Kit Siang, Lim Guan Eng sila berikan saya jaminan itu - bahawa saya akan menjadi saksi - saya akan dedahkan setiap salah laku rasuah kerajaan sekarang yang saya tahu."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pigilah podah, dasar keling lidah bercabang, dah kantoi jual nama sekarang jual fitnah.
      Puak macam nilah yang mendekati Pakatn Kongkek Rakyat.

      12 Januari 2013 jadi Hari Kongkek Rakyat.

      Selesai dulu kes kongkek bini orang kat mahkamah tu, ke nak postpone tak abis-abis cam kes Liwat Rakyat dulu?

      Delete
  19. Himpunan ini adalh last kopek buat Nuar Jubor setelah wang berjuta juta dari Yahudi Zionist Neocons dimasukkan sebgai peluru untu menjatuhkan kerejaan BN. Agenda Yahudi Zionist Neocons sperti apa yg telah berlaku dan sedang berlaku Di Egypt, Libya, Pakistan, Iraq, Yemen, Tunisia, dan akhir2 ini si Syria semuanya adalh permainan, pencaturan dan agenda jahat, kotor dan jijik Yahudi Zionist Neocons, melalui barua mereka Nuar Juborr. Sudah pasti agen Yahudi Zionist dari luar akan masuk untuk menjalankan agenda kotor mereka. Nuar Jubor akan melakukan apa saja dan sesiapa saja asalkan niat jahat beliau tercapai, yg penting kote bengkok beliau yg lain waimah anak isteri semua pergi lah mampos.
    ' Putrajaya at all cost" Himpunan ini adalah penyambung nyawa ikan beliau. Jika tidak berjaya, Yahudi Zionist Neocons tidak memberi bantuan secara percuma, hutang darah dibayar mati, itu Nuar Jubor terkucil kucil, panik giler siang dan malam, kerena beliau gusir, jika semua rancangan beliau tidak berjaya, beliau harus ke Amerika untuk menyembah pohon belas ihsan, kerana Yahudi memang dendam kesumat mcam hati Pork Nik, mereka tidak memaafkan dan tidak melupakan. Agenda terkutok dan jahat mereka, ialah menghancurkan negara2 Islam termasuk bumi Tanah Melayu.
    Janganlah lah anda merelakan diri dilahanat kerana menyokong dan bersetongkol dgn agenda Nuar Jubor dan Fuckaton Haramjadah, kerna itu adalah agenda jahat dan jijik Yahudi Zionist neocons. Selamatkanlah diri dan keluarga, demi agama, bngsa dan negara.

    ReplyDelete
  20. nasib baik ada parti alternatif ...kalau tak ada baik pangkah parti communist than UMNO yg rascist

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engko baru belajor menulis ke??
      Dpd semalam ayat ini je...
      Usaha lagi ye!!

      Delete
  21. HARI INI ADALAH PERHIMPUNAN KUMPULAN KUMPULAN NABI LUT.
    PINJAM ISTILAH MAT SABU SUATU MASA DULU.

    aL JBURI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utk makluman Anom 9:55, "kumpulan Nabi Lut" adalah penyokong2 Nabi Lut yg menentang kegiatan homoseks sesetengah umat Nabi Lut. Jika ada org menentang kumpulan Nabi Lut (kumpulan pro-Nabi Lut), bermakna org itu menentang Nabi Lut yg dipilih Allah sebagai Rasulnya.

      Anom 9:55, janganlah kau hina Nabi Lut salah seorang Rasul kami org Islam. Walaupun Anom 9:55 diyakini bukan Islam, tapi kau paatut belajar menghormati org Islam...jangan hina salah seorang Rasul kami yg dipilih Allah, Tuhan kami!!

      Delete
  22. cakap banyak tak guna.. orang dah makin melimpah menunjukkan sokongan yg tak berbelah bagi.. lepas ni parpu sudah boleh jadi parpukaripap

    ReplyDelete
  23. Sesiapa yg menyertai demo menyokong anwar aljuburi hari ni adalah sebodoh2 manusia sebab tak ada otak utk berfikir dan ralyat malaysia yg paling bangang kerana menjadi keldai ketua2 yg paling hina didunia dan disisi Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anom 10:33: Jom kita hantar penyokong2 al-Juburi ke neraka sebelum kita hantar pemimpin2 Babi Negara (BN) ke neraka jahanam kerana pemimpin2 Babi Negara (BN) telah banyak sangat menjahanamkan negara. Go to hell PR, go to jahannam hell to Babi Negara (BN)!!!!

      Delete
  24. Jual Tuhan, jual bangsa.. kerana bontot dan kuasa, aku turutkan....
    korang subahat lah buat benda2 ni..... aku nak tengok bala macam mana kena nanti...moga2 tuhan cepat sikit turunkan bala kat korang... kalau tak kena kat batang hidung korang sendiri, kena kat keluarga kau....

    ReplyDelete
  25. Bodoh punya UMNOgok, pemimipin beli lembu sampai RM250 juta walhal orang ramai susah. Taubatlah ahli parti syaitan ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau tak nampak lagi apa kerajaan tolong, kau hidup dekat mana ni..??

      Delete
  26. Siapa yg kata tido tepi jalan tu pengorbanan, maka aku yakin mak bapak depa dulu pernah kena suntut dengan anwar biseksual

    ReplyDelete
  27. Mungkinkah BN akan hanya tinggal satu detik hitam dalam sejarah? Kita tunggu dan lihat.

    ReplyDelete
  28. 'PAS perlu bertanggungjawab isu 'Amanat Haji Hadi'

    Bernama8:34PM Jan 11 2013

     Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Ugama Islam Malaysia berpendirian tanggungjawab untuk membersihkan kekeliruan hukum dalam isu "Amanat Haji Hadi" perlu dikeluarkan pihak PAS sendiri.Pengerusinya Prof Emeritus Tan Sri Dr Abdul Shukor Husin berkata ini kerana PAS yang mengeluarkan amanat itu dan mereka perlu dipertanggungjawabkan terhadap kemelut yang timbul akibat perbuatan berkenaan.Katanya perkara itu diputuskan dalam muzakarah khas jawatankuasa yang bersidang pada 8 Januari lepas sebagai penegasan semula kepada semua pihak termasuk kerajaan terhadap beberapa keputusan yang telah dibuat bagi membendung perpecahan umat Islam akibat isu itu.Sehubungan itu, katanya perbincangan lanjut atau fatwa baharu mengenai isu itu tidak diperlukan dan harus mengikut fatwa sedia ada dikeluarkan pada 21 November 1984 termasuk fatwa mengenai perpecahan umat Islam dikeluarkan pada 15 Feb 2001, yang telah diperkenankan Majlis Raja-Raja."Muzakarah bersetuju bahawa perbincangan atau muzakarah antara Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan dengan PAS atau mana-mana pihak mengenai isu itu tidak perlu diadakan kerana persoalan mengenai hukum atau fatwa mengenai isu berkenaan telah selesai dan fatwa telah diperkenankan Majlis Raja-Raja dan perlu dipatuhi semua pihak," katanya kepada pemberita di Putrajaya hari ini.Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang baru-baru ini mencabar Majlis Fatwa Kebangsaan mengeluarkan surat rasmi mengenai isu "Amanat Haji Hadi" yang difatwakan sebagai bercanggah dengan kepentingan masyarakat Islam, kemuliaan agama serta prinsip dakwah Islamiah.Menurut fatwa pada 21 November 1984, jika terdapat tuduhan atau anggapan oleh anggota atau penyokong PAS atau sesiapa sahaja terhadap anggota Umno, pemimpin atau pegawai kerajaan beragama Islam sebagai kafir, atau sebaliknya (Umno menuduh PAS), ia adalah tidak benar dan sia-sia.Ini kerana anggota-anggota Umno atau sesiapa yang mengucap dua kalimah syahadah adalah tetap orang Islam selagi tidak dihukum murtad oleh pihak berkuasa agama Islam negara ini.Fatwa itu turut menyatakan tuduhan mengatakan seseorang yang beragama Islam sebagai kafir adalah perbuatan haram yang perlu diberhentikan serta-merta dan hendaklah bertaubat kepada Allah s.w.t.Sehubungan itu, Abdul Shukor berkata muzakarah turut memutuskan seluruh umat Islam tidak mempermainkan isu agama untuk meraih sokongan politik dan menghentikan isu kafir-mengkafir serta-merta.Beliau berkata isu kafir-mengkafir seseorang Islam kepada seseorang Islam yang lain adalah perkara amat serius dan berbahaya kepada tertuduh atau kena tuduh."Jika tuduhan itu tidak tepat dengan sifat yang menjadikan kena tuduh tersebut murtad, maka kembalilah hukum murtad itu kepada orang yang menuduh," kata Abdul Shukor.Menurutnya semua pihak termasuk media juga dilarang mensensasikan isu itu demi menjaga kesucian agama dan perpaduan Islam.

    ReplyDelete
  29. Kami tak sanggup nengok Anak yatim dapat sisa roti croissant, baget 1bilion! Ptui punya Babi Nasional!!!!!!!

    ReplyDelete
  30. Anonymous 10:58 AM

    tak habis2 kau cakap pasal lembu, kau nak jadi lembu ke?
    tabung memali ape cerita?

    kahkahkahh..

    ReplyDelete
  31. Kesian betul la kalau kena tidor kat jalan2 kerana perjuangkan masa depan politik pemimpin mereka yang enak tidor dalam air-cond dan tilam yg empuk serta di buai mimpi ke putrajaya dgn bantuan penyokong2 yg tolol. Hahaha... semasa time student dulu kita ditipu oleh Anwar dgn demonstrasi menentang kerajaan. Kali ini sorry la ...!!!!

    ReplyDelete
  32. Laporan terbaru.. BN akan menang besar PRU 13... Tp anwar akan buat muslihat jalanan.. -sumber-

    ReplyDelete
  33. Ya allah, kau ampunlan mereka yg sertai ini.. Tunjukkan mereka jln yg benar... Kau slmtkn mereka dari munafiq2 disana.. Hancurkan munafiq2 laknatullah.. Slmtkn keamanan mlysia... Amin ya allah, ya rahman, ya rahim

    ReplyDelete
  34. PENGORBANAN KONOOOOOOOON..

    SURUH QIYAMULLAIL TAK NAK PULAK. BERKORBAN UNTUK KEJE BODOH SANGGUP.
    DASAR ORANG BANGANG!

    ReplyDelete
  35. yelah anuar kasi duit so dorang sangguplah tido tepi jalan...
    padahal dorang bukan benar pun nak pedulikan semua nie..

    ReplyDelete
  36. emm klu tak pasal duitkosong lah kl tu...semua yg g ni semua kutu rayau yg xde keja

    ReplyDelete
  37. hye cik abg tgg anwar dtg liwat ke??dah siap baring lg tuuuuu,klu aq g sana aq akan jentik telur ko sampai ko blk tido kat umah

    ReplyDelete
  38. ni semua mat sengkek, mat gian, mat dan minah LGBT, penganggur takde keje..bla bla bla

    sebab tu ada masa buat semua ni. dapat pulak upah. so buat je la.

    tengokla penyokong2 PR nih..low class...

    ReplyDelete
  39. alah cai pembangkang tak payah cakap banyak lah. hangpa semua buat keja bodoh. kalimah Allah nak dilelong oleh puak2 haram jadah dalam pr tak dak pulak berdemo. ni pasal nuar ngan samsidar bersedap sedapan dahulu kala sibuk plak depa ni dok bela. cai pr memang giler

    ReplyDelete
  40. pilihan dan pangkah di tangan anda. jangan pilih tolo tombolang busuk dan jijik

    ReplyDelete
  41. Thither are a few things to hold on in head when having a
    mole removed, All the same, bathrooms are all vulgar breading evidence for planar skin tags.


    Check out my website :: natural remedies for skin tags
    My page :: gential wart cream

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!