CILI KASI TARUK! INI BUKTI RAFIZI KIMAK MEMANG BEBAL NAK MAMPOS!

Kebabian Rafizi sangat terserlah semalam apabila dia kata Deepak dah mengesahkan yang dia tak ada kena mengena dengan PKR! Wei bahalol punya lembu, kan Deepak kata Anwar janji lain pastu dia buat benda lain, dia kata nak tolong Deepak tetiba dia kona kata tak kenal, macam kes Eskay..

Kesian kan Rafizi ni, akibat terlampau sangat menipu dah jadi bodoh nak mampos dah kan? Kah kah kah. Aku pun dah maliu la nak tulis pasal si jambu gay Rafizi ni. Kenapa la kau dilahirkan dnegan begitu bodoh sekali wahai Rafizi?

12 Responses to "CILI KASI TARUK! INI BUKTI RAFIZI KIMAK MEMANG BEBAL NAK MAMPOS!"

  1. Pundek Keling MadeyJanuary 4, 2013 at 9:24 AM

    Woiii, Pundek Keling Papuskari, Si keling pariah Deepak yang berketurunan serupa engko tuh padan la....x de otak dan suka minum arak San Miguel sampai mabuk..

    Dalang di belakang semua ini ialah Raja firaun mamak pundek keling Malaysia Mamak pundek Madey Mahathir...sebab keling dengan keling senang untuk capai deal...tuh pon korang x leh pikir ke?

    Selamatkan Malaysia ini daripada dijajah oleh Pundek Keling Pariah yang berketurunan Mamak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bravo parpukari, rafizi dan pundek keling madey ni kaki makan hasil lendir aljuburi aljunubi. Tak cukup makan anak bini kat rumah tu tanpa lendir aljuburi masih bela aljuburi, makan lagi makan jgn tak makan, apa rasa lendir aljuburi tu?

      Delete
    2. mulut pakatan sangatlah busuk seperti hati mereka..inilah buktinya diatas itu

      Delete
    3. woi anon sial,apa masalah ko dgn mamak.
      ko dengki pe sial punye manusia,mamak tu lg bagus perangainye dari ko lah sial.
      ko bkn main lg kutuk mamak,lapar ko g cari kedai mamak gak kan sial.
      tengok bola lepak kedai mamak gak kan sial,bodoh unya anon.
      dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

      Delete
    4. Mmg sah kaki.kurap jovo anuwar haahahahaahh

      Delete
  2. Apasal semua keling suka makan kari sampai ke tahap bikin blog pon nak pakai kari dan nak tambah cili lagi pulak.....Memang Anak Haramjadah Big Dog ini berketurunan pariah keling.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoi nak lepas geram pg mampus tempat lain sial

      Delete
    2. inilah dia pencacai pakatan harami yg x boleh terima kenyataan yg rafizi lembu nie mmg bodoh...muahahaha....

      Delete
  3. Antara keling kaki auta dan mamak keling kaki penipu, aku lebih percaya yg pertama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. antara anwar dengan anjing lebih baik percayakan anjing dr anwar..l

      Delete
  4. mesti rafizi nie akibat malu sangat rasa nak gantung diri kat pokok tauge he he he...
    kasihan deepak ditinggalkan anuar..
    anuar juburi memang manusia yang tidak boleh dipercayai..
    padan muka ko deepak

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!