CILI KASI TARUK! HADI KAFIRKAN MANUSIA & KRISTIANKAN NAMA ALLAH!

KEPUTUSAN Pakatan haram yang dianggotai PAS untuk menyokong penggunaan kalimah Allah di gereja hari ini, membuktikan bahawa PAS adalah sebenar-benar anjing kepada DAP dan PKR.

Anjing tau, pasal khinzir dibaling bola tak mahu dia mengejar, tapi anjing ya. Siapakah si pembalingnya? Anwar dan DAPlah, siapa lagi, itu perumpamaannya.

Pada yang terlepas pandang, penulis nak maklumkan, keputusan ini walaupun bukan baru (keputusan pertama tahun 2010), tapi mengesahkan lagi bahawa Hadi adalah Raja Kafir – tak cukup manusia dia kafirkan , tuhan pun dia kafirkan jugak!!

Sial tak sial manusia macam Hadi ni.

Kita nak lihatlah selama mana PAS akan bertahan dengan keputusan ini dan jenis putar belit apakah yang akan digunakan mereka untuk mengelirukan anak-anak anjing mereka yang lebih ramai dibawah ini.

Sebab penulis yakin, keputusan ini tidak dibincangkan dengan peringkat ahli bawahan. Jangan kata ahli bawah, pemimpin di atas pun Hadi tak bawak bincang, sebab itu ahli Majlis Syura PAS (badan tertinggi parti itu), Nasharudin Mat Isa dan Timbalan Mursyidul Am, Harun Din, tak setuju.

Sebetulnya tak penting pun keputusan macai-macai ini, sebab yang nak jadi Menteri, duta, senator dan sebagainya kalau Pakatan haram ini membentuk kerajaan di peringkat persekutuan, adalah pemimpin di atas, ahli dibawah duduk diam-diam sudah.

Bila masa sampai untuk mengundi, undi saja pemimpin ini semua supaya mereka boleh menang di parlimen dan seterusnya jadi Menteri dan sebagainya.

Itu kerja anak anjing dibawah, untuk gemukkan anjing di atas. Sebab anjing yang di atas akan makan isi, anak anjing dibawah dapatlah hirup kuah, itupun yang dah diludah-ludah.

Macam ini ke yang kata PAS nak ganti UMNO? Pernahkah UMNO gadai maruah bangsa dan agama kerana politik macam PAS sekarang? Macam mana orang Melayu/Islam yang bentuk kuasa majoriti lebih 60% rakyat dalam Malaysia ini boleh tunduk pada 2.8 juta kristian?

Banyak contoh dan bukti sebelum inj yang menunjukkan PAS tunduk kepada orang DAP yang secara asasnya diperkuatkan oleh para mubaligh Kristian.

Contoh paling klasik, undang-undang pengasingan gender yang dilaksanakan sejak lebih 20 tahun di Kelantan, dibuang oleh PAS tak sampai 2 hari selepas Karpal Singh berdehem.

Baru dehem tu, belum batuk lagi. Kalau batuklah kan, mau serban Nik Aziz pun jadi kain lap kaki dan dan itu juga.

Apalah nak jadi dengan PAS ni. Sebab mabukkan kuasa dan wang yang banyak, semua benda pun dia langgar. Penulis tahu PAS bodoh, tapi tak sangka pulak macam ini sekali bebalnya.

Sumber: MyKMU

35 Responses to "CILI KASI TARUK! HADI KAFIRKAN MANUSIA & KRISTIANKAN NAMA ALLAH! "

  1. Penggunaan perkataan Allah oleh kristian adalah permainan politik DAP yang bijaksana. PAS terperangkap samada nak membenarkan mungkin akan berlaku perpecahan dalam PAS dan PAS mungkin kurang sokong. Tetapi PAS memilih untuk menyokong perkara ini bagi mengekalkan undi Cina dikawasan dia bertanding. Dengan itu PAS mungkin menang dua tiga negeri. Bagi DAP pula mereka berjaya memecahbelahkan PAS dengan itu menjamin penguasaan DAP dalam PR selepas PRU 13. Ini akan membolehkan DAP memerintah Malaysia kerana mereka dah masukkan calon "Melayu" dAlam CEC. Penyokong PAS pula yang hati mereka telah hitam akan terus menyokong PAS membabibuta atas nama Islam dan juga menyokong DAP atas arahan HJ Hadi( Nauzubillahhi..). TG berhentilah berpolotik kalau merugikan Islam, banyak cara yang TG boleh buat untuk memajukan Islam di Bumi Tercinta Malaysia ini. Armd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulasan terbaik...

      Delete
    2. Lepas ni house pk kena saman dengan PAS pulak, geng2 umno dok gelak kot belakang pulak... House PK ambik pulak lawyer umno cak kang, duit apa pun tak bayaq kat lawyer tu, sekerat jalan lawyer tu blah, tinggailah house pk terkontang kanting mcm dr novandri....hahahaha tu la, sapa suruh jadi balaci dan anjing umno, mmg mcm pelaq la depa buat kat hangpa...hahaha

      Delete
    3. kenapa susah sgt nk faham benda yang tersangat basic......Allah bukanlah milik org islam sahaja...Allah adalah tuhan sekalian alam...tuhan sekalian manusia die yg menjadikan manusia di muka bumi ini die yang mengkehandaki ade yg beriman dan ade yg kufur......الحمد لله رب العالمين surah pembuka di dalam alquran yang bermaksud segala pujian hanyalah bagi Tuhan sekalian alam, bukan Tuhan sekalian umat Islam dan juga lihat ayat terakhir di dalam alquran yg bermaksud “Katakanlah (wahai Muhammad) Aku berlindung daripada tuhan sekalian manusia” bukan Tuhan orang Muslim,bukan tuhan org melayu bkn than org arab tetapi tuhan sekalian manusia....so simple

      -pokio-

      Delete
    4. Mu ni dah masuk dalam.golongan Islam Liberal. Bila Islam sebut Allah kita maksudkan tuhan yang esa. Bila kafir sebut Allah ditujukan bukan Allah yang kita sembah. Allah bukan Bahasa Melayu ianya adalah Bahasa Arab. Melayu dah guna nama Allah untuk tuhan. Agama lain carilah nama lain Uzza ke.

      Delete
    5. Pokio lu bodoh ke ape. Lu pasai ape tak ambik ayat yg mrlarang nape lu ambik ayat yg camtu. . Mmg la tuhan segalanye tapi bukan tuhan org kapir . . Pasal tu Allah izin tuk petang kaum kapir yg ttg islam. Pasal ape dia tak mau pakai lu punye nama beb buat tuhan dia org . Lg syok. Lu mmg . .

      Delete
    6. hahahaha......lu mesti time blajar agama lu lari kan...apa yg membezakan agama islam dengan agama lain...solat kan sebab tue rasulullah pernah cakap solat adalah tiang agama kalo kristian ke budhha ke hindu ker yahudi ke nk pakai nama Allah cara dorg semayang same ker ngn cara Islam...aku xla sempurna sgt semayang pon x la perfect tp bab2 camni ley pikir sendiri....ape yg nk keliru susah sgt ker nk membezakan.....lagi satu sedara citer ape...."Mmg la tuhan segalanya tapi bukan tuhan org kapir"????jgn jadi org yg buta agama walaupon x perfect x blaja ker Sape yg mencipta alam semesta Sape yg mencipta manusia?so ape maksud ayat sedara anon 1:13

      -pokio-

      Delete
  2. Ralat: Atas arahan parti bukan atas arahan Hj Hadi. Armd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebagai President parti dan Tuan Guru Hj Hadi boleh veto.tapi dia pilih sama2 menyondol PKR/DAP.

      Delete
    2. Kenapa pulak jgn salahkn hadi...dia sebagai presiden kenapa diam je dan tak menghalang

      Delete
  3. Sekarang nie Org Islam dan org kapir di Malaysia sembah tuhan yg sama atas jasa dakwah terbaik PAS Nik Aziz dan Haji Hadi. Lepas nie orang PAS boleh lah gi sembahyang kat Church yer...

    Takebeer!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama doa. Sama-sama nasyid. PAS takbir. DAP takebeer.

      Delete
    2. Ni pasal nik ajis minyak tolong ngn setan. . Abis pas n cacai main dek setan hahaha . . Dulu aku pangkah pas dapat la sikit kuasa skrgg aku pangkaaah pas . Lalu mampus pas. .

      Delete
  4. KPD CAI-CAI PAS DI BAWAH..GUNALAH AKAL YG DIBERI ALLAH..JGN MENJADI PENTAKSUB YG MEMBUTA TULI....PARA PEMIMPIN PAS TG TLH MENGGADAI AGAMA DEMI UNDI..KAMU BERSEDIALAH MENERIMA LAKNAT ALLAH..SEMOGA ANDA SEMPAT BERTAUBAT..

    ReplyDelete
  5. Sekarang sudah terang lagi bersuloh PAS hanya lah tukang basuh berak mencret Tokong Lim anak beranak dan tukang jilat pelir Nuar Juborr. Adakah ini dikatakan Parti Islam, nama Allah pun tak mampu dibela, kalau Tokong Lim anak beranak sanggup golek2 tengah jalan, Sanngup mengadap kiblat solat hajat, tetapi Rasulullah, Allah dan Islam tak sanngup buat apa2 hanya jual air lendir saja. Inilah pempin2 terencat akal parti HamPAS kelapa, Parti Ajaran Songsang yg dijamin masyuukk syurga mak Bapak Nik Najis yg tuo kutok punya.
    Sedarlah ahlul2 tolol PAS, sampe bila harus terus menerus hirup air seluar dalam, air singlet dan air bekas terompah jamban, sampe harus minum air kencing nuar juborr, peliwat terkutok, penzina, bapa pelacuran, bapa korupsi, barua agen Yahudi Zionist neocons, sampe bila harus gterjun dalam kesesatan yg nyata. Sedarlah, insaflah dan bertaubatlah, bermufarakah sebelum ajal didepan mata. Sudah terang lagi bersuloh, PAS adalah pemisah, pemecah belah, umat Islam dan bngsa Melayu. keprat. bngsat dan lahanat yg sanggup basuh jubor berak mencret pemimpin2 komunis biaDAP dan barua lahanat Yahudi zionist Neocons, peliwat terkutok demi temolok, pelahap dan rakus kek Blackforest, perut ikan buntal Haji Hardy dan si tuo kutok Nik Najis wali terompah jamban, pangkat yg nuar jubor bagi.
    Sedarlah, insaflah dan bertaubatlah ahlul2 kenapa harus jadi tolol. Bermufarakah lah demi diri dan keluarga, dan selamatkanlah agama, bngsa dan negara. Janganlah merelakan diri dilhanat kerna bersetongkol dgn Nuar Juborr dan Parti Ajaran Songsang yg sesat lagi menyesatkan.

    ReplyDelete
  6. Ayuh semua rakyat malaysia turun ke stadium medeka sabtu ini dan dengar kebenaran dari mulut pemimpin pakatan. Jangan dengar tipu helah blog UMNO hanjing yang dah nak mampus ni. Kita turun untuk a new malaysia. Merdekakan rakyat dari kezaliman BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergilah ke stadium tu sama-samalah kongsi dosa yang dicipta oleh Hampas.aku dari rhu rendang duduk rumah tonton tv 1000 kali bagus.

      Delete
    2. Mulut top PR lagi najis

      Delete
    3. yah...ayuh kita pergi mendengar pemimpin sesat yg dilaknat Allah memberi ceramah sesat pakatan bangsat.
      Merdekakan rakyat dari ajaran sesat Pakatan.

      Delete
  7. Bilakah Barisan Nasional nak buat perhimpunan minum arak San Miguel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas minum arak balik rumah naik hummer dang rogol orang gaji

      Delete
  8. Makin menjadi jadi pasial menyesatkan org lah... Allha pun drg berani nak main... Apa nak jadi tak tau lah aku yg dgr ni pun rasa berdosa sgt... Dia tak rasa dosa ke?

    ReplyDelete
  9. Hadi ni klu aq jumpa aq aln jentik telur dia sampai dia takut nak mainkan agama lg... Org pas mmg sial lah asik2 nak mainkan agama je aq mmg tension dgn org2 pas

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang2 Pas ni kadang2 aku heran la..taksub menggila...apa la yg depa cari..
      nak kata hebat sangat ilmu agama depa...para pemimpin ats depa semua dah sesat...terkutuk pemecah belah umat islam kat malaysia ni...

      Delete
  10. Lepas ni house pk kena saman dengan PAS pulak, geng2 umno dok gelak kot belakang pulak... House PK ambik pulak lawyer umno cak kang, duit apa pun tak bayaq kat lawyer tu, sekerat jalan lawyer tu blah, tinggailah house pk terkontang kanting mcm dr novandri....hahahaha tu la, sapa suruh jadi balaci dan anjing umno, mmg mcm pelaq la depa buat kat hangpa...hahaha

    ReplyDelete
  11. Astagfirullah suka hati dap je benarkan penggunaan kalimah di gereja...
    Hadi sebagai presiden pas yang akrab dengan dap nie kenapa tak halang mereka...
    Tak takut ke dengan allah wahai pas

    ReplyDelete
    Replies
    1. mna nya depa nak halang sbb nnt depa tak dpt kuasa..

      Delete
  12. Perbezaan penggunaan kalimah ALLAH. Ada orang menyatakan kalimah Allah di Malaysia telah digunakan pada lambang PDRM, Dalam lagu-lagu negeri juga ada yang menggunakan kalimah Allah. dengan alasan begini mereka membenarkan bible boleh menggunakan kalimah Allah..

    Persoalannya, Lambang PDRM dan lagu-lagu negeri yang diguna pakai oleh bukan Islam jelas merujuk kepada Allah Yang Maha Esa. Sedangkan yang ingin digunakan dalam bible adakah ia merujuk kepada Allah Yang Maha Esa???

    Kenapa kita perlu membenarkan kepada mereka menggunakkannya jika kita sendiri tahu ianya bukan merujuk kepada Allah Yang Maha Esa yang kita sering lafazkan syahadah didalam solat fardu...

    Kerana sedikit undi sanggup membenarkan ia digunakan.. apa nak jadi dengan pemimpin-pemimpin Islam di Malaysia ni...

    Sedih dan kesal dengan tindakkan mereka.

    ReplyDelete
  13. PAS nie mmg dah tak tkut kan dosa lg dah kot sampai kan skrg nie kalimah Allah pn depa tak hormat dah!! mmg kurang ajarlah mnusia mcm nie!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mawar hitam org kalau hati dah hitam dan byk sgt dosa mana ada fikir yg baik dan buruk lagi dah. pas ini mmg dah lari dari ajaran islam sebenarnya dan aku doakan semoga pas dapat kembali ke pangkal jalan sebelum terlambat.

      Delete
  14. Hadi kaldai, moga kuburan mu kelak disirami kencing kerana dosa mu memudahkan murtad

    ReplyDelete
  15. MMG HADI YG BERSALAH KERANA TIDAK MENGHALANG ORG2 PAS DARI MELAKUKAN DOSA BESAR TAKUT NANTI TAK SEMPAT NAK TAUBAT MEREKA INI SEMUA. JGNLAH HANYA KERANA POLITIK PAS JADIKA AGAMA SEBAGAI SENJATA MEREKA.

    ReplyDelete
  16. Aku setuju dgn anon 8.57. Pas sebelah umah aku siap kutuk umno kenapa lambamg allah ada pd batch polis, lagu johor pun sebut nama Allah, org cina pun nyanyi jugak. Jawapan aku pd mamat ni senang aje, Allah yg dicetak dan disebut dlm nyanyian lagu johor tu melambangkan _allah yang esa, bukan Allah trinity, tapi biadalah pas, bebal bodoh, x nak dgr logik, asik dia pun tok guru je betul....lepas ni, klau jumpa Kalimah Allah depan gereja, kau jgn melalak pulak...

    ReplyDelete
  17. Sebenarnya gini je untuk ulama PAS yang tolol. Allah adalah perkataan Arab jadi kalau bible Arab nak pakai nama Allah mungkin bolehla. Tapi nak guna Allah dalam versi Melayu mana boleh. Kalau dia nak guna perkataan tuhan ok je. Orang yang telah meluluskan nama Allah digunakan diSarawak dan Sabah juga silap. Kalau Indonesia nak bagi lantak dialah, itu Bahasa Indonesia bukqn Bahasa Melayu. Sepatutnya di Sabah dan Sarawak juga tak boleh pakai Allah dalam bible Melayu. Kalau bible Cina ke Tamil ke nak pakai nama Allah ikut dia lah. Ini pun tak boleh fikir. Nampak sangat Ulama Pas termasuk dalam golongan yang Jika bible versi Melayu menggunakan nama Allah maka ianya adalah satu pencemaran kepada Bahasa Melayu. Wahai pejuang Bahasa Melayu bangkitlah dari tidurmu. Berjuanglah untuk Bahasa Melayu jangan cemarkan Bahasa Kita. ARMD

    ReplyDelete
  18. BABI BILA ORG PAS NAK BAGI SIJIL HALAL?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!