CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Monday, January 28, 2013

CILI KASI TARUK! BLOGGER PAKATAN SYAITAN SANGGUP IKUT TELUNJUK ZIONIS ISRAEL DEMI ANWAR!

Memang kecoh di laman-lama blog Pakatan Rakyat yang mendakwa kononnya Presiden Palestine, Mahmood Abbas kurang senang dengan lawatan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ke bumi Palestin, atau lebih tepat lagi ke Gaza.

“Meriah” sungguh mereka menyerang dan menyebarkan cerita itu ke seluruh negara bagi memperlekehkan lawatan Datuk Seri Najib ke sana. Harapan mereka agar rakyat kononnya akan turut memandang serong kepada beliau…

Tapi secara logiknya jika difikirkan, apakah masuk akal dakwaan mereka bahawa Mahmood Abbas tidak tahu tentang lawatan Najib itu ke Gaza? Sedangkan Najib merupakan seorang Perdana Menteri yang sudah semestinya tahu tentang protokol dan menghormati “tuan rumah”.

Rupa-rupanya, berita itu adalah fitnah semata-mata dan Najib sendiri menegaskan bahawa beliau telah memaklumkan lawatannya ke Gaza kepada Mahmood sebelum melawat ke kawasan yang ditindas Israel itu.

Selidik punya selidik, rupanya pihak pertama yang melaporkan berita “kemarahan Mahmood Abbas” itu ialah sebuah media di Israel, The Times Of Israel, di dalam kolum khas, Israel & The Region. Dari situlah para blogger Pakatan Rakyat kutip berita rupanya…

Persoalan terbaik kepada tindakan blogger-blogger itu, sejak bila pula mereka percaya kepada puak-puak rejim Zionis Yahudi Israel itu?

Di antara kenyataan dari pihak Yahudi yang menyokong kezaliman terhadap umat Islam di Palestin, dibandingkan dengan kenyataan dari seorang Perdana Menteri beragama Islam yang sering membantu umat Islam di Palestin, yang mana satukah yang kita percaya?

Percaya kepada media propaganda Yahudi atau seorang muslim yang begitu ikhlas melawat saudara seagamanya yang tertindas?

Baca seterusnya di Perak Today...

46 comments:

  1. kalau tak puas hati.. pergi GAZA sendiri.. banyak cakap pulak..

    ReplyDelete
  2. UMNO usah ikut resmi ketam

    jika PR ikut telunjuk zionis,
    - sudah cukup sempurnakah Melayu2 UMNO dalam taati perintah Allah & sunnah Rasul?
    - benarkah selama ini melayu2 UMNO tiada kaitan dengan agenda zionis & amal cara hidup yahudi?

    betulkan diri sendiri ahli2 UMNO tu dulu, baru tuding jari kpd orang lain ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS usah ikut resmi ketam

      Bukankah yg selalu mendakwa UMNO tolak islam itu dr kepimpinan PAS?

      - sudah cukup sempurnakah Melayu2 PAS dalam taati perintah Allah &
      sunnah Rasul?
      - benarkah selama ini melayu2 PAS tiada kaitan dgn agenda syiah &
      amal cara hidup syiah?

      betulkan diri sendiri ahli2 PAS tu dulu, baru tuding jari kpd orang lain...

      Delete
    2. anon 10.55 ... kontang idea... ayat sama...kurang IQ.

      Delete
    3. dari segi penyelewengan akidah, khurafat & bidaah dhalalah, apa bezanya Islam syiah dgn Islam melayu umno?

      Delete
    4. Ayat sama krn apa yg diulaskan awal tadi juga berbalik kpd PAS. Sibuk mempertikaikan islam org lain sedangkan islam sendiri tidak terjaga. Sibuk mahu membersihkan yahudi dlm UMNO sedangkan syiah mahu diterima dlm PAS. Semua yg diucapkan berbalik kemuka sendiri.

      Delete
    5. 12.04. Dan apa pula bezanya dgn islam dlm PAS?

      Delete
    6. Sememangnya ini semua adalah tanda tanda akhir zaman seperti sipencuri teriak orang lain mencuri. Bukan kita yang cakap tapi Rasullulah yang cakap 'apabila pembohongan dianggap kebenaran dan kebenaran dianggap pembohongan.Mana satu yang benar? Kembalilah pada AlQuran dan hadis. Jika ikhlas mencari kebenaran, insyalllah ALLAH akan tunjukkan kebenaran. Kalau yang kafir pun boleh dapat petunjuk apalagi umat Muhammad s.a.w.Pucuk pangkal ialah hati yang ikhlas.

      Delete
    7. Salam bhai 10.55,jgn dimarah anon 12.01 tu diaorg ni kan ke tak suka atau malu dipanggil melayu...jd tak heranlh klu tak reti ayat kiasaan,atau dlm kata mudah TAK RETI BAHASA...

      Bhai 12.04,apa yg lu faham dan yg tau ttng syiah....pm pergi gaza lu org pertikai macam pm dah buat dosa besar...pemimpin lu duk asyik pergi negara di bawah kuasa syiah tak prnh pun kita persoalkan....bhai bukankh tindakan pas skrg mirip perjuangan revolusi yg mana matlamat menghalalkn cara...

      pru13..undi ABU(ALLAH BERSAMA UMNO)

      Delete
  3. zionis menyusup masuk kenegara2 Islam melalui ketua2 politik sekular spt Mustafa Kamal Attaturk (Bapa Turki Sekular), Mubarak Mesir, bekas Shah Iran, Suharto Indonesia, dll........... juga melalui pertubuhan sosial LIONS CLUB, ROTARY CLUB, FREEMANSON, ILLUMINATI, DLL

    UMNO dah screen yg ahli2 melayunya tiada yg terlibat kah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hj. Hadi pernah berkata boleh menerima siapa shj dlm PAS walaupun syiah.

      PAS dah screen yg ahli2 melayunya tiada yg terlibatkah?

      Delete
    2. Atas prinsip diplomatik, kita boleh berkerjasama dengan sesiapa saja,kafir zimmi, kafir muahad, Islam syiah dan lain2...... tiada apa2 yg cacat dari segi kerjasama politik............. yg tidak boleh negara2 kafir harbi yg nyata. Fahaman Islam syiah mazhab Jaafariyyah & mazhab Zaidiyyah adalah diterima oleh keempat2 Imam Mazhab ahli sunnah wal jaamah. Mengapa menolak Islam syiah secara total sedangkan UMNO boleh terima pertubuhan2 yahudi zionis yg terang2 musuh Islam, spt Lion club, rotary, freemanson, dll tanpa heboh?

      Jika Islam sunni dan Islam syiah bersatu & bekerjasama atas prinsip Islam .... tentu USA & Yahudi Zionis dapat dikalahkan!

      Delete
    3. Jika alasan prinsip diplomatik, maka UMNO pun jika bekerjasama dgn Yahudi pun tidak salah. Setiap hujah tuan pasti akan berbalik kpd tuan sendiri.

      Delete
    4. anon 12.29

      ko ni memang tak faham bahasa...ayat "Atas prinsip diplomatik, kita boleh berkerjasama dengan sesiapa saja,kafir zimmi, kafir muahad, Islam syiah dan lain2...... tiada apa2 yg cacat dari segi kerjasama politik............. yg tidak boleh negara2 kafir harbi yg nyata."

      Negara Haram Israel yang ditubuh atas rampasan/jajah tanah Palestine secara paksa & haram tu Kafir Harbi! mana boleh bekerjasama! Ko ni bengap juga rupanya.... bahasa arab HARB itu bermaksud berperang/ memerangi... kafir harbi=kafir yg sentiasa memusuhi & memerangi umat Islam dalam perlbagai kaedah!

      aku syor ko desak ketua2 lanun umno tu bersihkan umno daripada ideologi & agenda yahudi zionis yg sedang berkembang dalam negara kerna kecuaian/ korupsi pemimpin/pegawai2 kerajaan umno tu ..........

      Delete
    5. Bukankah puak syiah juga memerangi umat islam sunni? Bukankah puak syiah juga membunuh puak islam sunni? Sy tahu syiah ada byk, tetapi yg ada di Malaysia ini ialah kumpulan syiah yg menentang kaum sunni. Yg menghina para sahabat nabi.

      Sy syorkan tuan desak ketua-ketua PAS utk bersihkan daripada ideologi & agenda syiah yg sedang berkembang dlm negara krn mahu menerima sesiapa shj menyertai PAS.

      Delete
    6. dulu sadam husin parti baath juga dikatakan Islam sunni perangi masyarakat syiah....

      sama spt basir alassad parti baath/ sekular sosialis atau nor maliki sekular boneka USA dikatakan syiah perangi umat Islam sunni sekaarang...

      semua golongan Muslim Sekular syiah atau sekular sunni sama saja... memusuhi para aktivis politik Islamis.... mubarak diMesir. Muamar gadafi di libya, zainalabidin di tunisia, sekular di yamen, dll...

      sebaiknya kita muslim dimalaysia masa kini bersatu dalam wadah politik Islam PAS.... insyaAllah melayu/muslim diperkuatkan dgn fikrah, aqidah dan amal Islami yg syumul dan dinamik lgi untuk mara menghadapi cabaran global yg sengit sekarang..... Amin.

      Delete
    7. Bukankah perjuangan membentuk negara islam sudah digugurkan PAS? Malah perlembagaan skrg yg dikatakan sbg perlembagaan penjajah suatu masa dahulu itu telah sama-sama disepakati oleh PAS dan komponen PR yg lain utk dipertahankan. Lalu, wadah islam apa lagi yg PAS ada skrg?

      Delete
    8. Macam mana PAS nak diharap menjadi tonggak perjuangan, sedangkan PAS sendiri pun takde Telor.. Ashik bergantung pada Telor BABI & Kit Siang je... LU PIKIR LAH SENDIRI

      Dah lah Cerdik tak boleh di Ikut,
      BODOH pulak tak boleh di ajar... Itu Lah PAS sekarang

      - Bekas Ahli PAS

      Delete
  4. Aku lagi percaya akhbar Yahudi dari akhbar UMNObabi kerana yahudi lagi ada journalistic integrity berbanding media anjing UMNO, Sistem democracy yahudi lagi telus dari sistem penindasan UMNObabi. Itu fakta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maka berhijrahlah ke Israel dan hiduplah dikalangan masyarakat yahudi disana krn mereka lebih baik baik berbanding saudara seislam di Malaysia. Dan bila saatnya ajal tuan tiba mudah-mudahan kaum yahudi itu akan menguruskan jenazah tuan dgn lebih baik berbanding saudara seislam di Malaysia.

      Delete
    2. Setuju dgn anon 11:36....pergi lah berambus dudu kat sana...semoga kau akan jadi org yg dhormati n dsanjungi dsana....

      Delete
    3. umno yg khianati amanah bangsa tulah sepatut berambus..... jika melayu umno tu jujur & setia kpd negara.... mengapa longgokkan harta yg dikebas dr negara di simpan diluar negara? cuba siasat nama2 & amounnya di Swiss Bank......

      Delete
    4. Anon 11.59 am. Salam bro... Produce je bukti2x kat sini. Bro mesti dah tahu bila bro kuar statement gitu... Kalu setakat dgr org cakap, nanti dikatakan sambung fitnah...

      Delete
    5. Anon 11.11am. Yahudi dan Nasrani mmg tak suka lihat Islam berkembang dan berpadu... Mmg betul la kata bro tu. Memang yahudi tu bagus...

      Delete
    6. 11.59. Tuan yg mendakwa maka tuanlah yg perlu siasat dan dedahkan buktinya.

      Delete
    7. umno bersekongkol dengan yahudi APCO untuk khianati Islam & ummatnya diMalaysia?

      umno sekular & agen2nya sememangnya telah lama khianati melayu & Islam..... contohnya kemalangan misteri MP PAS Prof. Dr. Zulkifli Mohamamd dahulu, pembunuhan memali, tahanan ISA para aktivis Islam, penolakan pelaksanaan enakmen syariah termasuk hudud di Kelantan & Terengganu, begitu jg tindakan diskriminasi pembangunan/ peruntukan dinegeri2 dibawah PAS selama ini, ..

      Delete
    8. APCO yg mana? Amerika atau Israel? DAP itu tidak sekular?

      Delete
    9. APCO Yahudi Amerika atau APCo Yahudi Israel sama saja.... tak boleh buat kawan bro.... UMNO bengap betui tak boleh beza antara kafir harbi dgn kafir zimmi!

      DAP memang sekular sosialis multiracial-- dan, PAS kerjasama politik & staregik dgn DAP & PKR atas dasar keadilan insaniah & patriotism rakyat berasaskan perlembagaan. PAS bukan terima ideologi sekular/sosialis/kapitalis/ liberal/ dll -- ada apa2 percanggahan dari sisi Islam? Sila kaji sunnah & sirah Rasulullah serta para khulafa' arrasyidin...

      Sebaliknya UMNO bekerjasama dgn MCA & MIC itu atas dasar sekular & rasis sebelum ini sehingga membiaknya kemungkaran yg direstui oleh UMNO itu atas kebenaran kah?

      sesungguhnya zaman UMNO/BN superior dlm segala2nya untuk paksa & tipu rakyat untuk kepentingan segelintir elit UMNO/BN telah berlalu .......................

      rakyat sudah celik.... pru13 sudah hampir & terlalu hampir....????



      Delete
    10. Anon 20:40.

      Siapa yang pertahankan kalimah ALLAH digunakan oleh musuh musuh Islam??
      Siapa yang menyambut kelahiran Rasullulah besar besaran tiap tiap tahun ??
      Siapa yang mengadakan masjlis tilawah AlQuran tiap tiap tahun??
      Siapa yang menganjurkan forum dan ceramah ugama diseluruh negara untuk tingkatkan ketaqwaan umat Islam diMalaysia?? Banyak lagi yang kerajaan umno lakukan untuk umat Islam. Benda yang tak nampak kamu persoalkan tapi benda yang berlaku depan mata kamu tolak. Kamu ni benar benar buta. Jangan sampai dalam kubut baru celik.

      Delete
    11. Melalui 'journalistic integrity' Yahudi berjaya menghapuskan beribu ribu umat Islam dari muka bumi ALLAH ini!!! Orang yang berhati Yahudi seperti kamu memang semakin banyak diakhir zaman ini. Kamu boleh puji mereka setinggi langit sekali pun, kamu tetap bangsa yang hina dimata mereka!!!

      Delete
    12. Melalui 'journalistic integrity' Yahudi berjaya menghapuskan beribu ribu umat Islam dari muka bumi ALLAH ini!!! Orang yang berhati Yahudi seperti kamu memang semakin banyak diakhir zaman ini. Kamu boleh puji mereka setinggi langit sekali pun, kamu tetap bangsa yang hina dimata mereka!!!

      Delete
    13. Anon 1.14 pm

      Siapa yang pertahankan kalimah ALLAH digunakan oleh musuh musuh Islam??

      KO TERLALU TERKEBELAKANG..... ISU INI KHILAFIAH ANTARA ULAMAK.... ada kata boleh, ada yg kata tak boleh! usah diagung2kan sangat...
      YANG POKOKNYA HUKUM HAKAM ALLAH DIMERTABATKAM...antaranya hukum hudud, qishah, qazaf, murtad, dll lebih diutamakan....UBN tolak HUDUD ni tidak penting ke?


      Siapa yang menyambut kelahiran Rasullulah besar besaran tiap tiap tahun ??

      INIPUN SATU TIADA DISABIT PADA DALIL NAS, tak yah nak heboh2kan sangat...
      YANG LEBIH 'AULA KO HAYATI/ AMAL SUNNAH, DAKWAH, JIHAD & KEPIMPINAN RASULULLAH lebih afdhal drp setakat berarak tanpa roh iman & akhlak yg betul!

      Siapa yang mengadakan masjlis tilawah AlQuran tiap tiap tahun??

      INIPUN SATU TIADA DISABIT PADA DALIL NAS, tak yah nak agungkan sangat...
      YANG LEBIH 'AULA KO HAYATI, AMAL & LAKSANAKAN PERINTAH2 ALLAH DALAM ALQURAN lebih afdhal drp setakat untuk pertandingan tilawah tu!

      Siapa yang menganjurkan forum dan ceramah ugama diseluruh negara untuk tingkatkan ketaqwaan umat Islam diMalaysia??

      FORUM TU BAIK... tapi golongan sasaran tak tercapai jugak... berapa ramai yg masih melayu tak solat, melayu minum arak, melayu berjudi, melayu mabuk dadah, melayu berzina, melayu pelacur, melayu sumbang mahram, melayu perogol, melayu buang anak, melayu rempit, melayu peragut, melayu penyamun, melayu rasuah, melayu penipu, dsbnya...... KO TAK NAMPAK KE... PROGRAM2 TV, BAHAN2 MEDIA CETAK, PROGRAM2 HIBURAN, PROGRAM2 MAKSIAT, DSB... YG ROSAKKAN BANGSA KO SENDIRI TU ??? SIAPA YG KAWAL & SUBURKAN??? MANA TINDAKAN BERKESAN KERAJAAN DALAM TANGANI KRISIS NILAI & AKHLAK YG PARAH INI?

      anon 1.14 kesian aku pd ko... bila berhujah subjek Islam ... dalil ko tidak perkara yg fundamental& benda yg terlalu remeh temeh......

      Mungkin itulah tahap ilmu politik Islam ko!


      Delete
    14. Salam bhai 03.05...utk apa lu pnjangkan hujah,lu tnjukkan dalil ulamak mana yg membenarkan Kalimah Allah boleh diguna kan...apakah lu nk katakan majlis fatwa malaysia salah,persatuan ulama salah dan majlis syura pas salah..dan lu yg betul dan hebat...lu nk katakan ulamak nik aziz dan hj hadi ketinggian ilmu beliau melangkaui iztimak ulama dunia dulu dan skrg...bhai lu tunjukkan fatwa ulama lu diguna pakai di negara lain...

      Bhai..dap itu ujud dah terlalu lama kenapa skrg hukumnya boleh bekerjasama...lu nk kaitkan dgn hukum Allah,adakah hukum Allah tahun 50an-90an berbeza dgn hukum Allah skrg.Bhai aku percaya lu org yg bijak, boleh lu nyatakan disini apa beza antara kafir dap dgn kafir mca...dan secara jujur ulaskan ungkapan...over my dead body!!

      Bhai aku rasa lu yg dah terkebelakang,ada lg ke perjuangan hudup dan negara islam dlm perjuangan pas...bhai ini bukan arahan pm tp pengakuan pemimpin pas..sekali lg aku tnya lu apakah hukum Allah hnya pas saja boleh ubah didunia ini..lu bk main dgn segala istilah arab harbi,zummi, aula...lu jwp secara direct bhai...

      Utk mematahkan hujah lu ttng masalah jenayah...bhai aku dh jawap sblm ni, kerajaan paksa lu buat jenayah...tlg jawap
      Kerajaan halang lu buat amal...sila jawap
      Bhai adakah pas akan tutup semua pusat hiburan dan maksiat bila PR berkuasa..sila jawab xxx beranike baru kes arak di selangor dato hassan ali jd mangsa.

      Bhai...apa sumbangan lu dlm berdakwah, berapa ramai org melayu yg tak solat lu solatkan..lu pernah turun padang utk berdakwah dan mentarbiah umat melayu yg lu anggap sampah...sempurnakah iman lu sekadar sumpah seranah..bhai lu mmng hebat dlm agama dan bidang politik islam lu...ttp tnya pada diri lu...'sempurnakah aku sebagai hambamu ya Allah'..wallahualam

      Delete
    15. Mana anon 11.59...tak sabar nk tngk bukti atas tuduhan yg dia buat..rasanya bukan aku sorang ni,bnyk bhai2 yg lain pun nk tngk bukti..huhhh klu ada bukti sahih sonok gak kita hijrah ramai kat parti janji syurga.. Tp klu takda bukti yg sebelah sana marilah joint kita org parti ABU(ALLAH BERSAMA UMNO)....

      Delete
    16. DAP multiracial? Lupakah apa yg terjadi dlm pemilihan CEC yg lepas?

      Isu kalimah Allh itu perlu dilihat dr segi penggunaan bahasa di Malaysia. Jgn ambil keadaan yg berlaku di Arab sana sbg contoh. Kita tidak tinggal dan mengamalkan cara hidup dan budaya Arab.

      Sambutan Maulud Nabi beserta perarakan itu memang tiada dlm nas. Begitu juga perarakan dlm himpunan BERSIH. Tiada dlm nas tetapi knp PAS galakkan ahlinya sertai perarakan spt itu, sedangkan perarakan mengingati nabi itu terus jatuh hukum tidak boleh pula?

      Benar kita perlu amalkan sunnah rasul. Dan satu sunnahnya ialah "Umat islam itu bersaudara dan damaikanlah antara keduanya". Sunnah mana yg diamalkan dgn mengambil kafir sbg rakan sedangkan saudara seislamnya pula dianggap sbg musuh?

      Rancangan hiburan ada, rancangan agama juga ada. Tuan mahu memilih yg mana? Jika semua peranan dakwah itu dilakukan oleh pemerintah, apa peranan dakwah ibu bapa dirumah? Apa peranan dakwah jiran disebelah rumah? Apa peranan dakwah ketua masyarakat pula?

      Delete
    17. Salam bhai 08.29 hujah yg bernas dan hebat...salam perjuangan buat anda.. Thanks bro...

      Delete
  5. TANDA2 & SUASANA UMAT MANUSIA DIAKHIR ZAMAN

    Kiamat sudah dekat, Tidakkah kita mengetahui. Sejauh manakah amalan kita, layakkah kita untuk menghadap Allah yang Maha Esa, Adakah amalan kita sudah sempurna..?? Sejauh manakah keimanan Kita kepada Allah...?? Marilah kita sama-sama renungkan dan fikirkan sejenak akan akhirat jangan terlalu taksubkan dunia....


    Antara Hadis Rasulullah S.A.W Tentang Akhir Zaman Ialah :


    Penaklukan Baitulmuqaddis.

    Dari Auf b. Malik r.a. Rasulullah s.a.w. telah bersabda: "Aku menghitung enam perkara menjelang hari kiamat." Baginda menyebutkan salah satu di antaranya, iaitu penaklukan Baitulmuqaddis." * Sahih Bukhari*

    Zina bermaharajalela.

    "Dan tinggallah manusia-manusia yang buruk, yang seenaknya melakukan persetubuhan seperti himar (keldai). Maka pada zaman mereka inilah kiamat akan datang." * Sahih Muslim*

    Banyak wanita yang berpakaian tetapi hakikatnya telanjang.

    "Di antara tanda-tanda telah dekatnya hari kiamat ialah akan muncul pakaian-pakaian wanita dan apabila mereka memakainya keadaannya seperti telanjang." * Abu Hurairah r.a*

    Bermaharajalela alat muzik.

    "Pada akhir zaman akan terjadi tanah runtuh, rusuhan dan perubahan muka. Ada yang bertanya kepada Rasulullah; "Wahai Rasulullah bila hal ini terjadi?" Baginda menjawab; "Apabila telah bermaharajalela bunyi-bunyian (muzik) dan penyanyi-penyanyi wanita" * Ibnu Majah*

    ReplyDelete
  6. Menghias masjid dan membanggakannya.

    "Di antara tanda-tanda telah dekatnya kiamat ialah manusia bermegah-megahan dalam mendirikan masjid" * Riwayat Nasai.*

    Munculnya kekejian, memutuskan kerabat dan hubungan dengan tetangga tidak baik.

    "Tidak akan datang kiamat sehingga banyak perbuatan dan perkataan keji, memutuskan hubungan silaturahim dan sikap yang buruk dalam tetangga." * Riwayat Ahmad dan Hakim*

    Ramai orang soleh meninggal dunia.

    "Tidak akan datang hari kiamat sehingga Allah mengambil orang-orang yang baik dan ahli agama di muka bumi, maka tiada yang tinggal padanya kecuali orang-orang yang hina dan buruk yang tidak mengetahui yang makruf dan tidak mengingkari kemungkaran." * Riwayat Ahmad*

    Orang hina mendapat kedudukan terhormat.

    "Di antara tanda-tanda semakin dekatnya kiamat ialah dunia akan dikuasai oleh Luka' bin Luka' (orang yang bodoh dan hina). Maka orang yang paling baik ketika itu ialah orang yang beriman yang diapit oleh dua orang mulia" * Riwayat Thabrani*

    Mengucapkan salam kepada orang yang dikenalnya sahaja.

    "Sesungguhnya di antara tanda-tanda telah dekatnya hari kiamat ialah manusia tidak mahu mengucapkan salam kepada orang lain kecuali yang dikenalnya saja." * Riwayat Ahmad*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih anon 3:22 atas peingatan itu tapi kebanyakan yang membaca ini adalah orang orang yang tak takut pada Tuhan dan hari pembalasan sebab itu berani caci maki, buruk sangka dan fitnah yang amat berat.

      Setuju dengan Anon yang mengatakan ulama ulama terdahulu seperti Imam Ahmad, Imam Shafi'i dan yang lain lain, walaupun iman dan ilmu setinggi nabi nabi tapi sering menangis kerana takut pada Allah dan hari pembalasan. Kebanyakan Ustaz dan ulama sekarang adalah ejen ejen syaitan kerana itu pengikut pun perangai macam syaitan.

      Delete
  7. Bulan sabit kelihatan besar.

    "Di antara tanda-tanda telah dekatnya hari kiamat ialah menggelembung (membesarnya) bulan sabit." * Riwayat Thabrani*

    Banyak dusta dan tidak tepat dalam menyampaikan berita.

    "Pada akhir zaman akan muncul pembohong- pembohong besar yang datang kepadamu dengan membawa berita-berita yang belum pernah kamu dengar dan belum pernah didengar oleh bapa-bapa kamu sebelumnya, kerana itu jauhkanlah dirimu dari mereka agar mereka tidak menyesatkanmu dan memfitnahmu" * Sahih Muslim*

    Banyak saksi palsu dan menyimpan kesaksian yang benar.

    "Sesungguhnya sebelum datangnya hari kiamat akan banyak kesaksian palsu dan disembunyikan kesaksian yang benar" * Riwayat Ahmad*

    Negara Arab menjadi padang rumput dan sungai.

    "Tidak akan datang hari kiamat sehingga negeri Arab kembali menjadi padang rumput dan sungai* Sahih Muslim*

    Semua tanda2 yang Rasullah SAW nyatakan sudah ada, yang terkini..Salji turun di Dubai (BH, 31 Dis.2004).Sesungguhnya Allah telah memberikan peringatan kepada manusia.

    ReplyDelete
  8. Pabila aku berjalan di chinatown terbau pula daging babi salai. Teringatlah aku adakah itu sama bau seperti ahli UMNObabi yang dijilat api neraka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau percaya pada hari pembalasan dan api neraka, jangan hina orang, mungkin yang kamu hina ini adalah lebih baik dari kamu. Bukan ana yang cakap tapi ALLAH yang cakap dalam ALQuran.

      Delete
    2. Bhai 03.40.....baguslah bhai lu betul2 ahli PR yg awal2 lagi dah praktis utk berada di chinatown yg akan ada dimana2 apabila PR memerintah...inilah harapan LKS and family.tercapai gak cita2 cina laknat ni utk mencinakan melayu...

      Bhai lu ada rasa teringin ke nk makan babi panggang tu...ala janji marah lu demdam lu pada melayu umno tak kisah lah sepaha dua babi tu jd mangsa....ala mat sabu pun ada ckp dia lbh rela makan babi dgn LGE dari minum dgn pm....masalahnya bhai mat sabu tu teringin sngt nk duk semeja dgn pm cam anwar dlm umno dulu...

      Bhai...lps ni lu beli jew,babi tu...baru betul2 lu hebat bhai...samak...tak payah sbb lps ni nik ajis dia keluar fatwa baru demi nk jaga hati LKS,LGE dan karpal...fatwa dia lbh kurang camni...'dgn kehebatan ilmu yg ada pada saya,maka babi tu halal..dan apa yg dimakan oleh dap halal lah utk pas...sama macam kalimah Allah yg kita kongsi'
      Bhai..apapun komen lu kelakarlah...sebab lu tunjuk bodoh lu sama ngan babi salai tu

      pru13..undiABU(ALLAH BERSAMA UMNO)

      Delete
    3. ABU = ALLAH BINASAKAN UMNO

      Delete
    4. Ada aku kisah apa ko nak tulis bhai...selama ni pun ada kh lu dgn sahabat lu tulis yg baik2...yg penting keredhaan Allah itu yg dicari...thanks bro

      ISLAM FOR ALL...UMNO FOR MALAYS

      Delete
  9. Sakai punye pencacai takde idea tak payah komen! Kenapa mengarut sampai cakap Lions Club dan Rotary Club penyebar sekular, Iluminati? Tau tak siapa pendukung idea sekular? Turki.. Negara angkat Pak Sheikh. Malah idea Pancasila di Indonesia (sama negara angkat Pak Sheikh) juga mirip sekular..

    Iluminati ni group kecik yg saja dibesar2 kan. Sama juga cerita DaVinci kod tu hanya hayalan. Kelompok yg berkuasa sebenarnya Jesuit yg dianggotai Pak Sheikh sbg wakil dari kalangan islam. Malah masa dibebaskan dari jail dia pernah mengajar dia U tajaan Jesuit dan berceramah dgn kalangan Jesuit. Jesuit sgt berpengaruh US, Eropah dan sokong Zionis rampas Baitulmuqadis.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!